| 7750 | xe u mnie podział wyborców był bardzo prosty. Mówię o tych "wykształconych". Na Tuska głosowali Ci co zawsze oddawali głosy na lewicę.Na Kaczyńskiego dawna opozycja i ludzie do których dotarło,że Tusk będzie kontynuatorem polityki SLD.Dlaczego wygrał Tusk? Bo reszta chciała być na "fali" i otumaniona sondażami zrobiła tak jak media wskazywały.Zawsze lepiej być w grupie wygranych.Wyniki w skali karaju były inne i trudno przełknąć im porażkę.Teraz opowiadają bzdury o socjalizmie Kaczyńskiego. zmorka czas wpisu: 2005-11-05 18:32:09 |
| 7749 | oczywiscie , te sondaze sa tak miarodajne jak i te , ktore dawaly przewage tuskowi, kto jeszcze powoluje sie na tak skompromitowane sondaze, na moich ulicach bylo dokladnie odwrotnie xe czas wpisu: 2005-11-05 18:21:26 |
| 7748 | asd-zastanawiam się nad Twoim wykształceniem.Dlaczego? Bo im większy prymityw tym bardziej podkreśla kto głosował na Tuska.Mnie się sondaże nie pokywają.W moim otoczeniu na Tuska głosowały sprzataczki, mechanicy, pracownicy produkcji.Może bardzo chcieli poczuć się w grupie inteligencji i wrzucając głos w wyborach dusić swoje kompleksy.Zawsze to ładnie powiedziedzieć "głosowałam/łem na Tuska" Niestety samo oddanie głosu na w/w nie świadczy jeszcze o wyobraźni politycznej.Często wiedza tych ludzi oparta jest na tym co mówią media.Aby dobrze wybrać trzeba tochę wiecej niż mówić w kólko słowa "liberalizm" i "gospodarka".Zdecydowana wiekszość nawet nie wie co one oznaczają. Jeszcze jedna mała uwaga, człowiek wykształcony i inteligentny nigdy nie podkreśla swojej wyższości.Ludzie wykształceni dzielą się na inteligencję w pierwszym pokoleniu ( jak zapewne wiesz frak dobrze leży dopiero w 10)i wykształconych od pokoleń. zmorka czas wpisu: 2005-11-05 18:15:55 |
| 7747 | Dlaczego ludzie z wykształceniem podstawowym i średnim głosowali na Kaczyńskiego? Bo sa mądrzejsi od tych z wyższym :D Cimoszwili www.cimoszwili.blog.onet.pl czas wpisu: 2005-11-05 17:47:40 |
| 7746 | Powiem wam jedno-precz z hipermarketami! Myślę, że jak jest u nich tanio to ludzie będą kupować nawet te niższej jakości towary. A wała! Dziś kupiłem z trzy artykuły w Eleclerc i okazały sie totalnym gównem za przeproszeniem! Tylko Polskie małe sklepy! I ewentualnie Marcpol bo póki co jest Polski... Cimoszwili www.cimoszwili.blog.onet.pl czas wpisu: 2005-11-05 17:46:05 |
| 7745 | Dlaczego ludzie z wykształceniem wyższym głosowali przeważnie na Tuska, a ci z wykształceniem podstawowym i zawodowym na Leppera i Kaczyńskiego? asd czas wpisu: 2005-11-05 17:41:17 |
| 7744 | najbardziej skrajnie prawicowa narodowo-socjalistyczna CSU Christlich-Soziale-Union, do ktorej PiS jest bardzo podobny ma zero z socjalizmu. Socjalizm w tym kontekscie oznacza wdrazanie mechanizmów socjotechnicznych i inzynierii politycznej dla zapobiegania buntom spolecznym czyli nie metodami utopii komunizmu czy dyktatury lecz realizmu. Nie jestem napewno burakiem. Buractwo to ktoś kto jest arywistą, w mieście jako dorobkiewicz wyrzeka się swego awansu. Wyżej sra niż dupę ma. Niezdolnośc oceny i zabieranie zdania na temat - w którym jest sie dyletantem jest dowodem buractwa. My nie jestesmy ani pisuarami ani platfusami. Rudy do budy ! ham czas wpisu: 2005-11-05 16:29:37 |
