Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Pierwszy sekretarz

W księdze jest 30740 wpisów.

Jesteś 914970 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

4821
:)

eeee ten Lew to Kwach, nie widzisz jak skomli już Tuskowi do ucha! Ale się przejedzie bo wygra Kaczka, a ta go nie wyr*cha. :)
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 23:32:37

4820
ide pracowac
ham

czas wpisu: 2005-10-01 23:29:50

4819
zmorko - ale jak to sie ma do naszych trzech kaczek ? kto kogo bedzie pietuszyl ? :))))) toz to trojkat i kazirodztwo.

przypomina sie mi kawal tez

co mowia jaj w czasie stosunku ?

"my sie tu obijamy - a szef pracuje !"
ham

czas wpisu: 2005-10-01 23:28:32

4818
wszyscy przymykaja oczy na cos - bo my co innego mowimy co innego myslimy co innego piszemy i nioc nie podpiszemy !!!

jestesmy tacy - i za to kocham nas !!!

tylko niech nas nie nekaja tym koszmarem.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 23:24:04

4817
ham to ja mam także dla Ciebie bajeczkę na rozluźnienie...mieśni twarzy ;)
Któregoś ranka Królik postanowił zrobić coś, czego jeszcze żadne zwierzątko przed nim nie próbowało: obalić władzę. W tym celu skaptował sobie do pomocy dwóch zakapiorów - niedźwiedzia oraz dzika - i poprowadził do rezydencji Lwa. Drzwi leśnego pałacu otworzyły się z hukiem, a Królik wszedł do sali tronowej i hardo zadarłszy łepek zakrzyknął:
- Słuchaj no, Lew! Od dzisiaj ja jestem władcą lasu, kapujesz?
W sali wybuchła wrzawa - dworzanie pękali ze śmiechu mało nie popuszczając w gacie. Lew powoli, z ociąganiem podniósł się z tronu, podszedł do Królika i ironicznie uśmiechając się rzekł:
- Taaaak? A powiedz no mi, malutki, umiesz tak?
I prostując swe ciało na całą wysokość nabrał powietrza, a potem ryknął potężnie aż na drugim końcu lasu pospadały igły z sosen a mieszkańcy zamarli w przerażeniu. Spojrzał z litością na Królika...
- No i co, umiesz?
Królik przygładził zmierzwione podmuchem futerko i odparł:
- Nieee.... ale... umiem TAK!!
I w mgnieniu oka znalazł się za plecami Lwa, wczepił łapkami w kudłate futro i zrobił to, co króliki potrafią najlepiej... Zanim ktokolwiek zdążył zareagować już znowu stał przed Lwem i szyderczo spoglądał mu w twarz.
Na sali zapadła głucha cisza.
- Jak już powiedziałem - przerwał milczenie Królik - od dzisiaj ja jestem nowym królem...
- Ale... - cichutkim falsecikiem odezwał się Lew - ja mogę być królową, dobra? Mogę?!!
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 23:22:55

4816
teraz preza muskuly - no ale rzadzenie to nie sa jaja. prezydent ma lekko. rozdaje nominacje i ordery. w opozycji do wlasnego rzadu. wasz premier nasz prezydent.

za duzo tych podwojnych funkcji - po cholere. w NRF jest prezydent i kanclerz. Ale jeden rozdaje ordery usmiechu a drugi rzadzi. Jak ten cesarz i general. A u nas obadwa cha rzadzic i macic - balagan. Kwasniewski i Miller. Wieczna szorstka meska przyjazn.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 23:21:50

4815
akurat! Policja przymyka oczy biorąc ciężką kasę od "chińczyków"
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 23:19:03

4814
teraz sobie uzmyslawiam, ze kaczynski jest liberalem. bo musi. stadion w warszawie to symbol. gdyby go likwidowac bylaby rewolta no i wielka szkoda. tam nie ma ZADNEJ akcyzy ani podatkow. nic tam nie ma panstwowego nawet policji. tam jest prawdziwa wolnosc gospodarcza pod golym niebem.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 23:17:15

4813
Ma znaczenie kto wygra! Tu chodzi o czas. Jak nie wygra to masz rację będzie CYRK.
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 23:11:03

4812
no właśnie gdzie diabeł nie może tam babe pośle - na chłopski rozum. stadion w warszawie. to fenomen. nigdy tam nie byłem. ale wiem jak tam wszystko sie kreci . a zaczelo sie prosto. od jednego stolika - self made millionaire. setki. handel badziewiem za grosze.

Tam SLD nie ma. Na chopski royum tdz droga.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 23:10:55

4811
nie ma znaczenia - a wygra Kaczyński ? Niech wygra życzę mu z całego serca. Jak wygra Tusk to i tak mają jedyna szansę.

To my tutaj - ulica - mówimy co czujemy. Jak nas zdenerwują to polecą. Teraz bredza o kamizelkach kuloodpornych. Powinni sobie nawatować dupy jak ich będziemy kopali. Już się zapowiada kolejny cyrk. No Disneyland.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 23:07:56

4810
ham , a może zastosować prawo chłopskiego rozumu? Nie gniewaj się, ale to co czasami piszesz to ociera sie o utopię (chodzi o zrealizowanie), nie neguję racji.
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 23:07:55

4809
to jest zasada dyssypacji procesu samoorganizacji - nie da sie sterowac. po chaotycznym drganiu systemu w braku stabilnosci dochodzi do stanu rownowagi.

paradox z fizyki, chemii jako podzbioru fizyki, biologii jako podzbioru chemii, psychologii i socjologii i polityki. To jest ciaglosc hierarchii - continuum, w którym i w neurofizjologii twory siatkowatego pnia mózgu funkcjonuja ogólne principia.

