Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Pierwszy sekretarz

W księdze jest 30740 wpisów.

Jesteś 914970 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

4321
Sprawiedliwość
poprzez:

Zniesienie immunitetów.
Zagwarantowanie powszechnego dostępu do każdego zawodu poprzez ograniczenie uprawnień samorządów sędziowskich, adwokackich, radcowskich i innych, w tym uprawnień tzw. sądów koleżeńskich.
Odebranie Krajowej Radzie Sądowniczej uprawnień do nominacji kandydatów na sędziów.
Zniesienie wpisu stosunkowego w postępowaniu sądowym oraz upowszechnienie sądownictwa polubownego.
Poważne zmniejszenie ilości regulacji prawnych wraz z uproszczeniem prawa tak, aby każdy obywatel mógł je zrozumieć.
Skrócenie przewlekłości postępowań przed sądami, w szczególności poprzez związanie sędziów terminami pod rygorem wysokich kar pieniężnych.
Zniesienie instytucji przedawnienia w stosunku do osób fizycznych.
Zaostrzenie sankcji karnych w stosunku do sprawców zbrodni z jednoczesnym ograniczeniem instytucji przedterminowego zwalniania i wydawania przepustek.
Drastyczne zmniejszenie pensji dyrektorialnych (np. Prezesa NBP).


Polak

czas wpisu: 2005-09-23 11:26:24

4320
Bezpieczeństwo
poprzez:

Natychmiastowe wstrzymanie prywatyzacji na obecnych zasadach oraz podjęcie działań w kierunku odzyskania mienia nabytego z naruszeniem prawa.
Zagwarantowanie dożywotniej wypłaty emerytur poprzez przekazanie środków z prywatyzacji oraz pieniędzy odzyskanych z nieuczciwie sprywatyzowanego majątku na specjalny fundusz.
Stworzenie nowoczesnej armii zawodowej.
Ustanowienie ochrony prawnej dla osób działających w obronie własnej.
Nagradzanie obywateli ujmujących przestępców, szczególnie na gorącym uczynku.
Usprawnienie pracy policji poprzez zwiększenie kwalifikacji z jednoczesnym wzrostem uposażenia.
Tworzenie narodowych koncernów w strategicznych dziedzinach państwowych – m.in. zagwarantowanie bezpieczeństwa energetycznego.
Polak

czas wpisu: 2005-09-23 11:25:37

4319
Odpowiedzialność
poprzez:

Umożliwienie społeczeństwu odwoływania nieuczciwych posłów, senatorów, ministrów, prezydenta, wojewodów, sędziów, prokuratorów i radnych.
Wprowadzenie jedno-mandatowych okręgów wyborczych, co wymusi reprezentowanie interesów wyborców, a nie kliki partyjnej.
Obniżenie ogólnopolskiego progu wyborczego, co umożliwi lokalnym autorytetom wejście
do Sejmu i Senatu.
Zmniejszenie liczby posłów do 300, a senatorów do 50 i przekształcenie Senatu w Centrum Strategii Państwowej.
Wprowadzenie wyższej odpowiedzialności cywilnej i karnej za krzywdzące decyzje podejmowane przez funkcjonariuszy publicznych, w szczególności sędziów.
Wykorzystanie więźniów do pracy dla dobra publicznego poprzez obowiązek utrzymania więzień z kieszeni skazanych.
Polak

czas wpisu: 2005-09-23 11:24:51

4318
Potrzebujemy państwa praworządnego – nie państwa skorumpowanego.
Potrzebujemy państwa umożliwiającego rozwój – nie państwa rzucającego okruchy ze stołu.
Potrzebujemy państwa sprawiedliwego – nie państwa mafijnego.
Potrzebujemy państwa dającego edukację – nie państwa dezinformacji i propagandy.
Potrzebujemy państwa rządzonego przez mężów stanu – nie państwa zarządzanego przez grupy trzymające władzę.
Wreszcie, potrzebujemy Polski zasobnej, niepodległej i bliskiej sercu każdego z nas.
Polak

czas wpisu: 2005-09-23 11:23:43

4317
cynizm? zmorko, najgłebsza troska przeze mnie przemawia. ludzie ubodzy naprawdę skorzystaliby na liniowym, im niższa stawka tym bardziej by skorzystali. do tego wystarczy dobry system opieki społecznej i sensownie zaplanowane zasiłki. ludzie biedni nie są niedni bo taki ich los, są niedni albo dlatego że ktoś ich okrada albo dlatego, że tego chcą - zaryzykuję twierdzenie, że u nas stosunek pierwszycch do drugich to jakieś 2 do 1. tym drugim swięty boże nie pomoże, a tych pierwszych liberalizacja gospodarki wyrywa z biedy.

co do ulg itd - przecież PiS własnie proponuje mnogość ulg i zwolnień wszzelakich. najsampierwszy z brzegu przykład to tzw. kwota wolna od podatku - dotyczy wszystkich podatników, więc od danej kwoty podatku nie zapłaci zarówno bogacz jak i Twoja szwaczka. czy to sprawiedliwe? ja bym wolał żeby bogacz zapłacił, a szwaczce odddsac w formie takiego czy innego socjalu.

