Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Przyjaciele

W księdze jest 1293 wpisów.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

50
"naszej", no daj spokój, ja bynajmniej nie jestem idiotą, nie generalizujmy :)

Rambo
Rambo

193.0.79.160
czas wpisu: 2002-05-21 11:19:00

49
Jak widać WrAth twoja postawa jest najlepszym odzwierciedleniem wartości "naszej" kultury.
Linneusz

czas wpisu: 2002-05-20 21:28:00

48
Jak widać, wciąż bywają ludzie, którzy potrafią zaistnieć tylko obrażając innych... Boi nie wierzę, by o Indian i nasz stosunek do nich tu chodzilo...
Cien

www.indianie.eco.pl
czas wpisu: 2002-05-17 20:56:00

47
Wszyscy indianie powinni iść do odstrzału bo to przeżytki które nie nadają się do zycia w dzisiejszym świecie! A wy glupcy tak w nich rozkochani spójrzcie na własną kulture i zastanówcie sie co możecie w niej znaleźć pięknego.Jesli któryś z was tego nie znajdzie to won za Atlantyk , kisić sie z indiancami w obozach aż wyzdychacie w końcu ! Indianie do gazu!Wytępic skurwysynów..obojętnie w jaki sposób!
WrAtH

czas wpisu: 2002-05-17 15:01:00

46
Hehe, skrypty powinny działac. Pozdrawiam.Radek
Drooid

czas wpisu: 2002-05-12 20:57:00

45
Znalazłam tą stronę szukając informacji o Szalonym Koniu i bardzo mi się podoba (strona i Szalony Koń).
Magdalena

czas wpisu: 2002-05-10 14:31:00

44
Na początku lipca (ok. 1 -15) tego roku razem z drużyną integracyjną - w jej skład wchodzą osoby niepałnosprawne, wyjeżdżamy na obóz harcerski do LIPY WE WDZYDZACH TUCHOLSKICH. Jego fabuła związana jest z tematyką indiańską. Szukamy kogoś kto odwiedziłby nas i opowiedział nam coś o Indianach.

efka

czas wpisu: 2002-04-09 17:45:00

43
Pozdrowienia dla wszystkich! Cieszę się, że jest nas tylu ;) Do zobaczenia na zlocie (o ile tam w końcu trafię)
Banshee

czas wpisu: 2002-03-12 20:47:00

42
Canska, a masz jakies??Sa na stronie Alicji...
ale przysylaj, mozna wrzucic i do nas :-)
Bluewind

czas wpisu: 2002-03-06 01:34:00

41
hej blue -czy przewidujesz jakies fotki dodac dso relacji o grudniowym pobycie Jamesa w Krakowie?
Canska

czas wpisu: 2002-03-06 00:15:00

40
No i spotkalismy sie na chacie u Zuczka!!!! Slynny czat w cieniu zuczkowego tipi ;-) Bylo eeextra jak sadze i dzieki Zuczkowi za to!
Spotykamy sie nastepnym razem, znow pod gwiazdami, we wtorek, 05.03.2002 ok 22 na chacie - oczywiscie pod adresem:
http://www.wsb-nlu.edu.pl/~kolba/chat.shtml
Do przeczytania!
(co to sie na zlocie bedzie dzialo, hihihihi;-))
Bluewind

www.indianie.eco.pl
czas wpisu: 2002-02-28 12:39:00

39
Ja jestem z Wroclawia, jak chcesz to napisz :-)
Cieszyn tez pozdrawiam ;-)
Radek

www.radekw.prv.pl
czas wpisu: 2002-02-21 00:32:00

38
Czy bywa tu czasem ktoś z Wrocławia?Moi znajomi mają już chyba dość słuchania o Indianach,a ja mogę gadać i gadać...Może ktoś się do mnie odezwie?
Jagoda

czas wpisu: 2002-02-10 01:35:00

37
Cześć! Pozdrowienia z Cieszyna!! Niechże ktoś miły skontaktuje się ze mną i doradzi w sprawie zjazdu letniego! Nigdy nie byłam na takim a w to lato chcę TO zobaczyć na własne oczy. (Poza tym mam bardzo wiele wspólnego z Indianami ~ jestem spod znaku Raka - raki są czerwone!-Indianie są...czerwone :))! P.S.Pozdrawiam wszystkich studentów(jak ja lubię te sesje :)) Cześć!
Aaricia