Aby dojsc do ładu trzeba przestać nadmiernie sterować, RFN jest przesterowany i zaraz walnie - już to widać.

U nas - tyle wieków przetrwaliśmy - bo my jesteśmy najbardziej wolnym narodem świata - nawet w niewoli - nawet w Oswiecimiu. Wiem cos na ten temat - z pierwszych ust.

Nie wolno nas Polaków ujarzmiać. My musimy tak funkcjonować, Wtedy nie bedziew korupcji, przekupstwa. Nie bedzie okazji ani czasu. Bogacenie sie pochłania energie. To jest narkotyk. Goraczka złota, ktora niw wybuchnie w zadnym urzedzie panstwowym.

Zatem - im mniej ustaw tym mniej przeszkod. Im mniej sedziow tym mniej przestepstw. Prawo Murphego - biurokracja żywi sie sama sobą. Zostawmy ja sobie samej. A my no cóż prawie 40 milionów motylków i kombinatorów. Nikt z nas nie zrobił zeznania podatkowego 100% correct - kto zrobił niech rzuci pierwszy we mnie kamień.

Panie Cimoszewicz jak to było, że sie Pan doktor prawa pomylił w tym wymyślonym przez siebie kurestwie ? No nie ale skomplikowane. A ja sie pytam po ki chuj. Jak mam kase to ludzie pracują abym mógł od nich nabyć usługi czy produkty - co państwu do tego.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 23:03:11

4808
Pat będzie kiedy wygra Tusk!
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 22:57:34

4807
TAK zmorko masz racje. Mamy pata i dylemat. osiolkowi w żłoby dano - w jeden owies w drugi siano a tertium non datur. albo albo. mamy co mamy. jak sobie poscielimy tak sie wyspimy. czym skorupka za mlodu nasiąkła tym trąci. czego sie Jaś za mlodu nauczy to będzie umial. Madr Polak po szkodzie. Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada. Gdzie się dwóch bije tam trzeci korzysta. Jaki Pan taki kram. Jak Kuba Bogu tak Bog Kubie. Doputy dzban wode nosi poki sie ucho nie urwie. Z pustego i Salomon nie naleje. Siałe baba mak nie i wiedziała jak a dziad wiedział nie powiedział a to było tak

motylek !
ham

czas wpisu: 2005-10-01 22:51:19

4806
ham....a jak chcesz zmienić to co jest?
Jak będziesz tworzył nowe państwo to możesz nie mieć ustaw. Nie zapominaj ,że chodzi o kraj w którym jest bałagan. Na dzień dzisiejszy inaczej się nie da!
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 22:50:13

4805
ham, mamy to co mamy i nie ma co szat rozdzierać! Nie ma czasu na "bajkowe" eksperymenty. Najpilniejsza sprawa to udupić te czerwone zakapiory! Potem człowiek pracujacy ma zarabiać, aby starczyło na życie, a nie ganiać po "pomocy społecznej".Pomoc na trafiac do tych co nie mogą pracować, a nie do rodzin gdzie oboje rodziców pracuje, a opieka płaci im za mieszkanie. WSTYD! I nie będzie to miało aż takiego znaczenia wtedy,czy płacimy 19% podatku czy 15% bo to są grosze. (róznica)

zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 22:46:18

4804
zmorko - ten kraj doprowadzi do ładu brak ustaw. nie tysiąc. prowokujesz mnie do wypowiedzi. mało ludzi ma pojęcie o fizyce. mało o matematyce. mało o biologii. mało o psychologii. mało o socjologii. mało o historiozofii. a najmniej o tym wszystkim w spójnym światopoglądzie bez sprzeczności z Dekalogiem.

A więc powiem: tako rzeknę - Człowiek jest z natury dobry. Bo musi. Nie wnikam w to dalej. Praktyka wynika z ustalania reguł i wartości, które należy bronić.

Są piękne dla nas. Reszta to motylek.
Jedno to skrajny konseerwatyzm. Drugie to skarjny liberalizm. I to jest NASZA CECHA NARODOWA. Przez wieki, które mówią do nas nasza historią i reakcjami.

Nie wolno nam obumierać. Jesteśmy żywym i wesołym narodem. Te nadęte smutasy albo dowcipkujący durnie zupełnie nie pasują do nas. Niech nas zostawią sobie w spokoju. Co nam po nich.

Chcemy kogoś kto nam powie.

Ludzie ale teraz jak sie nie weźmiemy do roboty. To przyjdzie Niemiec i nas kupi a Ruski będzie śpiewał Kalinka Kalinka maja. Tak będzie. Założę sie.

I wtedy ludzie powiedzą - motylek !