wiara w obniżki - możesz nie wierzyć. najprościej wytłumaczę to Tobie na własnym przykładzie. mieszkam sobie w starym budownictwie, ogrzewanie mam z GPEC (elektrociepłownia), jest drogie i od dawna planujemy wymnianę go na gazowe, ale w momencie gdy opłata spadnie o te 7 procent amortyzacja nowej instalacji nie jest już wcale tak oczywista. w podobnych warunkach mieszka w gdańsku bardzo wielu ludzi, GPEC ma do wyboru obniżyć lub stracić klientów - może ludzie nie potrafią liczyć, GPEC potrafi.

grisza

czas wpisu: 2005-09-23 11:19:08

4316
A co do odtajniania, to ja osobiście jestem za całkowitym, aczkolwiek jestem wyrozumiały dla ludzi obawiających się wszystkich donosów odnośnie życia prywatnego (oczywiście jest to trochę bez sensu, bo kto by miał oceniać co upublicznić, a co nie). Jestem wyrozumiały, co nie znaczy, że głosuje na Kaczyńskiego, albo na PiS! Już całkowcie zmarginalizowano wszystko poza PO i PiSem.
Red Army man

czas wpisu: 2005-09-23 11:11:44

4315
RAM nie przepraszaj, jest ok. ja tylko nawołuje do umiaru. podobnie jak Ty mam poważne wątpliwości na kogo oddać głos, ale mój sprzeciw budzi fałszywa propaganda i wzajemne obrzucanie się błotem. I niestety tego obrzucania jest więcej ze strony PiSu co odnosi w moim przypadku skuta\ek dokładnie odwrotny od zamierzonego - chciałem to pop prostu PiSowczykom uswiadomić - im więcej plują na PO tym mniejszą mam ochotę zagłosować na kogokolwiek z PiS
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 11:08:35

4314
tow. Jozefie oczywiście, że tak. Też jestem za takim rozwiązaniem. Ale to co proponuje PO to niestety dodatkowy podatek (będzie dotyczył tych najmniej zarabiających). Przy okazji uproszczenia podatków gwarantują sobie duże dodatkowe pieniadze w budżecie.

grisza ładnie piszesz, widać,że masz dużą wiedzę. Ale przebija się przez Twoje pisanie cynizm w stosunku do ludzi biednych. Tu gdzie mieszkam 80% ludzi zarabia po 800 zł. A w obniżkę gazu, prądu i czynszu nie wierzę!
zmorka

czas wpisu: 2005-09-23 11:07:09

4313
O przepraszam Cię Grisza, ja po prostu nie wiedziałem o ciemnej przeszłości Kurskiego i wcale nie jestem gotów, ani chętny go wybielać (ani do Sejmu wybierać). Aczkolwiek mój argument co do nieuczciwości Tuska (listy wyborcze) jest mocny i trudny do podważenia.
Red Army man

czas wpisu: 2005-09-23 11:04:55

4312
Grisza, jeżeli idzie o Leffera, masz rację, dlatego obniżenie stawki poniżej 13,4% mogłoby być korzystne, vide Słowacja ze stawką 11%, gdzie w pół roku po wprowadzeniu p. liniowego zanotowano nadwyżkę budżetową.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-23 11:01:46

4311
"Przypominam kwestia odtajnienia wszystkich akt IPN" no fakt, że kaczyński rozłożył mnie tym swoim sprzeciwem - dlaczego niby nie oddtajnić tych akt? nie Tusk się na takowego nie kreuje, po prostu postulat utajnienia części akt to ciąg dalszy znanego już serialu, nikt o zdrowych zmysłach nie przystanie na "częściowe ujawnienie".

nie rozumiesz jakich zarzutów? tego, że montował we współpracy z komunistami i samoobroną koalicję w sejmiku województwa pomorskiego? tego, że jego karta podziemna budzi sporo watpliwości? tego, że zażyłość łącząca go z jedykiewiczem (stella maris) jest co najmniej podejrzana? zauważ, że i tak pisze o wiele bardziej konkretnie niż Ci, którzy zarzucają złodziejstwo i nieuczciwość PO i tuskowi.
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 10:59:32

4310
Zmorko, zwolennikiem podatku liniowego (nie w wysokości proponowanej przez PO) jestm dlatego, iż jest prosty i sprawiedliwy. Tak, sprawiedliwy, każdy płaci równą część daniny od swoich dochodów. Gdzie jest sprawiedliwość w przypadku podatku progresywnego i istnieniu ulg? Czy owa szwaczka z pensją 800 zł korzysta z internetu, który może sobie odliczyć od podatku, czy skorzysta z ulgi budowlanej? Gdzie więc ta sprawiedliwość? Dlaczego ma być upośledzona, w stosunku do osób które stać na Internet, remont, czy budowę?
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-23 10:58:36

4309
tow. Józefie no, to zlikwidować wszystkie możliwości odliczeń i już!
zmorko

czas wpisu: 2005-09-23 10:56:03

4308
zmorko podrożeje, bardzo nieznacznie i niekoniecznie CZĘŚĆ żywności, nieznacznie bo 8 procent to nie jest bardzo dużo, niekoniecznie, bo spadną koszta wytworzenia i dostarczenia tej żywności, o 22 procent. tam gdzie istnieje wolny rynek nalezy zakładać, że przedsiębiorcy obniżą ceny mając taką możliwoć chcąc pokonac konkurencję. zakładanie na wprost, że żywnoś podrożeje o 8 procent jest bardzo poważnym nadużyciem (i logicznym i ekonomicznym)

kolejnym zyskiem jest obniżka opłat za media - szwaczka z ośmioma stówkami o 7 procent mniej zapłaci za gaz, prąd, ogrzewanie, czynsz itd. tu co prawda rynek jeszcze w pełni nie dociera, ale zakładanie, że obniżki nie będzie nie jest tak samo uzasadnione jak wieszczenie drożyzny przy żywności.

