Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Pierwszy sekretarz

W księdze jest 30740 wpisów.

Jesteś 914970 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

3340
Jako paranoik, fanatyk, nienawistnik mam parę powodów dlaczego dostałem azyl polityczny. Zdrowo jebią w swoją trąbę. Przecież cały sposób postępowania jest dowodem. Kiedy jedni byli zastraszeni i niepewni inni jeźdili w stanie jaruzelskim na stypendia do USA. Na szkolenie. i to oni zrobili tę rewolucję. Historia pisana jest na nowo po swojemu. Ale tu idzie o co innego o prawdę. A ta prawda najprawdziwsza nikomu nie pasuje. Tu zmiania sie szybko i te zagrywki nic nie dadzą. To finito SLD i CAREXa!
ham

czas wpisu: 2005-09-11 22:35:13

3339
No pieknie.Coraz przepiekniej.Niedlugo i ta kurwa Kwasniewska sie wpisze....ok,ok lachociag Lesia...
Z natloku wszystkiego,biorac to pol zartem,ten wpisik ostatni jest warty analizy.nie jestem niestety informatykiem,ale do czego sie zniza kurewska metodyka...
Kurwa wasza partia mac!!!
uncle

czas wpisu: 2005-09-11 22:27:39

3338
PIERDOLENIE W BAMBUS OBYWATELE - JAKBYM GOMUŁKĘ SŁYSZAŁ. O KURWA. JEBAŁ TO PIES ! CHYBA IDIOTA W TO UWIERZY. kocha dzieci, kulturę, wspólczuje bezrobotnym - ale ma parę 36 lat - sranie w banie nie ze mną te numery Brunner ty świnio !
ham

czas wpisu: 2005-09-11 22:07:39

3337
Maria Łopatkowa – Prezydent Fundacji „Dziecko”, Centrum Pedagogiki Serca wierzy ludziom, którzy kochają dzieci, przyrodę i najsłabszych. „To oni są wiarygodni. Dlatego właśnie popieram Włodzimierza Cimoszewicza. Pamiętam, że Pan Marszałek zgodził się wejść do Komitetu Honorowego organizowanej w maju br. przez moją Fundację, pod auspicjami UNESCO konferencji: „Wychowanie dla pokoju”. Celem zorganizowanej wtedy wymiany doświadczeń i poglądów były metody kształtowania wśród dzieci i młodzieży uczuć wyższych: empatii, altruizmu, czyli tego co nazywamy człowieczeństwem i tego co pozwala dać zaporę nienawiści – powiedziała.
„Metody niszczenia człowieka znam dobrze z PRL-u. Sama ich doświadczyłam. Myślę, że to co obserwowaliśmy w ostatnich tygodniach wobec Marszałka było do nich analogiczne. To zawiść, nienawiść i rządza władzy” – dodała profesor od dzieci i zacytowała wiersz polskiej noblistki – Wisławy Szymborskiej:
„Nienawiść
Spójrzcie jaka wciąż sprawna,
jak dobrze się trzyma
w naszym stuleciu nienawiść.
Jak lekko bierze wysokie przeszkody.
Jakie to łatwe dla niej – skoczyć, dopaść”.
„Pan Tusk i Kaczyński będą prawdopodobnie mieć większość w Sejmie i swój rząd. A Pan Marszałek nie będzie miał swojego Sejmu i swojego rządu. Życzę sobie pańskiego zwycięstwa. Życzę Polsce i Panu, ale Panu najmniej, dlatego że to będzie ciężko z nieprzystępnym Sejmem. Dlatego jest nam potrzebny Włodzimierz Cimoszewicz jako prezydent, jako przeciwstawienie się temu, żeby z Polski zrobić igrzysko paranoików, fanatyków, nienawistników. Polsce potrzebny jest właśnie ten człowiek, który przede wszystkim stawia na interes państwa bo to jest najważniejsze, interes państwa, racja stanu” – przestrzegał pisarz Józef Hen.
Włodzimierz Cimoszewicz

czas wpisu: 2005-09-11 22:03:46

3336
ŁAP ZŁODZIEJA !!! nowomowa ? nie to nie ja
nemo

czas wpisu: 2005-09-11 21:59:18

3335
NIECH POŁĄCZY NAS POLSKA 25 sierpnia (czwartek) w siedzibie Sztabu Wyborczego odbyło się uroczyste spotkanie Kandydata na Prezydenta RP Włodzimierza Cimoszewicza z jego Komitetem Wyborczym, któremu przewodniczyła Jolanta Kwaśniewska. Przybyli liczni przedstawiciele mediów. Podczas spotkania zaprezentowane zostało hasło wyborcze kandydata - "Niech połączy nas Polska". Pierwsza Dama RP wyraziła podczas spotkania przekonanie, że Włodzimierz Cimoszewicz wygra październikowe wybory prezydenckie. W jej opinii to najwłaściwszy człowiek, doskonale przygotowany do objęcia najwyższego urzędu w państwie. „Wszyscy tutaj obecni nie mamy najmniejszej wątpliwości co do uczciwości Pana Włodzimierza Cimoszewicza. Dlatego proszę Państwa będziemy go wspierać. Jest najlepszym kandydatem. O takim prezydencie marzyłam, takiego prezydenta widziałam na tym stanowisku. Człowieka uczciwego, kompetentnego, bardzo dobrze znanego w świecie” – powiedziała Jolanta Kwaśniewska. "Niech wygra siła argumentów" - apelowała.
Włodzimierz Cimoszewicz powiedział m.in., że Polska osiągnęła dużo sukcesów ale poniosła też porażki. „ Za główną uznałbym wzrost nierówności szans życiowych w naszym społeczeństwie. (…) Niewątpliwą porażką jest brak wyraźnego postępu, gdy chodzi o walkę z bezrobociem i bardzo często wiążącą się z nią biedą czy wręcz nędzą. Jest naszą porażką wysoki poziom przestępczości w tym przeżerająca tkankę państwa korupcja. Te porażki bolą, bolą nas wszystkich i często napełniają pesymizmem”.
Włodzimierz Cimoszewicz

