Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Tomasz Panczyk

W księdze jest 4589 wpisów.

Jesteś 354531 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

707
Skąd w was tyle nienawiści!
Milka

czas wpisu: 2005-06-14 21:56:02

706
Mam pytanie!Czy ktoś wwladz miasta przyglada sie działaniom Ośrodka Pomocy Spolecznej.To co tam mnie spotkało ze strony pani kierownik Grazyny Szymczak nadaje się do sądu,Kobieta ta nie ma za grosz przyzwoitości, sama jeżdzi do Brzusia na zarobek( atak na marginiesie czy można zbierac urlop wypoczynkowy ażeby potem jeczhac na 2 miesiące)a mnie dała 23,40 zł zasiłku i nie bylo żadnej miary w jej arogancji i niekompetencji. Na to przygląda sie Burmistrz i coi nic...... Obudż sie w końcu Burmistrzu i podejmuj jakies decyzje. Jeżeli kierownik OPS jedzie na 2 miesiące urlopu do pracy za granicę i nikt jej nie zastepuje to PO CO NAM TAKI KIEROWNIK! Posłuchaj Pan Panie Burmistrzu ludzi którzy mają do cvzynienia z tą pania! Ale jak zawsze i każdej sprawie powiesz Pewnie że wszystko jest w porzadku
Marta Molas

czas wpisu: 2005-06-14 21:41:08

705
Pani senator ma już posadkę w wyższej szkole. Teraz zapewne o Szczebrzeszynie przypomni sobie pan starosta i założe się, że wystartuje w wyborach. Żeby coś zmieniać trzeba mieć odwage, a z tą różnie bywa.
nowyy

czas wpisu: 2005-06-13 17:37:49

704
Oto informacja, o której umieszczenie poprosił mnie Andrzej Klajn:

Rada Starszych z Bractwa Zwierzyniecko -Szczebrzeskiego postanowila zakupić organy do zwierznieckiego Kosciółka na wodzie.
Prowadzimy akcję wśród rodakow na świecie i wobec tego prosimy o donacje/min. $100/na nastepujące konto:
MidAmerica Bank,6633 N. Milwaukee Ave. Chicago ,IL 60646 na hasło "Organy dla kosciola w Zwierzyncu" # konta 610316021


Tomasz Pańczyk

czas wpisu: 2005-06-13 16:33:38

703
Szczebrzeszynem rządzi mała osmiornica.
Konkwistador

czas wpisu: 2005-06-13 14:21:57

702
Kiedyś rozmawiałem z gościem ze Szczebrzeszyna, który namawiał mnie na głosowanie. Utwierdzał mnie w przekonaniu, że bierność nie popłaca. Mówił o wyborach z wielkim entuzjazmem i z nadzieją, że zawsze można z trudnych sytuacji znaleźć wyjście. Te trudne sytuacje w gminie to zamknięcie zakładów w Klemensowie i Bodaczowie. Konsekwencje tego odczuwamy dzisiaj w szkołach gdyż brakuje dzieci i trzeba utrzymywać wiejące pustką budynki szkolne. Mam tu na myśli szczególnie budynek szkoły w Niedzielskach. Jego głównym mottem było powiedzenie "wybierajcie ludzi myslących, zadających pytania, szukający odpoiwedzi i rozwiązania. Myślałem sobie, że taki młody gość co on tam może wiedzieć. Teraz zaczynam rozumieć co miał na myśli. Nie wiem czy będzie darł do korytka ale tego faceta bym na pewno poparł.
Ponawiam prośbę o dokonywanie zakupów kontrolowanych przez policję w sklepach gdzie sprzedawany jest alkohol. To będzie z korzyścią także dla właścicieli sklepów, o czym nie wiedzą najczęściej ich młodzi sprzedawcy.
Ten proceder powinien być ciągle kontrolowany. Jeśli w dyskotece pod Bażantem dzieje się podobnie to powinno to odbyć się w taki sam sposób jak w sklepach.
Może czytający tą wiadomość zapyta w stowarzyszeniu AA.
doktor

