Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Pierwszy sekretarz

W księdze jest 30740 wpisów.

Jesteś 914970 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

8240
Drogi Hamie,

A wiec liczysz na to, ze ludzie ktorzy czynia takie haniebne porownania do ks. Popieluszki zrobia w Polsce porzadek?
A ten czlowiek wlasnie odpowiedzialny jest teraz za szluzby specjalne!
Jakie on jest w stanie zrobic w nich porzadki, jezeli takie slowa wypowiada?

ukf

czas wpisu: 2005-11-17 00:12:37

8239
Łatwo sprawdzić co jest grane.Ham jestem już w tej chwili wiesz gdzie a jeśli ciebie tam nie bedzie to znaczy że pod ciebie podszywa sie jakaś kurwa.
AB

czas wpisu: 2005-11-17 00:09:18

8238
AB i ukf poczytajmy pare postów wstecz i jesli zrozumiemy co powiedzial Wassermann nie wiem kto to co to co mnie mialo obchodzic ?

ale jesli robi porownania to kopa w dupe i juz do zgodnego kopania w dupe jestem pierwszy kogos kto jest durniem i szkodnikiem.
ham

czas wpisu: 2005-11-17 00:05:08

8237
przysiegam, ze nie wiem kto to jest Wassermann - nie bardzo kojarze

a idolem jestem sam dla siebie nie masz innego idola dla hama nad hama.

jestem swiadomy swojej wartosci i nie wnikam w kontekst tylko w tekst zreszta z pamięci

ja nie jestem zwolennikiem PIS - z prostej przyczyny - nie chce aby prawo było nadrzędnym regulatorem społeczno-gospodarczym. Bo wtedy małżeństwa i rodzice za sprawą prawników będa porozumiewali sie przez sądy.

zadaniem PIS jest przez cztery lata zdekomunizować resztki jesli tego nie zrobia dekomunizacji dokona natura w ciągu nastepnych 60 lat bez żadnego odwołania.

Cytując słowo idol widać, że albo nie zadajesz sobie trudu aby cokolwiek zrozumiec albo jestes zbyt powolny by zrozumiec zamiar cytatu poniżej.

No ale jak przeczytasz i zrozumiesz to zdasz test inteligencji jesli nie - to trudno - nigdy nie twierdziłem, że ludzi e są równi a mnie z pewnościa nikt nie dorówna.

jestem


ham

czas wpisu: 2005-11-17 00:02:22

8236
Ham skleroza cię dopada czy co? O co ty się ptrzypierdalasz do mnie? O jakiej wannie.Masz nocne majaki?
AB

czas wpisu: 2005-11-17 00:01:22

8235
Ja rowniez szanuje meczenska smierc ks. Popieluszki.
Dlatego jestem zaszokowany tym, ze Jacuzzi Wassermann porownal swoja sprawe do zabojstwa ks. Popieluszki.
Sprawdz prosze wypowiedzi swojego idola. Ja tylko je przytoczylem, bo jestem nimi tak samo jak Ty zaszokowany.
I jak sprawdzisz to mam nadzieje, ze juz wiecej dobrego zdania o Jacuzzim Wassermanie od Ciebie nie uslysze!
Pozdrawiam
ukf

czas wpisu: 2005-11-16 23:48:35

8234
AB ale sie wyzywasz na UKF-ie ale nadajesz tubalnie !

Ten zakres i porównania odnośnie wanny mam na myśłi są nie na miejscu - niestety to dowód jakiegoś przeraźliwego prymitywu intelektualnego.

ukf - postaraj sie nie obrażać niestosownymi porównaniami o ludziach, którzy cierpieli i doznali śmierci w czasie nieokiełznanego totalitaryzmu ze swoimi skojarzeniami jakie by niebyły.

Na pewno nie zniże się ani razu do tego aby tu cokolwiek komentować - tylko bez wycinania nie bedziemy reagowali na kogoś co nie szanuje pamięci zmarłych.

Księdza Popiełuszkę szanowaliśmy na Żoliborzu jako orędownika wolności i nie życzę sobie aby ktoś uwłaczał temu katolickiemu patriocie.

