Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Pierwszy sekretarz

W księdze jest 30740 wpisów.

Jesteś 914970 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

2821
A może warto się zastanowić nad JKM? Zdrowe poglądy na gospodarkę, państwo, prawo. Może miejscami dość daleko idące, ale jak przyjrzeć się bliżej - to wychodzi, że ma rację.

Zmorko - podobała Ci się Pieśń Cimoszenki?
KIC

czas wpisu: 2005-09-04 14:46:15

2820
czy lewica moze sobie sama dobrac do dupy ? watpie. przeciez CIMOSZEWICZ gardzi powodzianami bo sie nie ubezpieczyli ciemniaki. To czytelne stanowisko na Dolnym Slasku, gdzie bezrobocie siega zenitu. OCZYSZCZALNIA SCIEKOW DZIALA. skompromitowani ludzie musza odejsc. dajmy szanse profesorowi na uczelni - od czego on jest ? Z glupawych wypowiedzi medrka nic wysnuc nie moge.
katastrofista

czas wpisu: 2005-09-04 14:42:29

2819
RedArmy man - jeśli tak będzie jak piszesz to będą to ostatnie 4 lata tych panów. A, potem tak jak już kiedyś tu pisałam walka Olejniczaka i Giertycha.

Nie ma siły na czerwonych. Oni muszą odejść naturalnie (czyt. zejść z tego świata).
zmorka

czas wpisu: 2005-09-04 14:39:18

2818
POLITYKA TO CIEZKA KASA a moze by tak POLSKA PARTIA BEZ-ROBOTNYCH - wielomilionowa - dorwala sie do kasy zamiast pseudo-lewicy. Maja mandat i motywacje polityczna. Po co im falszywy prorok CIMOSZEWICZ i niewierny apostol TOMASZ NALECZODAJ. Uwazam, ze sluszne to i sprawiedliwe aby proletariat przegnal magnatow. My to biedne myszki koscielne. Nie kradniemy bo kradzione nie tuczy. Tak komisje rewizyjne, rady nadzorcze i zlodziejskie kancelarie prawnicze, ktore pomogly rozkrasc - tam pogmerac i wszystko jasne - w swietle pseudo-prawa. w koncu od czego jest KSR zeby te matactwa rejestrowac - IPN chyba ma mandat bo historia jest zywa. Halo to nie brednie to pluralizm i demokracja - w tym zakresie popieram nowa lewice wolna od tych darmozjadow i oszustow.
Polak

czas wpisu: 2005-09-04 14:37:03

2817
no wlasnie - wahadlo sie pobuja pobuja pobuja innych ale stanie. My nikogo nie bujamy i sie tez nie bujamy. Co ma wisiec nie utonie. Najwazniejsze sa te gigantyczne oszustwa podatkowe. Pomylki. Niepamiec. Surowa jest reka sprawiedliwosci ludowej. Dziennikarze - ludzie lubia czytac prawde - nie je bajka. W.C. wskazal gdzie pies pogrzebany. Chcialoby rzec sie pies go ....ł.
ham

czas wpisu: 2005-09-04 14:28:49

2816
Świetna strona, świetna robota! Oby tak dalej towarzysze! Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, skąd u Was tyle optymizmu co do najbliższych wyborów, nawet jeżeli Wołodija Czerwony Pałacu Namiestnikowskiego nie zdobędzie, to najprawdopodobniej zrobi to niejaki Tusk. Będzie to oczywista o niebo lepsza sytuacja, tyle że Towarzysz Tusk, patrząc na jego długoletnią działalność w UD i UW, a także na fakt z jaką skwapliwością zwalczał Premiera Olszewskiego (jedyny Premier III RP, którego z dużej litery można tytułować:)) za jego "chorą z nienawiści" lustrację, nikogo nie będzie chciał rozliczać. Podobnie w sejmie: Rokita, który w 92 tak się martwił o UB-eków skazanych poprzez lustrację na "infamię", teraz co prawda rżnie pierwszego lustratora, tylko ciekawe ile mu z niego zostanie po wyborach, czy Kaczyński, który jest za, a nawet przeciw. Wygląda na to, że SLD przesiedzi cztery latka na opozycyjnych stołkach (oczywiście o lustracji w wielkich przedsiębiorstwach czy władzach wojewódzkich nikt nie mówi) i wróci w glorii i chwale (to tak patrząc na miernotę przyszłych koalicjantów). Chociaż może za daleko wybiegam wzrokiem, dziś trzeba pozbyć się czerwonego królestwa (czytaj kur****a), więc za Kukizem krzyczę:
"Jak ja was kurwy nienawidzę..."
RedArmy man

czas wpisu: 2005-09-04 14:16:40

2815
znowu ta menda maciek sie tu pojawil? i to przy niedzieli? tow. sekretarzu pamietajcie: 1 l lewak= 1 wpis..
xe

czas wpisu: 2005-09-04 13:55:42

2814
Analiza: „Tomasz Nałęcz: Proponuję nie fantazjować, dzisiaj na pewno wiem, że jestem na bezpłatnym urlopie na uniwersytecie, jestem profesorem uniwersytetu. Skończy się kadencja i najpewnej tam wrócę. Ale cieszy mnie, że pan mnie podejrzewa o koniunkturalizm, bo to oznacza, że pan należy do tych osób, które wierzą absolutnie w sukces Włodzimierza Cimoszewicza, bo jeśli pan uważa, że będę szefem kancelarii Cimoszewicza, to znaczy, że wierzy pan w to, że Cimoszewicz wygra wybory.”