Motylek to jest wolność. Motylek jest naszym symbolem dążenia do wolnośći . WOLNOŚĆ. WOLNOŚĆ. WOLNOŚĆ. WWW
ham

czas wpisu: 2005-10-01 22:43:32

4803
Z mojego managerskiego bytu mam wiele przypowiastek. prostych ale trafnie bolesnych. Potrzeba nam jest twardziela. O zimnych stalowych oczach. On nalezy do tego krajobrazu również. Jest trudny ale wiarygodny. Mamy dwóch kandydatów na twardzieli. Jeden jest parweniuszem i warchołem, który może byc przywódcą świniopasów w 18-stym wieku ale nie pasuje do globalnej wioski (bo Chincyki za mocno sie tsymają) a drugi nie jest taki wcale zły - ale ma też nieco zbyt dyktatorskie zapędy aby zaskarbić sobie sympatii.

Tu w Polsce odbędzie się zmiana warty. Muszą przyjść nowi zdolni ludzie ale nie z kwalifikacjami z SLD. To rypnie sie doskonale - nie ma szans. Żyjemy w Polsce rozpieprzonej przez Gierka. Z jednej strony nas rozjątrzył drugi nie zaspokoił a następcy wkurwili i zawiedli całkowicie i zezłościli. Poetm była dezorientacja. Ale teraz nikt nie urwał sie z choinki. Cudów nie ma. Młodzi ludzie mają dobrze poukładanie pod sufitem i tymi warto się otaczać !!!
ham

czas wpisu: 2005-10-01 22:31:41

4802
Był mdły cesarz chiński. Miał dzielnego generała. Cesarz rozkazał generałowi - "będziesz ludzi karał a ja nagradzał". I tak było. Cesarz rozdzielał nagrody wedle swojego widzimisię. Generał karał surowo ale sprawiedliwie. Cesarza prrzestano szanować bo nie było wiadomo za co nagradza albo niesprawiedliwie albo bez sensu. Generał budził respekt bo rozumiano jego twarde postępowanie. Kto przewinił musiał się liczyć z karą. Popularnośc generała rosła. Nie w smak było to cesarzowi. Wezwał generała i rzekł - teraz zamienimy sie rolami. Ja będę karał a ty nagradzał. I tak było. Cesarz karał wedle swego widzimisie a generał nagradzał wedle słusznej miary. Jaki morał ? Strącono znienawidzonego niekonsekwentnego cesarza i osadzono generała na cesarski tron.

Tak będzie i w Polsce - niedługo.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 22:22:19

4801
demokracja wpisuje nas w pata.

tu trzeba kogos o mojej zdecydowanej osobowosci. ja nie owijam w bawełnę. to co jest bto farsa. borowszczyzna i demokraci - słyszałem dyskusję powołuje się na 60% tych co nie głosowali by głosowali na nich. akurat by to co dało.

problem jest, że nasi politycy wogóle nie mają albo jaj albo wykształcenia. a jak maja jedno i drugie to tkwią w układach i paraja sie duplomacją.

Nas nie szanują dlatego na świecie. Przeciwstawianie Polski liberalnej Polsce solidarnej to strzał w płot aczkolwiek celnie w dziesiątk dziś populistycznie. opowiem chińską przypowieść. A niech zacznę Edukację Narodową.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 22:13:58

4800
zżymam się bo świat jest okrutny. bankowa cywilizacja jest bezwzględna. Nęci kredytami gdy ktoś jest płynny a zaciska pętlę jak lichwiarz. Jeśli planuje się deficyt mniejszy i obiecuje większą opiekę. To tak jakby dać krowie siano w oborze ale nie dać jej wyjść na pastwisko kiedy trawa rośnie bo się samemu skosi ale na to brak dostatecznej ilosc narzędzi albo paliwa. efekt, że krowa chuda bo sianba mało a reszta trway gnije. Mleka więc mniej a tu się obiecuje rzeke mlekiem i miodem płynącą. Przykład głupi bo nie znam za dobrze wsi. Ale to mniej więcej jest tak. Trzeba ludziom powiedziec - ludziska - checie mieć mleko to niech krowa ekologicznie pasie się sama na jednej części za mleko kupicie sobie paliwo i traktorem skosicie reszte na zimę i mleko płynie i w lecie i w zimie. Tymczasem nie daja krowie sie nażreć samej tylko ja doją, doją i doją. Wymiona suche, krowa chuda, paliwa nie ma a trawa gnije.

No i pomyliłem sie - to krytyka lewactwa. Owszem liberalizm może poczekać ale nie żeby to sie okazało, że nie ma rozliczania i że nie ma reform gospodarczych. Zapowiada sie dojenie. I zamknięcie w oborze dojnej krowy i mleko i smietane i tak spiją emeryci i renciści z PZPR/SLD.

motylek !
ham

czas wpisu: 2005-10-01 22:05:46

4799
Najprościej to zmienić konstytucję i dać prawo prezydentowi tworzenia dekretów. Tempo zmian byłoby wtedy szalone. Budzą się takie UBeki i dowiadują się z dekretu, że mają połowe emerytury i tak kazdego dnia dekrecik ....:) tak mi się marzy...bo szkoda czasu :(
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 21:22:10

4798
motylek bo Ty dostaniesz po dupie! :)
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 21:14:38