czas wpisu: 2005-09-11 21:56:32

3334
jakby jakis film sie pomerdal. to nie jst mozliwa jakas paranoja. niewyrazistaq. biale czerwone, rozowe, nijakie. Przeciez my mamy dobrze w glowie. Polacy to fajny narod. Wesoly, dowcipny. Goscinny. Mily. Ale skad wylazla ta banda skurwysynow. No pytam sie skad to robactwo ci Oleksy, Siwce, Kwasniewscy, Cimoszewicze, Janiki, Czarzaste wylezli. Dlaczego nie dabaja teraz o tych pobratymcow z kolchozow. Dlaczego ich zdradzili. Cos sie przewalilo. Ludziska kurwa tu jest syf. Trzeba drzec morde ile wlezie. Jestesmy jak Powstancy Warszawscy nastepnymi pokoleniami zmarnowanych szans. Nawet jak sobie radzimy. Po glowie mi chodzi, ze jestem w srodku totalnego super gowna. Nawet raznie, gdy pomysli sie, ze nie jet sie samemu ale to jest GOWNO. A szkoda ? Mamy taki ladny hymn.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 21:51:25

3333
Panie Hoffman! Arcydzieł Pan specjalnie jakos nie stworzył, serca Pan krzepił za ciężki szmal podatników i przez 50 lat zajmował się Pan dojeniem budżetu. Rozumiem, ze tęskno Panu do tamtych czasów i tamtych układów, ale na Pańskim miejscu nie zajmowałbym sie polityką tylko pisał wspomnnienia, jeśli naturalnie jest o czym.
dark

czas wpisu: 2005-09-11 21:44:24

3332
Dokladnie tak!
Ja przypomnialem ten epizod z mego zycia dla porownania....
ile razy ta kurwa sie mylila?Ja w sumie nic nie zrobilem.Ksztuszac sie od gazu przebieglem sto metrow,do miejsca,gdzie Najwiekszy Przyjaciel Wszystkich Ludzi,powiedzial mi,ze chyba skonczony nie jestem.Jego tam nie bylo,ale ja to slyszalem...dopiero pozniej jakis zapluty zomowiec walnal mnie w glowe,a najsmieszniesze,ze wstalem,a fiucik krzyczy...Krzysiek..Krzysiek...No i krzyskow bylo pieciu .Wiem,ze bez sensu jest wspominanie,nawet z "krzyskiem" moge sie napic gorzaly,co prawda bic umieli.W Zomo specjalna lekcja,prowadzona,przez wyszkolonych niby 'polakow"dotyczyla wlasnie Ciebie i mnie...dlatego sadze,a Pierwszy Sekretarz sie zgodzi...Na pochybel czerwonej komunie!Niech to bedzie nawet jedenascie osiemnastych.Won!!Czerwone kurwy
Kiszczaka sam zajebie osobiscie,a kolezka poczeka w niepewnosci...Jaruzelska...ta mother fucker niepewnosc,dobrze ci zrobi towarzyszu Wojciechu
uncle

czas wpisu: 2005-09-11 21:37:46

3331
No to mamy duzy kłopot. Te 45 dla Tuska to jeszcze bym jakoś zniósł, w końcu niech sobie pomieszka w Belwederze, ale te 38 dla PO to już gorzej. Ci faceci niczego nie zmienia i zapowiada sie tylko na Rywiny bis i Orleny bis. W PO jest Pęczaków na pęczki!!!! Niedobrze! Czekaja nas same "grube kreski" i esbecja znów we wszystkich interesach. Rokita i Tusk byli wśród tych, którzy upieprzyli lustrację na amen!!!! Tyle, że OBOP nie jest za bardzo wiarygodny. Wczesniej forowali Cimoszewicza, a jak im Dworak kota pogonił to polecieli do PO.
dark

czas wpisu: 2005-09-11 21:37:30

3330
Rozumiem, że polityka jest twardą grą, lecz walka powinna odbywać się według reguły: są ciosy dozwolone i niedozwolone. Z obrzydzeniem obserwuję więc, że wobec Cimoszewicza stosuje się wyłącznie ciosy poniżej pasa. Jednak im mocniej się szkaluje Włodzimierza Cimoszewicza, im bardziej odrażające są metody dezawuowania go jako człowieka, tym gorętszym staję się jego zwolennikiem i tym silniej chciałbym go wesprzeć. Mam wprawdzie ogromny żal do polskiej lewicy lecz uważam, że to nie idee się skompromitowały lecz poszczególni ludzie – zmiata ich wiatr historii. W Polsce, jak w każdym normalnym europejskim kraju, lewica jest potrzebna. Jestem reżyserem filmowym. Kocham historię, a zwłaszcza historię Polski. Trzydzieści lat poświęciłem Sienkiewiczowi, który pisał swoją Trylogię „ku pokrzepieniu serc”. Mówię o tym nie dlatego, iż uważałbym iż dzisiaj trzeba krzepić serca – bardziej potrzebujemy spokojnej refleksji o naszej historii. Wierzę w piękno tradycji i wierzę, że nasz naród, który tyle przeszedł i tyle razy stał na skraju zagłady – ma przed sobą przyszłość. I to chyba nienajgorszą. Mam 73 lata i może ta piękna przyszłość już nie dla mnie lecz marzę, iż dzisiejsza młodzież doczeka Polski, która będzie jednym z normalnych narodów Europy. Skończą się potępieńcze swary i straci aktualność anegdota o piekielnym polskim kotle, którego nawet nie trzeba pilnować. I dlatego w wyborach prezydenckich ze wszystkich sił wspieram kandydaturę Włodzimierza Cimoszewicza.

