Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Tomasz Panczyk

W księdze jest 4587 wpisów.

Jesteś 354531 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

1787
Do 1785.
Gazety piszą o protestach.
eridu

czas wpisu: 2006-01-21 20:54:03

1786
Niezly kabaret....
Observator

czas wpisu: 2006-01-21 20:39:56

1785
Moim zdaniem, to nic dziwnego, ze zawsze wtedy kiedy pojawia sie perspektywa wyborow samorzadowych wznieca sie dyskusja na temat dokonan obecnych wladz Szczebrzeszyna. Mysle, ze to bardzo dobrze, bo przeciez oprocz tego miejsca mieszkancy nie maja okazji, zeby to zrobic. Mam nadzieje, ze w tej ksiedze gosci uda sie dokonac rzetelnej oceny pracy Burmistrza Mazura, skonfrontowac to co zrobil z jego przedwyborczymi obietnicami. Ksiega gosci moze tez byc ocena ewentualnych kandydatow, jezeli juz bedziemy wiedziec kim oni sa.

Ps. Stara Syrenko - przemrozilo Ci mozdzek???
Winston

czas wpisu: 2006-01-21 20:33:44

1784
czesc wam!mam 15 lat i nazywam sie malwina. niewiem czy mnie pamietacie ale ja kiedys tu w szczebrzeszynie mieszkalam (MNIEJWIECEJ 8 LAT TEMU) i jeszcze kilka imion od moich starych kolezanek pamietam, moze i wy tez moja mame renate herde i tate ryszarda drobiniak pamietacie, tata pracowal jako rentgen w spitalu a moja mama jako pedagog w internacie w ktorym mieszkalismy. mama moja pozdrawia serdecznie panio marysie a ja terese i gosie sowycz, patrycie nawrocka i wiele innych ktorzy mnie pamietaja. czytalam o tym co sie stalo u was, ze komus sie dom spalil i zycze tej rodzinie wszystkiego dobrego!
pozdrowienia z niemiec!
malwina

czas wpisu: 2006-01-21 20:32:46

1783
Do ERIDU nr1764 - do kogo były kierowane "liczne skargi i protesty" na Mazura i skąd masz taką wiedzę na ten temat, jesli nawet nie wiesz, że "Zakłuca" pisze się przez "ó"?!!!
OBSERWATORZE nr 1737 - za poprzedniej kadencji to nie byłeś Ty Obserwatorem,oj nie byłeś, stąd tak Ci smutno teraz
obojętny

czas wpisu: 2006-01-21 20:23:21

1782
Czy zauważyliscie następującą prawidłowość? - Gdy zaczyna mówić sie w kraju o wcześniejszych wyborach do samorządu, wtedy nasila się nagonka na obecnego Burmistrza. Co sądzisz o tym, ALFAROMEO? Najpierw kilku Twoich popleczników ukrywających sie pod kilkunastoma pseudonimami, pod wodzą Małego Dyrektora Kulturalnego rzuca obelgi, kłamstwa i pomówienia na Mazura sławiąc pod niebiosa Mateja, któremu w tej sytuacji też sie obrywa, zwłaszcza od tych, którzy jeszcze nie stracili pamięci. Nastepnie Ty, pałając świętym oburzeniem żądasz, aby Mazur wytłumaczył się i przy okazji zdjął z wszelkie podejrzenia z Poprzednika. A tak przy okazji, ALFAROMEO, skąd ta Twoja obecna ksywa? Czyż nie lepiej byłoby gdybyż podpisał się po prostu Czarny Citroen?
Stara Syrenka

czas wpisu: 2006-01-21 20:04:47

1781
Bez komentarza!
Ewa Misiarz

czas wpisu: 2006-01-21 19:54:26

1780
Matej i Mazur - jeden wart drugiego.
JANEK na burmistrza Szczebrzeszyna !!!!!!
Trzymamy za Ciebie kciuki !!!!!
Krzysztof W.

