Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: ____----____

W księdze jest 381 wpisów.

Jesteś 15342 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

50
Szukam ambitnego, energicznego prawnika, który nie obawiałby się "zadarcia" z tym molochem pt. ZAiKS, który wykańcza mniejsze firmy fonograficzne, by wpuścić w to miejsce koncerny zagraniczne typu EMI itp.
Zaznaczam, że nie stać mnie na zapłacenie honorarium, ale z przyjemnością podzielę się każdą odzyskaną złotówką !
Osoby zainteresowane (najchętniej z Warszawy lub okolic) proszę o kontakt mailowy.
Alek

czas wpisu: 2006-05-23 12:47:43

49
ZAIKS DO DOMU
;]

;]
czas wpisu: 2006-05-21 22:53:20

48
Jestem za!!! Powiedzcie mi takie coś: Ja gram w pewnym zespole big-band. Chciałbym aranżowac znane piosenki polskich i zagranicznych wykonawców! I co ja mam zrobic? Dzwoniłem do ZAiKS-u, no ale oni są ciemni jak tabaka!!! Prosze o rade:-) Pozdrawiam!
Marek

czas wpisu: 2006-05-15 16:13:57

47
ZAIKSowi KU..SKIE NIE!!!!!!!! JESTEM ZA TYM BY KAZDY Z PROTESTUJACYCH ZROBIL SOBIE NASZYWKE NA PLECAK, TORBE HASLO" ZAIKSowi NIE" LUB COS W TYMK STYLU. CO WY NA TO?? POZDRAWIAM
Krzys K

czas wpisu: 2006-05-12 18:41:27

46
Czy jest lista wykonawców których praw ZAIKS nie reprezentuje?
Katarzyna

czas wpisu: 2006-05-12 11:39:38

45
Stop ZaiKs Niedamy sie !!!!!!!!!!!!!!!!!
Wisnia

www.radiobasse.friko.pl
czas wpisu: 2006-05-09 23:37:14

44
Popieram pomysł w całej rozciągłości. A tak w ogóle to jest na to sposób-trzeba słuchac radia czy tv przez stałe łącze na kompie i wtedy nie trzeba płacic ani grosika abonamentu
bartek

www.malpress.livnet.pl
czas wpisu: 2006-05-03 22:43:51

43
DUZE NIE!! DLA ZAIKSA!! BANDYCI :) hehe
bagi

www.gg-opis.info
czas wpisu: 2006-04-25 18:13:56

42
Ja napisze tylko tyle ze z zaiksem nie trzeba walczyc mozna sie z nimi dobrze dogadac na dobrych warunkach jezeli ktos posiada radio ktore ma juz wieksza liczbe sluchaczy to bez problemu zalatwi sobie sponsora a 100zl placic dla zaiksu by spac spokojnie to chyba nie duza kasa jak tak mialem jakis czas jak mialem radio a potem bez problemu zerwalem umowe... no oczywiscie mowa jak narazie o tych co maja servery w polsce bo jesli poza nia to zaiks nie obowiazuje :) pozdrawiam....
FOX

czas wpisu: 2006-04-22 18:00:15

41
paranoja debilizm sztuczny twor.gozej niz komuna
remik1

czas wpisu: 2006-04-21 15:36:32

40
Przy rozliczaniu się z ZAIKS musimy wypełniać formularz podając jakich autorów utwoty były odtwarzane. Dobrze byłoby podawać autorów znanych i do których można dotrzeć. Ci z kolei powinni popwiedzieć ile otrzymali od ZAIKS z tytułu tantiemów. Jeżeli autor nie otrzymał swego wynagrodzenia należy zgłaszać do Prokuratury o przestępstwie (wyłudzenie i zagarnięcie pieniędzy) Nie sądzę, że ZAIKS tak dokładnie rozlicza się z autorami. Ciekawe czy wogóle to robi.