czas wpisu: 2005-06-13 09:55:47

701
A ja uważam że oprócz krętaczy winę za to ponoszą zupełnie niemobilni, leniwi, bez żadnej inicjatywy i niewykształceni mieszkańcy tych stron. Czekają, aż ktoś coś za nich zrobi, a to trzeba samemu się wziąść inaczej żaden Lublin, Warszawa czy Bruksela nic nie zrobi. A najgorsi są jej przedstawiciele, którzy zamiast reprezentować tych biednych ludzi i działać w ich interesie chodzą z bankietu na bankiet i załatwiają swoje sprawy. Ale tutaj możemy coś zrobić - niedługo wybory. Nie głosujmy na palantów, co tylko obiecują, albo na takich co chcą przenieść Szczebrzeszyn do Kawęczynka.
Głosujmy na tych, którzy pokazali, że coś robią. Gadać to każdy umie - wybierzmy tych, dzięki którym łatwiej będzie walczyć biedą, rozwinąć turystykę, poprawić bezpieczeństwo, ukrócić pijaństwo na ulicach. Nie głosujmy na tych co gadają co zrobią - zagłosujmy na tych co już działają nie czekając na stołek w urzędzie.
Mamy jeszcze trochę czasu, żeby przypatrzeć się im wszystkim. Od naszego głosu zależeć będzie rozwój miasta i jakość NASZEGO życia!
Banach

czas wpisu: 2005-06-12 18:24:48

700
Wiec albo na Zamojszczeznie jest najwiecej cwaniakow, albo ci biedni najbardziej daja robic sie w konia. Jak inaczej wytlumaczyc najwieksza biede?

Orion

czas wpisu: 2005-06-09 19:15:22

699
Kronika Tygodnia jest gazetą papierową, ale równocześnie prowadzi wydania internetowe. W wydaniu internetowym gazety (www.kronikatygodnia.pl) można znaleźć archiwalne numery.
A że ludzie są biedni na lubelszczyźnie, to zupełnie inna sprawa, zwłaszcza że winę za to ponoszą zasobni w finanse, na wysokich stołkach i krętacze, którzy dorabiają się kosztem ubogich. W Szczebrzeszynie też tak jest - majętni żerują na biednych.
G.T.

czas wpisu: 2005-06-09 16:21:27

698
Internetowe wydanie Kroniki Tygodnia to nie "lokalna prasa". Czyście poszaleli do reszty? Zamojszczyzna jest najbiedniejszym regionem Unii. Tu nikt nie czyta gazet w Internecie. Puk, puk, proszę państwa.
LOK

czas wpisu: 2005-06-09 16:02:10

697
Dziękuję za informację, nie mieszkam już w Szczebrzeszynie więc nie wiem co się dzieje w lokalnej prasie. Mam nadzieje że eksponaty z muzeum uda się odzyskać, może chociaż część z nich.
nik

czas wpisu: 2005-06-09 13:03:42

696
W lokalnej prasie były już artykuły odnośnie muzeum i zaginionych eksponatów. W internetowym wydaniu Kroniki Tygodnia - artykuł powinien być w archiwum. Nie pamiętam numeru, ale zdaje się że jednym z kwietniowych wydań.
G.T.

czas wpisu: 2005-06-09 08:10:02

695
Obawiam się, że cuda w naszym miasteczku działy się zawsze i będą się działy, jeżeli ludzie tam mieszkający nie zrobią czegoś z tym, nie wyjdą z marazmu, który panuje w miasteczku.
Przecież sprawą muzeum można by zainteresować lokalną prasę. Jeżeli sprawę się wystarczająco nagłośni, to da to jakieś efekty, nawet w postaci zrobienia listy rzeczy, które były w muzeum a zniknęły. Żyją przecież ludzie, którzy przekazywali do muzeum swoje pamiątki, można by poprosić ich o kontakt i zrobić listę, byłby to jakiś początek. Ale zapewne nic się nie wydarzy, nikt sie tym nie zajmie, jak to w naszym miasteczku.....
nik

czas wpisu: 2005-06-09 07:34:51

694
Szczebrzeszyn, to takie miasteczko Twin Peaks. Ostatnio dzieją się cuda w niektórych instytucjach, którym powinien przyjrzeć się prokurator.
Goscie

czas wpisu: 2005-06-08 18:01:36

693
Nie "wam" tylko NAM. Pamiętaj o tym, że Szczebrzeszyn to MY, a nie jacyś ONI. I nie jątrz, tylko sam idź i się zapytaj jak było. Adres każdy w Szczebrzeszynie zna.
A dachówki są ważne, bo pomału nic z tego miasta nie zostanie.
Dlaczego nikt za nic nie odpowiada? Gdzie jest burmistrz, którego wybraliśmy, żeby dbał o nasze interesy? Nie swoje!
LOK