4797
ham, czytam wszystko co piszesz. To są pobożne życzenia, chociaż logiczne.Mądre państwo to takie , które umie dbać i o słabych i o silnych. Ja wstydzę się za tę biedę jaką mamy!
Aby doprowadzić ten kraj do jako takiej normalności musi powstać tysiące ustaw. Oby Kaczyński został prezydentem! Ominiemy weto ustaw.I zmiany może szybciej się potoczą. Nie da się wymordowć komuchów (a szkoda) i odebrać im majątków.
zmorka

czas wpisu: 2005-10-01 21:13:34

4796

humor poprawi mi tylko moj kochany motylek

kurwa co to za durny kraj skad sie biora pojebancy co chca slyszec takich litosciwych gadek o pomocy - to jest oczywiste w kraju gdzie 90% ludzi nie jest w stanie opanowac swojego losu bo ich ubezwlasnowalniaja te pseudo-dobroczynnosci i troska,

Po tysiac razy licza sie TYLKO na tym zajebanym swiecie pienbiadze i trzeb aulatwic zarabianie ich a potem dzielic.

motylek motylek motylek motylek - pierdole nie ide nikogo wybierac !!! mam to w dópie !
www.hoomor.pl/swf/motylek.html

ham

www.hoomor.pl/swf/motylek.html
czas wpisu: 2005-10-01 21:03:16

4795
Politycy nie mowia nic od siebie.

Sluchaja co ludzie wydaje im sie cha uslyszec i to mowia.

Tymczasem trzeba podejmowac drastyczne decyzje - bez nich to tylko jest smrod po gaciach.

To nie jest prawica. To jest sympatyczna utopia. Nie do sfinansowania.

Ani Tusk ani Kaczynscy. Ani Lepper. Ani Cimoszewicz. Ani nikt.

Nie ma w Polsce zadnego męża stanu. Osobowosci. Z jajami. Meskiego. Twardego dla silnych a miekkiego dla wdow jedynie i sierot. Nad kim sie litowac. Ci ludzie nie znaja realiow ludzi ie widzieli czy jak - jak ciezko ludzie pracuja na chleb w tym kraju. Laski nie potrzebuja tylko ulatwienia w rozwoju gospodarki. Owszem trzeba scigac przestepcow. Ale tych co to gowno wyhodowali. Jak Cimoszewicz. Jak Oleksy i inni dranie Kiszczaki, Jaruzelski.

Zobaczymy ?
ham

czas wpisu: 2005-10-01 20:58:04

4794
w polsce nie ma klasy średniej. bogacze to dorobkiewicze krzykliwi arywisci w stylu Cimoszewicza i Lepera albo zlodzieje jak Gudzoewaty - wlasnymi rekami przekopal te rure do wlasnej kieszeni.

Gowno z tego bedzie - w USA do zalozenia malej firmy nie trzeba nawet pisac co siue chce robic - jak sie zarabia to sa obowiazki podatkowe do 39,6% i okolo 15% skladki na wlasne zabezpieczenie rentowe. Odpis cos 30% z chorobowego.

Co oni tu kombinuja. Nie ma szans. Cimoszewicz wroci z tryumfem i powie a co nie mowilismy - apiat.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 20:50:40

4793
Kolejny filar to polityka pieniężna i finansowa prowadzona "nie tylko dla inflacji, ale dla rozwoju". Marcinkiewicz podkreślił, że eksport musi być opłacalny, bo na to czekają wszyscy eksporterzy. "Stopy muszą być niższe" - dodał.

Marcinkiewicz uważa też, że deficyt budżetowy powinien być na poziomie 30 mld zł, wówczas będzie to budżet zrównoważony. Kandydat na premiera chce ponadto "przezroczystego skarbu państwa", który będzie przynosił zyski obywatelom i przyczyni się do tworzenia polskiej marki, o czym - według niego - od kilkunastu lat zapomniano.

"Zmienimy politykę gospodarczą w Polsce. Nasz program gospodarczy to program solidarnej polityki gospodarczej. Bo trzeba solidarnie dzielić, to co jest do podziału i sukcesy gospodarcze i wzrost gospodarczy i efekty naprawy finansów publicznych. Trzeba solidarnie korzystać z dobrodziejstw wolnej Polski" - powiedział Marcinkiewicz.

Po konwencji Marcinkiewicz powiedział dziennikarzom, że nie wyobraża sobie innej koalicji rządowej, jak PiS - PO.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 20:44:19

4792
Kandydat na premiera przedstawił pięć filarów "solidarnej polityki gospodarczej" IV RP.

Za pierwszy uznał "rozwój przez zatrudnienie", co zmieni filozofię polityki gospodarczej. "W ten sposób załata się dziury (budżetu) w ZUS, służbie zdrowia; tak dzieli się środki na pomoc społeczną" - mówił. W tym filarze proponowane są działania zmierzające do obniżenia podatków, zmniejszenia kosztów pracy, ulgi w podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych, 18- procentowy podatek dla małych i średnich przedsiębiorstw, ulgi na tworzenie miejsc pracy.

Drugi filar to - według Marcinkiewicza - "przyjazne prawo gospodarcze, uproszczone procedury, mniej licencji i koncesji, przywrócenie państwu sądownictwa gospodarczego, doprowadzenie do rejestrowania firmy w trzy, a nie 20 dni, oraz uwolnienie firm od +podatku korupcyjnego+".