| 7743 | Wielcy mali ludzie. Budza moja sympatie. Popieram ich. Nawet jesli mam inne nieco poglady to uwazam, że poczynaja sobie dzielnie jakby nigddy niz. Naprawiają to co mi bliskie. OK jesli Niemcy uważaja, że cos jkest źle to znaczy że jest bardzo dobrze. Znam się ! ham czas wpisu: 2005-11-05 16:25:11 |
| 7742 | Dziękuję rodakom za wybór największego marksisty-leninisty tow. Kaczyńskiego. On wrowadzi nam IV PRL i wybuduje 3mln mieszkań jak tow. Gierek! Nareszcie razem z Lepperem i ZSL wraca prwadziwy socjalizm! Precz z kapitalistami i liberalami! rudy czas wpisu: 2005-11-05 16:23:01 |
| 7741 | "SZ": Kryzys w Polsce przedłuży się Decyzja Platformy Obywatelskiej o przejściu do opozycji oznacza przedłużenie na czas nieokreślony kryzysu w Polsce - napisał w sobotę niemiecki dziennik "Sueddeutsche Zeitung". Gazeta przypomniała na wstępie, że wysiłki premiera Kazimierza Marcinkiewicza, zmierzające do pozyskania PO do rządu, spaliły na panewce. "Platforma zagłosuje w przyszłym tygodniu przeciwko udzieleniu zaufania nowemu rządowi i przedłuży tym samym na czas nieokreślony kryzys w Polsce" - stwierdził komentator. Przypomniał, że prezydent Aleksander Kwaśniewski "zarezerwował" 15 stycznia na ewentualne przedterminowe wybory. Według "SZ", istnieje duże prawdopodobieństwo, że do tego (do nowych wyborów) dojdzie. REKLAMA Czytaj dalej Gazeta podkreśla, że polscy konserwatyści chcieli "z wielkim hukiem" zapoczątkować nową epokę, która położy kres korupcji i kumoterstwu, stworzy nowe miejsca pracy i zapewni państwu większy prestiż. "Wydaje się, że nowy rząd jest już skończony, zanim jeszcze na dobre rozpoczął działalność" - ocenił komentator. Jego zdaniem, po odmowie PO premier panuje jedynie nad pozbawionym kończyn "tułowiem". ham czas wpisu: 2005-11-05 15:57:52 |
| 7740 | Niemiecka prasa: Samobójcza bramka polskiego rządu Niemiecki dziennik "Frankfurter Rundschau" skrytykował w sobotę jako "samobójczą bramkę" decyzję nowego polskiego gabinetu o likwidacji biura pełnomocnika rządu ds. równego statusu kobiet i mężczyzn. "FT": Hipermarkety niemile widziane w Polsce "Hipermarkety »nie są mile widziane« w Polsce" - pod takim tytułem sobotni "Financial Times" zamieścił na pierwszej stronie wypowiedź nowej polskiej minister finansów Teresy Lubińskiej. Polska musi chronić wydatki na pomoc socjalną, inwestować więcej pieniędzy w projekty technologiczne i strzec się przed gwałtowną ekspansją sieci hipermarketów - oceniła w wywiadzie dla "FT" minister finansów Teresa Lubińska. Dlatego PO przechodzi do opozycji Platforma Obywatelska będzie przeciwko udzieleniu wotum zaufania rządowi Kazimierza Marcinkiewicza. Polacy wolą rząd z PO niż "koalicję ojca Rydzyka" "Gazeta Wyborcza": Polacy zdecydowanie wolą rząd z poparciem PO niż "koalicję ojca Rydzyka" - tak wynika z sondażu PBS dla "Gazety Wyborczej". Badani uważają, że za fiasko koalicji PO-PiS obie partie odpowiadają w równym stopniu, z tym że zwolennicy PO w zdecydowanej większości winą obarczają PiS, a elektorat partii braci Kaczyńskich wini Platformę. Jak pisze dziennik, aż 65 procent respondentów było niezadowolonych, że koalicja PO - PiS nie powstała. Polacy wciąż mają nadzieję na porozumienie dwóch głównych sił w parlamencie. Najwięcej respondentów chce, by rząd Kazimierza Marcinkiewicza uzyskał w Sejmie poparcie właśnie PO. Rząd z poparciem Samoobrony oraz PSL lub LPR nie podoba się Polakom - chce go tylko 16 procent. ham czas wpisu: 2005-11-05 15:44:38 |