czas wpisu: 2005-06-08 16:21:01

692
Muzeum wam wyczyscili a wy przejmujecie sie spekanymi dochówkami - gratulacje
kukluklan

czas wpisu: 2005-06-07 23:12:13

691
Pani konserwator tak naprawde nie obchodzi co się dzieje z zabytkami. To przecież ta sama pani pozwoliła na wstawienie plastikowych drzwi w katedrze zamojskiej, więc nie ma się co dziwić poczynaniom w Szczebrzeszynie.
Lolo

czas wpisu: 2005-06-06 16:26:58

690
Co do odnowy kapliczek i dzwonnicy, to mam pytanie gdzie jest w tej sprawie Konserwator Zabytków? Kto prowadzi nad tym nadzór? Z góry dziękuje za odpowiedź.
nik

czas wpisu: 2005-06-06 12:58:12

689
Do Maja!
Dzikuję już za informacje na temat zwrotu kontrybucji. Swoją wiadomość pisałem przed lekturą rzeczpospolitej.
Co do remontu dzwonnicy i kościoła.
Być może remont dzwonnicy i kapliczek prowadzony był z pogwałceniem niektórych metod prowadzenia restauracji budowli zabytkowych ale ja skupiam się na tym co jest zrobione i nie widzę niespójności architektonicznej całej zabudowy. Prawdą jest, że i mi nie podobała się rozbiórka dachów kapliczek. Zrobił to chyba Szcebrzeski " Facet Demolka". Może efekt końcowy w postaci pięknie odrestaurowanych kapliczek złagodzi ten obraz.
doktor

czas wpisu: 2005-06-06 11:46:29

688
Cała dzwonnica została odrestaurowana źle i wygląda inaczej od oryginału sprzed remontu. Zwężono szerokość pilastrów na elewacji dzwonnicy i dodano inne detale, których przed remontem nie było.
Również kapliczki wokół kościoła zostały "zdewastowane" podczas wymiany dachów na kapliczkach ( ciekawe co się stało z oryginalnymi dachówkami które zdjęto). Ściany kapliczek wskutek niewłaqsciwego ich remontu popękały. Teraz te pęknięcia zatynkowano.
Lolo

czas wpisu: 2005-06-06 11:14:25

687
Z przyjemnością informuję wszystkich Szczebrzeszków, że został ukończony remont dzwonicy. W trakcie prac konserwatorskich są kapliczki okalające cmentarz przykościelny. Wszystko to zaczyna nabierać rumieńców.
Teraz trzeba wymóc na zarządcach województwa aby zaczęli wydawać informator o regionach lubelszczyzny.
Tylko tak nmożemy przyciągnąć wiecej turystów. Propozycja nie może się ograniczać do jednego miasta czy powiatu. Roztocze rozciąga się na powierzchni trzech województw.

Jak tam rowerzyści. Czy rowery macie już gotowe?
Nie udała się niedzielna przejażdżka na rowerach z powodu przelotnych opadów deszczu. Myślę, że jeszcze nie raz spotkamy się na szlakach rowerowych wokół Szczebrzeszyna.


doktor

czas wpisu: 2005-06-06 11:04:36

686
Szanowny Maju!
Piszesz o tak nieprawdopodobnych sprawach, że muszę sobie zadać pytanie w jakim celu to robisz.
Jeżeli możesz podać źródło, w którym mogę sprawdzić te informacje, to bardzo proszę o wskazanie.
Być może pierwszy krok będzie należał do nas ale nastepny może być wykonany przez Gminy żydowskie w stosunku do naszych Gmin.

doktor

czas wpisu: 2005-06-06 10:01:32

685
CO NA TO SAMORZAD SZCZEBRZESZYNA

Żądają zwrotu kontrybucji


Organizacja żydowska przekonuje nasze samorządy, by występowały do Niemiec o zwrot kontrybucji pobranych od Żydów mieszkających na ich terenach w czasie wojny. Mowa o trzech miliardach dolarów