Jerzy Hoffmann

czas wpisu: 2005-09-11 21:31:41

3329
Dlaczego popieram Cimoszewicza? Jerzy Hoffman, reżyser filmowy Marzę o tym by żyć w normalnym kraju, takim w którym nie zadaje się pytań o to, czy Polacy mają być z siebie dumni czy też powinni się czegoś wstydzić. Uważam, że jako naród z pewnych rzeczy możemy być dumni, z innych – mniej, lecz jesteśmy narodem normalnym, jak inne w Europie – i chwała Bogu. Marzę aby normalne było nasze państwo. Ponieważ jednak jesteśmy społeczeństwem na dorobku, którego największym problemem jest bezrobocie, to nie możemy zawierzać jedynie prawom rynku - ochronę zdrowia i oświatę i państwo musi współfinansować i objąć swoim mecenatem. Marząc o normalnym państwie chciałbym zachowania równowagi; jeśli – jak się przewiduje – większość parlamentarną uzyska prawica i to ona powoła rząd to prezydent powinien się wywodzić z lewicy. Prezydent, choć nie ma mocy decyzyjnej, to może być hamulcem dla bolesnych dla narodu eksperymentalnych zapędów prawicy. Zaś dokonując przeglądu praw i obowiązków Prezydenta RP, zarówno reprezentacyjnych jak i dotyczących polityki wewnętrznej i zagranicznej, dochodzę do wniosku, że powinien sprawować ten urząd człowiek, który ma autentyczne doświadczenie na tym polu, bo na naukę w trakcie swojej kadencji jest już naprawdę za późno. Dlatego za najlepszego kandydata na Prezydenta RP uważam Włodzimierza Cimoszewicza.
Jerzy Hoffmann

czas wpisu: 2005-09-11 21:30:40

3328
uncle - tym kurwom nie wolno nic darowac. za ten kaloryfer. a jak michnik siedzial to jego koles byl ober-capo i bylo git. ale ulepili balwana - chyba w czarnych okularach i koles Adasia polecial za brak rygoru. hi hi. jakos mi sie wydawalo, ze nie wazne co i kto byle tylko komuna poszla sobie. jakos to wszystko mi smierdzialo za bardzo komuna. ale, ze taki przyjmie obrot. to paranoja. niestety ludziska uwierzyli za bardzo w cud gospodarczy gierkowskiej zagrywki. drugi taki numer nie ujdzie. jak wylezsc z tego gowna ? Mysle, ze musimy byc soba i miec wszystko w dupie. Olewac, nie przejmowac sie. Buntowac, opierdalac, krzyczec. Jak w Konopielce - a odpierdulżetysieodemnie tawariscz Cimoszewicz. Piknie. TusK nie TusK. Oni mowia co ludzie chca uslyszec. Ale my to mamy juz w dupie, wszytko bylo, trzeba olewacx, okpic te deklaracje - oni i tak najpierw pochlastaja se mordy i opluja potem uloza miedzy soba i ani sie obejrzymy zmiana warty i wielkie sranie w banie od nowa - w nasza banie.

Mysle, ze nie wazne jest kto tylko co robi. Na pierdzenie w stolek nie bedziemy placili podatkow. To kontrybucja gorsza niz za Niemca. Kto chce niech daje dupy podwojnie - jak go rabia w robocie i potem jeszcze raz. Szkoda gadac - jebac jebac i walic w rylo i patrzyc czy rwno czerwona morda za morda puchnie.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 21:00:20

3327
No dobra>cimoch wiadomo - dno i do dna się zbliża.Ale co z pozostałymikandydatami? czy podawali także innych kandydatów? Moim zdaniem groźba Tuska jest realna bo to gówno jest takie samo jak cimoch.SB nie obstawia jednego konia.Tak nas chcą w chuja załadować My będziemy walczyć z cimochem a oni tylnymi drzwiami wprowadzą tuska i na swoje i tak wyjdą.Czerwone ścierwo do doła w komplecie ma iść.Później się tylko pozamiata.
AB

czas wpisu: 2005-09-11 20:41:10

3326
Sympatyczny "Hamie"Wszystko co sie tyczy Cimokibla jest"Bolszoj"
Ja juz jestem stary
zgred
,pamietajacy Cyryla i Metodego/taki posterunek milicji w wa-wie,gdzie po manifestacji trzeciego maja 1982 r,dalem sie zlapac.Pieciu najebanych kozakow w mundurach i ja przykuty za reke do kaloryrofera.Szybko to sie odbywalo dostalem trzy lata i wyladowalem w N.Saczu w celi,gdzie siedzieli ludzie za faktyczne morderstwa...Fajnie bylo,gdy wychodzili na spacer byli kuci do tylu,ja dziwnym sposobem nie....Jedenascie dlugich miesiecy kiwalem za przeniesienie bialoczerwonej flagi z Grobu Nieznanego Zolnierza,na miejsce,gdzie nasz Ojciec Swiety poruszyl nasze sumienia!
uncle

czas wpisu: 2005-09-11 20:37:33

3325
Cimoszewiczowi podparcie spadło do 13,3 % - dane sprzed chwili z TV3 - Kurier. Inni tez tu zagladaja. Poparcie dla Cimoszczenki tylko w jakeij zapadlej dziurze, gdzie nie rozumieja co sie robi. Prezydent wszystkich maklerow - prawicowo liberalny dla siebie z rodzinka w USA a tu niby lewicowy trybun ludu - no cheba byc idiota by w to gowno wyborcze mu uwierzyc. Wpuscil sie w kanal. No ale nikt nie wspulczuje tej kanalii. Nadety bubek. Niech sie wypcha jak ten gluszec. On stracil juz zupelnie kontakt z rzeczywistoscia. Omamy. Halucynacyje. Urojenia. Do dupy z takim preziem.
Polak