(Kurde! To ICH przerosło! - pohopne decyzje personalne - tzw. wdepnięcie - vel wdupnięcie - samo-udupienie)Tylko pozostaje natychmiastowa akcja pod kryptonimem "Kaftan dla Rzecznika n.t. W.C." ! Anioł Stróż nad nami czuwa.


ham

czas wpisu: 2005-09-04 13:47:05

2813
Wy prawicowe złamane huje. Byliście jusz w kościele a ksiądz nasycił was jadem nienawiści?
Zobaczycie jak Marszałek Cimoszewicz wygra to błagać mnie bedziecie na klenczkach i życie. a ja wasze prawicowe mordy tak spiore że sztandar Wielkiej Rewolucji nie jest bardziej czerwony i wasza prawicowa kurwa mać was nie pozna, Pokaż sie ktury u mnie to tak do dupy nakopie że sie z rozumem nie pozbierasz
Maciek

www.antyprawica.republika.pl
czas wpisu: 2005-09-04 13:27:35

2812
Głos z szuwarów: świat nauki
W związku z prośbami czytelników zamieszczamy kolejne przykłady wystąpień Tomasza Nałęcza. Jak już pisaliśmy stan zdrowia p. Nałęcza napawa nas troską o dalsze losy Włodzimierza Cimoszewicza, kandydata w wyborach prezydenckich, którego T. Nałęcz reprezentuje. (Komentarz redakcyjny w nawiasach)
„Mikołaj Lizut: Mówił, (Nałęcz) że się wycofa z polityki, a tutaj czytam w "Gazecie Wyborczej": "Polityk nigdy nie powinien mówić nigdy", to jest odpowiedź na pytanie czy wyklucza pan możliwość pracy w kancelarii prezydenta.
Tomasz Nałęcz: Proponuję nie konstruować tutaj spiskowych teorii, bo za chwilę wzorem największego takiego reżysera spiskowych teorii powiem, że pan podał pani redaktor Kolendzie-Zaleskiej jakiś środek do herbaty, żeby się rozchorowała i pan mógł ją zastąpić i to jest dowód absolutnego robienia kariery po trupach innych ludzi.” (Widać jasno, że nie z Nałęczem te sztuczki „na Popiela”)
„Tomasz Nałęcz: Proponuję nie fantazjować, dzisiaj na pewno wiem, że jestem na bezpłatnym urlopie na uniwersytecie, jestem profesorem uniwersytetu. Skończy się kadencja i najpewnej tam wrócę. Ale cieszy mnie, że pan mnie podejrzewa o koniunkturalizm, bo to oznacza, że pan należy do tych osób, które wierzą absolutnie w sukces Włodzimierza Cimoszewicza, bo jeśli pan uważa, że będę szefem kancelarii Cimoszewicza, to znaczy, że wierzy pan w to, że Cimoszewicz wygra wybory.” (Kurde! To nas przerosło!)
„Ja mam odruch wymiotny, jak patrzę na posła Wassermanna,...” (Doradzamy aviomarin).
„O Romanie Giertychu: „To kiciuś, któremu wydaje się, że jest tygrysem” (Rozumiemy, że tego dnia prof. Nałęcz nie łyknął tabletek...).

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-04 13:25:17

2811
:) Z ostateczną diagnozą wystąpi sztab Cimoszewicza - wygłosi ją, naturalnie, rzecznik Nałęcz! I oficjalnie, przed kamerami ubierze wdzianko z baaardzo długimi rękawami.
Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-04 13:23:30

2810
Szuwarku ! Po pobieznej analizie juz mozna stwierdzi, ze ODRZECZNIK NIEDORZECZNIK czyli po prostu PROFESOR RZECZNIK DOKTORA PRZYJACIELA MAGISTRA. O bip bip bip ;-) Na polityce uprawianej na garbie durnego ludu pracujacego z kolchozow i hut stali intensywnie zawodowo jak sex oralny analny i konwencjonalny z lub bez ochrony z lub bez orgazmu u partnera zarabia sie plotac te niecne bzdury w narcystycznym uwielbieniu za nasze pieniadze podatnikow na naszych oczach. FIN. KONIEC FILMU. Nie chce tego komika ogladac. Stary clown nie jest smieszny. Zalosny. To zdemencjonowany duren z zespolem Korsakowa. Konfabulacje, splatanie. Brednie - krol jest nagi. Ludziska przeciez to curwa kyrk - kto ma inne zdanie ten wybiera CIMOSZEWICZA. Swoja droga oni chyba robia wszystko, zeby glupota wyszla na jaw. Jak z takimi sprostac konkurencji z Chin Ludowych, Kuby i Korei Pln. niesposob, wogole, wcale - widze to czarno ;-)
ham