Niemcy wymuszali na Żydach rozmaite kontrybucje: za uniknięcie wywózki, za transport do obozu itp.
(c) AFP
Pieniądze miałyby być w całości wydane w Polsce na upamiętnienie miejsc kaźni polskich Żydów i edukację. - W latach 1939 - 1943 Niemcy szantażowali i ściągali kontrybucje od Żydów w gettach. Pobierano je dosłownie za wszystko - za uchronienie przed transportami do komór gazowych (co oczywiście nie zostało dotrzymane), za pokrycie kosztów przejazdu do komór gazowych, nawet za kule, które służyły do rozstrzelania Żydów - mówi Adam Aptowicz, przedstawiciel izraelskiego Związku Żydów z Bochni i Okolic.

maj

czas wpisu: 2005-06-06 09:38:00

684
Lolo-wyluzuj trochę, bo nudny już jesteś. Chcesz, to napisz do prokuratury, że sprzedają alkohol nieletnim i ktoś będzie musiał się tym zająć. Nie czkaj na innych i przestań lamentować. Głupi to piją. Widocznie rodzice nie pokazali, że można inaczej. I nie mieszaj w to religii.
Bolo

czas wpisu: 2005-06-05 08:26:40

683
To się w głowie nie mieści, pijak na pijaku leży w Szczebrzeszynie, od oseska po starca - same pijaki. W niedzielę z kacem wszyscy będą wzorowymi katolikami, pierwsi przed ołtarzem. Powinno się leczyć przymusowo wszystkich pijaków przyłapanych na ulicy po pijaku, a w szczególności osoby nieletnie. Koczon, Margol, Pod Bażantem - to główne świątynie pijaństwa w Szczebrzeszynie w piątki i soboty - nawet nikt z władz nie fatyguje się sprawdzić tych informacji, bo po co ? Przecież urzędnicy nie pracują wieczorami.
Lolo

czas wpisu: 2005-06-04 22:28:08

682
Czy tam w tym Szczebrzeszynie znajdzie sie ktos na srednim poziomie moralnym?
kukluklan

czas wpisu: 2005-06-04 20:21:34

681
Wielcy katolicy, w piątek (katolików obowiązuje post)piją alkohol a w niedzielę pierwsi przed ołtarzem w kościele. WZOROWI KATOLICY.
Lolo

czas wpisu: 2005-06-03 18:06:47

680
Dzisiaj jest piątek, u Koczona, Margola i w innych knajpach szczebrzeskich pełno małolatów...Bez komentarza.
Szczebrzeszyn - miasto alkoholików !!!
Brawo władze wybierzemy was napewno w następnej kadencji !!!!
Lolo

czas wpisu: 2005-06-03 17:54:45

679
Tak jak w roku 2004 zachęcam wszystkich do zwiedzenia najbliższych okolic Szczebrzeszyna z siodełka roweru. Może kiedyś będzie nas stać na połączenie trasami rowerowo-pieszymi Szczebrzeszyna, Zamościa, Krasnobrodu, Suśca, Zwierzyńca, Biłgoraja, Radecznicy i Nielisza. Nie wymieniam tu wszystkich miejscowości, które leżą pomiędzy tymi miastami. 5 czerwca wybieram się z rodziną na rowerową przejażdżkę do Szperówki, Kawęczyna i Brodów Małych. Jeśli dysponujecie czasem zapraszam na współną wycieczkę. Wyjazd z rynku o godz. 9.30.
Do zobaczenia.
doktor

czas wpisu: 2005-06-02 09:05:46

678
Chcialbym dodac do dyskusji o rewolucji swoj glos. Jest potrzebna i mozna ja znow bezkrwawo przeprowadzic. Taka szanse daje Ruch na rzecz Jednomandatowych Okregow Wyborczych. WYstarczy sie przylaczyc, poprzec i wywrocic do gory nogami to cale zlo. A z pozoru o tak niewiele przeciez chodzi.
3 czerwca manifestacja ruchu pod Sejmem - jesli nie mozecie wziac udzialu sledzcie w TV. Moze sie cos przedostanie do publicznej wiadomosci - sa z tym problemy a idea? sami zobaczcie - www.jow.org.pl. To tyle o rewolucjach.
Zapraszam wszystkich milosnikow Waszego regionu do prezentacji jego bogactw w moim serwisie - szczegolnie zalezy mi na fotografiach okolicznych kapliczek, figur i krzyzy przydroznych. Do zobaczenia.
wampirek