[email protected]

Ryszard
Ryszard

czas wpisu: 2006-04-19 19:50:22

39
A jeszcze dopisze-wimerzyli nasz klub co do metra.Zaspiewali taka oplate ze stalo mi bardzo niedobrzde.I placic musze za to ze na zajecjach wlaczam muzyke do cwiczen- a jak?moze muzynow mam zatrudnic ,hehe. Beda grac na bebenach.Sama plyta kosztuje od 120 do 130 zl...To smieszne ze musze oplacic wykonawce,jak Madonna ,no i duzo innych zagranicznych wykonawcow,bo polskich nie sluchamy.Jestem ciekawa gdzie sa te pieniadze ?
Wsciekla

czas wpisu: 2006-04-19 01:05:48

38
ZAiKS- to jeszcze nic. ZPAV-to dopiero hyjeny,pasozyty.Ustalaja stawki za godziny zajec w fitness klubach-5,50.Jak mozna,czyto jest normalne.Ja dostaje po 3zl za godzine.To mam doplacac?!Z czego....Albo zmniejszyc godziny pracy.To wtedy nawet na oplaty niestarczy.Naprawde malo co zostaje.A teraz ZPAV -ZAiKS,i cala reszta tych nienasyconych pasozytow.Jak tak dalej bedzie,to wkoncu kluby fitness zaczna zamykac swoja dziawalnosc.ZAiKS,ZPAV,SAWP,STOART-przez was stracimy prace.
wsciekla

czas wpisu: 2006-04-19 00:45:42

37
Witam ...
Taka mała uwaga. Cytat: "Radio XXX prezentuje na antenie utwory o obniżonej jakosci dzwiękowej w celu popularyzacji ich autorstwa oraz zachęcenia słuchaczy do zakupu oryginalnego nosnika CD z muzyka prezentowanych wykonawców co jest zgodne z ustawa o prawie autorskim z dnia 1 sierpnia 2000 roku." Koniec cytatu. Wielokrotnie pewnie się spotkaliście z tą formułką. Najczęsciej można się z nią spotkać na nowopowstałych stacjach e-radiowych.
Otóż uświadomcie sobie wszyscy iż jest to ... BZDURA. Taka formułka na stronie to jawne przyznanie się do braku licencji. To jawne zaproszenie ZAiKS'u do pofatygowania się o tantiemy za wasze granie.

Być może twórcy tej strony powinni zamieścić informacje o tym na stronie.

Pozdrawiam - michał 'Goldmoon' kwaśniewski
Goldmoon

www.rock.megastacja.net
czas wpisu: 2006-04-16 13:50:04

36
witam
proponuję założyć stowarzyszenie pokrzywdzonych przez ZAIKS itp. zarejestrować je w sądzie,ustalić składkę, wynająć adwokata i rozpocząć walkę
restaurator

czas wpisu: 2006-04-13 21:04:37

35
witam serdecznie Zaiks to banda złodzieii dzisiaj wpadli do mnie zeby podpisac z nimi umowe sugerujac mi ze nielegalnie puszczam muzyke tzn "radio" pytam sie tego kolesia zeby mi pokazał stawki jakie sa do płacenia a on mówi do mnie ze sami ustalaja. Kurwa !! banda złodzieji. brak słów takie jaja to mogo dziac sie tylko w polsce !!!!!!!!!!!
orzech

czas wpisu: 2006-04-08 01:25:14

34
tak naprawdę to chodzi tylko o wysokość tych opłat które są poprostu chorendalnie wysokie. prowadzę restauracje na ok 70 osob i ostatni mi się nie przelewa( jak tak dalej pójdzie to chyba zamknę interes) .A teraz policzmy zaiks za 1 m-c 80 zł + jakies imprezki z muzyką jakieś 25X po 80 zł + sylwester 500zł to razem na sam ZAIKS 3500zł rocznie + inne organizacje OZZ nie stać mnie na to . co z tego że obroty może i są Ale koszty prowadzenia restauracji też śą niemałe . a myślą ze jakie są maje dochody jak tak dobrze się zastanowię to na ZAIKS muszę rocznie wydać 10 % swoich dochodów ( ŻYĆ, NIE UMIERAĆ) - mogę płacić ale w jakiś rozsondnych granicach
Artur

czas wpisu: 2006-04-04 21:49:20

33
Zaiks jest straszna pazera zeby nadawac radio w sieci powiedzieli mi tyle za tantiemy ze mnie to zabilo daj pan spokuj swiatlo za darmo!!!!!!!
DJlysy