| 7739 | myslimy podobnie - tez uzywałem tu nicka Polak i Cimoszwili mi tez samo wyszło w skojarzeniach. My jestesmy polską wsią i ulica, która mówi prosto z mostu czego chce i jak komentuje to co się wyprawia. Każdy z nas ma swoje upodobania polityczne i ja deklaruje jasno konserwatysta monarchista i liberał. To są pewne założenia programowe tego co uważam za słuszne a nie to co uważam za możliwe do realizacji. To nie jest proogram dla demokracji tylko wyjątkowych elit. Prosty a nie skomplikowany. Ludzki. Oparty na logice antropologii biologicznej. Mówiąc porównaniami - ludzie są jak wilcy - homo homini lupus est - człowiek człowiekowi wilkiem. Zatem logika nakazuje istnienie pewnych hierarchii wewnątrz ludzkiej hordy. To jest principium monarchizmu - który wiedzie do ładu społecznego, gdzie każdy ma wytyczone sobie przynależne miejsce. Wszelka władza pochodzi pierwotnie od Boga. ham czas wpisu: 2005-11-05 15:33:47 |
| 7738 | Do hama-rzeczywiście nie zwróciłem na to jakoś uwagi ale Marcinkiewicz rzeczywiście zamiast za baidolenie wziął się za robotę nie jak poprzednicy. No może Olszewski też się od razu do roboty wziął, ale reszta tylko pieprzyła jak to jest źle i sama nic nie robiła. Do Zmorki-a co takiego dzieje sie w dołach PO? Rzeczywiście chcą przejść do PiS albo poprzeć rząd? Cimoszwili www.cimoszwili.blog.onet.pl czas wpisu: 2005-11-05 13:08:52 |
| 7737 | Tytuły z omleta *Sprawa Hojarskiej do sądu koleżeńskiego *Z LPR odchodzą lokalni działacze Dlaczego nic nie piszą co dzieje się w dolnych szeregach PO? zmorka czas wpisu: 2005-11-05 12:48:28 |
| 7736 | BrawoTusk!!!!!!!! Dawno nie było na scenie politycznej polityka tej klasy co Donald Tusk...Przygnębiona klęską wyborczą ich pupila prasa teraz próbuje szczuć wyborców na PiS myśląc że wyborcy są kretynami...Drodzy panowie i panie my przeżyliśmy już wystarczająco dużo wyborów aby wiedzieć co mówi się w kampani wyborczej i jak odbiega to od rzeczywistego stylu rządzenia.Od PiS-u oczekiwaliśmy przede wszystkim przywrócenia sprawiedliwości i przyzwoitości.Sondaże powyborcze pokazują,że jesteśmy zadowoleni.Najbardziej cieszy nas to co tak strasznie martwi dziennikarzy i Polityków PO i SLD.Na widok Ziobry,Dorna i Wassermana rozjaśnia nam się twarz ponieważ w ekspresowym tempie wymiatają UB-eków z policji i urzędów.Pierwszy raz od 89 roku zaczęło się rzeczywiste zrywanie związków nowej Polski z przestępczym PRL-em.W gospodarce jest rozsądnie o czym przekonani są inwestorzy krajowi i zagraniczni powodując systematyczny wzrost indeksów giełdowych.Dzięki kretynizmowi politycznemu Tuska lub (co jeszcze gorzej o nim by świadczyło)śwadomej grze na zniszczenie tego rządu mamy całą władzę a nie jej połowę.Nie płaczemy z tego powodu,a pozostajemy w radosnym zdumieniu. ~Tak tu sobie piszę, 2005-11-05 11:00 zmorka czas wpisu: 2005-11-05 12:37:41 |