www.maleojczyzny.vel.pl
czas wpisu: 2005-05-31 11:18:37

677
Sprawę oczyszczania życia publicznego pozostawmy Warszawce.
Jest poważniejszy problem zauważony we wcześniejszych rozważaniach. Przyzwolenie na zakup alkoholu w każdej postaci młodzieży, która nie ukończyła 18 roku życia ma swoje korzenie w środowisku rodzinnym, szkolnym i "ulicznym". Brak kontroli w środowiskach szkolnym i rodzinnym, przez nauczycieli i rodziców, powoduje uwolnienie dziczenia zachowań młodzieży ale i sprzedających alkohol. Wszysto ma swój początek. Dla mnie jest to szkoła i tolerancja zachowań przez nauczycieli. Uciszanie najmniejszych negatywnych zachowań w szkole, brak współpracy z rodzicami oraz całkowita ignorancja zachowań młodzieży na "ulicy" jest praprzyczyną tego, że w sklepach z alkoholami młodzież swobodnie kupuje alkohol. A przecież na jego sprzedaż urząd wydaje pozwolenie. Wystarczy wykonać zakup kontrolowany przez młodego człowieka, najlepiej z obcego środowiska, w obecnosci policjanta i urzędnika, spisać protokół kontroli i wydać decyzję o wstrzymaniu koncesji na handel alkoholem.
Nie rozumiem dlaczego do tej pory nie korzystano z tej możlowości. Jedyna możliwa odpowiedź to obojętność na wskazany problem w środowisku. Z własnego doświadczenia wiem, że alkohol może uzależnić i dlatego jego używanie powinno się zacząć w takim okresie zycia, który nie spowoduje zaburzeń w rozwoju człowieka. A jest to wiek min. 18 lat. Może klub AA działający w Szczebrzeszynie zajmie się tą sprawą.
doktor

czas wpisu: 2005-05-30 08:12:47

676
Nie znaczy to jednak, że zgadzam się na ten cały bałagan. Ale żeby zaraz gilotyny? Nie ma innego wyjścia?
T. Pańczyk

czas wpisu: 2005-05-29 17:52:33

675
Po pierwsze napisałem, że rewolucja sama w sobie nie jest żadną wartością. Natomiast na temat wartości jekie ze sobą niesie napisałem, że francuska przyniosła światu mniej niż wiktoriańska.
Po drugie nie mogę zgodzić się na stwierdzenia, że trzeba kogoś ścinać na gilotynie, "zobojętniać kupy gnoju" czy robić masowe egzekucje. Szczebrzeszyn widział już to wszystko i jeszcze raz podkreślam, niewiele dobrego to przyniosło. Ani bolszewikom, ani hitlerowcom i szmalcownikom, ani ubekom. Działania takie prowadzą do unicestwienia najbardziej aktywnej, wykształconej części społeczeństwa pozostawiając bierną masę, niezdolną do wzięcia spraw w swoje ręce.
Tomasz Panczyk

czas wpisu: 2005-05-29 17:38:46

674
Do wpisu Tomasza. Twoim zdaniem rewolucja lutowa i pazdziernikowa w Rosji nie przyniosla wartosci pozytywnych czy negatywnych!!!
Dla Szczebrzeszyna trzeba rewolucji na wzór pierwszej rewolucji francuskiej. Wytoczyc gilotyny i przygotowac trójkolorowe wstazeczki.
maj

czas wpisu: 2005-05-29 11:02:51

673
Do "kp" to powiedzial Jaroslaw Kaczynski, który nie pretenduje na stanowisko prezydenta. To Lech bedzie prezydentem. Trzeba poczytac troche do poduszki o polityce a potem popadac w histeryczna dyskusje.
maj

czas wpisu: 2005-05-29 10:56:09

672
Rewolucja nie jest żadną wartością. Ani pozytywną, ani negatywną. Podobnie jak radykalizm. Rewolucja francuska była radykalna w formie, ale ostatecznie niewiele poprawiła. Rewolucje wiktoriańskie w Anglii i Ameryce były łagodne w formie, a poprawiły wiele. Jaka będzie ta polska rewolucja moralna i jej radykalizm, to zależy od nas.
Tomasz Panczyk

czas wpisu: 2005-05-29 01:33:35

671
I to wlasnie ta Iv Rzeczpospolita obiecywana przez Kaczynskiego: "zajebotnic", "kupa gnoju" itd.
Demoracja pochodzi z greki. Sprawdz, co oznacza i jak to sie ma do tego co mowi Kaczor. On przeciez malo sie nie posika, zebu wreszcie dorwac sie do wladzy.
kp