czas wpisu: 2006-01-21 19:50:17

1779
Ja się osobiście wogóle dziwię (i zarazem szanuję) że pan Mazur COKOLWIEK zrobił, bo zanosiło że jego kadencja będzie polegała li tylko na spłacaniu długów gminnych przez 4 lata. Chwała mu za to. A że jest jaki jest ? Nikt nie jest doskonały. Trzeba być realistą. Każdy chciałby burmistrza który jest piękny, młody, przystojny, bogaty (może nie byłby skory do lichwy ?), wykształcony, obyty, towarzyski, czuły na problemy gminne, ludzkie, medialny, katolik, komunikatywany, rozmowny (z "wtorkowaymi klientami"), dbający o rozwój gminnej turystyki itp. Ale taki poprostu NIE ISTNIEJE.
Pozdrawiam wszystkich.
Wkurzony mieszkaniec

czas wpisu: 2006-01-21 19:34:06

1778
Do wpisu 1773.
Na czasy, w których nie było funduszy unijnych, to bardzo dużo Pan Matej zrobił dla gminy.
eridu

czas wpisu: 2006-01-21 19:32:02

1777
Jeśli burmistrz Mazur jest taki genialny, że długi znikają i tyle robi dla swojej gminy, to może powinien zostać prezydentm Polski, żeby poprawić kondycję finansową kraju.
Przypominam, że w zarządzie poprzedniej kadencji był również Pan Marian, który także odpowiadał za zadłużenie Szczebrzeszyna. Dlaczego się Pan Mazur wybiela, przecież był w zarządzie gminy.
A tak wogóle to porozmawiamy po kontroli NIKu, wtedy okaże się kto ma racje.
eridu

czas wpisu: 2006-01-21 19:27:06

1776
Pewnie wszyscy macie racje, ale dlaczego Pan Mazur nie rozwija w gminie turystyki, którą obiecywał ? Powstało tyle różnych planów, a zabrakło Planu Rozwoju Turystyki, który powinien być realizowany w pierwszej kolejności.
Krzysztof W.

czas wpisu: 2006-01-21 19:11:06

1775
klasa mateja wyraza sie tylko zapachem i eleganckim garniturem, reszta jest pozaklasowa, znaczy kolesiostwo, sorry ludzie nie przesadzajcie z chwaleniem tego goscia, bo jego rodzony brat przewyzsza go o glowe we wszystkim
as

czas wpisu: 2006-01-21 17:50:30

1774
Do Mimi.
Jest w tym napewno wiele racji bo w sumie to, jakim kto jest gospodarzem powinno się oceniać PRZEDE WSZYSTKIM po tym co dla gminy zrobił i jak rządził finansami, a nie po tym czy się ładnie uśmiechał, był osobą medialną, nie unikał ludzi oraz przykładnie latał do kościoła co niedzielę, cotygodniowo ostentacyjnie przyjmując komunię...


Wkurzony mieszkaniec

czas wpisu: 2006-01-21 17:49:00

1773
hmm mazur nasladuje mateja?? kto to pisze, ludzie, gosc latami dlubal projekty, a matej je reprezentowal godnie, to co sie dzieje od lat jest zasluga mazura, nie wiem co na to powiecie, ale badzcie przynajmniej sprawiedliwi, mazur na burmistrza!!
kasza

czas wpisu: 2006-01-21 17:39:10

1772
>>>Do eridu i Malgorzaty
”Cenię Piotra Mateja za klasę i styl, inteligencję i dobry smak,” Przepraszam, ale zal tyłek sciska jak sie takie cos czyta! Czy drogi eridu masz tu na myśli m.in. schody wejściowe do ratusza ? :))) A tak wógóle to gdzie u niego ta "klasa, styl i dobry smak" ? :)
A pani Małgorzata powinna jeszcze do zasług pana Mazura dopisać próbę (nie posiadam dokladnych danych na ile skuteczną) spłaty długów jakie pozostawił po sobie poprzednik. A było tego (zaciągniętych na gminę kredytów) niemało, co nie jest chyba tajemnicą... Nie bronie pana Mazura, ale zostal on burmistrzem w momencie gdy gmina byla w fatalnej kondycji finansowej. To niepodwazalny fakt.
Mimi