na koniec - szwczka z ośmioma stówkami kwalifkuje się nie do ulgh podatkowych (bo niby jak ma skorzystać z budowlanej i podobnych?) tylko do zasiłku z pomocy społecznej. to nieco prostszy i mniej kosztowny układ - przeznaczyć pieniądze na zasiłki zamiast na ulgi, to uszczelnia syystem pomocy społecznej.

na koniec raz jeszcze - nie można tej "podwyżki" rozpatrywać w oderwaniu od faktu, że w 2008 czeka nas ujednolicenie stawki vat - lepiej ją chyba ujednolicić do 15 procent niż do 22?

tow. józefie - co prawda przyznaję, że stawka 15 procent jest nieco zsufitowa, ale pisząc oo wpływqach do budzetu nie możesz zapominac o krzywej laffera - te teoretycznie będą rosnąć przy obniżaniu stawki podatkowej.
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 10:54:51

4307
Grisza nie rozumiem twoich zarzutów w stosunku do mnie odnośnie Kurskiego, ja znam tylko jego Nocną Zmianę i reklamówki i klipy dla PiSu, stąd moja ciekawość, nie stawiam go jako jedynego sprawiedliwego, ale Nocną Zmianę uważam za film doskonale obrazującym tamte chwile. A co do Tuska to kreuje się na pierwszego lustratora, przecież jeszcze niedawno zarzucał razem z Rokitą Kaczyńskiemu że ten jest za mało radykalny w tym względzie. Przypominam kwestia odtajnienia wszystkich akt IPN.
Red Army man

czas wpisu: 2005-09-23 10:52:38

4306
Vox populi, vox Dei

http://www.ruchpatriotyczny.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=92&Itemid=22
edek

czas wpisu: 2005-09-23 10:51:59

4305
Nie Zmorko, piszę o powszechnym podatku dochodowym od osób fizycznych. Tutaj też jest spore pole do popisu dal różnych kombinatorów.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-23 10:50:24

4304
"Na początku maja media ujawniły, że Paweł Gilowski został wybrany przez lubelski zarząd PO na lidera okręgowej listy do Sejmu. Przewodniczący partii Donald Tusk zapowiedział, że nie uwzględni jego kandydatury. Wkrótce potem media podały, że w biurze poselskim Zyty Gilowskiej pracowała jej synowa, a syn pobierał wynagrodzenie z poselskich pieniędzy matki za ekspertyzy" (cytat za Wprost i kto tu się mija z prawdą) na lubelskiej liście nie ma nikogo o nazwisku Gilowski.
Red Army man

czas wpisu: 2005-09-23 10:47:27

4303
RAM - już napisałem, że akurat Nocnej Zmiany na myśli nie miałem (co do manipulacji w niej, oprócz komentarza manipuluje się także - znacznie skuteczniej zresztą - montażem itp. nieważne). Co wiem o kurskim to troszkę szerokie pytanie. zacznijmy od tego, że moi rodzice znają z dawnych czasów obu kurskich i nie mają o nich wysokiego mniemania, ja sam bardzo cenię ich ojca, który był moim wykładowcą, nie był zachwycony pytaniami o działalność polityczną synów. zaś popis jaki dał jacek kurski w pomorskim sejmiku to już kuriozum - na tym tle zarzucanie tuskowi współpracy z komunistami jest po prostu śmieszne.
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 10:44:58

4302
tow.Józefie Ty mówisz o osobach fizycznych prowadzacych działalność.
zmorka

czas wpisu: 2005-09-23 10:44:32

4301
grisza to Ty mi wytłumacz co to za zysk i na czym? Czy będzie to dotyczyło zwykłej szwaczki zarabiajacej 800 zł. miesiecznie?
Nie wspomnę już,że wzrosną ceny żywności.Napisz mi wyraźnie CO STANIEJE?
zmorka

czas wpisu: 2005-09-23 10:42:22

4300
Zmorko,
Właśnie o tym piszę. Wprowadzenie podatku w wysokości 15% faktycznie podnosi podatki dla większości płacących. Poziom 13,4% obciążeń nie zmienia, każdy niższy je więc zmniejsza.
Niestety mylisz się pisząc, że "...dużo już do uproszczenia nie zostało...", przeczytaj ustawę o podatku dochodowym od osób fizycznych, ile tam ulg i wyjątków a co za tym idzie możliwości kombinacji. Podatek liniwy likwiduje te możliwości.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-23 10:38:09

4299
Chore państwo, chore prawo = chore społeczeństwo
http://www.upadloscian.org.pl/prawo.html
adel

www.upadloscian.org.pl/prawo.html
czas wpisu: 2005-09-23 10:36:36

4298
zmorka, przelicz to jeszcze raz dokładnie z użyciem modeli ekonomicznych, a nie tylko i wyłącznie kalkulatora.