Trzeci filar to zwiększenie inwestycji. W tym filarze powinna się pojawić agencja inwestycyjna, jak podkreślał Marcinkiewicz, o dobrych kompetencjach", targi w gminach na tworzenie miejsc pracy, a także program mieszkaniowy wzorowany na hiszpańskim. Tam buduje się milion mieszkań rocznie, u nas - 150 tysięcy - przypomniał kandydat PiS na premiera. Zapowiedział, że chce umożliwić zbudowanie w Polsce 3 milionów mieszkań w ciągu 8 lat.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 20:43:38

4791
zbyt dlugo bylem za granica w USA i Europie, aby nie widziec roznic i nie madrzyc sie specjalnie. My wiemy co nam potrzeba i my chcemy luzu. Kurwa nie chemy, zeby ktos za nas myslal i nas chronil bo w efekcie to chroni ubeckie kurwy i skurwysynow.

Droga wiedzie wylacznie przez totalny luz i brak jakiegokolwiek rygoru i przymusu nakazu i zakazu.

Uproscic i nikomu nic nie dawac. Ustalic proste ramy. Liberalizm dla bogaczy - ich nie ma a jak sa to zlodzieje z PZPR. Oni mieli rozeznanie co i jak krasc. Solidarnosc z biedakami.

Ludzie żywcem sie można zesrać. Zróbmy z biedaków bogaczy - dajmy im szanse - niech Polska będzie krajem nieograniczonych możliowsdci. Taka gadka to chomąto - to jad gospodarczy, trucizna - zobaczmy na notowania zlotego i reakcje na swiecie. Owszem pomoze ale i tak beda szarpaniny.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 20:25:06

4790
pogoda dla bogaczy z SLD i dla biedaków z Solidarnosci - owszem w Gdansku. Problem polega na tym, że najbierw trzeba zarobic aby dzielic. Jesli nie stworzyc warunkow do bogacenia sie calej populacji mieszkancow Polski to zadna solidarnosc nie wypali bo Salomon z próznego nie naleje.

Zatem facit wniosek: gospodarka albo musi emigrowac albo zejsc do podziemia. Bo bez sprzyjajacego klimatu rozwoju gospodarczego - czyli liberalizmu wolnorynkowego - dupa blada, krecimy sie jak pies wokół własnego ogona. Swiat słucha tych odgłosów i puka sie w czoło. Populizm wyborczy bedzie wymagal dotrzymania zobowiazan - tylko z czego.

Polacy sa pracowici ale jak maja byc szpiegowani i reprsesjonowani za wysilek to lepiej

MOTYLEK !
ham

czas wpisu: 2005-10-01 20:17:53

4789

Kaczyński odnosił się - nie robiąc tego wprost - do swojego głównego konkurenta, Donalda Tuska. "Niezależnie od manewrów - próby czegoś, co młodzież nazywa ściemnianiem - przed Polską stoi alternatywa: Polski liberalnej i Polski solidarnej" - podkreślił.

Jak zaznaczył, to są dwa odrębne programy, w których pierwszy to program Rzeczpospolitej dla bogaczy. "To jest projekt, który jest mniej lub bardziej istotną korektą obecnego układu, to projekt, który my uznajemy za niebezpieczny" - oświadczył.

Drugą wizję określił jako program "Polski solidarnej, która szuka swoich korzeni w wielkiej potrzebie wspólnoty, która moralnych początków szuka w Sierpniu 80 roku".

Kaczyński zadeklarował, że gdyby został głową państwa, w swojej pracy nie będzie kierował się partykularnymi interesami, a tym, co służyć będzie sprawnemu wykonywaniu przez niego zadań, jakie stoją przed prezydentem RP. "Byłem działaczem związkowym, opozycyjnym i państwowym. I sądzę, że w tej ostatniej roli - działacza państwowego, bo to jest zadanie prezydenta - nie zawiodę" - zadeklarował.

Mówiąc o elementarnych prawach, którymi powinien cieszyć się każdy Polak, Kaczyński wymienił prawo do pracy, ochrony zdrowia, do własnego mieszkania dla młodych rodzin, do równego dostępu do oświaty, do osobistego bezpieczeństwa oraz do przyzwoitości w życiu publicznym.

ham

czas wpisu: 2005-10-01 20:11:13

4788
Moze od poczatku.Do tow.Jozefa.Ja bron Boze,nigdy,przenigdy bym Cie nie posadzal o sympatie parti kundelkow.Troche niezrecznie mi sie napisalo,ale na mysli mialem to,jako przyklad,ze czerwoni hrabiowie Narod maja w dupie.

Tez uwazam,ze ewenement rzadzenia Krajem przez ludzi o tym samym nazwisku,w Polsce/i nie tylko/bylby odbierany dwuznacznie.A dlaczego?Przeciez przez ostatnie piecdziesiat kilka lat kliki rodzinne rzadzily nami.Nawet babcia klozetowa w Urzedzie Rady Ministrow,byla zciagnieta przez jakiegos zaufanego lokaja z legitymacja PZPR/tfu/nie bardzo moge pisac te kurewska nazwe...

