Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Pierwszy sekretarz

W księdze jest 30740 wpisów.

Jesteś 914970 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

3900
HI HI Sojusz Lewicy Demokratycznej dostrzegając problem poszerzającego się zjawiska korupcji oraz będąc świadomym potrzeby walki z tą patologią przyjął jako priorytet – konieczność wypracowania programu zawierającego działania prowadzące do jak najefektywniejszego ograniczenia przestępczości korupcyjnej. 23 listopada 1999r. Klub Parlamentarny i Komisja Programowa Sojuszu Lewicy Demokratycznej wraz z Instytutem Problemów Bezpieczeństwa – Fundacją Naukową zorganizowali konferencję naukowo – praktyczną poświęconą omówieniu prac nad „Narodowym Programem Zwalczania Przestępczości”. 8 maja 2000r. Klub Parlamentarny Sojuszu Lewicy Demokratycznej i Komisja Programowa oraz Instytut Problemów Bezpieczeństwa – Fundacja Naukowa zorganizowały kolejną konferencję naukową zatytułowaną „Potrzebny jest Pakt Antykorupcyjny”, podejmującą ważny problem walki z korupcją. Uczestniczyli w niej przedstawiciele wielu środowisk i instytucji zainteresowanych zwalczaniem korupcji m. in. parlamentarzyści oraz przedstawiciele Ministerstwa Sprawiedliwości i Najwyższej Izby Kontroli. Podstawę merytoryczną dyskusji stanowiły referaty posła dr Włodzimierza CIMOSZEWICZA oraz prof. Huberta KOŁECKIEGO z Katedry Kryminalistyki UAM. Wskazano na konieczność wykreowania porozumienia politycznego i państwowej płaszczyzny współdziałania na rzecz walki z korupcją w Polsce. HI HI
PAP

czas wpisu: 2005-09-17 22:30:46

3899
A w programie jakiej partii widzicie światełko w tunelu?
Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 22:28:28

3898
A teraz ty klniesz AB?
Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 22:25:54

3897
http://sld.kluby.sejm.pl/startns1.html

KTO NA PREZYDENTA? - NAJNOWSZE SONDAŻE

Włodzimierz Cimoszewicz
NADAL 18% 17% 17%

Dziekujemy za aktualności najbardziej postępowej partii świata przestępczego.

Rzeczywiście związek komunistów z SLD z sowiecką realnością i prawdą historyczna jest nadzwyczajny od 17.09.1939 do 17.09.2005 oby nie za długo jeszcze !
PAP

czas wpisu: 2005-09-17 22:22:13

3896
Antyk i Skunks.NIE MA ŻADNEJ NOWEJ LEWICY ! lewica opiera sie na niezmiennych skurwysyńskich założeniach i nie ma znaczenia data urodzenia.To trzeba sobie użmysłowić.Lewica powinna być w każdym kraju jako partia skansenowa ku przetrodze narodom co ich może czekać jak się nie opamiętają
AB

czas wpisu: 2005-09-17 22:21:31

3895
Tak Olejniczak moze sie podobac. Wyrzucil przeterminowane LSD i pali lekka trawke. Ale co zrobi dalej. Ich sprawa. My musimy pogadac o przyszlosci Polski. Nie moze byc tak ze mlodziez licytuje sie w wyszukiwaniu miejsc pracy poza granicami. Tu i teraz ma byc dobrze i przyszlosc widoczna jak jasne swiatlo w tunelu.
antyk

czas wpisu: 2005-09-17 22:20:25

3894
No i wreszcie jakieś mądre słowa! Tak popieram Antyk i mam nadzieję, że SLD pod rządami Olejniczaka zmieni się nie do poznania, jak to zapowiada Pan Przewodniczący!
Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 22:08:36

3893
A powiedz mi skąd Ty czerpiesz swoją wiedzę, czy aby nie z książek historyczny? Ja wiem, że historię można dowolnie naginac w jedną i drugą stronę i dlatego uważam, że ważne jest to TU i TERAZ!
Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 22:03:54