| 7735 | Z omleta: Pytanie za 100pkt!!!! Kogo to są słowa i jak się mają do rzeczywistośći?: "Nasze wartości i zasady Chcemy realizować wartości, którymi kierowaliśmy się zakładając tę firmę, i którym pozostajemy wierni - prawda, tolerancja, poszanowanie praw człowieka, pomoc potrzebującym. Staramy się je nie tylko propagować na łamach "Gazety Wyborczej" i za pośrednictwem radiostacji i portalu, ale także czynnie wprowadzać w życie. Naszym celem jest zarządzanie spółką w sposób przejrzysty i przewidywalny na wszystkich płaszczyznach naszej działalności. Wobec naszych czytelników: - chcemy utrzymać niezależność, ponieważ niezależna prasa jest niezbędnym składnikiem życia publicznego i komunikacji między rządzącymi a rządzonymi, - chcemy, by "Gazeta Wyborcza" mówiła do czytelnika językiem zwykłej ludzkiej przyzwoitości, - pragniemy, by czytelnik, który chce uchronić się przed inwazją nienawiści, mógł w "Gazecie" i jej języku znaleźć sobie azyl, - chcemy, by "Gazeta Wyborcza" była pismem Polski demokratycznej i rozsądnej, ciekawej świata i przedsiębiorczej, tolerancyjnej i otwartej." zmorka czas wpisu: 2005-11-05 12:34:54 |
| 7734 | Rząd Kazimierza Marcinkiewicza powoli wycofuje się z części obietnic składanych w kampanii wyborczej - pisze dzisiejsza "Gazeta Wyborcza". Przed wyborami PiS zapowiadało powrót do finansowania służby zdrowia z budżetu państwa. Narodowy Fundusz Zdrowia miał być zlikwidowany, a kontrakty ze szpitalami miał podpisywać wojewoda. Po wyborach Bolesław Piecha nowy wiceminister zdrowia, ogłosił rezygnację z części programu i utrzymanie NFZ przez kolejne dwa lata. Wczoraj Zbigniew Religa stwierdził, że rząd będzie teraz realizował jego program. Oznacza to, że zamiast zlikwidować NFZ, przekształci się go za dwa lata w kilka mniejszych funduszy - czytamy w "Gazecie Wyborczej". "Należy wybudować w ciągu najbliższych ośmiu lat od 3 do 4 mln mieszkań. PiS nie obiecuje gruszek na wierzbie" - "GW" przytacza cytat z programu PiS. Teraz rząd zakłada, że liczba mieszkań oddawanych do użytku będzie co roku rosła o kilkanaście procent - pisze dziennik. BARDZO DOBRZE SUPER OTO CHODZI !!! EXTRA KONIEC SOCJALIZMU ham czas wpisu: 2005-11-05 12:28:22 |
| 7733 | Rząd Marcinkiewicza. Jako jedyny po 89`zabrał się do pracy,anie biadolenia jakie to bagno pozostawili poprzednicy. ~Hej!, 2005-11-05 11:38 ham czas wpisu: 2005-11-05 12:26:06 |
| 7732 | Kto może niech kupuje-w Życiu Warszawy wywiad z posłem Jackiem Kurskim!!!!! Nie ukrywam że to mój idol :D Cimoszwili www.cimoszwili.blog.onet.pl czas wpisu: 2005-11-05 09:08:20 |
| 7731 | Wszyscy wiele obiecują sobie po następcy Jana Pastwy. Jego kadencja kończy się w przyszłym roku. PiS w swoich szufladach ma gotowy projekt ustawy o służbie cywilnej nowelizujący starą - duży nacisk kładzie się w nim na jawność procedur konkursowych - zamieszczanie informacji o kandydatach na stronie internetowej USC, a także informacji o wynikach uzyskiwanych przez startujących w nim osób na poszczególnych etapach. ham czas wpisu: 2005-11-05 06:35:30 |