I jeszcze jedna sprawa,nad ktora zaczalem sie zastanawiac zaraz po wyborach.Frekwencja jak wiemy 40%.A gdzie te szescdziesiat???Zaloze sie dzis o duze pieniadze,ze najbardziej krytykujacymi nowo utworzony rzad,bedzie ta nieszczesna szescdziesiatka.Dawno mowilem,ze moze trzecie,czwarte pokolenie...moze...,
I wlasnie to jest problem pozostalosci komuny."Czy sie stoi,czy..."
A i tak dziewiatego pazdziernika usiade sobie wygodnie w fotelu i wypije lampek szampana/i nie tylko/nascie,za zdrowie nowo wybranego Prezydenta Rzeczpospolitej-Lecha KACZYNSKIEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uncle

czas wpisu: 2005-10-01 18:09:18

4787


13. Zniesienie biurokratycznych barier prowadzenia działalności gospodarczej.

14. Zlikwidowanie przymusowego ubezpieczenia emerytalnego, przeznaczenie nieruchomości i majątku ZUSu na licytację, dochody z niej wespół z wpływami prywatyzacyjnymi winny być przeznaczone na gwarancje praw nabytych dotychczas ubezpieczonych.

15. Zniesienie przywilejów dawnego aparatu komunistycznego ucisku: zrównanie emerytur pracowników ZOMO, MO, SB, UB z resztą społeczeństwa.

16. Zniesienie przymusu ubezpieczania się w Narodowym Funduszu Zdrowia i sprywatyzowanie jednostek państwowej służby zdrowia.

17. Wprowadzenie bonu edukacyjnego pozostawiającego wybór szkoły i programu nauczania rodzicom. Rozpoczęcie prywatyzacji szkolnictwa.

18. Wprowadzenie do Konstytucji zasady, że chcącemu nie dzieje się krzywda oraz wyższości umów zawieranych (przy poszanowaniu praw ogólnych) między obywatelami nad prawem stanowionym przez parlament.

19. Zlikwidowanie VAT-u na materiały budowlane, ustalenie stawki obejmującej pozostałe towary na najniższym dopuszczalnym przez Wspólnoty Europejskie poziomie. Zniesienie podatku VAT od usług telekomunikacyjnych.

20. W wyborach parlamentarnych wprowadzenie Jednomandatowych Okręgów Wyborczych.

21. Zliberalizowanie Kodeksu Pracy, dające większą swobodę określania warunków zatrudnienia pracownikom i pracodawcom.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 16:45:14

4786
.postulaty wrześniowe

21 Postulatów Młodego Pokolenia

1. Równouprawnienie dobrowolnych zrzeszeń obywateli poprzez likwidację ich finansowania przez Państwo i gminy.

2. Zagwarantowanie prawa do koniecznej obrony życia oraz mienia, zlikwidowanie przymusowej służby wojskowej - uzawodowienie armii.

3. Przestrzeganie wolności słowa, druku, publikacji poprzez calkowitą prywatyzację mediów w Polsce.

4. Zadbanie o:
a. przywrócenie godnosci ludziom nieslusznie maltretowanym przez urzędy skarbowe,
b. zwolnienie niekompetentnych urzędników z nadania partyjnego,
c. zniesienie represji za przekonania.

5. Wyłączenie internetu z kontroli publicznej i reglamentacji (za wyjątkiem jawnych naruszeń prawa bądź Konstytucji RP).

6. Podjęcie realnych działań mających na celu wyprowadzenie kraju z sytuacji kryzysowej poprzez:
a. podanie do publicznej wiadomości pełnej informacji o sytuacji systemu ubezpieczeń społecznych oraz zadłużeniu jednostek budżetowych,
b. umożliwienie wszystkim środowiskom i warstwom społecznym uczestniczenia w dyskusji nad programem reform.

7. Umożliwienie pracownikom samodzielnego dysponowania swoimi dochodami. Zmniejszenie udziału budżetu państwa w Produkcie Krajowym Brutto do co najwyżej 10%.

8. Docelowe zrezygnowanie z pobierania podatku dochodowego. Zmniejszenie pozapłacowych kosztów pracy.

9. Wprowadzenie konstytucyjnego zakazu zaciągania zobowiązań finansowych przez wszystkie podmioty z dominującym udziałem państwa.

10. Zlikwidowanie cła wobec każdego państwa, które zobowiąże się do wzajemności.

11. Zniesienie akcyzy (podatku od dóbr luksusowych) na prąd i radykalne obniżenie akcyzy na paliwo.

12. Wprowadzenie zasady doboru kadry kierowniczej na zasadach kwalifikacji, a nie przynależności partyjnej.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 16:44:54

4785
Rąbia nas na paliwie i na opłatach telefonicznych. Tu jest drożej niż gdzie indziej. Koniec zabawy !!! Nie dajmy się.