czas wpisu: 2005-09-04 13:19:24

2809
szanse na prezydenta tu pobliczam
kondony i balony i kwiatów naręcze

Wlodzimierza Iljicza Cimoszewicza
zaszaleje AIDS w łóżku z Nałęczem
katastrofista

czas wpisu: 2005-09-04 13:05:14

2808
Głos z szuwarów: świat nauki
W związku z licznymi prośbami czytelników zamieszczamy inne przykłady wystąpień Tomasza Nałęcza. Jak już pisaliśmy stan p. Nałęcza napawa nas troską o dalsze losy Włodzimierza Cimoszewicza, kandydata w wyborach prezydenckich, którego T. Nałęcz reprezentuje. (Komentarz redakcyjny w nawiasach)
"duch PRL wciąż krąży po korytarzach na ulicy Woronicza" (o Kwiatkowskim. Przygadał kocioł...)
„Panie redaktorze, ja wiem, że ja w latach siedemdziesiątych czekałem 8 lat na mieszkanie i wydawało mi się to bardzo długo.” (Czy sądzi Pan, Profesorze, że w innej dekadzie 8 lat to krócej?)
„...bo Cimoszewicz jeszcze żyje,...” (Temu stwierdzeniu, fakt, nic nie można zarzucić!)
„Do niedawna był pan szefem kampanii Marka Borowskiego od wczoraj jest pan rzecznikiem kandydata na prezydenta Włodzimierza Cimoszewicza. Pana wczorajsze ogłoszenie tej decyzji trudno nazwać popisem lojalności.
Tomasz Nałęcz: Dlaczego?” (No właśnie! Dlaczego?)
„...wysłuchałem w innym radiu wywiadu z panem Maciejem Giertychem i widzę, że on już całkowicie żeruje tą prowokację,...” (Ponieważ w wypowiedziach Nałęcza powtarzają się wątki kulinarne – rzecz całą postanowiliśmy skonsultować z gastrologiem)
„Tomasz Nałęcz: Przekonany o bezsensowności rywalizacji Borowskiego z Cimoszewiczem zrezygnowałem z udziału we władzach SDPL i z kandydowania do Sejmu, jeśli to jest dowód koniunkturalizmu, to ja życzę sobie więcej takich koniunkturalistów.” (Prócz przejścia do sztabu Cimoszewicza, Tomasz Nałęcz przeszedł w tej wypowiedzi samego siebie)

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-04 13:03:46

2807
Kolegium redakcyjne "Głosu..." pomysł >ham-a< :"Nałeczodaj" nagradza ciasteczkiem! ;)
Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-04 13:01:58

2806
PODSUMUJMY JESZCZE TAKO RZECZE RZECZNIK NAŁĘCZODAJ KANDYDATA CIMOSZEWICZ: Jest bliższa rodzina, dalsza rodzina i anioł stróż musiał się zapomnieć, że znam Cimoszewicza od kilkudziesięciu lat i on ma zawsze tę samą twarz. Nie lekceważyłbym tego, że braci Kaczyńskich jest dwóch. Propozycja, żeby zeżreć jednego z najlepszych ministrów tylko dlatego, że cały rząd się nie podoba, to był zabieg z gatunku ludożerstwa politycznego. Małżeństwa z SLD nie będzie: nie zamierzamy iść do łóżka z partnerem, który ma AIDS. Kiedyś wystarczyło, że założyłem T-shirt i krótkie majtki, siadałem pod kioskiem z butelką piwa i bułką w ręku - nikt na mnie nie zwracał uwagi. Ostatno jakiś nobliwy pan mnie zaczepił pod sklepem: "O, czyżby marszałek Nałęcz!?". I już nie pijam piwa pod sklepem. WNIOSEK: CO ZA KWIECISTOŚĆ i POLOT NAŁĘCZOWIANKI RODEM Z W.C. PO NIEJEDNYM CHYBA PIWKU.
ham

czas wpisu: 2005-09-04 12:56:49

2805
extremisci korupcji manipulacji cwaniacy z Prezydium bezpatyjnego W.C. jebcie proletariat elektorat dusza i cialem z calego serca z usmiechem na obliczu Wlodzimierzu Illiczu.
ham