Oczywistym jest, że bezpośrednio jakaś tam grupa podatników troszkę straci (niewielka), natomiast manipulacją jest pomijanie zysków pośrednich, rekompensujących tę stratę (sam zysk z obniżonego vat na opłaty za media zrekompensuje te 50 złotych z górką)

co do Kurskiego. któremu ponoć do pięt nie dorastam - dziwne, że macie pretensję do PO o współpracę z komuchami, a jego współpracy z komunistami i Samoobrona w sejmiku pomorskim jakoś mu nie wytykacie, podobnie zażyłości z jędykiewiczem.... no coż - ale to "swój" skurwiel tak? nowy TKM jak nic nam się szykuje.
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 10:36:28

4297
Grisza, powiedz co wiesz na temat Kurskiego. Argument że jest propagandzistą i manipulatorem, bo tworzy reklamówki PiSu jest bez sensu. Reklamówki tworzy się na użytek kampani (i jest to propaganda) i bardzo często mijają się z prawdą, chociażby wizerunki osób są najczęściej zwykłymi maskami umiejętnie stworzonymi przez reżyserów. Tak to jest manipulacja i propaganda, ale tą uprawiają wszystkie partie na użytek kampani i ludzie powinni być świadomi, że te filmiki najczęściej mijają się z prawdą. To nie to samo co manipulowanie, czy propaganda w filmie dokumentalnym. Nie można tego przyrównywać do Nocnej Zmiany, która to obywa się w znacznej większości bez żadnych komentarzy i przedstawia po prostu fakty. Być może Kurski przedstawił w niej najbardziej korzystne materiały odnośnie strony zwolenników rządu Olszewskiego i najmniej korzystne odnośnie jego przeciwników, ale myślę że jednak prawidłowo oddał wielką gorączkę jaka zapanowała, gdy lista agentów trafiła do rąk posłów. Do tego stopnia że musiano odwołać rząd natychmiast, nie pozwalając ministrom wejść do biura dnia następnego. Jak bardzo szkodliwy był owy rząd dla naszego kraju najlepiej śqwiadczy fakt, że dzień po powołaniu nowego, budżet Olszewskiego został przyjęty bez jednej zmiany.
Red Army man

czas wpisu: 2005-09-23 10:35:39

4296
Podatkowy raj dla najbogatszych lansowany przez PO ma swoje uzasadnienie. Ludziom którzy zdobyli ogromny majątek kosztem narodu nie może przecież spaść włos z głowy. Gwarantem obecnego układu mają być rządy PO.
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20050923&id=po01.txt#pocz
kopek

www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20050923&id=po01.txt#p
czas wpisu: 2005-09-23 10:33:27

4295
Red Army man, może to dyplomacja ze strony Kaczyńskiego?
zmorka

czas wpisu: 2005-09-23 10:28:29

4294
Jeżeli zostanie wprowadzony podatek liniowy ludzie zarabiający w pierwszym przedziale podatkowym bedą zarabiać mniej o około 50 zł.miesiecznie. To daje 600 zł. rocznie. Da to w skali kraju ogromną sumę dodatkowego wpływu do budżetu.Ludzi zarabiających w wyższych przedziałach nie ma tak wielu. A wiekszość i tak rozlicza się z małżonkiem płacąc 19%. Jeżeli chodzi o osoby fizyczne to za dużo już do uproszczenia nie zostało. Ulga budowlana się kończy.Został jeszcze 1% odpis na organizacje pozarządowe i zwrot za internet (myślę , że to będzie tylko raz i koniec).

zmorka

czas wpisu: 2005-09-23 10:26:33

4293
nie było do mnie ale pozwolę sobie obnażyć dwie manipulacje

"Sam Tusk jest u mnie spalony z jednego prostego powodu, jego dzisiejsze kreowanie się na pierwszego lustratora III RP"


a przepraszam gdzie tusk się na takowego kreuje? raczej wyraźne jest to, że na pierwszego lustratora kreowani są kaczyńscy, rokita i giertych. tusk jedynie mówi, że był w błędzie uważając lustrację za zbyteczną


"Drugim przykładem hipokryzji Tuska jest jego zachowanie względem Gilowskiej. Ta napiętnowana za umieszczenie na pierwszym miejscu listy wyborczej w Lublinie swojego syna, a Tusk raptem parę tygodni później sam umieszcza na pierwszym miejscu kolesia, który wspomaga finansowo kampanię Tuska"

może tak trzymajmy się faktów? Gilowska została napiętnowana za zatrudnianie syna w biurze poselskim (bo już nie za zatrudnianie synowej, którą syn w owym biurze poznał). Gilowski był (jest?) na listach jako członek i działacz PO.


ja kumam, że można czegoś nie doczytać, że można wietrzyć podstęp i można nie ufać. nie kumam jak można zarzucać komuś hipokryzję samemu kłamiąc.
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 10:24:46

4292
.

Co do moich preferencji wyborczych, to miałem głosować na PO i Tuska (ale Nocna Zmiana mnie zniesmaczyła), później na PiS i Kaczyńskiego, ale jego ostatnie podskoki mi zbrzydły (ostatnio podlizywanie się komuchom), jak również to, że w partii tej nie am rasowych ekonomistów, a kreowany na takiego Marcinkiewicz nie jest nim bynajmniej z wykształcenia.