www.djlysy.ri.pl
czas wpisu: 2006-04-03 18:02:04

32
Jutro mam już drugą sprawę z zaiksem,pierwszą przegrałem bo przefujarzyłem termin 7 dni na odwołanie.Mam nadzieję że tym razem uda mi się tym darmozjadom pokazać co o nich myślę.Jak mi się uda z mafia pt: zaiks, wygrać, dam wam znać
MORI

czas wpisu: 2006-04-02 17:52:42

31
Zaiksowi twarde NIE! Ile można abonamentu za radio płacić?? Raz w domu, drugi raz w sklepie??? Pogięło ludzików. Zwyczajni złodzieje mi się patrzy. Czytałem, że do rzeczywistych autorów nie docierają wpłaty na Zaiks. Po prostu do prokuratury kierowców Zaiksu, na widły i won za granicę. Niech złodziejskie prawa szerzą w Azji albo w Chinach.
Kocisko

czas wpisu: 2006-03-31 21:46:03

30
Wzorem szanownych ATRYSTÓW proponuje powołać kolejne stowarzyszenia np. szewców. Buty można wykorzystywć do celów prywatnych a wykorzystawanie ich do celów zarobkowych będzie wymagało wykupienia dodatkowej licancji i stosownych opłat. Upważnieni pracownicy stowarzyszenia wraz z policja będą stystematycznie kontrolować pieszych czy aby nie naruszyli prawa.
A tak na poważnie dlaczego "artyści" są traktowani inaczej?
Tekst i muzyka są towarem
Autor tekstu piosenki czy muzyki - pisze go i sprzedaje. Mamy nowego właściciela, zespół czy wykonawcę.
Prawa autora po sprzedaży wygasają tak jak piekarza po sprzedaniu bułki.
Zespół mając utwór za który zapłacił gra koncerty i zarabia kase - proste.
Chce wydać płytę proszę bardzo ale ja po kupieniu tej płyty nabywam również prawa do jej dysponowania - płacę za to.

Imadelko

czas wpisu: 2006-03-30 13:07:52

29
polska to chory kraj !!!!! i co tu dalej mówić .. ludzie bieżcie widły i do przodu na zaiks!!!!!!!!!!!!
jajo

czas wpisu: 2006-03-29 20:58:59

28
Wstyd i hańba aby nasze dzieci miały płacić choćby złotówkę za słowa piosenki śpiewanej na obozie. Pracownicy ZAIKS też mają dzieci a rozumu tyle co pracownicy rządu.
Może z prezydentem i rządem odejdzie głupota.

Stanisław Książek

czas wpisu: 2006-03-25 14:07:02

27
Pozycjonowanie
pst135

www.pasland.pl
czas wpisu: 2006-03-12 14:18:33

26
Muzyka powinna być tańsza a nie ceny europy a zarobli Polski
Maksiu2005

czas wpisu: 2006-03-10 20:32:44

25
Krótko i na temat - jesteśmy ZA! Stop mafii!
rtp

www.radiotp.pl
czas wpisu: 2006-03-08 23:11:21

24
POPIERAM PROTEST JESTEM ZA!!
Remix

MixStacja !!
czas wpisu: 2006-03-07 22:59:32

23
Ja nie bede komentowal bo nie wiem czy jest cenzura wlaczona :> ZAIKSOWI MOWIMY STOP!!! Pazernosci mowimy GLOSNE NIE!!!
KaEL

www.ultrastacja.pl
czas wpisu: 2006-03-06 23:53:26

22
Z zaiksem walczę z powodzeniem od blisko 5 lat, polskie prawo posiada wiele luk dzieki ktorym mozna w łatwy i prosty sposob podważyc kompetencje wspomnnianego stowarzyszenia. Tego typu protest powinniscie Państwo rozszerzyc na znacznie wiekszą skalę, przeciez jest jeszcze w tym kraju organ ktory skutecznie zajmie sie Zaiksem ?
M I K E