czas wpisu: 2005-09-04 12:45:33

2804
Głos z szuwarów: świat nauki
W związku z licznymi prośbami czytelników zamieszczamy inne przykłady wystąpień Tomasza Nałęcza. Jak już pisaliśmy stan p. Nałęcza napawa nas troską o dalsze losy Włodzimierza Cimoszewicza, kandydata w wyborach prezydenckich, którego T. Nałęcz popiera. (Komentarz redakcyjny w nawiasach)
„A, bo to mamy różne rodzaje pokrewieństwa, więc jest bliższa rodzina, dalsza rodzina.”
(Nałęcz mówił o koalicji SLD-UP, ale zabrzmiało jak o rodzinie Adamsów).
„Anioł stróż musiał się zapomnieć w przypadku tych senatorów, kiedy zgłaszali ten projekt.” (O Matko! Staramy się nawet nie myśleć o sklerozie stróża profesora Nałęcza).
„Znam Cimoszewicza od kilkudziesięciu lat i on ma zawsze tę samą twarz. Nie potrzebuje zmiany twarzy.” (Wyglada, że Nałęcz z półtorarocznym wyprzedzeniem przewidywał umieszczenie „Chrum, Chrum” na tej stronie).
„Nie lekceważyłbym tego, że braci Kaczyńskich jest dwóch.” (A białych myszek ile?)
„Propozycja, żeby zeżreć jednego z najlepszych ministrów tylko dlatego, że cały rząd się nie podoba, to był zabieg z gatunku ludożerstwa politycznego.” (Czego Nałęcz musiał się najeść, żeby to powiedzieć???)
„Małżeństwa z SLD nie będzie: nie zamierzamy iść do łóżka z partnerem, który ma AIDS” (To przykład gorączki neofity – zaraz po wstąpieniu do SDPL – ale, ale... co na to Cimoszewicz?)
"Kiedyś wystarczyło, że założyłem T-shirt i krótkie majtki, siadałem pod kioskiem z butelką piwa i bułką w ręku - nikt na mnie nie zwracał uwagi. Ostatno jakiś nobliwy pan mnie zaczepił pod sklepem: "O, czyżby marszałek Nałęcz!?". I już nie pijam piwa pod sklepem".(W okresie popularności komisji Rywina)

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-04 12:43:53

2803
Na stronie www.cimoszewicz.pl cały czas podają sondaże z początku sierpnia. Wstyd im uaktualnić dane!! :)

KIC-uś dziękuję za piosenkę. :)
zmorka

czas wpisu: 2005-09-04 12:21:17

2802
Kurwa wasza SLD partia mać!

ham

czas wpisu: 2005-09-04 11:59:26

2801
tak jest uncle z zimna krwia i stanowczo trzeba dezawuowac pseudo-lewice podobno Olexy ma mlyny czy piekarnie na poludniu, co kupil i za co Cimoszewicz slyszelismy. Jaka czesc akcyzy idzie na prywatne konta nomenklatury. Zrobmy liste biznesow nomenklatury kumulatywnie - okaze sie, ze to partia skrajnie prawicowych posiadaczy ziemskich i przemyslu, akcjonariuszy supermarketow - kto wie o czym niech pisze - zgodnie z wiedza bez emocji. Deklaracje sa tylko dowodem manipulacji. Uncle - popieram nasz wspolny program dla pseudo-lewicy SS...jcie. Na wieki wiekow. Koniec.


ham

czas wpisu: 2005-09-04 11:57:24

2800
Życzę wszystkim towarzyszom miłej niedzieli.
Bez odbioru.
Pierwszy Sekretarz

czas wpisu: 2005-09-04 11:51:49

2799
Mówią, że są granice których przekraczać nie wolno! Granice dobrego smaku i kultury!
A myśmy te granice towarzysze dawno przekroczyli! I kroczymy dalej! Naprzód!
Precz z Cimoszenką! Precz z cimoszewizmem! Precz z precz!

Kurwa wasza partia mać!
Pierwszy Sekretarz

czas wpisu: 2005-09-04 11:51:04

2798
Bzdura szanowny TK.Wlasnie.Krytykowac tez trzeba umiec.
Mylisz pojecia drogi obiektywny!
Acha!!!Pierwszy Sekretarzu to juz duzy sukces.Blagaja nas na kolankach,abysmy nie popadali w skrajnosci...
Tak nie lubie,gdy ktos wypisuje glupotki.Rozumiem ze Ci chodzi o jezyk drogi obiektywny.Coz,jezyk polski jest tak pieknie uniwersalny,ze...rade ci dobra dam.SSSSSSSSSSSSSSSSSSS.......j.
uncle

czas wpisu: 2005-09-04 11:45:25

2797
No,zaraz//2793/Naleczowianka ma zagwarantowana posade,jako zywy eksponat w budowanym wlasnie muzeum Czerwonych Czlonkow Nadzwyczajnych/byly problemy z uzyskaniem takiej ilosci wazeliny,ale profesor Nalecz nie takie trudnosci pokonuje/Co prawda na dzien dzisiejszy to on Zastepca Czlonka,ale nadzieje wielka mam ze,go na tego czlonka wsadza wreszcie...
uncle

czas wpisu: 2005-09-04 11:18:15

2796
Z mojego punktu widzenia to, co robicie na tej stronie, jest po prostu niesmaczne. Nie jestem zwolennikiem Cimoszewicza, ale są pewne granice. Myślę, że z takimi ludźmi jak wy nic dobrego się w tym kraju zrobić nie da. Krytykować też trzeba umieć!
TK