czas wpisu: 2005-09-11 20:13:14

3324
Cimoszewicz uwaza sie za amerykanskiego agenta - byl juz agentem ruskim. On nam pokaze kim jest. O kurwa. Rewelacja - podwojny agent. Rosyjsko-amerykanski. No przeciez, ze sie wpierniczyl po pachy. Teraz sraszy Ameryke Rosja a Rosje Ameryka. A oni go olewaja. Z taka pizda grecka nie zajedziemy obywatele na czele. Kopa w dupe i w pizduuu. Innej mowy nie kumaja. Mowimy jezykiem adekwatnym na umyslowosc politrukow partyjnych. No co sobie wykombinujecie. Ja gazet nie czytam. Wogole. Ani NIE ani GW. Wole sam pisac co mysli ulica i wies. Wies ma swojego le pierda a miasto wypierdza wlasnie Cimoszewicza bo ma go za dlugo juz w dupie. Nie jest inaczej ? Czerwonogruboskory makler gieldowy ludu pracujacego - balet BOLSZOJ an nie cyrk.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 19:31:28

3323
Giertych powiedzial o w.c.per"cienias"[wydarzenia], gdy ten zrezygnowal z pozwania go do sadu [na razie]. Faktycznie , cimoszenko wydaje sie byc mocny w gebie jak jest w kupie, jak wszystkie postkomuchy zreszta.
xe

czas wpisu: 2005-09-11 19:24:39

3322
Kwasniewski i Miller dobrzy sa od caluskow z Putinem i kanclerzem Niemiec. Ale sie popili rok temu i co - no i chuj - rura w dupie na caly Baltyk. Bedzie dopiero katastrofa ekologiczna jak toto pierdolnie. Cimoszewicz nie potrafi trzymac jezyka za zebami. A jak dopierdoli Bushowi albo Putinowi. To co bedzie ? Co nie dopierdoli ? Dopierdoli jak zloto. Przeciez to fajfulek, mieczak. Nie ma cech gracza w pokera. Widac po nim co mysli. To jest fiut. Ooo miekkim fistaszkiem robiony MADE IN KAGEBE 1949. Ludzie skad sie tacy pojebancy biora. Kwasniewski z Jaruzelksim jada do Moskwy na obchody a oni im taka rure w dupe laduja. Czy my damy sie tak rolowac i kiwac. USA ryczy ze smiechu z tych komuchow - oni tam liza dupe bo sie boja o swoja skore - ale przeciez komuch to komuch wrog Ameryki. No a ruscy maja ich za zdrajcow i wisza im komuszki kalafiorem. Nawet biznesikow nie chca robic. A na Ukrainie co - najpierw caluski z tawariszczem Kuczma potem Jusczenka a teraz jebie sie cala sliczna konstrukcja biznesikow partyjnych - pojebalo sie - beda trupy - mowie wam to. Smierdzi an wylot. Z tymi lewymi trupami nikt sie nie liczy - kropka.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 19:14:17

3321
Z zasady nie reaguje na "jednych z wielu"glabow,chcialoby sie dopisac...
Towarzysze i Towarowki!!!
Jednak nasze medzenie,sledczenie i picie kawy po rankach i nocach daje efekty.
"Jeden z wielu"wraz z kolegami zaglosuje na Cimokibla.Kurwa.SUKCES!!!!!Nie wiem co prawda ilu ma tych kolezkow,ale pal licho...
Szczeze mowiac,lubie czytac tego typu wypowiedzi,swiadcza o strachu!!!!,ktory ogarnal balwankow.
Don`t worry,"tatusiowy nagan" tez sie przyda.
uncle

czas wpisu: 2005-09-11 19:11:46

3320
W Polsce nie ma prawicy. Prawica jest w USA. W Polsce prawica dopiero powstanie. Polska prawica. Ani klerykalna ani postkomunistyczna. Neutralna swiatopogladowo. I nastawiona nie na wyzyski oszustwo lecz na dochod. Liczy sie logika, wynik a nie deklaracje. Glosujcie sobie na kogo chcecie. Wazne jest zeby wszytkich ciagnac za jaja tam gdzie nalezy. Zaglosujecie jedni z wielu bolszewikow na Cimoszewicza prosze - zobaczymy kto kogo bedzie ciagnal za jaj a gtlupie chuje Cimoszewicz wyborcow czy wyborcy Cimoszewicza - jak go sprubujecie rozliczyc albo skrytykowac to on wam pokaze kim on jest - nam juz pokazal i wyciagamy inteligentne wnioski. Bolszewicy - historia was juz przejebala. Jeden z wielu pierdolnietych w mozg. Tu mowi sie prawde, po prawicowemu proletariacku to glos inteligenta znizajacego sie do poziomu tepoty mas ludu dupconego przez Cimoszewicza. Chuj wam na monogram bolszewicy !!! Jebal was pies z Baskerville !!!
ham

czas wpisu: 2005-09-11 18:55:42

3319
powtarzac trzeba, ze gdy inni stali w kolejce, byly kartki oni mieli kasrtki, sklepy i przywileje i nadal chca miec - jeden z wielu palcow u reki. do pieciu liczac poparcie jest na kiwniecie malym palcem w bucie. a popierajcie sobie Cimoszewicz juz ma przejebane.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 18:46:46