Do Rlenu sa podłączone komuchy - a inni leja wodę do tego - zapchali mi na Orlenie filtr !!! Każda duża polska firma to PZPR/SLD. A ciułaczy i rodziny ścigaja i maltretują. Trzeba maltretować złodziejski eseldowców a nam dać choć chwilę spokoju. Dość ideologii i pomysłó w damy sobie radę sami bez polityków.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 16:35:10

4784
dam głos Lechowi Kaczyńskiemu. Pseudo-liberalizacja nic nie da. Donald pożarł Płażyńskiego i Gilowską na naszych oczach. Nieładnie - po skurwysyńsku. Wybiora kogo wybiorą. Gronia - zrobiła sie bezsczaelnym nadętym i pewnym siebie babskiem. To ona będzie rządziła nami bo trzyma albo wie przynajmniej jak trzymać kasę. Kaczyńscy w gruncie rzeczy to idealiści. Ot sympatyczni dwaj co ukradli księżyc SLD. W naturze musi być równowaga. Nie byłem niczego pewny. Oczywiście - PiS to nie jest moja opcja. Nie jestem za rozbudowywaniem ale ograniczeniem prawa, a co za tym idzie zniesieniem ograniczeń a rozszerzeniem swobody. Daję temu wyraz. Słyszy sie epitety i krytykuje zagrywki - ale co można zrobić. Musimy coś decydować i starać sie mieć wpływ na przyszłość.

Ta podziemna gazetka jest bardzo popularna i mamy wpływ mówiąć głośno klnąc jak szewcy co myślimy na ulicy. Jeśli ktoś liczy na to, że będzie kiwał nas jako naród to się myli. Na cudzy koszt nie da się we współczesnym świecie żyć.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 16:29:09

4783
Tylko wybór L.Kaczynskiego doprowadzi do całkowitej marginalizacji a następnie sukcesywnego wypierania czerwonych i różowych bolszewików z życia naszego kraju. Nie rzucajcie czerwonym pająkom koła ratunkowego w postaci głosu na T. Donalda! Kwaśniewski już ujawnił kto mu pozwoli ujść bezkarnie. Tym kimś jest właśnie T. Donald. Nie można na to pozwolić!!! Nie ufajcie nadętym dupkom z PO.
wujek Kazek

czas wpisu: 2005-10-01 15:14:01

4782
to nie są tylko czcze życzenia - znalazłem w Polsce sposoby uwolnienia się z jarzma, które niechcący dla nas utworzyło SLD dla siebie. Nie powiem bo po prostu ich spryt jest wprost niewyobrażalnie diabelski i korupcja przy tym to małe bubu. Nie będę zdradzał sposobów bo zbyt na tym by skorzystała szara lewacka masa. Niech liczy na łaskę Millera, Oleksego, Belki i zdymisjowanego Kwasniewskiego - oni sie jakoś z Urbanem jeszcze wyżywią.

Miłego Weekendu - jak Czytelnik życzę tylko Prawym Ludziom.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 09:30:05

4781
www.partyzantkaskarbowa.info/

tędy pokazujemy stopniowo drogę ucieczki. zwieramy podziemne szeregi. w vpojedynkę jesteśmy bezradni. razem - niepokonani. Albowiem na czele ruchu stoi Super Ksiegowy i Super Inteligencja !
ham

www.partyzantkaskarbowa.info/
czas wpisu: 2005-10-01 09:24:37

4780
Ponieważ państwo polskie nie ma szans sie wobez poniższego/powyższego zmienić - ja ham mówię wszystkim wam jako ojciec motylka, że jak on - mam to w dópie.

Dlatego musimu utworzyć polska gospodarkę podziemna taką jaką ona była w pierwszej chaotycznej gospodarce od 1989 do 1994 zanim komuna pod egidą Kwaśniewskiego nie zwarła szeregów i nie zabetenowała inicjatywy.

Przepraszam. Nie mówię nic rewolucyjnego. Wszyscy tak postępujemy. Możemy się organizować. W prosty nieformalny spółdzielczy sposób aby dokonać koncentracji polskiego kapitału. Aby mieć pewność można oddać go w zarząd zagranicznym specjalistom ze Szwajcarii i włączyć sie w nurt gospodarki - poza układem komunistycznym tak samo jak czyni to układ komunistyczny. Zyjemy w Polsce. Polska jest wolnym krajem a my wolnymi ludźmi ale na każdym kroku płacimy haracz czerwonym oligarchom i utrzymujemy ustawioną naszym kosztem złodziejska bandę. Możemy wyrwać sie z kregu tej zależności tworząc nowe struktury podobne w swej istocie do szwajcarskiej spóldzielczości. Zasady mogą być tak banalnie proste, że aż można się zatchnąć z zachwytu. Uderzamy się w czoło.

Schodzimy do podziemia na sto lat ! Tyle czasu potrzeba. Uciekamy sowietom, unitom i innym kastratom. Musimy zjednoczyc całą naszą niesforną polską bunczuczność, zawadyjackość, fantazję aby z jajem wyrwać się z ujarzmienia.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 09:19:30