Nastepnym razem łatwo dotrzemy do ciebie - spokojnych snów !
ham

czas wpisu: 2005-11-16 23:39:09

8233
No widzisz idioto a ty dalej bedziesz śmieciem i co najwyżej podniecisz się prezerwatywą ze śmietnika.
AB

czas wpisu: 2005-11-16 23:30:06

8232
Dorn zostanie wicepremierem.
Nie bedzie mial czasu na kochanki i rekordzistki.
Moze Wodnik de Jacuzzi go zastapi?
ukf

czas wpisu: 2005-11-16 23:15:08

8231
53000 czytelników
ham

czas wpisu: 2005-11-16 21:59:27

8230
postawię prowokacyjne pytanie ze łzami w oczach - na myśl o tym dziecku - czy jego działalnośc gospodarcza podlega opodatkowaniu ?

przecież to jest zgodne z prawem.

niezgodne z prawem jest aby dziecko pracowało.

tu nic się nie zgadza - bo nie potrzebni ludzie stają sie alkoholikami, złodziejami i alkohol jest ucieczką w bezmyśłność. Znam psychopatologię uzależnień i rozumiem mechanizmy do nich wiodące.

Są tu dwa zagadnienia:

1. Profilaktyka ?
2. Resocjalizacja ?

Trzeci to jest problem - jak i za ile ? Kto to ma sfinasować ?

Są systemowe rozwiązania - kto się tu zgłosi ten pewnie dowie się o istniejących możliwościach.

To nie jest możliwe aby polskie dzieci żebrały - one są ofiarami komusnistycznego terroru i wyzysku, który jeszcze tu się panoszy. Tu niue trzeba cudów - tylko zabrać się do roboty.

A rządzący tak jak administarcja niech przymykają oko na dobrych ludzi, ktorzy chą NATYCHMIAST naprawiać naszą Ojczyznę po swojemu.

My nie chcemy nikogo oszukiwać, nie boimy sie pracy - ale parca musi iśc od podstaw. I idzie róznymi podskórnymi koleinami. ham-stwo zwycięży !
ham

czas wpisu: 2005-11-16 20:29:12

8229
Można je zobaczyć zarówno w małych miasteczkach, jak i w dużych. Mają wylęknione oczy, niektóre kradną, inne żebrzą. Wiele z nich stara się swoją biedę ukryć, wstydzą się jej. Budują więc czasem fantastyczne opowieści.
Mariusz od roku codziennie wstaje o piątej rano. Nie ma ojca, zapił się na śmierć. „Wychowuje” go matka - alkoholiczka. Kiedy skończył trzynaście lat stwierdziła, że radzi sobie świetnie ze sprzątaniem budynków, w których ona jest dozorczynią. Od tego czasu matka rzadko sięga po miotłę. Mariusz nie oponuje, bo boi się, że matce zabiorą prawa rodzicielskie, a on trafi do domu dziecka. Wywiązuje się znakomicie ze swej pracy, więc administracja osiedla przymyka oczy na to, że to właściwie on, a nie jego matka, jest dozorcą. Od kilku miesięcy też ktoś z administracji pilnuje, by to chłopiec dostawał wypłatę, a nie dozorczyni. Nie zawsze jednak to się udaje i pensja matki znika w ciągu trzech dni. Mariusza wówczas dożywiają sąsiedzi, głównie któryś z emerytów. Zaproszą chłopca na obiad, włożą do plecaka kanapki na kolację. Chłopiec dobrze się uczy. Czasem w zaległościach pomagają mu nauczycielki. Też emerytki. Mariusz nie utrzymuje z rówieśnikami kontaktów, bo nie ma na to czasu, ale też, jak podkreśla, o czym miałby z nimi rozmawiać?