3318
jeden z wielu tzn.. 1 z 10 , 12 chcacychglosowac na cimocha, a glosujcie chlopaki sobie, glosujcie- najwyzej bedzie mial w.c poparcie nie 17, 1% tylko 17,2% .
xe

czas wpisu: 2005-09-11 18:20:42

3317
jeden z wielu ......?. Zpomniał dodać, że wydarzenie miało miejsce w sztabie wyborczym Cimoszenki. Nie przekonała Trybuna, Gw i dopiero ta strona zmieniła mu światopogląd. Siła sprawcza.
antyk

czas wpisu: 2005-09-11 18:14:36

3316
Chcialem glosowac na Tuska, ale dzieki waszej stronie przekonalem sie o klasie, inteligencji oraz zrownowazeniu wyborcow prawicy. Dzieki wam, waszemu trudowi i pracy wlozonej w ta strone zaglosuje na Cimoszewicza. Tak samo jak wiekszosc moich znajomych, ktorym pokazalem ta strone. Napiszcie cos jeszcze (albo raczej przepiszcie z Wprost) zeby mnie utwierdzic w moim wyborze.
jeden z wielu

czas wpisu: 2005-09-11 17:52:07

3315
Trzeba tuwarzysze się zastanowić: co bedzie jak mu przez nas za bardzo spadnie poparcie i się wycofa?. Wtedy niestety znowu wzrośnie, ale czy wróci jeszcze raz?. Jak nie wróci może to podwyższone poparcie przekazać Borowskiemu. To jest też kandytadura stanowiąca zagrożenie.
antyk

czas wpisu: 2005-09-11 17:46:18

3314
oczywiscie wszystko za tyg wprost
xe

czas wpisu: 2005-09-11 17:44:19

3313
nikomu nie uwlaczajac, fakty o cimoszence, ktore podal pap przedstawil pare dni temu xe- ale nic to - jezeli to ma pograzyc cimocha, powtarzajmy to tysiace razy.
xe

czas wpisu: 2005-09-11 17:41:46

3312
LISTA * Adam Michnik - brat: kpt.Stefan Michnik, zbrodniarz komunistyczny wydający wyroki śmierci - ojciec: Ozjasz Szachter członek KC Komunistycznej Zachodniej Ukrainy - matka: Helena Michnik, historyk autor podręczników w których zaciekle walczyła z religią katolicką
* Bronisław Geremek - długoletni aktywny działacz PZPR
* Helena Łuczywo - szef wydawnictwa Agora - córka Ferdynanda Łuczywo - z-ca kierownika wydziału KC PZPR
* Ernest Skalski - z-ca Michnika -syn Jerzego Wilkera Skalskiego i Zofii Nimen-Skalskiej obydwojga z komendy MO w Krakowie
* Konstanty Gebert (Dawid Warszawski) - redaktor GW - syn Bolesława Geberta - współzałożyciela Komunistycznej Partii USA, ambasadora PRL w Turcji 1960-67
* Ludmiła Wujec - redaktor GW - córka Reginy Okent 1046-49 pracownik UB w Łódzi, szef Biura Kadr Radiokomitetu
* Edward Krzemień - redaktor GW - syn Maksymiliana Wolfa szef gabinetu Bieruta, pełnomocnika do spraw pobytu wojsk sowieckich w Polsce, gen. brygady
* Janusz Zaorski - prezes TV - syn w-ce ministra kultury z czasów Gomułki
* Jan Rutkiewicz - burmistrz Śródmieścia w Warzsawie -pasierb Starewicza - sekretarza KC PZPR
* Maciej Święcicki - prezydent Warszawy, dziełacz UW - sekretarz KC PZPR -zięć Eugeniusza Szyra, członka biura politycznego KC PZPR
* Leszek Balcerowicz - członek PZPR od 1969
* Andrzej Olechowski - członek PZPR, pracownik wywiadu "gospodarczego" PRL
* Longin Komołowski - członek PZPR

PAP

czas wpisu: 2005-09-11 17:29:16

3311
Schroeder: Niemcy i Rosjanie są sobie bliscy jak nigdy wcześniej. Dla niemieckich komentatorów podpisywana dziś w Berlinie umowa o budowie gazociągu z Rosji do Niemiec to przedsięwzięcie korzystne ekonomicznie. Zauważają oni polskie zastrzeżenia, ale inwestycji tej nie rozpatrują w kategoriach politycznych jak Polska czy kraje bałtyckie. Kanclerz Gerhard Schroeder napisał w dzienniku "Handelsblatt", że Niemcy i Rosjanie "są sobie bliscy jak nigdy wcześniej". Oba kraje łączy "strategiczne partnerstwo na rzecz pokojowej i prosperującej Europy"."To jeden z cudów w europejskiej historii" - twierdzi Gerhard Schroeder.
PAP

czas wpisu: 2005-09-11 17:24:14

3310
Cimoszewicz jak Martha Stewart?
* Postępowanie państwa Harlan jest dość ryzykowne. Jeśli nawet transfer pieniędzy z USA do Polski odbył się z zachowaniem prawa i nie nastąpiło naruszenie postanowień ustawy o praniu pieniędzy, kupując dla siebie akcje PKN Orlen - o czym kilkakrotnie informował Włodzimierz Cimoszewicz - popełnili przestępstwo, bowiem prospekt emisyjny PKN Orlen wyraźnie zabrania sprzedawania akcji obywatelom USA. Dokuczą ponadto Włodzimierzowi Cimoszewiczowi, dowodząc tym samym, że - nie ujawniając prawdziwego źródła pieniędzy - popełnił on wykroczenie karno-skarbowe w Polsce.
[09 września 2005 14:15 CEST]
PAP

czas wpisu: 2005-09-11 17:06:57

3309
Ty cwaniaczku z białowiesczańskiej puszczy - my takich skurwieli nie chcemy na prezydenta. Możesz podskakiwać - ale u siebie w kniei. W USA z w podskokach komuchu spierdalaj - ale juz. My polonia mamy o was niezle zdanie i przyladujemy zdrowo.
Polonia