Red Army man

czas wpisu: 2005-09-23 10:20:26

4291
Tow. Józefie, mną Nocna Zmiana wstrząsnęła z dwóch powodów. Po pierwsze był to wyjątkowo haniebny chwyt ze strony Bolka, dymisja rządu i tak miała być głosowana dnia następnego, za to sama "dżentelmeńska umowa" (Bolek), czy też "gangsterski chwyt" (Pawlak) został przeprowadzony w żenującym stylu - Wałęsa niczym dziecko w piaskownicy zabiera i rozdaje zabawki. Sam Tusk jest u mnie spalony z jednego prostego powodu, jego dzisiejsze kreowanie się na pierwszego lustratora III RP jest zwykłą hipokryzją po latach uczestnictwa w układzie i bronienia go ręcyma i nogyma. Nawet jeżeli jest tak jak niektórzy mówią (ja sam nie widziałem), że przeprasza za to co wtedy zrobił (ciekawe czy gdyby film z narady Bolka nie wyszedł też by to zrobił) jest niestety musztardą po obiedzie. Pewne rzeczy ze względu na ogromne pro komunistyczne lobby zostały na zawsze powstrzymane. Drugim przykładem hipokryzji Tuska jest jego zachowanie względem Gilowskiej. Ta napiętnowana za umieszczenie na pierwszym miejscu listy wyborczej w Lublinie swojego syna, a Tusk raptem parę tygodni później sam umieszcza na pierwszym miejscu kolesia, który wspomaga finansowo kampanię Tuska. Po usunięciu syna nie nastąpiło normalne w takich przypadkach przesunięcie wszystkich startujących o jedno miejsce w górę, tylko nominacja Tuska. Dodam jeszcze że syn Gilowskiej od dawna działał w PO (mówi się że od początku), a nominowany przez Tuska kandydat raptem od czerwca. I nie chcę bronić tu Gilowskiej, ale jak już się coś piętnuje, to nie powinno się chyba działać w ten sam sposób.

A ogólnie rzecz ujmując PO nie ma programu i nie można ch na pewno nazywać liberałami, bo tylko zmiany podatkowe o takim czymś świadczą reszta to zwykła konserwachja tego co jest
Red Army man

czas wpisu: 2005-09-23 10:17:29

4290
"wątpisz że usilnie próbował" odnosiło się do tego, że zapewne nie wątpisz, że kaczyński usilnie próbował znaleźć coś na piskorskiego. jakoś mu się nie udało. jeżeli mówisz o PO jako o złodziejach to wymień tych złodziei z nazwiska. nie można będąc uczciwym człowiekiem zarzucić złodziejstwa Tuskowi.

co do moich poglądów na granice liberalizacji - jestem leseferystą

to chyba wyczerpująca odpowiedź. sorki za forme - skrypt księgi jest mocno ograniczjący
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 10:07:53

4289
a i jeszcze o vat. oszustwem jest też ze strony PiS obietnica utrzymania stawki 7 procentowej. abstrachując od tego czy to dobrze czy źle, od 2008 roku będziemy zmuszeni ujednolicić vat i zlikwidowac stawki ulgowe. wtedy za wszystko będziemy płacić stawkę podstawową czyli na chwile obecną 22 procent. co wtedy powie jarek z lechem ubogim i emerytom?
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 10:03:25

4288
na koniec może dużymi literami, bo tego pojąć nie możesz najwyrazniej: NIE WIEM CZY BEDĘ GŁOSOWAŁ NA PO W WYBORACH DO SEJMU
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 09:55:04

4287
no i mi wypowiedż pociełó - jeszcze raz odnośnie michnikowej demagogii:

nie wiem jaką demagogią obecnie posługuje się michnik, odciałem się od skurwiela wiele lat temu. wiem natomiast, ze to diabelnie inteligentny skurwiel i posługuje się często słabościami przeciwnika w demagogii, niewykluczone, że ma gdzieś rację. Czytam wypowiedzi PO o PiSie, nie ma w nich nic ponad krytykę socjalnego programu PiS, nie ma obrzucania błotem.

"partnerstwo jest możliwe w środowisku myślącym podobnie a nie różnie." piramidalna bzdura. jeżeli pracujesz tudziez jesteś w związku uczuciowym, to powinieneś wiedzieć, że wspólnota myśli nie jest warunkiem koniecznym współpracy. z kobietą jesteś bo chcesz, pracujesz bo musisz. rzecz w tym, że niezaleznie od tego czy chcesz, czy musisz dostaniesz od żony w mordę jeżeli zaczniesz ją wyzywac od starych kurew, a i koledzy w pracy dobrze wyzywania od chujów nie przyjmą.
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 09:53:14

4286
Drodzy Towarzysze

Czytam i zastanawiam się co z Waszą pamięcią? Rzuciliście się na Tuska (którego szczególnym admiratorem nie jestem, dotyczy to także PO) za jego, niewątpliwie haniebny, udział w Nocy Czerwcowej. Dla odświeżenia pamięci przypomnę, że obaj bracia Kaczyńscy na początku lat 90-tych współpracowali z Bolkiem którego znali przecież dużo wcześniej i to dość blisko. Jarosław natomiast w Bolkowej kancelarii pracował i przed i po tej Nocy, chyba więc Lewy Czerwcowy szczególnie mu nie przeszkadzał. Nie piszę tego jako zwolennik Tuska czy Giertycha, lecz dla zachowania obiektywizmu. Niewykluczone bowiem, że zagłosuję na Kaczyńskiego, nie wiem jeszcze, ale będzie to na pewno wybór mniejszego zła.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-23 09:48:45