czas wpisu: 2002-02-08 19:09:00

36
Sorki, za niedziałające stronki. Nie działa wyszukiwarka i księga gości, która była lokalnie na serwerze. Księgę gości przeniosę gdzie indziej, i Wam zlinkuję. Przeszukiwarkę możecie śmiało wyrzucić - buuuu, nie bedzie kratki Radka, a szkoda, podobał mi się rym :-). Pozdrowionka serdeczne - Radek.
Radek W. /Drooid

www.radekw.prv.pl
czas wpisu: 2002-02-04 01:12:00

35
Opole pozdrawia wszystkich przyjaciół Indian.
YaesoO

czepilpiotr.republika.pl
czas wpisu: 2002-02-03 20:57:00

34
Bluewind Dziadku strona jest suuuper !!! Nie wiedziałam, ze mam tkaiego odlotowego dziadka ;-) Cmoook
Klaudunia

czas wpisu: 2002-01-31 13:51:00

33
Przyszłam, zobaczyłam, i spodobało mi się ;O) pozdrawiam wszystkich wszystkich wszystkich :)
ANAa

www.nieposiadamstronki.pl
czas wpisu: 2002-01-26 17:03:00

32
Witam
Ludzie, skontaktujcie sie ze mna.
Powspominałbym sobie chętnie 25 PRPI

Lion (hardcorowy barman z faktorii) :)
Paweł Szulc / Lion

czas wpisu: 2002-01-25 19:37:00

31
próbóję nawiązać kontakt z przyjaciółmi indian,nie czekaj pisz do mnie!
andrzej

czas wpisu: 2002-01-10 20:57:00

30
Hi Andrea! Thanks to visit our page and to sing the book!
God to hear from someone outside Poland that our pages are "great" ;-)
Best wishes to you tooooooooo
Bluewind

www.indianie.eco.pl
czas wpisu: 2001-12-23 12:39:00

29
Hi to all
your page is great
take care and best wishes

Andrea

www.andreac.de
czas wpisu: 2001-12-23 10:08:00

28
Pozdrawiam.Dziekuje za mile spedzony czas w Krakowie podczas wizyty Jamesa. Zdiecia przesle w krutce. Dozobaczenia!
Bartek

czas wpisu: 2001-12-21 21:40:00

27
Relacja w wizyta Jamesa jeszcze dzisiaj na stronce.
Drogi Towarzyszu Podrozy, ciesze sie, ze dotrles szczesliwie do celu!

A poza tym, co brakuje naszym stronom?

Pozdrawienia cieple bardzo, czy to Krakow, Warszawa czy Gdansk, chyba wszedzie jest snieg i zimno. Snieg tak jak w Dakocie - powiedzial James R. jadac pociagiem...
Bluewind

czas wpisu: 2001-12-18 12:24:00

26
chyba jednak bardzo Cię zmógł sen błogi bo nie widze tego skrótu wizyty Jamesa który chciałeś pisać dziś w nocy zaraz po powrocie z Krakowa- Towarzysz podróży
Canska

czas wpisu: 2001-12-18 12:20:00

25
Fajna strona ale jej jeszcze sporo brakuje
Kiepkie

czas wpisu: 2001-12-17 18:54:00

24
pozdrowienia dla wszystkich,którzy kochają kulturę Indian,ich sposób życia,honor i poświecenie za współplemieńców
Tomasz Lange/zemiel

czas wpisu: 2001-11-23 18:26:00

23
Czesc, Podoba mi sie to.Chce pozdrowic wszystkich,ktorzy lubia APACZOW,IROKEZOW i DAKOTOW.
karp

czas wpisu: 2001-11-17 11:40:00

22
trafiłam na tą sronkę zupelnie przypadkiem ale widzę że jest ona dość ciekawa ...... ide poczytam ją sobie dokładniej ...... aha pozdrowienia dla twórców strony .... ( Bluewind ogromny cmok dla ciebie .... mam nadzieję ze wiesz od kogo ... )