KIEDY BĘDZIE USTAWA O "KACZEJ ZUPIE" ???? Obiecali!!!!!!!!!
zmorka

czas wpisu: 2005-11-16 19:29:09

8228
nie wiem w jakim kierunku to dalej pojdzie , ale 2 pierwsze decyzje ziobry dotyczace konkretnych spraw mi sie podobaja- 1- wypuszczenie po 5 mies aresztowanych w sprawie linczu aby mogli odpowiadac z wolnej stopy 2- zapowiedz zaostrzania kar za znecanie sie nad dzieckiem
xe

czas wpisu: 2005-11-16 18:15:12

8227
Tow. pierwszy co jest? przecież śmieci mają prawo do jednego wpisu dziennie a ten się przypiął i pisze jak na swoim.Mówiliście że pozwolicie na jeden wpis dziennie śmieciom tylko i wyłącznie aby nam pokazać jak można zniszczyć swój intelekt jak sie bolszewię czyta. ale nie mówiliście że zrobicie nam horror!!!
AB

czas wpisu: 2005-11-16 15:58:25

8226
Ziobro chce walczyc z biciem dzieci.
A przeciez Jurek zachecal do bicia, bo to wychowawcze.
Chyba bedzie rozlam w pissie.
ukf

czas wpisu: 2005-11-16 15:19:59

8225
co tam slychac u fanow Jacuzzi Wassermana?
Mafia tez jest jego goraca fanka...
"Chciwy ale pozyteczny..."
W koncu skad mialby na dom z jacuzzi?
Ot i cala odnowa moralna Leppera i Kaczynskich...
ukf

czas wpisu: 2005-11-16 12:49:02

8224
A ty mendo umysłowa jeszce raz tu?Nie dziwię sie ze głosowałeś na sld.To kurewskie nasienie gorsze od świni,jaknie zabijesz nie pzretłumaczysz.won śmieciu
AB

czas wpisu: 2005-11-16 02:16:16

8223
juz czekam jak Jacuzzi "chciwy ale pozyteczny" Wasserman dobierze sie Lepperowi i SO - tworom post-sbeckiej agentury ;)
ukf

czas wpisu: 2005-11-16 01:56:29

8222
goń się tłuku bo cię kura oszczy.Wassermanjest ministrem i niedługo zacznie sie to co już dawno powinno się dziać.Złodzieje do więzień i łupy oddać.Takie jak ty ćwoki będziemy karać tylko wysokimi grzywnymi za debilstwo z przeznaczeniem pieniedzy na Radio Maryja.Jestem pewien że jak zaplacisz to sobie tętnicę żylną własnymi zębami przegryziesz ze złości- i dobrze.
AB

czas wpisu: 2005-11-16 00:38:26

8221
Jacuzzi Wassermann porównał się do ks. Popieluszki!!!!!!!!!!!!!!!!!
Calkiem slusznie, przeciez kapiac sie w swojej wannie on tak samo cierpi jak ks. Popieluszko, kiedy go bito i wrzucano do rzeki....
ukf

czas wpisu: 2005-11-15 23:38:15

8220
o tak tu sie zgadzamy zmorko-nie da sie nic zbudowac bez oczyszczenia terenu pod budowe-pa,pa
xe

czas wpisu: 2005-11-15 22:19:30

8219
a poza tym nic tu nikt nie mowi o najwazniejszym kwachu konczy dzis 51 lat i balety bedaw palacu , pewnie juz sa, ale skromniejsze niz ongis bywalo
xe

czas wpisu: 2005-11-15 22:17:06

8218
xe zlikwidowanie przerostów biurokracji (chociaż zgadzam się) nie wpłynie na to ,że policjant czy lekarz nie będzie brał w "łapę". Rzecz jest w czym innym, ale nie bedę się powtarzać! Na zgniliźnie nie zbuduje się Polski. :(
Dobranoc :)
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 22:15:56

8217
motylem jestem ...
xe

czas wpisu: 2005-11-15 22:13:21

8216
zmorko nie goraczkuj sie, ja mowie tylko o zlikwidowaniu przerostow biurokracji i o zlikwidowaniu lub znacznym ograniczniu takich tworow jak matecznik twojej ulubienicy wankowej
xe

czas wpisu: 2005-11-15 22:11:56

8215

Urzednicy na bruk!!! Precz z koncesjami. licencjami i wszelakiego rodzaju pozwoleniami!!! Uwolnic gospodarke !!! Obnizyc podatki i uproscic system podatkowy!!! .........i wtedy nie bedzie korupcji...