4285
Po pierwsze ilość towarów obłożonych 7 procentowa stawką vat jest znikoma, po drugie te towary trzeba wytworzyć/sprowadzić a te czynności są już w pełni obłożone podstawową stawką vat. (zanim o lekach padnie - vat nie ma isytotnego wpływu na cenę detaliczną leków, to wyjątkowo wredna manipulacja ze strony PiSu). Można się spierać czy liniowy jest og.ólnie dla gospodarlki korzystny (moim zdaniem jaknajbardziej) ale trzeba mieć do tego elementarną wiedzę ekonomiczną, tutaj PiS wchodzi w ślady przetarte przez Leppera - pieprzyc od rzeczy byle sprawiać wrażenie, że się wie o czym mówi.

\\\\
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 09:46:19

4284
AB,
Skąd Ci przyszło na myśl, że tylko kraje po wojnie, lub dotknięte jakąś klęską wprowadzają podatek liniowy? Przecież nie dotyczy to Irlandii, Słowacji, Łotwy, Estonii i chyba Litwy. Wszystkie te państwa po wprowadzeniu podatku liniowego zanotowały większe wpływy do budżetu. Jet to niewątpliwie najłatwiejszy podatek do ściągnięcia, jest prosty i uniemożliwia kombinacje, oraz przyczynia się do zmniejszenia, kosztownego przecież, aparatu skarbowego, wreszcie uwalnia nas od wydatków na rozmaitych doradców podatkowych którzy żerują na skomplikowanych przepisach podatkowych. Inną sprawą jest wysokość tego podatku. Gdyby PO naprawdę zmierzała do ograniczenia aparatu biurokratycznego a co za tym idzie zmniejszenia ucisku obywatela przez państwo, na pewno nie proponowałaby podatku 15%, który de facto zwiększa obciążenia i wpływy budżetu, lecz zaproponowali by podatek 13,5% (wpływy się nie zmniejszają), lub 11% gdzie wpływy się zmniejszają, co przy konstytucyjnym zakazie uchwalania deficytu budżetowego wymusiłoby zmniejszenie administracji, ale widocznie nie jest to celem PO.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-23 09:45:36

4283
sorki za flood ale skrypt nie przyjmuje obszernych postów

watpisz chyba, że usilnie próbuje.

"PO to w prostej lini UW i PZPR" - uhm... jak wyzej, jak wyżej. a PD to w prostej lini co? równie dobrze można napisać, że PiS to w prostej lini KOR (tych tez łysiak nie lubi).

Gdybyś trochę logicznie pomyslał, to zauważyłbyś, że o "pozytywnym jątrzeniu" napisałem odnosząc się do Twoich własnych słów: "Bez jątrzenia nie da sie oczyścić kraju debilu". Logicznym jest chyba ciąg myslowy mówiący, że skoro według Ciebie jątrzenie ma służyć oczyszczeniu kraju, to jest ono zjawiskiem pozytywnym.

"Jest także udowodnione że podatek liniowy bije w ludność najuboższą bo ta z dóbr wyższych nie korzysta a żywność drastcznie drożeje mając na uwadze pozbawienie odliczeń." - nie nie jest udowodnione, to dowód w najlepszym wypadku indolencji ekonomicznej, a w najgorszym kłamliwej propagandy PiS (zaiste w stylu Kurskiego, ja go znam naprawdę lepiej niż Wy, to wyjątkowa kanalia, nie zdziwiłbym się wcale gdyby podobnie jak brat miał pewne konszachty p.s. jak to fajnie Waszą metoda pozostawić coś niedomówieniom....).
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 09:44:44

4282
Drodzy Towarzysze

Czytam i zastanawiam się co z Waszą pamięcią? Rzuciliście się na Tuska (którego szczególnym admiratorem nie jestem, dotyczy to także PO) za jego, niewątpliwie haniebny, udział w Nocy Czerwcowej. Dla odświeżenia pamięci przypomnę, że obaj bracia Kaczyńscy na początku lat 90-tych współpracowali z Bolkiem którego znali przecież dużo wcześniej i to dość blisko. Jarosław natomiast w Bolkowej kancelarii pracował i przed i po tej Nocy, chyba więc Lewy Czerwcowy szczególnie mu nie przeszkadzał. Nie piszę tego jako zwolennik Tuska czy Giertycha, lecz dla zachowania obiektywizmu. Niewykluczone bowiem, że zagłosuję na Kaczyńskiego, nie wiem jeszcze, ale będzie to na pewno wybór mniejszego zła.
tow. Józef

czas wpisu: 2005-09-23 09:42:49

4281
po kolei zatem:

"Twój pomysł z PO jest nie do przyjęcia" - znowuż, gdzie wyczytałeś, że chcę głosować na PO? Zwracam jedynie uwagę na fakt, że PiSbez PO rzadzić nie będzie i kretynizmem jest obrzucanie błotem jedynego możliwego koalicjanta.

"Jest to agenda UE i internacjonalistycznych ubeków którzy obrobili Polskę." - ok, RMP, UPR, to agenda internacjonalistycznych ubeków - sorki, ale z taką argumentacją daleko nie zajedziemy. Równie dobrze moge napisac, że PiS to agenda socjalistycznych katoli, chcacych Polskę zakonserwować na lata w naszej małej epoce kamienia łupanego - czy to do czegokolwiek prowadzi?