czas wpisu: 2005-09-04 11:10:40

2795
xe dam trzy grosze i zlocisza i wiecej na kaftany dla calej eSeL De
Polak

czas wpisu: 2005-09-04 10:58:47

2794
i ja wtrace trzy grosze roznorodnosc prawicy jest polem dla politycznego pluralizmu i ocen roznych scenariuszy strategicznych posunięć. Lewica zbyt musi dbać o program socjalny i mimikry swoich istotnych motywacji przed wyborcami. Czyli - jak ich oszukac slowami sloganami i jak tych frajerow przekonac, ze Włodzimierz Cimoszewicz nowobogacki magnat to "swój chłop" jedyny myslacy przyjaciel bieda gornikow i powodzian, bezrobotnych. Przecie pan Cimoszewicz nie ma kurwa czsau sie tym zajmowac, bo ma wazniejsze sprawy. Przeciez do dupy mu sie zaraz dobierze i Ameryka i Rosja. W jednym bo brak demokracji w drugim, ze jest i glosem Polonii Amerykanskiej powstac musi pytanie - a jak to jest. Fancja i Anglia tez kreci nosem. A Niemcy i tak nas wszystkich beda zatrudniali jako tania pracowita subordynowana i niewybredna sile robocza. Nasze kurwy i chujki im nie przeszkadzaja - nie rozumieja - a ponadto maja ich tez dwa razy wiecej niz u nas. Cudze chwalicie swego nie znacie.
Polak

czas wpisu: 2005-09-04 10:55:08

2793
dzien dobry, na pohybel cimoszence i jego najemnikom, proponuje zrzutke na kaftan dla pozal sie boze prof. nalecza
xe

czas wpisu: 2005-09-04 10:50:44

2792
Dzień dobry,
niniejszym zgłaszam kandydaturę kandydata Włodzimierza Cimoszewicza do Nagrody Oskara w filmie reżyserii Lwa Rywina i wg. scenariusza profesora (niewiernego Borowskiemu) Tomasza Nałęcza za rolę tytułową w filmie p.t. "W.C. czyli intymne związki bez barier Pierwszej Damy z Pierwszym Chamem - horror porno dla demoludu".

Poparcie szerokiego frontu wyzwolenia lewicy jest zapewnione, dzięki wdziękom i gładkiej mowie sp. d/s Europy Oleksego i inych zasłużonych weteranów PZPR - partii wiecznie żywej wśród nas duchem i ciałem.
katastrofista

czas wpisu: 2005-09-04 10:37:02

2791
Cimoszewicz przed Narodem oblal egzamin z prawa. Magister Kwasniewski, doktor prawa Cimoszewicz i profesor Nałęcz. Ci utytułowani przez siebie w bratni sposób luminarze PZPR i dygnitarze pseudo-lewicy idą na zieloną trawkę. Nauka poszła Kwaśniewskiemu w las. Niech zostanie się przewodniczącym ONZ. Tam jeszcze nie było posadek dla kolesiów. Np. Miller Leszek. Przecież dla niego idealna będzie posadka vice-przewodniczacego tylko ktos musi najpierw kojfnąć np. jakiś b-anan. Jaka to piękna perspektywa dla nas doktor bez praw Wlodzimierz Illjicz Cimoszewicz Prezydent Rzeczpospolitej Ludu Pracującego i Przewodniczacy Organozacji Narodów Zjednoczonych MAGISTER Aleksander Kwasniewski. Prawdziwa duma i chwala - sprawiedliwosc dziejowa. No tylko durnie mogą sobie taki scenariusz wyfantazjować a inni durnie nim się zachwycić. Durnoto nie pchaj się na afisz i nie wyłaź z szeregu znaj swoje miejsce. Przedszkole dla niedorozwiniętych wybiera dyrektora. Jak obieca loda to jest dyrektorem. Nie da loda dzieci tupią. Jest nowy nie da loda ale da polizac grzecznym. Znowu wybory. Niech żyje wa Wlodzimierz Cimoszewicz - bezpartyjny prezydent elekt wybranego tlumu. Jak kto sobie pościeli tak się wyśpi. Na wieki wieków. Amen.
ham

czas wpisu: 2005-09-04 10:22:30

2790
Tydzień temu, w niedzielny, słoneczny poranek pozwoliłem sobie na apel do sympatyków tej strony. Był to apel nie związany moim światopoglądem myślę też, że nie dosłownie (czyli właściwie), został przez ww. sympatyków zrozumiany. Jednakże w sytuacji braku sukcesów WC i jego kapciowego - Nałęcza w kampanii, apel mój stanowił temat do komentarzy i wylewania żółci przez kilka przynajmniej dni dla lewactwa i innej „postępowej” hołoty. Ponieważ ten tydzień dla nich zapowiada się podobnie nędznie (może być tylko gorzej), w trosce o zdrówko i chcąc dać szansę na jakiekolwiek odniesienie się do rzeczywistości chwalcom lewego kandydata powtórzę do „ciemnogrodu”, „ziejących nienawiścią”, „czarnosecinnych”: Co jest???!!! Wstawać:) !!! Najpierw do kościoła, a potem na czerwonych jazda!!!
Witam w piękny poranek - dziś też jest dobry dzień na tropienie czerwonej zarazy.