| 7730 | dobabranoc jutro ten pajac rokita i donald tez cos walna smiesznego ale zmaleli do mini formatu ham czas wpisu: 2005-11-04 23:02:33 |
| 7729 | pchly na noc xe czas wpisu: 2005-11-04 23:02:25 |
| 7728 | Starczy brykania :) Dobranoc :) Pożegnajcie AB i powitajcie wujaszka. zmorka czas wpisu: 2005-11-04 23:00:56 |
| 7727 | pardon ide lulu tylko sorbona na apel ham czas wpisu: 2005-11-04 23:00:16 |
| 7726 | tacy byle jacy miałcy ci kwasule ham czas wpisu: 2005-11-04 22:58:07 |
| 7725 | Xe :) BINGO zmorka czas wpisu: 2005-11-04 22:57:39 |
| 7724 | i koniecznie kreacje z poprzednich sezonow xe czas wpisu: 2005-11-04 22:57:06 |
| 7723 | uncle coś wymyśli bo ją "uwielbia" :) Może nawet mu ją damy na zawsze, wujaszek już będzie wiedział... zmorka czas wpisu: 2005-11-04 22:56:35 |
| 7722 | pod wozem ham czas wpisu: 2005-11-04 22:56:31 |
| 7721 | dla tej kobieciny brak mozliwosci bywania, balowania rautow i przyjec bedzie nie do zniesienia xe czas wpisu: 2005-11-04 22:56:10 |
| 7720 | ostatnia baba ham czas wpisu: 2005-11-04 22:55:28 |
| 7719 | wrzucimy do lochu gdzie sie zra miedzy soba - to sobie zanim co to kurwa zje i napije sie. ham czas wpisu: 2005-11-04 22:54:15 |
| 7718 | odsuniecie od salonow bedzie wystarczajaca i straszna kara xe czas wpisu: 2005-11-04 22:54:04 |
| 7717 | ropuch z krainy między tygrysem a eufratem ham czas wpisu: 2005-11-04 22:52:35 |
| 7716 | Teraz Pnowie powiecie co zrobimy Damie zwanej pierwszą? :) zmorka czas wpisu: 2005-11-04 22:52:20 |
| 7715 | oleksego lustrowac i nie ustawac w lustrowaniu xe czas wpisu: 2005-11-04 22:52:18 |
| 7714 | Oleksy byl szkolony na wypadek wojny - to do Iraku z nim z workiem czy bez w nagrode za wyszkolenie duszpasztersko-wojskowe. ham czas wpisu: 2005-11-04 22:51:37 |
| 7713 | Olexego zasuszyć i sprzedać jako tasiemca (solitera)w celach naukowych. Jego twarz jest identyczna tyle ,że wieksza, nie trzeba będzie mikroskopu uzywac! zmorka czas wpisu: 2005-11-04 22:51:33 |
| 7712 | taki płaz to sie zawsze wywinie xe czas wpisu: 2005-11-04 22:50:27 |
| 7711 | Olexy a co z nim - z jego lysiny to by byl tabaczany wór a o innym worku to quintal kartofli na zime w piwnicy by sie uchowal przed lustrujacym okiem ham czas wpisu: 2005-11-04 22:49:33 |
| 7710 | xe wszelkie zmiany w kraju o jakich myślimy, bedą już dla typa wystarczającą karą. Nie wierze ,że ma czyste łapy, a to sprawa czasu. zmorka czas wpisu: 2005-11-04 22:49:20 |
| 7709 | i pod most dziada xe czas wpisu: 2005-11-04 22:48:17 |
| 7708 | proncie bardzo ham czas wpisu: 2005-11-04 22:47:19 |
| 7707 | wykopac z europarlamentu i na bezrobocie xe czas wpisu: 2005-11-04 22:47:05 |
| 7706 | moszna można ! ham czas wpisu: 2005-11-04 22:46:38 |
| 7705 | Właściwie masz rację, sami by się żezarli żywcem. zmorka czas wpisu: 2005-11-04 22:46:24 |
| 7704 | a on tymczasem liczy euro w saku ten siwiec xe czas wpisu: 2005-11-04 22:45:32 |
| 7703 | Można go jeszcze wykorzystać jako (znaczy cześć Siwca) jako woreczek na tabakę. zmorka czas wpisu: 2005-11-04 22:45:24 |
| 7702 | po co tyle ceregieli zamknac w bunkrze az sie sami wyzra i nazra miedzy soba soba sami. ham czas wpisu: 2005-11-04 22:44:20 |
| 7701 | ham :) zmorka czas wpisu: 2005-11-04 22:44:11 |