3892
Mysle, ze mozna tak zrobic. Bez powrotu dla przeszlosci. Ale nowa lewica powinna odciac sie od przeszlosci tez na zawsze i przeprosic za wszystko. Teraz jestesmy jak na odwyku po LSD ktory to specyfik zaaplikowano nam kilka razy na skutek tesknoty Narodu za socjalem. Nowy rzad musi udowodnic, ze socjal jest gorszy od miejsc pracy i zapewnic te miejsca pracy. I niech nikt nie pyta dealera (joint'a) Rakowskiego o podsumowanie biezacej sytuacji politycznej - powie brac LSD dalej.
antyk

czas wpisu: 2005-09-17 22:00:47

3891
Nigdy nie używałem wulgarnego języka AB. Co do twojej koncepcji po 1989 to zgadzam się mogło tak być, ale nie było. Rządy się tworzył i kończyły, a najbardziej na tych przemianach przejechali się CI, którzy o wolność walczyli!
Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 21:57:42

3890
Nie Skunksie.Historykom przeszłości zostawiać nie można bo ona jest naszym skarbem z którego płyną nauki na przyszłość.A jak doświadczenie wskazuje historycy nie są fachowcami od przeszłości.Dziś historycy przypominają dzisiejszych dziennikarzy bądź bajkopisarzy.Są sprzedajni i fałszują wszystko co się da za forsę bądź w imię obcych nam interesów narodowościowo-osobistych.Zewspomnę tu tylko Jedwabne bądź dzisiejsze doniesienia z białorusi.
AB

czas wpisu: 2005-09-17 21:51:49

3889
Po pierwsze Skunksie muszę ci przyznać rację że każdy się zmienia co widać po tobie gdzyż przestałeś już używać wulgarnego języka co bardzo mnie cieszy.
Po drugie mnie i 80% Polaków wyczyścili do zera liberały w różnych postaciach i bolszewia w różnych postaciach.Ta nowa Polska byłaby zupełnie inna gdyby w 1989 roku zrobili inwentaryzację w kraju i podzieliliby majątek na wszystkich obywateli w postaci akcji za darmo.Wtedy w sposób demokratyczny wybrano by władze fabryk i zakładów pracy i jakby się rządzili tak by mieli.Jeśli zakład rzeczywiście nie umiałby się gospodarzyć musiałby się sprzedać Lenie swoje akcje sprzedali by od razu bo nie mieli na flaszkę ale nikt do nikogo nie miałby pretensji.A tak? jakim prawem majątek wszystkich ktoś rozsprzedał za bezcen jak darowiznę?
AB

czas wpisu: 2005-09-17 21:46:57

3888
PRZESZŁOŚC ZOSTAWMY HISTORYKOM!
Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 21:45:21

3887
„Tak każda obcja jest dobra łącznie z wojną domową w ostatecznośći byle by ten komunistycznu koszmar przepadł raz na zawsze!Nie można mówić o przyszłości bez zamkniecia przeszłości.”

Przeszłość będzie zawsze otwarta, bo nie da się tak po prostu rozliczyć i już. To nie takie proste, bo każdy mówiąc: „rozliczyć się z przeszłością” ma na myśli coś innego! Ja proponuję patrzeć w przyszłość, zamiast ciągle rozliczać się z tego co było. Wiesz, że nawet w dzisiejszych czasach powstają nowe książki z np. prawa rzymskiego, a jaka różnica wieku? Tysiąclecia!

„Ciekaw jestem czy w osobistym życiu też byś się dogadywał ze złodziejem który cię wyczyścił do zera? szukałbyś kompromisu żeby ci oddał swoje? i jak myślisz dostałbyś spowrotem czy nie? bo ja twierdzę że nie.”

A Ciebie kto wyczyścił do zera? O kim mówisz? Poza tym każdy się zmienia =)

Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 21:39:12

3886
To podaj jescze swoją definicję narodowego socjalizmu i prawicy bo coś widzę że ci się definicje wyptaszyły
AB

czas wpisu: 2005-09-17 21:22:46

3885
Hej, lewaki, a od kiedy narodowi socjaliści z PiSu czy LPR to prawica? Lewactwo bezbożne żre się z lewactwem pobożnym... i bardzo dobrze.

Pozdrawiam prawdziwą prawicę!
Prawicowy

czas wpisu: 2005-09-17 20:14:16

3884
3875
Tak każda obcja jest dobra łącznie z wojną domową w ostatecznośći byle by ten komunistycznu koszmar przepadł raz na zawsze!Nie można mówić o przyszłości bez zamkniecia przeszłości.Ciekaw jestem czy w osobistym życiu też byś się dogadywał ze złodziejem który cię wyczyścił do zera? szukałbyś kompromisu żeby ci oddał swoje? i jak myślisz dostałbyś spowrotem czy nie? bo ja twierdzę że nie.Złodziej kradnie po to by mieć a nie po to by zawierać kompromisy i później oddawać.PO i SLD jednego kolektywnego złodzieja-mocodawcę mają.
AB

czas wpisu: 2005-09-17 20:10:59

3883
he,he masz racje skunks,ja sie cały czas smieje...z nich.
LEWICOWY LIBERAŁ

czas wpisu: 2005-09-17 19:38:05

3882
Bardzo mało śmieszny ten kawał, ale widocznie nawet poczucia humoru nie masz, to bardzo źle. Ludzi którzy się częście uśmiechają, są zdrowsi!
Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 19:21:27