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-04 09:09:02

2789
Rozpad Polskiej Zjednoczonej Partii - Nie-Robotniczej postępuje. Prawica nie jest wrogiem lewicy. Oburącz zachowana integralnośc. Tyle, że o ile nie jest się mańkutem prawa ręka jest zręczniejsza w pisaniu i innych mechanicznych czynnościach choć sterowana jest z lewej pólkuli mózgu. Prawa część CUN odpowiada natomiast za kreatywnośc i artyzm. Wszechstronność i zdolność uniwersalnego wykorzystania wiedzy jest wyzwaniem dla Polski. Lewico jeśli chesz zasłużyć na szacunek i uznanie prawicy wyzbądź się swoich fałszywych proroków i hipokrytów. Wybraliście niestety zakłamanych Leperów, Cimoszewiczów Los biednych ich nie interesuje. To są arywiści - dorobkiewicze - wyznawcy egoistycznej prywaty. Oni problemów nie rozwiążą bo byłoby to ich kosztem. Pseudo-lewica musi się rozpaść, rozpada się. AWS i jej frakcje teżtoczy nowotówr kompromisu. To whadło też nie spełni swego zadania. Czas nadchodzi na nowe, dowcipne, z polską fantazją i polotem. Zupełnie odmienne. To Drugi Głos z Szuwarów. Głos Nowej Odrodzonej Inteligencji Polskiej. Odbudowa Polski nawet wbrew nieświadomej większośći jest naszym obowiązkiem! :) Koniecznym !
Historiozof

czas wpisu: 2005-09-04 08:04:45

2788
Przecież nikt z nas o prawicowych poglądach nie kpi sobie z ludzi sprzątajacych ulicę, wykonujących proste nieskomplikowane czynności albowiem tak naprawdę wspólną wartością Europy po Hitlerze i Stalinie jest poszanowanie ludzkiej godności. Tej godności i inteligencji ani Cimoszewicz ani Kwaśniewski i wielu innych nie szanują i to widzi każdy niezależnie myślący - brak jest konkretnych wyników. Zacofanie Polski w sferze managemnt jest katastrofalne. Nawet program NFZ do wydruku recept w internecie na leki, zapewne za miliony złotych dla zaprzyjaźnionych firm kandydata wysiada dosłownie i w porównaniu do sprytu urzędniczek. W jakim państwie żyjemy ano gdzie banda, zgraja pcha się do koryta i ustanawia sobie nadal prawa dla siebie. Dlatego, że lewica to więklszość coraz bardziej świadoma powinna pożegnać się od systemu partyjnych promocji i nadań i pozbyć Olksych, Cimoszewiczów, Kwaśniewskich, Borowskich.
Historiozof

czas wpisu: 2005-09-04 08:03:25

2787
Człowiek o umysłowości drobnego urzędniczyny mam na myśli Kwaśniewskiego został przez swoją partię wysłany na czoło Państwa o Tysiącletniej Tradycji. Może za mocne słowa na taką miernotę. Ale dla postkomunistycznej degrengolady tworzy się nowa wartość. Nie z kręgów o ograniczonych horyzontach, fanatyzmu i nietolerancji. Lewicowcy są niezbędni - owszem aby reprezentować interesy mniej zaradnej części społeczeństwa pod jednym warunkiem, że ich przedstwawicielstwo w Sejmie i Senacie nie będzie stało bez kontroli nad grupami społecznymi, których reprezentację obecnie sobie uzurpują. Wynika to z doświadczenia i socjotechnik manipulacji. Ale w obecnej dobie dostępności do informacji nawet mało zamożny człowiek ma możliowśc dokonywania porównań. I co ten biedny szary człowiek słyszy, że wnuk, syn i kandydat dostaje z banku pieniądze na swoje matactwa. Że w najlepsze Cimoszewicz wygłasza liberalne poglądy - "trzeba było się ubezpieczyć". No pewnie jakie ma. Kupić zmonopolizowane polisy ubezpieczeniowe firm sprywatyzowanych przez klasę polityczną robotników i chłopów.
Historiozof

czas wpisu: 2005-09-04 08:02:46

2786
Lewica spi snem niespokojnym. Plan lewicy jest planem na przetrwanie. Ale wszystkie pomysly sie skonczyly. Z przywodczej roli PZPR zostali sie w systemie wielopartyjnym na szczescie wlasciwie sami przywodcy ze zgraja lokajcykow i sekretarek. Najpierw duet Borowski-Nałęcz teraz Cimoszewicz-Nałęcz. Zajmują się swoimi przestępstwami dla ludu pracującego lud i wsi brak już czasu. Zresztą w obłudzie nic ich to nie obchodziło nigdy. Dziwnie spokojny jestem o los pary past president i tzw. pierwszej byłej damy. Na zewnątrz zostanie puder, ruda farba. Ale babsko wchodzi w wiek trolejbusowy i tylko na Olu może się odgryść. Właśnie odbyły się dni rocznicy Solidarności. I Kwaśnewki brał w nich skromnie bierny udział. Ja mu serdecznie wspólczuję. Kolesie wypomną mu to czego im nie załatwił, co odmówił. W zasadzie niczym się oryginalnym nie wsławił. Przecinał wstęgi, dawał dyplomy, medale, rozdawał puste uśmiechy. Ta prezydentura jest całkowicie bezbarwna i pozbawiona splendoru.
Historiozof

czas wpisu: 2005-09-04 08:00:35

2785
Kurwa wasza partia mać - poezja!
ktosio

czas wpisu: 2005-09-04 02:09:29

2784
ronka widze kwitnie, same szuwary, solidaruszki i inne mendy spoleczne. Jestescie zakala tego kraju, glupie, zacietrzewione gesi. Jedyne co potraficie to rozpierdalac - a skoro tak to wypierdalac, WON. Bezpieczni za zaslona anonimowosci internetu, jestescie tylko mocni w gebie. Lepiej idzcie sie pomodlic do kosciolka bo jeszcze ktos wam wpierdol spusci. Polska prawica - KURWY CHUJKI I ZLODZIEJE
antykaczor
czas wpisu: 2005-09-03 23:53:09