:)
EMILY

czas wpisu: 2001-11-16 22:02:00

21
Mnie sie tez stronka podoba, ale psine wam tez tam trzeba . Chos troche niech wam poszczeka:)*choc w Polsce nie wolno teraz szczekac mi , to u Bluewinda niech psina zawyje:)**Hauuuu do ksiezyca:))*
psina

czas wpisu: 2001-11-16 19:35:00

20
Strona jest bardzo fajna.Dobrze że coś sie dzieje wśród "bladych" przyjaciół indian.
sittingbull

czas wpisu: 2001-11-02 14:54:00

19
Poznan widze... mam sprawe, znaczy pewna szkola w poznaniu chcialaby dla dzieciakow zorganizowac indianski weekend. Jest ktos, kto by sie chcial tym zajac? Bardzo prosze o kontakt.
Pozdrowienia dla czytajacych ksiege i
PROSIMY SIE WPISYWAC
bo jak nie... ;-)
Bluewind

wiadomo :-)
czas wpisu: 2001-10-18 19:53:00

18
pozdrawiamy całą bandę z Poznania : Aśkę, Marcina, Groszka,Ankę, Dziewczynki, Adasia, Macieja i wszystkicz innych. Odezwijcie się.
Kinga i artua
kika artur

czas wpisu: 2001-10-18 15:55:00

17
Korzystając z uprzejmości drogiej Dorotki tj. jej komputera przesyłam pozdrowienia i wyrazy uszanowania w duchu Geronima, największego wojownika wszechczasów.
Apacz z Jaworzna

czas wpisu: 2001-10-16 17:21:00

16
TAK CHCEC SIE WPISAC do ksiegi INDIAN zeby Bluewind wiedzial jak mam na imie :)))))))MARIA GROMSKA CHOC NIE JESTEM INDIANKA ale jestem GORALKA:))* POZDRAWIAM WSZYSTKICH INDIAN:))***
PODHALE

czas wpisu: 2001-10-15 19:09:00

15
jestem tak stara, ze nie wiem czy mnie ktos pamieta. Jesli tak to -starzy przyjaciele - odezwijcie sie !
Ewa Sawicka ( dawniej Stanska )

czas wpisu: 2001-09-28 13:35:00

14
Co jest grane ;-))--wpisywać mi się do książki skarg i zażaleń ale już , migiem ;-)))))))))
odkąd tu byłem ostatnio nic się nie zmieniło.

Quill

czas wpisu: 2001-09-12 12:53:00

13
Te bluewind - czy nie złożyłes przypadkiem mojego kubka ze swoim tipi w Gołuchowie?
Pamiętasz piłem wtedy z niego herbatkę na spółę z Lakotą na ostatniej imprezie przed wyjazdem .Jesli tak to daj mi znać jak najszybciej bo za nim tęsknie.
Maciek\"Canska\"

czas wpisu: 2001-09-07 20:44:00

12
Fiu fiu! Nieźle, kochani. Oby tak dalej. Pozdrowienia od calej bandy z Lodzi.
uszanowanie (waszej drogi)
Magdalena

republika.pl/quilla
czas wpisu: 2001-08-28 19:53:00

11
Strona jest suuuuper!!!
Awioda

czas wpisu: 2001-08-21 21:28:00

10
Fajnie tu... gościnnie
Pozdrufka
yennefer23

czas wpisu: 2001-08-17 21:15:00

9
dzięki, bardzo mi się podobało, pozdrawiam, pa
kasia

czas wpisu: 2001-08-16 13:45:00

8
POZDROWIENIA DLA AUTORÓW.
Marek Długosz

czas wpisu: 2001-08-08 21:59:00

7
nowe drogi odkrywam...:) i Tobie za to dziekuje...
sasanka

czas wpisu: 2001-08-04 13:00:00

6
Dzila ...dziala .....sama sprawdzilam:)
Obloczek

czas wpisu: 2001-07-13 18:37:00

5
:0 Taka forma stronki bardziej mi sie podoba (od poprzedniej) - punkt za rozwój. Drugi za treść. Minus za link do kondora :-|. Szczery, ale życzliwy. SoW.
SoW

strony.wp.pl/wp/nesene/
czas wpisu: 2001-07-12 09:47:00

4
:)
[email protected]

czas wpisu: 2001-07-07 11:27:00

3
Hey!
Dziala. Sprawdzilem, zobaczylem, napisalem. Pozdrawiam wszystkich.
Andrzej (Crazy)

www.dakota.prv.pl
czas wpisu: 2001-06-30 07:43:00

2
DZIAŁA! Sprawdźcie sami...
Cień

www.indianie.eco.pl
czas wpisu: 2001-06-24 19:35:00

1
Test księgi - dizała/nie działa?

DZIAŁA :-))))
NIE DZIAŁA :-((((
Bluewind

www.indianie.eco.pl
czas wpisu: 2001-06-24 00:54:00

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi



Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!