3881
ubolewam, nad naiwnoscią i nie mogę się nadziwić i nazwę to eufemistycznie brakiem zdolności osądu. Mało tego nawet nie chce się udawadniać niczego. Bo nie rzuca sie pereł przed mniejsza z tym. Tu sąludzie wyrobienie, żylaści, prawdziwi twardziele i tęgie umysły. Język mamy brukowy ale z mętami i szumowiną inaczej sięnie da. Pierwsza żona byłego prezydenta w domu by sobie ulżyć klnie jak najgorsza szantrapa. Co tu mówić. Porażająca głupota. Aż mnie sparaliżowało. Syńciu. Jestem obieżyświatem. Omnipotentnym totumfackim. Rozumiem wszystko. Nie chce mi sie dyskutować z Tobądziecko. Czekam jak cię wymażą jak w tym kawale z chujem. Jasiu co robisz rano wycieram chuja jak wracam ze szkoły wycieram chuja po obiedzie wycieram chuja po odrobieniu lekcji wycieram chuja po kolacji wycieram chuja przed myciem ząbków wycieram chuja pointa będzie jak i ciebnie wytrą Liberalny Skunksie !
ham

czas wpisu: 2005-09-17 19:16:02

3880
:-)
viilo

czas wpisu: 2005-09-17 19:13:30

3879
akuku tak?
xe

czas wpisu: 2005-09-17 19:13:13

3878
=)
Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 19:10:17

3877
ale wy sie boicie!!!!!!!!!!
LEWICOWY LIBERAŁ

czas wpisu: 2005-09-17 19:05:26

3876
Loża komentatorów już obsadzona :)
Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-17 18:58:09

3875
I tu się ujawnia wasz radykalizm i fanatyzm, człowieku jak będziesz taki nieustępliwy, to będziesz miał w życiu bardzo ciężko!
Bo co wy chcecie zafundować Polsce? Rozliczenie z przeszłością, czyt. wojna domowa? Wyeliminowanie z życia publicznego wszystkich homoseksualistów, niewiernych itp. czyt. wszystkich którzy mają inne zdanie? I co jeszcze wojny? No dziękuję bardzo, ale z takiego kraju to można tylko uciec!

Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 18:53:10

3874
Posty 3869 - 3872 zostaną wkrótce skasowane. Pozostają tymczasowo aby zobrazować postawy jakich nie będziemy tolerować tj. bełkotliwego lewackiego ściemniania o kompromisie, wspólnej pracy dla dobra, lewicowym liberaliżmie[co to za chuj?], liberalnym socjaliźmie i tak dalej. Precz!
Pierwszy Sekretarz

czas wpisu: 2005-09-17 18:52:44

3873
Wsadźcie sobie w dupy ten wasz "kompromis", tego słowa nie ma w naszym słowniku. I nie będzie.
Pierwszy Sekretarz

czas wpisu: 2005-09-17 18:46:07

3872
stary,wbrew pozorom jest nas więcej niż mogłoby się wydawać...:)
LEWICOWY LIBERAŁ

czas wpisu: 2005-09-17 18:44:14

3871
Ja chciałem, żeby układ po wyborach wyglądał tak:

Cimoszewicz i PO

A już szczytem moich marzeń byłoby, aby te pozorne skrajności się dogadały!
Wiesz myślałem, że takich ludzi jak ja czy TY nie ma, ale na szczęście są, tak więc łączmy się lewicowi liberałowie! =)

Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 18:41:07

3870
witam skunksa.masz racje jak cholera.jeżeli o mnie chodzi to jestem za kompromisem!ale do tego chyba trzeba zerwać z przeszłością,a to jest bardzo trudne dla tych dla których przeszłość miesz się z terażniejszością.jeżeli chodzi o moje posty tu,to ja tylko tak dla zabawy,he,he.oni są strasznie zabawni.Maży mi się kiedys koalicja SLD-PO...lub też SLD-PD-SDLP...ale pytanie czy to jest możliwe.Jeżeli chodzi o mnie to zagłosuje na SLD,a w życiu prywatnym nie mam żadnych problemów z dogadaniem się z ludzmi popierającymi wymienione partię.Jedyny problem mam z pisuarami i wszechpolakami...no niestety.aha.tak w ogóle to mam 23 lata.PZDR
LEWICOWY LIBERAŁ

czas wpisu: 2005-09-17 18:35:30

3869
Może spróbować się dogadać?

Od dawna obserwuję dwa fora Wasze i to ze strony antyprawica. Na obu są skrajni fanatycy, którzy nie wiedzą co to słowo „kompromis”, ale dostrzegam też osoby, które widzą więcej niż inni. I tu zwracam się do wszystkich, którzy jeszcze myślą kategoriami DOBRA POLSKI, a nie własnymi interesami i skrajnymi poglądami. Ludzie przecież można się dogadać, a przynajmniej próbować! Każdy ma swoje rację i stara się zjednywać zwolenników dla swoich idei, ale skoro wszystkie partie chcą dla narodu tylko dobrego, to dlaczego blokują sobie nawzajem dobre ustawy? To jakiś absurd! Ja mam wrażenie, że każdy chce rządzić, ale jak tylko coś mu zawadza, coś staje na drodze, to od razu jest odwrót i zdanie w stylu: „Bo oni mi przeszkadzają i nie mogę zrobić tego co bym chciał”. No tak, to my na pewno niczego nie osiągniemy! Zagłosuję na partię, która powie: „Nie będzie łatwo, w cztery lata nie da się poprawić wszystkiego, ale będziemy próbować, będziemy współpracować ze wszystkimi opcjami politycznymi dla dobra POLSKI. Pójdziemy na kompromis, jeśli będzie taka potrzeba. W ważnych sprawach przeprowadzimy referendum. Nic na siłę.” Jeśli można być liberałem ze światopoglądem lewicowym, to i można się porozumieć! Można, ale trzeba tego CHCIEĆ!

Skunks

czas wpisu: 2005-09-17 18:19:47

3868
c. ost. Konstatacja tych prostych zależności wywołuje smutek za straconymi latami III RP, których bilans mierzony pod kątem przyzwoitości wobec Polaków i ich tradycji jest ujemny. Gdy dodamy do niego przypadki ze strony tzw. solidarnościowej, traktowania władzy jak dojścia do żłobu, czego przykład mieliśmy w wypadku AWS, postawę UW – PD, prących najkrótszą drogą do biesiadnego stołu z postkomunistami, czy postękiwania Lecha Wałęsy, którego kompromitacja mierzona może być latami świetlnymi – to nie ma się co dziwić, że tak jak przed 17 września, decyzje o naszej przyszłości politycznej i ekonomicznej zapadają wszędzie – tylko nie w Warszawie.
Dzięki zacieraczom.

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-17 18:05:53

3867
c.d. Dla karier takich ludzi, wspartych przez esbeckich prokuratorów, sędziów o pokręconych życiorysach, służby polskie i inne, przez pieniądze i z Moskwy i wręcz przeciwnie, generalicję kształconą w Akademii im. Frunzego, no i przez te autorytety postsolidarnościowe, których gwarancją przetrwania jest zawarty przed laty układ – dla tych karier 17 września jest rocznicą niewygodną. Z tego powodu zacieraczy faktów historycznych jest tak wielu i dysponują tak zróżnicowanymi i profesjonalnymi narzędziami.
Prócz pomijania jednych, mamy do czynienia z kreacją innych wydarzeń, wartości i postaci. Mamy „tragiczną”, ale heroiczną (wg. GW) postać Jaruzelskiego, mamy Jedwabne przedstawiane przez Kwaśniewskiego tak, jakby przemawiał w imieniu plemienia ludożerców, mamy b. sekretarza PZPR i premiera PRL – Rakowskiego, którego nie wypada nie zapytać o bieżący komentarz polityczny. Naturalną konsekwencją powyższego, są „pomyłki świadczące o uczciwości”, czy dokumenty tajne i poufne „wśród innych gadżetów” (cyt.), w sejfie faceta wygrywającego w sądzie sprawy o zniesławienie, a aresztowanego za łapownictwo. c.d.n.