Widzisz to ostatnie slowo:Zlodzieje!!!Bogiem,a prawda rozumiem ciebie sfrustrowany fiutku....nie mam zamiaru ci ublizac,zycie sie kiedys obejdzie z toba na jakie zaslugujesz.No np.Przewoz millera z walizka dolarow z Rosji wbrew ustanowionym prawom,notabene wymyslonych przez komunistyczych dygnitarzy.Sprawdzic mozna.W tym czasie oficjalnie nie mozna bylo wwiesc zadnej kwoty waluty powaznej.Co was boli smutni kutafonki?Ze Swinia,nie zapewni wam ladowania miekkiego?Tu "jedyny myslacy" zrzygal sie publicznie i co?fetorek pozostal po "jedynym myslacym" i plama,ktora te "dzieci troski specjalnej" artykuluja w dosc dziwny sposob.Mianowicie,dezawuuja dokonania swoich bossow.Spokojnie .Gra kurwa wasza partii mac dopiero sie zaczyna...
uncle

czas wpisu: 2005-09-04 01:11:09

2783
Tow.Sekretarzu
Uprzejmie donoszę że niejaki bolszewicki pomiot o nicku "antykaczor" wpisał dziś dwukrotnie swoje majaki co jest szczególnym uchybieniem przeciw normalnym uczciwym ludziom.Prosiłbym bardzo o usunięcie nadwyżki.Trzymajmy się zasad.Inaczej będzie uważał że moze pisać co chce a tak limit zmusi go do zastanowienia co ma napisać.Wiem że to bez znaczenia czy się zastanawia czy nie bo i tak tylko rynsztuk ma na klawiaturze ale niech próbuje.
AB

czas wpisu: 2005-09-04 01:10:45

2782
zakladam, ze nic nie da sie z nich wydusic. juz jezyk mnie swierzbi. glos Kraju i Ameryki. Uwaga. Cisza na morzu.
ham

czas wpisu: 2005-09-04 00:33:38

2781
anty=contra ok oponencie. z wulgaryzmami sie rozprawilismy we wlasnym gronie. ale potrafimy rzucac miesem. to najlatwiejsze. 2 minuty wysilku ANTYKACZORA i dowiemy sie czym zaszokuje nas przyszla opozycja z szeregow Samoobrony, SLD i reszty niedobitkow nie pamietam. Ile miejsc pracy powstanie w urzedach i jakie nowe przepisy nalezy wprowadzic. Jaki system kontroli nad kontrola korupcji trzeba wdrozyc. Zarty na bok - bez wyzwisk. Powaznie i rzeczowo - prosze o dowod polotu. Od wyniku zalezy jak i ile miesa poleci. Antykaczorze mobilizuj intelekt. Proba. Tylko moment wysilku. Podejmij rekawice. Przeklenstwa to slabosc woli, typowa cecha proletariatu.
ham

czas wpisu: 2005-09-04 00:28:45

2780
Głos z szuwarów: fakty
Rozpoczynamy serię publikacji informacyjnych o czołowych postaciach ruchu komunistycznego na świecie. Obecność wśród nich Włodzimierza Cimoszewicza jest uzasadniona historycznie. Kandydat SLD swym życiem, postawą, udowadniał i udowadnia ideowe powinowactwo z prezentowanymi sylwetkami.
Laos:
Khamtai Siphandon był wojskowym dowódcą Pathet Lao (Kraj Laotańczyków). W roku 1975 po przejęciu w kraju władzy przez Laotańską Partię Ludowo-Rewolucyjną był ministrem obrony narodowej oraz dowódcą sił zbrojnych. Po zmianie konstytucji w 1991 roku został premierem. Rok później, po śmierci prezydenta Kaysone Phomvihane został liderem Laotańskiej Partii Ludowo-Rewolucyjnej. W roku 1998 zastąpił Nouhak Phoumsavanh na stanowisku prezydenta Laotańskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej.
Laotańczycy zarabiają średnio 20 USD rocznie.