czas wpisu: 2006-01-21 17:27:29

1771
Do wszystkich uczestniczących w dyskusji.
Przez 8 lat kadencji Pan Matej zaopatrzył w wodociąg gminę Szczebrzeszyn,(częściowo, resztę dokończono za Pana Mazura), oświetlił główną ulicę Szczebrzeszyna,rozpoczął ciąg chodników w Bodaczowie i w centrum miasta( resztę zgodnie z planami dokończył Pan Mazur i jeszcze więcej dobudował, ale z pieniędzy obecnego budżetu), chwała Mu za to. Pan Mazur przez 3,5 roku kadencji dokończył co było zaczęte, pozyskał pieniędzy co się tylko dało, nie tylko ze środków unijnych, wziął się za Kawęczynek, doprowadził do samego miasta gazociąg, w szkołach wymienił okna, żadnej szkoły nie zamknął, remont schodów przeprowadził, rozpoczął remont oczyszczalni,dużą część zaległych pieniędzy nauczycielom wypłacił, wypłacił zaległości wobec telekomunikacji z poprzednich lat i rewitalizację rynku ma zamiar przeprowadzić, choć jak wiadomo są na to różne zdania i poglądy.I każda strona ma jakieś racje, choć nikt nie powie że urząd i plac przed nią ma wygląd reprezentacyjny.Może Pan Mazur popełnia jakieś błędy wobec mieszkańców, to jednak robi wiele dla nich, choć sam w Szczebrzeszynie nie mieszka,a robi tak jak umie, ale efekty można dostrzec. W ciągu 3,5 roku nie da się naprawić całego świata , a w tym i Szczebrzeszyna, a wszystkim i tak nie da się dogodzić.
Ja nie mam w zasadzie nic do Pana Mateja, ale nie uważam ,że zrobił więcej niż Pan Mazur.Może bardziej reprezentacyjny P. Matej jest, ale to nie wsztstko.
Oby następca, czy to P. Mazur, czy Matej, czy P. Kowalski, zrobił tyle co obecny burmistrz, to za 10 lat Szczebrzeszyn zakwitnie.
Z pozdrowieniami Małgorzata
małgorzata

czas wpisu: 2006-01-21 17:09:22

1770
Do eridu. Już nie długo skączy się klasa,styli inteligencja kompleksu niższości nie będzie.KULTURA BĘDZIE GÓRĄ
ADAM

czas wpisu: 2006-01-21 11:44:35

1769
Pozdrowienia dla pana Andrzeja P z Krakowa
barbi

czas wpisu: 2006-01-21 11:22:51

1768
”Cenię Piotra Mateja za klasę i styl, inteligencję i dobry smak,”. Jeżeli to nie jest wazelina to co to jest ? Pisząc w ten sposób możesz Matejowi tylko zaszkodzić. Dajcie na wstrzymanie, wybory dopiero na jesieni.
Barbara

czas wpisu: 2006-01-21 11:12:10

1767
To samo można odnieśc do Ciebie Barbaro - mniej wazeliny !
eridu

czas wpisu: 2006-01-21 10:17:14

1766
Ciekawi mnie jak eridu obliczył, że Burmistrz Matej załatwił by dwa razy tyle co Mazur. Chłopie zlituj się nad sobą i Panem Matejem. Mniej wazeliny.