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-17 18:05:17

3866
c.d. Jak do tego dodamy szermujących argumentami prospołecznymi wrażliwców z rodowodem PZPR-owskim, a więc tych, których rolą było przez lata zacieranie pamięci o pakcie Ribbentrop-Mołotow, wszystko składa się na pewien kompletny obraz.
Zwłaszcza młodsze pokolenie wystawione jest na niebezpieczeństwo wpojenia mu krzywego pojęcia o historii Polski. Dla nich stworzony został prezydent discopolowców i miłośników A. Gołoty, który pod tą przykrywką rozgrywa strategiczne interesy za pośrednictwem Kulczyka, Kuny, Żagla, określających Kwaśniewskiego na własny użytek - „preziem”. Mamy lalkowatą „księżniczkę”, która podtrzymuje obraz idealnej pary, która jest trendy, a przy okazji skrycie kasuje niezłe pieniądze na fundację, do której co rusz się ktoś czepia. Mamy w końcu Cimoszewicza, który z gębą pełną frazesów o brudach, bądź uczciwości plącze się w zeznaniach, a na koniec obrażony (inni mówią, że ze strachu) wycofuje się z wyścigu. c.d.n.

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-17 18:04:36

3865
Głos z szuwarów: Zacieracze
Dziś mija najtragiczniejsza rocznica od czasów rozbiorów I Rzeczypospolitej. I po raz kolejny, mimo, że podobno „komuny” już nie ma, mija ona w sposób przytłumiony. Moderatorzy medialnych przekazów w Polsce prowadzą względem daty 17 września sprytną i niestety skuteczną politykę. I nie ma się temu co dziwić. Wszak większość z nich jest, w jakimś sensie, beneficjentami „zwycięskiego pochodu rewolucji” rozpoczętego we wrześniu 1939, redakcje pełne są najróżniejszej maści socjalistów, zwolenników równych szans, „europejczyków” i wszelkich innych mędrców. Wzorem rusofilskich Francuzów i merkantylnych Niemców (mowa o cechach klas politycznych), pod dostatkiem w Polsce mamy takich, którzy o 17 – tym zapomnieli, lub półgębkiem tylko napomykają. Jak więc przeciętny Polak może wyrobić sobie pogląd na tamte wydarzenia, skoro z jednej strony na wiarę przyjmuje to – co powielane jest przez Czarzastych, Kwiatkowskich, Dębskich i Urbanów, z drugiej zaś, Michników, Najsztubów, Baczyńskich i innych. c.d.n.

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-17 18:03:54

3864
siema chłopaki!!!tęskniliście???
LEWICOWY LIBERAŁ

czas wpisu: 2005-09-17 17:55:56

3863
leży - literówka nie ortograf :)))
ham

czas wpisu: 2005-09-17 17:12:52

3862
Tow. Jozef właśnie tu lerzy pies pogrzebany, bo lider sam prowokuje swoim zachowaniem krytykę. Ale akurat gdzie indziej to funkcjonuje całkiem nieźle - sadzę. Liberalizm w sferze gospodarki bez ingerencji państwa i religii a w sferze światopogładowej konserwatyzm i etyka to bardzo rozsądna i pro-polska kombinacja. Tak uważam. Po wyborach UPR zniknie. Pojawią sie nowe partie bo natura nie znosi vacuum.
ham

czas wpisu: 2005-09-17 17:11:19

3861
To prawda, że ważny jest program, czy też idea, a nie liderzy lecz przyznasz, iż trudno propagować coś co jest ośmieszane i kompromitowane. Nie ma za co przepraszać.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-17 16:48:19

3860
3859 niestety niestety faktycznie. Ale istotny jest słuszny program a nie liderzy. Utożsamianie z osobami niesie ze sobą zalążek dyktatury. I akurat to jest źle odbierane. Przepraszam za mój glos xe i tow. Jozef.
ham

czas wpisu: 2005-09-17 16:13:11

3859
Faktycznie Xe, niektóre. Ale co z tego.? Skoro swym postępowaniem doprowadził do całkowitej marginalizacji UPR. To przecież słowa i czyny JKM, oraz jego najzagorzalszych wyznawców, spowodowały przylgnięcie do UPR opini oszołomów. Czy nie zauważyłeś, że jego zachowanie wcale nie jest korzystne dla idei konserwtywno-liberalnej, on ją po prostu ośmiesza. Nie wiem tylko z czego takie działania wynikają.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-17 16:03:30

3858
dot 2856- no tak-ale niektore poglady ma nieglupie, poza tym nie jest euroentuzjasta , delikatnie mowiac
xe

czas wpisu: 2005-09-17 15:51:48

3857
Pałac prezydencki dowiedział się o planowanej akcji terrorystów na głowę państwa. Ze względu na bezpieczeństwo prezydent poruszał się wśród sześciu sobowtórów. Jednak zamachowiec bez trudu znalazł właściwy cel i prezydenta uratowała jedynie kamizelka kuloodporna. Terrorystę złapano, a Kwaśniewski zaniepokojony postanowił dowiedzieć się, jak go rozpoznano. Terrorysta bez namysłu odpowiedział:
– To proste. Pozostali byli trzeźwi.