www.ultrastacja.pl
czas wpisu: 2006-03-03 13:41:56

21
nie wymieniono tu jeszcze działalności zespołów które grają po imprezach rozrywkowych zaiks życzy sobie od imprezy nie mniej niż 350zł gdy mój cały dochód wynosi około 400zł
stanislaw

czas wpisu: 2006-02-27 14:04:16

20
czy ktos wie co z tym RADIEM?
mam zaklad fryzjerski
wolno czy nie?
tomek

czas wpisu: 2006-02-26 17:51:46

19
Ja tez bede darzył do tego aby zlikwidowac zaikz
bartek

clubbers.pl
czas wpisu: 2006-02-25 23:09:46

18
Moja knajpka została nawiedzona przez inspektorów ZAIKS podobno podczas kontroli niejawnej o godz.23. napisano w protokóle ze byla słyszalna muzyka.dodam ze kiedyś była już u mnie kontrola z POLICJĄ i nakazano zdemonotować telewizor oraz kolumny.tak też uczyniłem,a teraz podczas kontroli radio grało u mnie na zapleczu.Zalecają zawarcie umowy itp. Prosze o radę jak dalej postąpić.Dodam że protokół przyszedł pocztą listem zwykłym. DZIĘKI
Jakubek25

czas wpisu: 2006-02-15 12:06:33

17
Myślę że ustawa która pozwala zaiksowi działać w sposób policyjny jest zwykłym wyłudzaniem pieniędzy od obywateli. Jest to wynik działalności poprzedniej władzy która pośrednio korzystała z ściągniętych pieniędzy .
Tomasz

czas wpisu: 2006-02-13 20:20:54

16
a mnie Stoart podal do sadu bo im tez trzeba placic.chca 60zl miesiecznie bo nasz zysk wyliczyli na podstawie ilosci krzesel w lokalu. A w akcie oskarżenia napisano, ze z"odtwarzania utworow muzycznych zrobilismy sobie STALE ZRODLO DOCHODOW" prowadzimy pizzerie...
iwka

czas wpisu: 2006-01-29 21:38:01

15
Kopia tabeli stawek jest w linku http://www.zaiks-stop.v.pl/tabela.html
Nie opublikowano jej w żadnym Dzienniku Urzędowym.
zaiks-stop

czas wpisu: 2006-01-16 23:46:07

14
Proszę podać, gdzie mogę znaleźć stawki wyjściowe na podstawie których mam opłcać jakiegoś niby przedstawiciela. W rozmowie telefonicznej oczywiście tylko komórka dowiedziałam się ze nic mi z ustawy bo to może zinterpretować tylko prawnik i to nie każdy, najlepiej dziennikarz itp. Pani owa podała na moje usilne ządanie nr UWAGA Dziennika Ustaw 02.197.1662 01.01.2003r.i nie dała sobie wytłumaczyć, że żaden D.U. nie zaczyna się od 02 ...... Nie wiedząć z kim rozmawia potraktowała mnie, jak niedorozwoja umysłowego, który nie rozumie co czyta!
Iwona

czas wpisu: 2006-01-16 21:44:52

13
Czy może mi ktoś odpowiedzieć?, niedługo kończę 50 lat i w Spółdzielczym Domu Kultury wynajmuję salę na urodziny. Ma być wielkie żarcie i picie. Założenie jest że bez tańców. W umowie ze spółdzielnią o ta salę jest paragraf mówiący że maM ZGŁOSIĆ I ZAPŁACIĆ zaiks. Czy myuszę?
PIĘĆDZIESIOLATEK

czas wpisu: 2006-01-12 14:30:02

12
a co jeśli odtwarzane utwory są pogorszonej jakości lub skrócone o kilka sekund? to też mam wykupić licencje ?
maniak

czas wpisu: 2006-01-11 17:23:37

11
Też tak rozumiem, ale ZAiKS upiera sie przy innej, moim zdaniem bezprawnej interpretacji - zobacz http://zaiks-stop.v.pl/wezwanie.html
Paweł Madejski