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-04 00:14:26

2779
z tą prawicą to nie tak. Brak rozeznania. To nie o to wcale idzie. Tylko idzie nowe. Globalizacja te zabawy druzgocze. Lewica na nie ma recepty nigdzie. Nie idzie o jedność. NIGDY. Jej nie będzie tym bardziej w przegranej frakcji. To co jest dziś to wahadło. Frustracja. Prawdziwa prawica się dopiero rodzi. Wcale nie che przywodzić. Przywódcza rola partii to sogan PZPR. Te czasy minęły bezpowrotnie. Powstaje zupełnie nowy układ sił. Wielopartyjny, luźnych koalicji, wspólnych celów. Oczywiście żartujemy sobie tutaj, kpiąc z karykaturalnej rzeczywistości. Lecz w naszych żartach jest eksplodująca moc. Istotą prawicy nie jest wiekszość. Nec Hercules contra plures. Nasza siła jest coś zupełnie prostego. Logika i statystyki z liczb. To jest wyrachowanie i emocja zobywania sukcesu samemu - bez pomocy. To jest determinacja, która nas napędza. Bolszewizm ma inne principia. Ale wyszły z mody. Nie powiem więcej nic. Po co ? W końcu nie jestem ani z PO ani PiS ani LPR ani UPR. Na tym wszak świat sie nie kończy ? Nie mylę się. Krytyka upiorów bawi mnie i z lewa z lewa - prawa w tym kraju nie ma jeszcze. Na razie. Ale nowe idzie - ciekawsze od tego było. Ale tę bajkę napisze się dopiero na papirusie :)
ham

czas wpisu: 2005-09-04 00:14:22

2778
diagnoza - polityka lewicowa prowadzi do schizofrenii z omamami i urojeniami przywódczymi z maniakalną depresją i nerwicą natręctw. Sen o leninizmie czar prysł. Objawia się im wzrokowo, węchowo, smakowo, czuciowo - maniakalna ułuda o władzy proletariatu ponad nim i z natręctwem kręcenia w głowie głupawemy elektoratowi bolszewików.
ham

czas wpisu: 2005-09-03 23:58:33

2777
Głos Szuwarów: medycyna i zdrowie
Materiałów c.d.
- „No, z punktu widzenia kampanii, którą ja wspieram, w pierwszej kolejności byłoby lepiej, żeby Włodzimierz Cimoszewicz nie kandydował,...”
- „Uważam, że to co robi komisja z Andrzejem Celińskim – mówię o radykałach komisyjnych – to są himalaje nieuczciwości.”
- „tymczasem ona opluskwia szereg osób, w tym Andrzeja Celińskiego.”
- „Z feministką nie mogłoby być absolutnie partnerskie, musiałbym być kobietą.” (o małżeństwie)
od redakcji: po przeczytaniu powyższych fragmentów na kolegium redakcyjnym, doszliśmy do wniosku, Włodzimierz Cimoszewicz może mieć kłopoty z własnym sztabem w kampanii.

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-03 23:53:38

2776
Stronka widze kwitnie, same szuwary, solidaruszki i inne mendy spoleczne. Jestescie zakala tego kraju, glupie, zacietrzewione gesi. Jedyne co potraficie to rozpierdalac - a skoro tak to wypierdalac, WON. Bezpieczni za zaslona anonimowosci internetu, jestescie tylko mocni w gebie. Lepiej idzcie sie pomodlic do kosciolka bo jeszcze ktos wam wpierdol spusci. Polska prawica - KURWY CHUJKI I ZLODZIEJE
antykaczor

czas wpisu: 2005-09-03 23:53:09

2775
Głos Szuwarów: medycyna i zdrowie
Materiałów c.d.
- „Pan chyba lubi zabawki?” (do Dorna)
- „Nie. Nie jestem zakochany we Włodzimierzu Cimoszewiczu, ...”
- „Ministerstwo Finansów zawsze straszy, to jest taki zbójnik, który zawsze ma wielką maczugę, strasznie nią wywija,...”
- „Groźby pana ministra Gronickiego, przy całym szacunku dla tej naprawdę wybitnej osobowości, to są groźby ministra, który wydaje swoje ostatnie publiczne tchnienie.”
- „Nie lekarz jest winny, że pacjent umarł, tyko winny jest kierowca, który połamał nogi, złamał żebra i jeszcze zmiażdżył płuca.”
- „Panie redaktorze, ja jestem historykiem, lubię też kryminały, tzn. jak mamy zbrodnię, a mamy zbrodnię, tzn. mamy usiłowanie zbrodni…”
- „To ja widząc tę kobietę, jak ona zamachuje się toporem na Cimoszewicza, pytam się:
Kieruje list otwarty do pana pułkownika Miodowicza z dwudziestoma pytaniami na pięciu stronach maszynopisu maczkiem.”
- „polityczni bandyci biją uczciwego kandydata w postaci Cimoszewcza?”
- „Że będzie aż tak czarno, jak to się wyłania z tych wywiadów i z tych zachowań rosyjskich to nie sądziłem.”
- „mamy swoje wewnętrzności polityczne i Rosjan nie powinno interesować, jak ono przebiega.”
- „Nie pani redaktor, ja wspieram kampanię Marka Borowskiego na co dzień, czynnie, jestem w nią bardzo zaangażowany.”
c.d.n.

Szuwarek

czas wpisu: 2005-09-03 23:48:24

2774
felek D. ? ;)
ham

czas wpisu: 2005-09-03 23:47:06

2773
Le Pierd najbardziej z nich jest na prawo. Łap złodzieja - na złodzieju czapka gore czerwono.
ham

czas wpisu: 2005-09-03 23:46:03

2772
Tych, co nie z Włodkiem
sierpem i młotkiem.
(Nie chaczesz Włodka
żdiot Czukotka)
felek

czas wpisu: 2005-09-03 23:44:36

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi


Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!