barbara

czas wpisu: 2006-01-21 10:09:17

1765
Czy burmistrz Mazur musi naśladować we wszystkim Mateja i stosować analogię do niego?
Uważam, że ktoś tu ma kompleks niższości.
eridu

czas wpisu: 2006-01-21 09:41:47

1764
Do eridu. Jakoś nie przypominam sobie szerokich społecznych konsultacji za poprzedniej władzy. Natomiast wyniki wyborów pokazały jak mieszkańcy czuli się traktowani przez byłego burmistrza.
mieszkaniec

czas wpisu: 2006-01-21 08:31:49

1763
Interesujace wnioski - to na podstawie mojej wypowiedzi?
Nie jest to nadinterpretacja?
Co wskazuje na zwiazek mojej wypowiedzi z p. Matejem, albo gdzie znalazlas droga Malgorzato sugestie z mojej strony, by kogos wykluczac z dyskusji?
Skad wniosek, ze Twoje wypowiedzi mnie zdenerwowaly?
Czyzby kobieca intuicja?
robol

czas wpisu: 2006-01-20 22:45:30

1762
Wystarczy posłuchać opinii o obecnych władzach, ludzie są oburzeni tymi rządami. Nikomu nie podobają się pomysły burmistrza, bo są wymyslane przez jedną osobę, nigdy nie konsultują pomysłów z mieszkańcami, tylko wszystko po cichu się robi.
O poparciu burmistrza Mazura świadczą liczne protesty i skargi.
Władze Szczebrzeszyna wogóle nie liczą się ze zdaniem mieszkańców.
Nie przyjmuje się interesantów, a tarktuje się jak bydło, które przeszkadza i zakłuca spokój.
TO SĄ FAKTY i szczebrzeszyńskie REALIA!
eridu

czas wpisu: 2006-01-20 21:38:04

1761
Pani Małgorzato :
1. Mam prawo się poskarżyć na tej stronie.
2. Kto umie plotkować, bo nie wiem ?
3. Cenię Piotra Mateja za klasę i styl, inteligencję i dobry smak, czego Pan Mazur nie posiada.
4. Nie obrażam nikogo, tylko odpowiadam na wulgarne ataki wobec mojej osoby.
5. Jak Pani dobrze zna burmistrza Mazura ?
6. "Nażekać" pisze się "narzekać" (zapis 1757)
7. Burmistrz Matej zaopatrzył w wodociągi gminę Szczebrzeszyn, za jego kadencji powstały nowe oświetlenia uliczne, położono w mieście nowe chodniki, zaczęła rozwijać się turystyka, jest osobą medialną itd.
8. Burmistrz Mazur szczyci się tym, że pozyskuje tyle pieniędzy dla gminy, myślę, że gdyby za kadencji Piotra Mateja były dostępne fundusze unuijne, to pozyskałby dwa razy więcej pieniędzy niż teraz Marian Mazur.
eridu

czas wpisu: 2006-01-20 21:31:24

1760
DO ROBOLA
A co na tą stronę mają tylko wstęp Ci co mają złe zdanie o burmistrzu?
Zdenerwowało Cię ,że ktoś myśli inaczej i do tego inni go popierają?
Jest takich ludzi więcej, ale po poczytaniu tych wielu wypowiedzi na tej stronie, nie mają ochoty polemizować z tymi obelgami.O czym tu się pisze, tylko się wszystkich rządzących obmawia, a piszmy co się zrobiło, co się robi i co chcielibyśmy wszyscy zrobić, wtedy będzie wypowiadało się więcej osób z prawdziwą inicjatywą i chęcią zrobienia czegoś.
Róbmy to dla Szczebrzeszyna, a nie dla własnej satysfakcji, "że to właśnie ja mam rację , a oni nic nie potrafią".

małgorzata

czas wpisu: 2006-01-20 21:26:09

1759
Malgorzato-Wiktorze
ja po prostu wyrazilem swoja opinie na temat Burmistrza, mam do tego prawo, ten facet pracuje za moje pieniadze.