czas wpisu: 2005-05-28 21:17:41

670
No i przysadopodobny znalazl sie natychmiast bez lapanki. Myslacym o demokratyzacji Szczebrzeszyna tylko pozazdroscic. Co tu mówic o smieciach na ulicy. Tu trzeba zobojetnic takie chodzace kupy gnoju jak w popszednim wpisie.
jam

czas wpisu: 2005-05-28 19:45:22

669
Kaczyński to faszysta. Agresywny kurdupel, który nie potrafi uprawiać polityki. Nadaje się na kierownika POMu a nie Prezydenta. Do tego megaloman.
kp

czas wpisu: 2005-05-28 17:07:36

668
Kiedy koniec Przysadolandu w Szczebrzeszynie

"Rywinland dziś się ostatecznie kończy. Kończy się w hańbie" - powiedział Kaczyński podczas imprezy PiS w Warszawie zorganizowanej w ramach partyjnej akcji "Wiosna Polaków". Lider partii przekonywał, że do budowy IV Rzeczpospolitej niezbędna jest rewolucja moralna.

"Rewolucja moralna to my" - podkreślił.


jam

czas wpisu: 2005-05-28 16:01:02

667
Taaak - już niedługo. Zaczną obiecywać, bić pianę i kadzić sobie nawzajem. A wyborcy jak te cielaki i tak na tych łobuzów zagłosują. A potem będą jęczeć i płakać jak te łotry ich oszukały! Pani senator to już niewiele zdziała, bo jej się partia rozpieprzyła. I co biedulka teraz zrobi? A starosta niech śmieci pozbiera najperw!
OKO

czas wpisu: 2005-05-27 22:35:11

666
W urzędzie jest dużo referatów i co z tego? Urzędnicy w pełni popierają pana burmistrza, bo ISO zmuszało ich do tego, żeby się ciągle uczyli i podnosili kwalifikacje. A teraz: "po co nam iso?" I wszyscy siedzimy zadowoleni i popieramy pana burmistrza.
Tylko patrzeć, jak zaczną sobie przypominać o Szczebrzeszynie pani senator i pan starosta.
nowyy

czas wpisu: 2005-05-27 20:30:12

665
A dziennikarze szczebrzeszynscy? Moze mala prowokacja dziennikarska i opisac to dziadostwo? Inaczej te barany nic same nie zrobia.
OKO

czas wpisu: 2005-05-27 19:24:00

664
Powinno się zrobić prowokacje podsyłając małolata do sklepu czy baru, a jak mu sprzedawca sprzeda alkohol, powinno się natychmiast zabrać koncesje właścicielowi lokalu. Ale najwidoczniej ktoś przymykający na sprawę oko ma z tego niemałe profity.
Lolo

czas wpisu: 2005-05-27 19:17:32

663
W urzedzie jest referat do spraw rozwiązywania problemów alkoholowych, ale jak widać nie przynosi efektów. W końcu trzeba coś z tym zrobić, bo miasto coraz niżej upada.
Lolo

czas wpisu: 2005-05-27 19:07:13

662
I dlatego nikt w tym zasranym mieście mieszkać nie chce. bo każdy lache kładzie. a najbardziej policja i urzędasy z ratusza.
cpun

czas wpisu: 2005-05-27 18:14:20

661
A co na to nasze władze? Same lubią sobie walnąć małego i nie widzą w tym nic zdrożnego. A można przecież skierować sprawę do sądu przeciwko burmistrzowi i radzie miasta, że działają na szkodę miasta bagatelizując prawo karne.
Uważny

czas wpisu: 2005-05-27 16:35:02

660
Jezeli byly petagog zgarnal wszystko z muzeum i nic mu za to, to co ma myslec nasttolatek, ze jak go zlapia na gulgotaniu mózgotrzepca to tez mu nic nie bedzie. I dobrze kuma.
cpun

czas wpisu: 2005-05-27 16:21:55

659
A z tym alkoholizmem wśród nieletnich trzeba cos w końcu zrobić. To prawda, że w wielu miejscach 13,14,15 latki mogą kupić alkohol a nawet publicznie go spożywają.
Lolo

czas wpisu: 2005-05-27 08:01:52

658
Zdaje się, że światło na ulicach w Sczzebrzeszynie świeci się całą noc.
Lolo

czas wpisu: 2005-05-27 08:00:29

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi



Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!