czas wpisu: 2005-09-11 17:03:57

3308
Córka Włodzimierza Cimoszewicza, Małgorzata Cimoszewicz, oraz jego zięć Russell J. Harlan złożyli w sądzie amerykańskim pozew przeciwko tygodnikowi "Wprost", z powodu opublikowania - jak twierdzą - "kłamliwych i sensacyjnych oszczerstw". W poprzednim tygodniu zamieściliśmy materiał o kłopotach, jakie mogą spotkać córkę i zięcia Cimoszewicza z amerykańskim lub międzynarodowym wymiarem sprawiedliwości po transakcji zakupu - za pośrednictwem marszałka - akcji PKN Orlen. W tekście zatytułowanym "Konspiracja Cimoszewiczów" dziennikarz "Wprost" pyta: "Czy córka Włodzimierza Cimoszewicza, Małgorzata Cimoszewicz-Harlan trafi do więzienia? Czy jej mąż straci licencję prawniczą? Czy sam Włodzimierz Cimoszewicz będzie ścigany przez międzynarodowy wymiar sprawiedliwości?". Córka i zięć Cimoszewicza napisali: "W ostatnich tygodniach nasza rodzina została oskarżona o przestępstwa, których nie popełniliśmy, a nasze dobre imię i godność osobista zostały brutalnie znieważone. Z powodu kłamliwych i sensacyjnych oszczerstw (...) wyrządzono nam ogromną szkodę. Nie pozwolimy, aby te oszczerstwa pozostały bez odpowiedzi". Pozew przeciwko tygodnikowi, wydawcy "Wprost", redaktorowi naczelnemu, autorowi tekstu na temat Cimoszewiczów oraz przeciwko dystrybutorowi tygodnika w USA został złożony w sądzie federalnym Południowej Karoliny. Złożenie pozwu w czwartek na konferencji prasowej zapowiadał Cimoszewicz. "Popełniliście błąd, ryzykując konflikt (...). Pomimo dość powszechnej opinii o moim trudnym charakterze, dopiero zobaczycie, z kim macie do czynienia, jeżeli ośmieliliście się zniesławić dobre imię moich najbliższych" - mówił marszałek Sejmu. O KURWA ALE JAJA !
PAP

czas wpisu: 2005-09-11 16:59:32

3307
Biznes w kniei Włodzimierz Cimoszewicz ma złotą rękę do złotych interesów. Niemal nazajutrz po zwycięstwie SLD w ostatnich wyborach parlamentarnych Lasy Państwowe wydzierżawiły mu bez przetargu leśniczówkę Nieznany Bór, położoną w sercu Puszczy Białostockiej. Za dzierżawę nieruchomości, w której gości zagranicznych polityków, Cimoszewicz płaci symboliczną kwotę. Według umowy podpisanej 4 października 2001 r. z Nadleśnictwem Hajnówka, miesięczna opłata za wynajęcie budynku mieszkalnego o powierzchni 218 m2 z zabudowaniami gospodarczymi (75 m2) i ćwierćhektarową działką wynosi 404 zł. - Najmu dokonano w trybie bezprzetargowym z uwagi na deklarację bardzo dużego wkładu najemcy w renowację i doprowadzenie leśniczówki do stanu używalności, co faktycznie nastąpiło. Według mojej wiedzy, najemca wniósł dużo większy wkład własny aniżeli kwota włożona w remont przez nadleśnictwo - twierdzi nadleśniczy Jerzy Ługowoj. Według jego zapewnień, czynsz, który płaci nadleśnictwu Cimoszewicz, jest najwyższy wśród opłat pobieranych od najemców podobnych obiektów w nadleśnictwie Hajnówka.
Ługowoj, który jest towarzyszem polowań Włodzimierza Cimoszewicza, nie ujawnił nam umowy zawartej z marszałkiem Sejmu. Poinformował tylko, że kontrakt obowiązuje do końca 2020 r. Do końca 1999 r. Nieznany Bór dzierżawił białostocki oddział Związku Polskich Artystów Plastyków Sztuka Użytkowa. Dopiero po rozwiązaniu umowy z plastykami Lasy Państwowe zainwestowały w remont nieruchomości 82 tys. zł, wymieniając dach, pogłębiając studnię i doprowadzając z niej wodę do budynków. Ługowoj nie potrafił powiedzieć, jaka jest wartość Nieznanego Boru. - Nie wykonywano wyceny nieruchomości przed wynajęciem - przyznaje nadleśniczy. Cimoszewicz nie chciał odpowiedzieć na żadne pytania o warunki wynajmu leśniczówki.
PAP

czas wpisu: 2005-09-11 16:55:18

3306
Giełdowy trójkąt bermudzki Czy w biznesowych przedsięwzięciach Cimoszewiczowi pomagał jego przyjaciel i bliski współpracownik w MSZ Andrzej Szumowski? To właśnie Szumowskiemu Cimoszewicz odsprzedał swój pakiet akcji spółki lobbingowo-konsultingowej Business Management & Consulting, którą założył w 1997 r. Razem z Wiesławem Kaczmarkiem, Barbarą Blidą, Dariuszem Rosatim i Markiem Belką. Głównym klientem BMC została spółka Apexim, należąca do Andrzeja Rybkowskiego. Przez BMC Rybkowski poznał Andrzeja Szumowskiego, któremu powierzył funkcję w radzie nadzorczej Apeximu. Rybkowski był jednym z uczestników trójkąta powiązanych kapitałowo i personalnie spółek Apexim, Szeptel i Wólczanka. Biznesmeni inwestujący w te spółki dokonywali serii transakcji między sobą, dzięki czemu spowodowali wzrost wartości akcji tych firm. Tak wywindowane akcje sprzedali kilku instytucjom, m.in. bankom. Kilka tygodni później kurs akcji firm trójkąta się załamał. Nabywcy stracili minimum 100 mln zł. Sprawę tych transakcji badała Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
PAP

czas wpisu: 2005-09-11 16:54:02

3305
WPROST.Nr 35 (150) Rok wyd. 4 WARSZAWA, poniedziałek 29 sierpnia 2005
Ueorgan Ludu

Sukcesy nauki polskiej
Metoda Nałęcza
Wśród wielu metod na dowodzenie prawdomówności (np. wykrywacz kłamstw) pojawiła się nowa.