– Dlaczego prezydent tak często chwieje się w miejscach publicznych?
– To ze względu na bezpieczeństwo. Trudniej trafić w niego jajkiem.

Test prezydencki – zdajesz, jeśli trzech na pięć odpowiedzi udzieliłeś prawidłowo.
1) Najczęściej odwiedzany kraj
2) Najbardziej znany Rosjanin
3) Ulubiony sport
4) Największa słabość
5) Typowy poranek
Prawidłowe odpowiedzi:
Finlandia, Smirnow, bieg po setkę, goleń, kac.

Czym się różni magister Kwaśniewski od ufoludków?
– Niektórzy już widzieli ufoludki, a dyplomu Kwaśniewskiego jeszcze nikt.

– Jaki jest najkrótszy dowcip na świecie?
– Mgr Kwaśniewski.

Kwaśniewski podpisuje z Havlem umowę o współpracy kulturalnej. Kwaśniewski podpisał, a Havel czyta umowę. Mija pięć minut, dziesięć. W końcu Kwaśniewski nie wytrzymuje i pyta Havla, czy musi wszystko teraz czytać, skoro przeczytał to wcześniej. Havel na to:
– Muszę przeczytać, żeby nie było jak w ’68, kiedy zamiast „Czerwonych Gitar” przysłaliście nam „Czerwone Berety”.

ham

czas wpisu: 2005-09-17 15:49:19

3856
JKM jest bez szans. Po pierwsze brak zaplecza, po drugie jest zbyt kontrowersyjny, po trzecie zawsze tuż przed samymi wyborami palnie coś takiego, że grzebie wszelkie szanse, o ile je ma. Wiem co piszę, ponieważ z UPR-em związany byłem przez piętnaście lat.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-17 15:48:55

3855
to moze PJKM?
xe

czas wpisu: 2005-09-17 15:43:23

3854
Xe, wiadomo, że nie można zbytnio ufać PO. Za dużo tam UWolstwa ale nie można też pokładać zbyt dużej ufności w PiS. Ostatecznie, nie kto inny tylko Kaczyński jest przeciwnikiem ujawnienia wszystkich donosicieli.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-17 15:31:16

3853
Nie komentuję sondaży poza jednym, że warto opiniować o SLD aby poprzez wyjątkową frekwencję zagniewanych wyborców Eselduchy znalazały się poza progiem wyborczym. Nie ma co dzielić skóry na niedzwiedziu. A Cimoszewicz wraca już jakby nigdy nic z uśmiechem jakby ... bip bip bip odgrywając arbitra i mówiąc o kulturze politycznej i atakach. Plują i deszcz pada. Pinokio wrócił. Kwaśniewski też ma swoje trzy grosze do wtrącenia. Więc dalej huzia na skurwiela Włodzia i całą czerwoną czerwona bandę !!!
ham

czas wpisu: 2005-09-17 15:24:18

3852
Nie komentuję sondaży poza jednym, że warto opiniować o SLD aby poprzez wyjątkową frekwencję zagniewanych wyborców Eselduchy znalazały się poza progiem wyborczym. Nie ma co dzielić skóry na niedzwiedziu. A Cimoszewicz wraca już jakby nigdy nic z uśmiechem jakby ... bip bip bip odgrywając arbitra i mówiąc o kulturze politycznej i atakach. Plują i deszcz pada. Pinokio wrócił. Kwaśniewski też ma swoje trzy grosze do wtrącenia. Więc dalej huzia na skurwiela Włodzia i całą czerwoną czerwona bandę !!!
ham

czas wpisu: 2005-09-17 15:23:05

3851
najbardziej nalezy sie obawiac moim zdaniem ponownej "grubej kreski" i milosiernego odpuszczenia win postkomuchom, i faktycznie udzial PIS w rzadach moglby to ew. zahamowac troche obawiam sie rokity, juz zaczal wykrecac kota ogonem , gdy zaczela byc mowa o uniewaznieniu prywatyzacji PZU
xe

czas wpisu: 2005-09-17 15:11:40

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi


Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!