4779
Wybory mają sens jedynie wówczas, gdy wyłaniana jest w nich reprezentacja - gdy oddaję swój głos na ludzi, którym dobrze patrzy z twarzy, którzy żyją w moim otoczeniu, których dzieci chodzą z moimi do szkoły... Brzydzę się list partyjnych, głosowania na pakiety posłów z góry ustalone przez polityczne elity. Po prostu, brzydzę się polskimi wyborami, ponieważ naród ma w nich ograniczoną odgórnie możliwość wskazywania własnej reprezentacji. W przypadku polskim, kiedy gruntowna przebudowa elity jest dziejową koniecznością, kiedy odsunięcie od władzy ludzi "starej Polski" jawi się jako warunek konieczny odnowy, jedyną sensowną ordynacją jest JOW. Tu nie ma dwóch zdań. Tylko jednomandatowe okręgi pozwalają raz na zawsze zerwać z układem pokomunistycznym - rozpisywanym od 17 lat na kolejne nogi magdalenkowego stołu.
Dzisiaj nie ma na kogo głosować - to są ci sami ludzie, którym naród dawał już pierwszą, drugą i trzecią szansę. Żal patrzeć jak oni ponownie nicują marynarki, zmieniają krawaty i odświeżeni wyciągają rączęta po stołki. Dlatego trudno się dziwić WIEKSZOŚCI Polaków, którzy głosowali własnym zadkiem i w niedzielę nie podnieśli się z fotela. Polskie społeczeństwo nie jest głupie i otumanione - a może lepiej: polskie społeczeństwo jest tak samo głupie i otumanione jak każde inne, ale na tyle rozgarnięte, by zdawać sobie sprawę, iż wyborcza przekładanka niewiele odmieni codzienne szare życie.
Aby poprawił się los Polaka Polska musi poczuć NOWE - musi zmienić się polityka kursowa; NBP, musi ponownie stać się bankiem kontrolowanym przez polskie władze, zmienić się muszą warunki podatkowe, odchudzona drastycznie musi zostać państwowa administracja, polska drobna przedsiębiorczość być oczkiem w głowie państwa..
ham

czas wpisu: 2005-10-01 09:02:08

4778

Wygrana Platformy i Donalda Tuska oznaczać będzie "kontynuację w rękawiczkach" układu rządzącego Polską od 16 lat. Tusk wraz ze swoim partyjnym zapleczem to swoisty wentyl bezpieczeństwa, wymarzony w obliczu rozpadu obozu postkomunistycznego. W razie przepowiadanego w sondażach sukcesu to realna gwarancja zachowania obecnego status quo - nierozliczenia afer, utrzymania dotychczasowego kursu w gospodarce, wasalnej polityki zagranicznej.
Temu układowi oligarchii mafijnej możemy pokazać czerwoną kartkę tylko w jeden sposób. Najpierw idąc do wyborów 25 września, a następnie 9 października biorąc udział w wyborach prezydenckich i głosując na Lecha Kaczyńskiego, który jednoznacznie zobowiązał się do rozliczenia postkomunizmu, do budowania uczciwej Polski. Należy bowiem pamiętać, że obok liczby mandatów w Sejmie warunkiem zmian ustrojowych jest przejęcie ośrodka prezydenckiego przez szeroko rozumiany obóz patriotyczny. "Obsada urzędu prezydenckiego to sprawa kluczowa. Za prezydentury Aleksandra Kwaśniewskiego ten urząd stał się zwornikiem i gwarantem ´systemu´ korupcji i oligarchii" - podkreśla premier Jan Olszewski.
Nie ma cienia wątpliwości, że wygrana Donalda Tuska będzie tu oznaczać kontynuację. Przyznał to wczoraj z rozbrajającą szczerością w Radiu Zet sam prezydent Kwaśniewski. Powiedział, że zgadza się z twierdzeniem, iż kandydat PO na prezydenta Donald Tusk chce kontynuować jego koncepcję prezydentury (sic!). Trudno tym razem nie przyznać racji Kwaśniewskiemu.
ham

czas wpisu: 2005-10-01 08:56:37

4777
Ty PO wiesz co Oni czyli PIS nie ale ty jesteś straszna kurwa i to jeszcze zasyfina i bezrobotna.Nie życzę ci HCWD bo mógłbyś niechcący mieć przyjemność.

AB

czas wpisu: 2005-10-01 02:20:12

4776
Tow.feliksie a jak tego używać i gdzie tego szukać.Właśnie chciałem zobaczyć i nie mogę znależć :)
AB

czas wpisu: 2005-10-01 01:59:57

4775
wiecie co ten pis to chyba sa lewicowe kurwy.słyszałem że chca koalicji z samoobrona...pies ich jebał
tylko PO

czas wpisu: 2005-10-01 01:12:34

4774
"Przecież to Balcerowicz doprowadził do upadku polskiego kapitału"
prosze nie zapominac, ze przed Balcerowiczem byla Gronkiewicz-Waltz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!?

czas wpisu: 2005-10-01 00:20:38

4773
Niniejszym informujemy, że od kilku chwil, CzeKa wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Agentów umożliwiła komentowanie textów zamieszczonych na "antylewizna.info".
Życzymy owocnej współpracy
Komisarz Felix

czas wpisu: 2005-09-30 23:26:48

4772
Ja tam bym nie przesadzał z tymi rangingami Wprost. 8,5 dla Mazowieckiego i Bieleckiego? Przecież to Balcerowicz doprowadził do upadku polskiego kapitału, teraz jesteśmy zwykłymi czarnuchami. To za jego czasów wszystko poszło w komusze i prokomusze środowiska.
Na początku lat 90 jak był u nas premier Węgier powiedział znamienite słowa o planie Balcerowicza: "Piękna idea, ale nie poświęcę kraju dla idei"
Red Army man

czas wpisu: 2005-09-30 21:54:53

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi



Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!