Jej autorem jest prof. Tomasz Nałęcz: "...trzy oświadczenia Cimoszewicza to najlepszy dowód na jego prawdomówność". Podobną metodą można wykazać, że ziemia jest płaska, oświadczając:
- Ziemia jest płaska, ziemia jest płaska, ziemia jest płaska. I już.
Jak widać, prof. Nałęcz jest genialny, prof. Nałęcz jest genialny, prof. Nałęcz jest genialny.

antyk

czas wpisu: 2005-09-11 16:42:59

3304
A moze profesor/tfu/Nalecz z Piekarska i z Ola figluja.Tak przeciez figlowac potrafia na roznychn konferencjach prasowych.Nie zdziwiloby mnie,gdyby ten tatusiowy nagan zostal uzyty...
Tak mnie naszlo,ale cos wtym jest,bo jamniczek Nalecz nie szczeka...
uncle

czas wpisu: 2005-09-11 16:32:58

3303
Jeszcze jeden wierszyk....
Ueorgan Ludu
Tygodnik "Wprost", Nr 1187 (04 września 2005)


Jesteśmy niezawodnym ogniwem UE, ale bigosu nie oddamy
TRYBUNA PRZYMIERZA MIĘDZY DAWNYMI A MŁODYMI
Nr 35 (150) Rok wyd. 4 WARSZAWA, poniedziałek 29 sierpnia 2005 r. Cena + VAT + ZUS + akcyza


Adam Mickiewicz
Pan Tadeusz
Księga "Dyplomatyka i łowy"
Fragment lekko uwspółcześniony

Głupi marszałku, gdybyś w mateczniku siedział,
Nigdy by się o tobie Giertych nie dowiedział.
Ale czyli kariery zwabiła cię wonność,
czy uczułeś do funkcji prezydenta skłonność,
wyszedłeś na brzeg puszczy, gdzie się las przerzedził
i tam zaraz Miodowicz pisma twe wyśledził.
I zaraz redaktory, chytre nasłał szpiegi,
by poznać, gdzie mataczysz, przejrzeć twe wybiegi.
I Wassermann z komisją już od matecznika,
postawiwszy szeregi, odwrót ci zamyka. cdn.


antyk

czas wpisu: 2005-09-11 16:22:57

3302
Do XE.Nie zdziwilbym sie zbytnio,ze w ostatniej chwileczce zostal rzecznikiem Leppera,.,.,.,.,.,
uncle

czas wpisu: 2005-09-11 16:04:11

3301
Ten wierszyk o Chomiku,napisal sp.Andrzej Waligorski/kabaret Elita/....chyba ze dwadziescia lat temu..ja go uzylem tutaj,tracony jakas madra uwaga skormaciusia
uncle

czas wpisu: 2005-09-11 15:55:16

3300
ponawiam zapytanie- gdziez to podzial sie sllynny prof nalecz? dzis u moniki olejnik byl, ale odezwal sie tylko raz i krotko, czyzby kamaryla cimoszenki kapnela sie, ze poparcia im nie dodaje i spuscila go na dno
xe

czas wpisu: 2005-09-11 14:50:14

3299
Cimoszko wygrał w Szczecinie.......
To były jakieś podziemne wybory o których nikt nie słyszał, dopiero po fakcie to ujawniono. Ciekawe, czy osoby zamieszkałe w USA miały korespondencyjne prawo głosu
KIC

czas wpisu: 2005-09-11 13:32:12

3298
uncle ma racje to jest smutne

Wszystkim zwolennikom Cimokibla...

Chomik zbierajac plony
do swej norki ganial,
A obok dobry niedzwiec
Chomika ochranial...

Potem zjadl mu te plony
Wytarl lapa morde
Wydupczyl biedne zwierze
I przypial mu order!
ham

czas wpisu: 2005-09-11 12:22:01

3297
ci nowi od gospodarki co przyjda to maja natychmiast naprawic i naprostowac co sie da a ci od sprawiedliwosci i prawa maja scigac bezlitosnie lobuzow. jesli nie beda nastepne przedterminowe wybory. nie jestesmy w dupe jebanymi frajerami ani nie jestesmy sklonni juz do chrzescijanskiego milosierdzia. ten etap mamy juz za soba i nic to nie dalo. Polska ma wrogow. Zacznijmy od wyrzucania zdrajcow Cimoszewiczow i glupoili Naleczow. Wszyscy nam przyklasna.

Tu nie sa przelewki. Banda cwaniaczkow u zlobu pierdoli glodne bajeczki. Ale cierpliowsc sie skonczyla. Najpierw SLD musi spierdalac w niebyt. A reszta niech nie czuje sie za pewnie. Ich czas tez jest krotki. Mlodzi nie maja zadnej cierpliwosci na te przeklete idiotyzmy. Dzis liczy sie zupelnie co innego.

ham

czas wpisu: 2005-09-11 12:19:42

3296
oenzet to temat rzeka - ale my to o Cimoswini. oni maja robaki w dupie i trupy w piwnicy. swoich przekretow. kazdy z kazdym. zlapac jednego sypna z teorii gier wszyscy. pomalu wylazi szydlo z worka a my kota w worku juz nie mamy bo jasne. najpierw mielismy ich dupie to nas wyjebali. ale jaja jak arbuzy. ale dosc jaj. teraz nasza kolej. przeciez to bedzie ubaw jakiego nie bylo. cimoszewicz obronca skorpionow. skorpiony i inne pajaki popieraja Cimoszewicza, zakladaja sie.