~Koliber, 2005-11-15 20:05


Jak mnie wkurzaja takie opinie! To jeszcze wojsko rozwiazać (też skorumpowane), policje, szpitale (tam dopiero się dzieje )FSYSTKO rozwalić,niech każdy robi co kce... jak mówi motylek!
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 22:01:53

8214

Mariusz Kamiński opracował już projekt ustawy, w myśl której stworzone ma zostać Centralne Biuro Antykorupcyjne. Według słów Kamińskiego urząd ten będzie nową "służbą specjalną wyspecjalizowaną w zwalczaniu przestępczości korupcyjnej". CBA ma być elitarną instytucją, skupiająca ok. 500 osób. Do jej zadań będzie należało m.in. badanie deklaracji majątkowych parlamentarzystów i wysokich urzędników.


Biedny Kamiński tylko czy wsród 40 milionów Polaków znajdzie 500 uczciwych? Życzę mu tego i trzymam kciuki.
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 21:55:02

8213
xe bajka taka. Powstaje nowa firma.Własciciel Niemiec.Zatrudnił ludzi na początek..kadrową,sekretarke bhp-owca.Nic go nie obchodzi jak, ale ma firma ruszyć. Nie miesza się do dupereli.Zaczynają się pojawiać firmy oferujące programy komputerowe (kadrowo-magazynowe).Zakład ma być dość duży, więc kompów sporo potrzebnych.Firma A proponuje za podpisanie z nią umowy komputer z oprogramowaniem taki prywatny do domu.Firma B comiesieczny bonusik do "łapki". Firma C....Czy jeżeli osoba decydująca o tym, która firma będzie zakład obsługiwać zgodzi się na gratisy to jest korupcja? Czy zwykłe świńskie pazerstwo? Czy jak ktoś nie chce to głupi?
Nic tu nie ma żaden urzędnik do gadania. Albo siedzi w człowieku uczciwość, albo nie.Może to teoria prosta jak "CEP", ale moja!
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 21:36:42

8212
wszystkich nie zmorko, ale spora czesc tak
xe

czas wpisu: 2005-11-15 21:24:26

8211
o dobrze ze juz znowu jestes tu hamie, bo choc nie zawsze nadazam za toba , to czegos tu brakowalo
xe

czas wpisu: 2005-11-15 21:22:58

8210
ham :)

Mam nadzieję, że nie dotknęły Cię "pobożne zyczenia" No, nie da się wywalić na bruk wszystkich urzędników, znieść pozwolenienia i puścić gospodarkę na żywioł. Nie w tym kraju! Przynajmniej w obecnej chwili.
Teraz możemy jedynie wymagać od Kaczek ludzkiej przyzwoitości, którą obiecali.
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 21:20:16

8209
a tak między nami to pokochałem tych niesfornych dyskutantów tutaj - jestem jednym z nich i tu jest mi dobrze.
ham

czas wpisu: 2005-11-15 21:14:43

8208
cały czas śledzę wydarzenia. i nic wielkiego się nie dzieje. tylko przygotowania. management według babci. to jest cos co kiedys napisałem. chyba będę kontynuował na ham-stwie, żeby nie zaburzać dyskusji tutaj. założyłem pierścień. w niekytórych sprawach stwierdzam pozorny postęp a w innych nic się nie dzieje. mam jasny pogląd i nie wszystko co uważam musi zostać pobożnym życzneiem - jeśli jest konieczne. Jestem na bieżąco w tematyce współczesność. Jak Lem. Jest taki szczep w Afryce, gdzie mężćzyźni mają festiwal pięknośći i mizdrzą się do kobiet aby wydać się atrakcyjnym jako kandydat do rozpłodu. Zwolna politycy w całej Europie muszą sie do nich upodobnić. Dyktatury nie chcemy ale i nie bezsilności. My tutaj na ulicy jesteśmy znaczącą grupą nacisku. Matysiakami jakich nie było - na żywo w internecie. Mozna prześledzić co mówiliśmy między sobą - to jest świetna kronika. Myślę, że w odróznieniu do innych - mamy tu możłiwość wsączenia naszych rozmaitych stanowisk i myśli w innych ludzi aby to co jest konieczne nie było pobożnym życzeniem.