Pozdrawiam

Ps. "niewierny", a nie "nie wierny" :)
Pozdrawiam
Observator

czas wpisu: 2006-01-20 21:10:48

1758
Cytaty:
"Małgorzato bardzo mądry i prawdziwy zapis.Popieram Cię. w 200 %.
mieszkanka"
"DO MIESZKANKI!

Nareszcie ktoś się wypowiada i nie obraża całego świata do okoła, widocznie nie oddawna tu mieszka i wie co Szczebrzeszyn przeszedł i jak nim rządzono.
małgorzata"
Czyzby towarzystwo wzajemnej adoracji?
robol

czas wpisu: 2006-01-20 21:07:21

1757
A kto ten cyrk rozpoczął, jak nie wierny obserwator?
Ciekawe kim Ty jesteś w tym cyrku? Może Twoje porównania są troche nie na miejscu i inni to zauważyli i zareagowali, a może są nie czytelne i prosty człowiek nie rozumie co masz na myśli.
Możesz mieć jakie chcesz zdanie o obecnym i byłym burmistrzu, ale te porównania wcale Ci nie przynoszą CHWAŁY.
małgorzata

czas wpisu: 2006-01-20 20:51:49

1756
No niezla zabawa : najpierw Adam - fundamentalista, a teraz Malgorzato-Wiktor, Mieszkaniec i Znajomy na okrase, cyrk na calego :D
Observator

czas wpisu: 2006-01-20 20:04:28

1755
Czy Pan enidu tylko po to otwiera tę stronę, żeby się poskarżyć na wszystko i wszystkich? A jak zna Pan opinię z bazaru, to chyba od ciekawych postaci Szczebrzeszyna, bo plotkować to wiadomo kto umie.
A może by się Pan w takim razie wypowiedział, który burmistrz co kolwiek dobrego zrobił, bo jak na razie to tylko nażekasz i wszystkich obrażasz. Czy ta strona do tego tylko służy, bo jak tak to ja się tu więcej nie wypowiem.
A ponad to jeden e-mail to nie zawsze jedna osoba
Pozdrowienia dla Andrzeja K. i właściciela strony Tomka P.
małgorzata

czas wpisu: 2006-01-20 17:33:21

1754
A co do vice burmistrza, to agresywny człowiek, który nic nigdy nie wie i trudno się z nim dogadać. Może zna się na robocie papierkowej, ale dyplomata z niego żaden.
Ale doborowe towarzystwo, wystarczy posłuchać na targu, we wtorek opinie o tych ludziach.
enidu

czas wpisu: 2006-01-20 16:55:14

1753
Oczywiście że będę startował w wyborach.
Wiktor i Małgorzata, ma ten sam adres e-mail. Wystarczy najechać kursorem na Wasz podpis, żeby się przekonać.

Jak kontrola nic nie wykaże, to przeproszę.
enidu

czas wpisu: 2006-01-20 16:49:46

1752
DO MIESZKANKI!

Nareszcie ktoś się wypowiada i nie obraża całego świata do okoła, widocznie nie oddawna tu mieszka i wie co Szczebrzeszyn przeszedł i jak nim rządzono.
małgorzata

czas wpisu: 2006-01-20 16:44:26

1751
A jak kontrola nic nie wykaże, to co kontrolę posądzisz o nieuczciwość? Ale to w Twoim stylu enidu co nie?
A do Wiktora mnie tu nie porównuj, jak chcesz podyskutować kulturalnie to się zwracaj do mnie osobiście.Pa
małgorzata

czas wpisu: 2006-01-20 16:41:10

1750
Małgorzato bardzo mądry i prawdziwy zapis.Popieram Cię. w 200 %.
mieszkanka

czas wpisu: 2006-01-20 16:37:49

1749
Do Pana enidu!

A co ma Pan ochotę startować w tym roku, liczy Pan na coś więcej, chyba na tej stronie nie pokazałsię Pan z najlepszej strony. Może i Pan Mazur nie lubi występów publicznych , za to Jego zastępca ma co robić, a Ty też pewnie masz swoje minusy, nie wspomnę o minusach przez dużą literę poprzedniej RADY LEKARSKIEJ I WŁADCY na ich czele.
małgorzata