"PIS nie jest socjalistyczna ale jest "solidarnością"" - piękny eufemizm. a czarne jest białe. pewne pomysły ekonomiczne mają swoja nazwę, wymyślanie nowych to albo niedokształcenie albo chęć ukrycia ich prawdziwego znaczenia.

"Tusk wyraźnie się wypowiedział ze Polska jest dla niego tylko "MITEM" !" - ta, 17 lat temu. po pierwsze rżne rzeczy sie mówi mając dwadzieścia kilka lat, a po drugie ta wypowiedź była bardzo sensowna na ów czas. gdybyś zamiast z kontekstu w\\\\ciągac pojedyncze zdanie przeanalizował całość, to wiedziałbyś, że wypowiedź była krytyką jałowego polskiego hurrapatriotyzmu. sorki ale na mnie urbanowe metody nie działają.

\\\
grisza

czas wpisu: 2005-09-23 09:42:43

4280
Głos z szuwarów: z pałacu
Aleksander Kwaśniewski – jeszcze trochę zajmujący fotel prezydenta RP – o wynikach przedwyborczych sondaży powiedział: „Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.”

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-23 09:32:12

4279
Nasz ustrój musi być połaczeniem elementów:

GOSPODARCZO I PODATKOWO: amerykąńskiej pragamtyki

SOCJALNIE: z modelem skandynawskim dla skończonych niedojd społecznych.

PRAWNIE: Natomiast prawo musi być surowe jak w Chinach dla morderców, dealerów i złodzieji.

WNIOSEK: To jest model dla Polski odpowiedni na globalizację.

Powtorzyłem to ponieważ, jeśli tego nie zrozumiemy to nie ma o czym mówić.

Dopoki bedziemy wybierali partie a nie programy tak dlugo bedziemy krecili sie w kolko. Jesli wezmiemy nasze osiagniecia w latach 1989-2005 to wszystko zawdzieczamy sobie a doslownie nic państwu i politykom. Trzeba przyznac, ze zarówni politycy jak i panstwo sa szkodnikami, przeszkadzajacymi narodowi w osiaganiu aspiracji godnych wielowiekowej tradycji.

No ale coz PER ASPERA AD ASTRA. Ten astralny charakter naszych nieosiagalnych celów jest znamienny. Plejada i parada głupców i gamoni przewinie się przez ekrany telewizorów zanim umrzemy śmiercoa naturalna jako naród. Z patriotyzmu i dumy emanuje niezwykla siła. Poczucie przynalężności do garstki ludzi podobnie życzących Polsce jest przyjemnym uczuciem.

WROG CZUWA W KNIEJI ! CZYMOSZEWICZ KNUJE !
ham

czas wpisu: 2005-09-23 09:10:10

4278
Polski socjalizm jest metodą okradania państwa czyli podatnika po podatkach przez klasę bezrobotnych (w innym systemie i ustroju). Polski kapitalizm polega na okradaniu obywatela przed podatkiem - łupiąc go wysokimi cenami. Haraczami durnymi pańszczyżnianymi umowami lojalności na dwa lata umów w telefonii komórkowe.

Polscy politycy to utopiści gospodarczy. A nasz naród ogłupiały do szczętu interpretacjami z zaślepienia lub z ocen własnego kąta widzenia. Utopia, w której proliferują populiści, idioci i cwaniactwo.

Prawdziwych patriotów jest mało. Ale znam ludzi, którzy całkowicie uniezależnili się od "dobrodziejstw" państwa. Nic nie dają ale i nic nie biora. Ten system o tyle jest dobry, że pozwala na ataraksję póki jest sie sprawnym. Problem zaczyna się jednak w chorobie. Ta utopia trwa nadal i czy jest to PIS, PO, SLD LPR czy Szambo-obrona i Demokraci nie ma żadnego znaczenia.

Nasz ustrój musi być połaczeniem elementów amerykąńskiej pragamtyki z modelem skandynawskim dla skończonych niedojd społecznych. Natomiast prawo musi być surowe jak w Chinach dla morderców, dealerów i złodzieji. To jest model dla Polski odpowiedni na globalizację.
ham

czas wpisu: 2005-09-23 08:11:14

4277
Sojuszu Lewicy Demokratycznej 17%

Komuszki na onet mocno sie tsymają. Czy jesteśmy głupi ? Oczywiście. My sobie dyskutujemy a Niemcy pilnują swojego interesu. Nikt tam nie podważa suwerennosci Niemców. Maja silne Państwo. A czy rządzi Gerd czy Angela jest mniej istotne. Jedni chcą wysokich zasiłków dla bezrobotnych - 80% uposażenia. Pielęgniarka na pół etatu ma tam coś 4.000 złotych na rękę bo brutto to jest ze 2.500 euro. Pomoc socjalna jest dożywotnio a nie pare miesięcy. Inni ponieważ jest silna klasa pracodawcó tzw, średniej klasy, chce społeczny haracz socjalistów ukrócić aby napędzać koniunkturę. Zatem 5.000.000 ludzi i ich rodziny głosują za zasiłkami dla bezrobotnych na koszt pracodawców. Utrzymywanie zasiłków ma na celu utrzymanie godności ludzkiej i zapobieganiu przestępczości - kto nie ma na chleb kradnie. Wtedy podatki idą na policję, sądy i więzienia. U nas jest za to korupcja i bezprawie adwokatów. Wyzysk. Na każdym kroku. Bo nie ma konceptu państwa żadnego. Beznadzieja.
ham

czas wpisu: 2005-09-23 08:10:40

4276
BOLSZEWIKA GON GON GON !!!

Onet.Sonda Na kandydata, z której partii zamierzasz oddać swój głos? (kolejność wg numerów list)