czas wpisu: 2006-01-11 15:15:03

10
Zgodnie z orzeczeniem Sądu Najwyższego z dnia 21.11.1963 r. (II CR 991/62 publ. OSPiKA 1965, nr 1, poz. 33) „jeśli klub sportowy korzystając z głośników przekazuje publiczności zgromadzonej na imprezie sportowej utwory nadawane w danej chwili przez stacje Polskiego Radia, to tylko wówczas nie ciąży na nim obowiązek wynagrodzenia autorów(kompozytorów) nadawanych utworów. Natomiast nie wolno mu bez zapłaty odpowiedniego wynagrodzenia nadawać przez głośniki płyt gramofonowych, na które przeniesione zostały utwory kompozytorów”.
znalazłem to na portalu hoga.pl
rozumiem, że jak puszczam radyjo....to nie ma bata...nikt nie powinien ode mnie żądać kasy...czy dobrze rozumiem?
rafał

czas wpisu: 2006-01-11 14:36:32

9
Moim zdaniem to instytucja taka jak ZAIKS i wszystkie temu podobne to w ogóle nie powinny istnieć a spsób na obnirzenie cen płyt jest bardzo prosty: prywatne studia nagraniowe, prywatne tłocznie plyt i prywatne drukarnie tym sposobem cena płyty topnieje z kilkudziesięciu do 10 - 15zł. Częć zysku z każdej płyty idzie na produkcję, reszta trafia bezpośrednio i tylko i wyłącznie do artystów..... Ile taki jeden z drugim sprzeda płyt, tyle zarobi... PROSTE!!!!!!
Bolek

czas wpisu: 2006-01-11 13:29:34

8
Forma istnienia procederu który oprawia ZAIKS, mimo umocowania ustawowego, jest gangsterską formą ściągania haraczy. Cała otoczka słowna na temat ochrony praw to wielka bzdura. Żadna prywatna organizacja nie jest uprawniona w żadnym państwie do ochrony prawa. Od tego jest państwo. Jedyne prywatne organizacje jakie sobie przypisują takie uprawnienia nazywają się mafiami, zorganizowanymi grupami przestępczymi itp....

A ciekawe czyje prawo chroni ZAIKS czepiając się np. kolęd, a miałem z tym do czynienia niedawno.
Waldi

www.waldemar.host.sk
czas wpisu: 2006-01-06 16:20:05

7
mam małą pizzerię.płacę 700 zł rocznie zaiksowi.Jeżeli płaci każdy ,który wg zaiksu powinien płacić to zaiks uważam za najbogatszą mafię i nic jej nie ruszy. Wyobraźcie sobie jakimi pieniędzmi oni obracają. To skanadal
ola

czas wpisu: 2006-01-06 11:42:02

6
Myślę, że każdy opłacający haracz ma podstawę do złożenia doniesienia o popełnieniu przez kogoś z ZAIKS przestępstwa defraudacji. Nawet pobieżna kontrola finansowa wykaże, że pieniądze otrzymały osoby do tego nieuprawnione. A może warto dokonać zakupu kontrolowanego, np. opłacić tantiemy za prezentację utworów Louisa Armstronga i sprawdzić potem kto przywłaszczył sobie kasę?
jsu

czas wpisu: 2006-01-06 11:37:46

5
W rozporządzeniu jest zapis o 3% "podatku" przy zakupie odtwarzacza mp3 - proponuję producentom sprzętu przejście z mp3 na np: OGG - w rozporządzeniu tego nie ma - patrz zał. nr 1 :)
Piotrek

czas wpisu: 2006-01-06 10:55:21

4
Popieram w 100 procentach, zapraszam wszystkich .
Marek

brak
czas wpisu: 2006-01-06 10:22:06

3
Dosyć gangsterki. Gdzie znikają te pieniądze. Nie trafiają one do grywanych w miejscach publicznych twórców w należnej wysokości. To już wystarczający powód. A wszyscy przed ZAiKSem się trzęsą!!!
Muzyk

czas wpisu: 2006-01-05 21:49:32

2
protest! jak najbardziej popieram :)

nw

www.wp.pl
czas wpisu: 2006-01-05 18:11:40

1
Zapraszam wszystkich do wpisywania swoich opinii i uwag dotyczących proponowanego protestu.
Paweł Madejski

zaiks-stop.v.pl
czas wpisu: 2006-01-05 11:21:04

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi



Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!