czas wpisu: 2006-01-20 16:35:45

1748
Pieniądze publiczne są w urzędzie trwonione i mam nadzieję, że kontrola, która tam jest, to wykaże.
enidu

czas wpisu: 2006-01-20 16:35:33

1747
Kto (jaka firma) wyremontował Marianowi dom w Kawęczynku ?
enidu

czas wpisu: 2006-01-20 16:32:05

1746
Naprawdę ? Małgorzato vel Wiktorze ?
enidu

czas wpisu: 2006-01-20 16:30:20

1745
Chodniki może długie buduje(więc po nich nie chódż), swoim łapówki daje(ale sobie nie bierze), remizy remontuje(swojego domu nie), a pan Matej, chodników nie budował, remiz nie remontował, za to dom i ogród architekt Mu zaprojektował, a o samochodach już nie wspomnę.
małgorzata

czas wpisu: 2006-01-20 16:24:10

1744
Aha, i nie mów do mnie w dwóch osobach, bo mnie nic z twoimi przeciwnikami nie łączy. Jestem obywatelem gminy i wyrażam swoje osobiste poglądy.
Zejdź na ziemię Marianie i przejdz się ulicami miasta, bo jeszcze śnisz i łudzisz się nieaktualnymi sondażami wyborczymi.
enidu

czas wpisu: 2006-01-20 16:18:14

1743
I nawzajem Adamie, i nazajem.

Niebyłbym taki pewny siebie i nie łudziłbym się, że tłumy zagłosują za Marianem. On nic nie robi, od ludzi ucieka, swoim daje podwyżki, bałamuci urzędniczki - ot i cały Marian.

Nie wystarczy wyremontować remizy
strażackie i stawiać strażakom hektolitry wódki, żeby ich przekupić. Nie wystarczy budować kilometry chodników, po których i tak nikt nie chodzi. Zwykła propaganda według zasady "zrobić, żeby ludzie widzieli że coś się robi".

enidu

czas wpisu: 2006-01-20 16:09:53

1742
Obserwatorze poobserwuj sobie swój "koniec".
znajomy

czas wpisu: 2006-01-20 15:47:44

1741
Nie dziękujcie Marianowi, bo on was i tak olewa. Jemu tylko zależy na madrych ludziach, a nie na tych co są "do niczego". Poza tym to nie wy decydujecie o wynikach wyborów, gdyż was mozna policzyć na palcach jednej ręki, a raczej nogi, a to zdecydowanie za mało.. Dlatego dziękujcie sami sobie za głupią współpracę.
Adam

czas wpisu: 2006-01-20 15:45:11

1740
Wstyd jak co niektórzy kurczowo trzymają się władzy i swoich stołków.
Oni (rządzący obecnie w Sz-nie) mają znikome poparcie społeczne i niedługo trzeba będzie oddać władzę innym. Tak to już jest.
Panu panie Marianie już dziękujemy.
enidu

czas wpisu: 2006-01-20 14:46:38

1739
Wiktorze,
rozbawiles mnie do lez,dopiero pierwszy wpis, a juz zaczynam Cie lubic :)

Pozdrawiam serdecznie
Observator

czas wpisu: 2006-01-20 14:45:52

1738
A cóż to za porównywanie do twarzy Jezusa? Już sobie kochany obserwatorze nie mogłeś innej postaci znaleźć do porównań? Jesteś bardzo niepoważnym człowiekiem, a jak się tak na świętości powołujesz, to najpierw spójrz na siebie, a potem oceniaj innych, bo pewnie i w swoich oczach tęż byś nie najlepiej wypadł. A jak Ty byś parę lat temu siedział na miejscu Pana Mazura, to też byś podpisywał co by Ci podsuneli, bo długo byś tam miejsca nie zagrzał, zresztą na takie awanse to chyba za wysokie progi dla Ciebie sądząc po twoich wypowiedziach.
wiktor
wiktor

czas wpisu: 2006-01-20 14:29:20

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi



Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!