Ruchu Patriotycznego 1%
Polskiej Partii Pracy 0%
Ligi Polskich Rodzin 4%
Partii Demokratycznej – demokraci.pl 6%
Socjaldemokracji Polskiej 5%
Prawa i Sprawiedliwości 18%
Sojuszu Lewicy Demokratycznej 17%
Platformy Obywatelskiej 25%
Polskiej Partii Narodowej 1%
Polskiego Stronnictwa Ludowego 2%
KW Centrum 0%
Platformy Janusza Korwin-Mikke 12%
Ogólnopolskiej Koalicji Obywatelskiej 0%
Polskiej Konfederacji-Godność i Praca 0%
Samoobrony 3%
Partii Inicjatywa RP 0%
Domu Ojczystego 1%
Narodowego Odrodzenia Polski 0%
Jeszcze nie wiem 6%
ham

czas wpisu: 2005-09-23 07:49:25

4275
ostatni # tygodnika "WPROST" zareklamowal "krzyzaka",na 3 dni przed wybnorami zaczynaja otwierac mi sie oczy!!!!!
do zobaczenia za 4 lata...biedna jest Polska!
!?

czas wpisu: 2005-09-23 04:20:00

4274
jeszce raz do griszi odnośnie 4271
Gdybyś choć trochę logicznie pomyślał to nie wpadł byś na pomysł poslużenia się retoryką największego polaka mmmmnnnnichnika ”Kurski nie jest osobą jątrzącą pozytywnie, jest kłamcą, manipulantem i oszustem.” Takie sformuowanie już samo w sobie jest kłamliwe.Jak można jątrzyć pozytywnie? Skoro jątrzenie jest z definicji postawą naganną i negatywną.
W tym kontekście i tym stwierdzeniem sam jątrzysz(negatywnie) jesteś kłamcą udokumentowanym i oszustem ponieważ posługujesz się demagogią.
„Propagandę Kurskiego można łatwo zauważyć w kłamliwym oczernianiu idei podatku liniowego i liberalizacji gospodarki.”
Kolego zostało dowiedzione że podatek liniowy wprowadzają kraje jedynie po kataklizmach takich jak np.wojna . Jest także udowodnione że podatek liniowy bije w ludność najuboższą bo ta z dóbr wyższych nie korzysta a żywność drastcznie drożeje mając na uwadze pozbawienie odliczeń.Czy twoim zdaniem liberalizacja gospodarki nie powinna mieć granic? Jeśli tak to już ci tłumaczę że jest nie do osiągniecia gdyż posiadacze mający kasę wykończą każdą konkurencyjną inicjatywę.Zwidy ekonomiczne masz najwyraźniej.
„największym Waszym wrogiem jest PO”
Tak bo to jest największe zagrożenie dla Polski.Złodzieje czerwone przynajmniej kradli dla siebie.Te kradną dla wszystkich byle by nie dla Polski.Polskę skazali na zagładę polityczną i faktyczną.Jaklbyś nie zauważył to także przypomnę abyś poczytał wypowiedzi PO w stosunku do PIS i podszedł do tego sprawiedliwie i rzetelnie.Znowu posłużyłeś się mmmnicchhhnika demagogią.
„stwierdzam, że w zacietrzewieniu odrzucacie partnerstwo ludzi inaczej nieco myślących”
wybacz ale partnerstwo jest możliwe w środowisku myślącym podobnie a nie różnie.Jako zwolennik prymatu ekonomi nad innymi wartościami powinieneś to rozumieć

AB

czas wpisu: 2005-09-23 03:38:39

4273
EXX
Za ten tekst dziękuję.pokrywa się z moimi poglądami i wnioskami.Dobrze że są ludzie którzy to widzą i nie są ślepi.
AB

czas wpisu: 2005-09-23 02:56:02

4272
Cytat: "nie wrócę dopóki debilstwo się nie wyleczy"

Radze planowac zycie na emigracji bez zwloki. Olewanie i cwaniactwo dla niektorych sa najwiekszymi zaletami narodowymi. Jedni oleja te wybory, inni beda czekac nastepnych i olewac nastepny rzad.
W ten sposob Polacy olewaja swoje zycie i nastepnych pokolen - od wiekow.

Pisalem wczesniej iz podejrzewam ze WC-ta puscili na zajaca za ktorym biegl prawdziwy kandydat - okazal sie nim Tusk. Zajaca odstrzelono zdodnie z planem.
Rzady PO beda katastrofa i Polska zostanie sprzedana unii Jewro-pejskiej.
Za kilka lat wyborow nie bedzie. Brukselska buirokracja bedzie mianowac zarzadce w przywislanskej guberni (nazwa bez znaczenia, bedzie bardzo piekna). Jestesmy swiadkami 5-tego rozbioru Polski z eoro-entuzjastycznym poparciem Polakow.
exx

czas wpisu: 2005-09-23 02:45:38

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi



Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!