Domagamy się porządku etycznego i wolnośći gospodarczej. Świat jest bowiem dużo bardziej skomplikowany niż gameboy albo komputer czy telefon komórkowy.
ham

czas wpisu: 2005-11-15 21:12:25

8207
Wielu "ludzi biznesu" wykazuje straty. Tylko jakim cudem budują domy, kupują auta? Kradną?
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 20:47:22

8206
Wraz z zeznaniem podatkowym każdy Polak powinien złożyć oświadczenie co mu przybyło w domu w ostatnim roku.Skończyłoby się zapisywanie kradzionych "dóbr" na mamusie, tatusia, kuzynki itd...

Też mogę sobie pofantazjować! :)
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 20:44:54

8205
Obserwując ostatnie lata w kraju widzimy, że w zasadzie uczciwych ludzi nie ma.(na stołkach wszelkich i decydenckich)Może tylko strach nauczy ich przyzwoitości.
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 20:36:13

8204
Wracajac do "ołówka" oczywiście Ty sobie swój kup gdzie chcesz, ale o takich "ołówkach" jak czołgi, samoloty, auta i inne to już my decydować nie bedziemy. :) Możemy decydować jedynie KTO je zamówi.
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 20:30:20

8203
xe masz rację, ale cudów nie ma. Zawsze ktoś musi decydować. Nie żyjemy jak dzikusy na wyspie i nie możemy sobie ścielić legowiska gdzie nam pasuje.Pytanie tylko kto decyduje.Bo "ktosie" są najczęściej podatne na wyciąganie łapy.


Może mi w skrócie powiesz o co chodzi z tymi komornikami co PiS wymyslił.
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 20:27:29

8202
8199- niezbedne niech sa , zbedne ciach
xe

czas wpisu: 2005-11-15 20:27:12

8201
tylko sie roznimy troche w sposobie dojscia do tego ciach
xe

czas wpisu: 2005-11-15 20:25:35

8200
w tej sprawie ja tez zdecydowanie - ciach
xe

czas wpisu: 2005-11-15 20:24:32

8199
chodzi o to zeby nie decydowano za mnie o kupnie olowka, minimum interwencjonizmu a sobie sami poradzimy, oby tylko nie przeszkadzali
xe

czas wpisu: 2005-11-15 20:23:27

8198
W sprawie korupcji xe jestem RADYKAŁ!
Ciach i juszzzzzzzzzzzzzzzzzz :)
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 20:22:12

8197
xe, no , ale wszelkie pozwolenia urzędnicze nadal będą istniały.

Ide poczytac o tych komornikach.
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 20:21:09

8196
oj zmorko jaka ty jestes idealistka, az ci zazdroszcze
xe

czas wpisu: 2005-11-15 20:21:00

8195
W każdym państwie, zawsze ktoś o czymś decyduje, nawet o kupnie "ołówka".Należy zmienić mentalności.A zmiana może nastąpić dopiero po napietnowaniu takiego postępowania. (łacznie z utratą pracy i świadczeń emerytalnych)
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 20:18:43

8194
nie zmorko to dotyczy dluznikow, ham dobrze mysli , bo ma ztym na codzien pewnie do czynienia jako przedsiebiorca
xe

czas wpisu: 2005-11-15 20:18:10

8193
xe? to znaczy nikt mi nie musi dać pozwolenia na budowe domu? Mogę sobie budować gdzie chcę?

Ham pisze fajne rzeczy, ale to są pobożne życzenia.
zmorka

czas wpisu: 2005-11-15 20:14:42

8192
chyba zeby to byly b. wysokie stolki, ale masz racje zmorko
xe

czas wpisu: 2005-11-15 20:14:20

8191
Ham to dobrze wyjasnil na swoim hamstwie ,Zmorko, kliknij sobie...w ogole tworzenie nowych urzedow ...nie mozna by uproscic przepisow, ograniczyc biurokracje zniesc koncesje, pozwolenia itp? i korupcja sama zacznie ginac smiercia naturalna, a tak nowy urzad to nowi urzednicy, nowe przepisy i nowe pola do naduzyc
xe

czas wpisu: 2005-11-15 20:12:03

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi



Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!