Uwaga robale z SLD - to juz koniec. Robimy listy przekretow za przekretami. Hej wolna polska praso - czytajcie i piszcie ku naszej uciesze gorzka prawde o tych rybich chujkach.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 12:11:32

3295
Nie,nie,przesympatyczny kolego "hamie"Te w dupe niedojebana Organizacje Narodow Zjednoczonych niby" opanowali tak sowieci,ze nam wsposob racjonalny,wydaje sie niemozliwe.Ale wystarczy sie wczytac w druk nr/nie pamietam dokladnie,sprawdzic musze...nazwiska takich panow jak...Czyrek,Jaskiernia,Miller/chyba dwukrotnie/Jaruzelska szmata-tez dwukrotnie,no i Gofii Anan dymajacy czarnych wspolbraci......
Kochani cyrk to malo....
uncle

czas wpisu: 2005-09-11 12:00:25

3294
Teoria gier i zyciorys Feliksa, ktorego urodziny obchodzi dzis bialoruska czesc wiernej ideologii SLD i NKWDE rodzina Cimoszewiczow najlepiej oddaje mechanizm przeszlej i przyszlej gry toczonej i do zrealizowania.

Te kurwy narozrabialy juz dosc i wyzarly pastwisko do lysiny Oleksego, wzreajac sie w robaczywy mozg. Beda sie sypaly jak zloto jak ich leciuchnpo przycisnac. Zrobimy to z polskim polotem bo zawisc jest motorem skokow na pochyle drzewo. Te kurwy przegraly i nie ma co sie ich bac zupelnie - dojebywanie Cimoszewiczowi i Kwasniewskiemu jest swietym narodowym patriotycznym obowiazkiem. Oni napierdolili jeszcze wiecej i za to teraz jak Al Capone odpowiedza - za podatki - te kurwuy zostawily slady a abolicji nie ma w ich przypadku !

No dobierac sie do dupy SLD ! Zjebac do konca ! Nie bac sie kpic szydzic i niech tu kutafoniki swoich zadelek nie wpusczaja bo widac ze to durnie. Argumentacja jest klarowna matematyczna logika. NIc dodac nic ujac.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 11:57:38

3293
Konflikt ról w przypadku kandydata na prezydenta Włodzimierza Cimoszewicza z wolnej encyklopedii ham.

Dylemat pełnionej roli wynikiem czego jest zaniedbanie w wykonywanie innej roli, której wartość jest równie istotna. Przykładowo - realizacja roli wykonywanej zawodowo polityka, na którą poświęcamy dużo czasu, powodować może napięcia w wykonywaniu roli rodzicielskiej, towarzyskiej, z powodu braku czasu, zmęczenia. Jak klamać, żeby frajerzy uwierzyli, że nie mam bedaków w dupie. No jak - ni chuja nie da sie.

Panie Cimoszewicz spierdalaj nawet scorpion w to nie uwierzy - no chyba, że to przedni dureń.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 11:49:33

3292
Dylemat społeczny Z Wikipedii, wolnej encyklopedii. Dylemat społeczny to sytuacja, w której jednostka czerpie korzyści poprzez swe egoistyczne działanie wobec innych do czasu, gdy pozostali nie zaczną również postępować egoistycznie, wtedy to cała grupa traci.

Jako klasyczny przykład dylematu społecznego podaje się tzw. dylemat wspólnego pastwiska. Polega on na tym, iż każdy z hodowców bydła posiadał własne pastwiska tylko na swój użytek, ale każdy miał jednocześnie dostęp do wspólnego pastwiska. Gdy jeden z hodowców nadmiernie korzystał ze wspólnej łąki, zyskiwał na tym, gdy jednak reszta grupy zaczęła czynić podobnie pastwisko ulegało szybkiej degradacji przez co wszyscy tracili, gdyż wkrótce każdy musiał się przenieść na swoje ziemie. Tego typu badaniami zajmował się m.in. psycholog społeczny Kevin Brechner.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 11:45:44

3291
Dylemat więźnia Z Wikipedii, wolnej encyklopedii. Dylemat więźnia to jeden z najważniejszych problemów teorii gier:
Dwóch zamieszanych w duże przestępstwo przestępców złapano za małe przewinienie. Policja wie, że oni są winni, lecz nie ma dowodów. Jeśli:
* będą współpracować ze sobą, odsiedzą niewielką karę za małe przewinienie (określenie współpraca dotyczy współpracy między przestępcami, nie współpracy z policją i oznacza, że obaj nie będą zeznawać),
* jeden zerwie współpracę i będzie zeznawał, a drugi nie, pierwszy zostanie uwolniony, drugi natomiast pójdzie siedzieć za poważne przestępstwo,
* obaj będą zeznawać, obaj pójdą siedzieć, przy czym wyrok będzie z tego względu nieco złagodzony. Problem jest następujący: niezależnie od postępowania drugiego, opłaca się zeznawać. Jeśli natomiast żadna ze stron by nie zeznawała, wynik byłby o wiele lepszy dla obu graczy. Zatem wybór podyktowany interesem osobistym nie zawsze jest najlepszy dla danej osoby.

Wiele sytuacji w życiu ma własności podobne do dylematu więźnia.
ham

czas wpisu: 2005-09-11 11:43:44

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi


Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!