Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Pierwszy sekretarz

W księdze jest 30740 wpisów.

Jesteś 914970 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

9600
PiS byłoby może jeszcze zdolne zaakceptować rynek, ale pod warunkiem rewizji prawowitości kapitału będącego w posiadaniu polskich kapitalistów, a na to PO by nie pozwoliła, gdyż jest polityczną ekspozyturą układu powstałego przy Okrągłym Stole. Ze słów tych zrozumiałem, że nie będzie koalicji, gdyż w sojuszu z PO nie da się rozwalić polityczno-plutokratycznego układu rządzącego Polską. Dlatego lepszy jest rząd mniejszościowy, nawet na łasce Leppera-Attyli, który dokona oczyszczenia państwa z nieprawowitych wpływów „grup trzymających władzę”. PiS ma zamiar oczyścić administrację rządową i styk państwo-biznes z podejrzanych ludzi powiązanych z tajnymi służbami i postpeerolowskimi układami.

Mówiąc szczerze, nie brzmiało to wiarygodnie, gdy Kaczyńscy zerwali z PO - widząc tu szansę na rozbicie układu polityczno-oligarchicznego rządzącego Polską. Zbliża się 3 miesiące urzędowania nowego rządu i... NIC. Dekomunizacji nie ma, lustracji także. Zdominowana przez eseldowsko-udecki układ administracja nie została przejęta. PiS wziął „naskórek” władzy w postaci prestiżowych stanowisk rządowych, ale nie czyści administracji w dół. Fakt, że przeszkadzają mu w tym ustawy – np. o służbie cywilnej – ale nie słychać także, aby czy to rząd, czy to klub parlamentarny tej partii przygotowali projekty ustaw, które pozwoliłyby tego oczyszczenia dokonać. Obsadzono najwyższe stołki i nic. Nic nie dzieje się nawet w spółkach skarbu państwa. Nie tylko ich nie sprywatyzowano (co byłoby najlepsze), ale nawet nie oczyszczono. PiS przejmuje to, co jest istotne z perspektywy ewentualnych przyśpieszonych wyborów (telewizja), ale nie dokonuje oczyszczenia państwa z „grup trzymających władzę”. Wydaje się, że próby takiego „czyszczenia” są blokowane – tak trzeba chyba oceniać wymuszoną dymisję ministra skarbu Andrzeja Mikosza. Całe reformy, wizja IV RP ograniczyła się do... uchwalenia becikowego!
ham

czas wpisu: 2006-01-07 22:04:45

9599
PRZESILENIE?
Pierwsza zmiana w rządzie Kazimierza Marcinkiewicza. Jedna publikacja wystarczyła, by Andrzej Mikosz przestał być Ministrem Skarbu. Wiele do myślenia daje, że znowu był to artykuł w "Rzeczpospolitej".

Jednak nie to jest najbardziej dziwne. To, że w istocie zagadnienia chodzi o coś innego, niż pożyczka ujawniona przez dziennikarzy, można wyczytać z wypowiedzi premiera. Kazimierz Marcinkiewicz powiedział, że Minister Skarbu musi być "bez najmniejszej rysy", by chwilę później dodać, że Mikosza wykończyły "układy gospodarczo-biznesowe w tych spółkach", którym zaczął się przyglądać były minister. Wytłumaczenie tej (pozornej zapewne) nielogiczności umożliwiłoby najpewniej zrozumienie tego, co się w istocie w Polsce dzieje.

Prawo i Sprawiedliwość wyrwawszy się po nieoczekiwanym zwycięstwie wyborczym z łap Platformy Obywatelskiej zapowiadało podjęcie działań na rzecz wyraźnych zmian. Jednakże okazało się, że energii politycznej starczyło jedynie na złamanie układu w mediach. Złe sygnały natomiast dochodziły z administracji, gdzie nowy rząd miał bardzo poważne problemy z zapanowaniem nad zaskorupiałą administracją. Czy dymisja Mikosza jest objawem właśnie tego zjawiska?

Jeżeli tak, to teraz musi nastąpić bardzo zdecydowana ofensywa Kazimierza Marcinkiewicza, albo dogadanie się z owymi "układami gospodarczo-biznesowymi". Czyżbyśmy więc mieli do czynienia z przesileniem? Jaką drogę wybierze PiS?
ham

czas wpisu: 2006-01-07 22:00:19

9598
robią nas w konia i tyle - klasa polityczna robi sobnie z nas jaja.

juz sie zamazuje co PIS co PO juz nie wiadomo co i jak.

musimy to oprotestować. Dorn , zeby grozil lekarzom powołaniem do wojska za to ze chca miec uposazenie jak w Europie.

1.000 euro miesiecznie zarabia w Niemczech pilegniarka na cwierc etatu. na Pol tetau brutto jest to 3.000 z kawałkiem.

Schamiale zbydlecone polskie piekło !

Musimy to naprawiać. Ucieczki nie ma do nikąd. Wszyscy co wyjadą jak polaczek wrócą.
ham

czas wpisu: 2006-01-07 18:51:34

9597
W Warszawie - bez zmian
Państwo Polskie stało się igraszką zawodowych graczy.
Te same twarze pojawiają się w kolejnych odsłonach warszawskiej tragifarsy.
Telewizja relacjonuje spektakl na bieżąco.
Ludzie mogą więc mieć „sympatie”.
Klasa polityczna w Polsce jest w dużej mierze cyniczna i niekompetentna.
Hermetyczne środowisko dobiera sobie bezpiecznie całkiem kiepskich lub tylko bezwolnych ludzi.
Już dzisiaj widać, że żadnej zmiany nie będzie.


Pierwsze oskarżenia, dymisje, walka o media, kluczowe „becikowe”.

A może by tak nie zabierać i nie oddawać? Nie ogłupiać i nie dzielić?

Zostawić ludziom pieniądze, obniżyć podatki, zmniejszyć państwo, zreformować ZUS, uwolnić przedsiębiorczość tak, by mogła dawać pracę.

Nikt z polityków tego tak naprawdę nie chce.
Widzimy głodne oczy niespełnionych z przegranej „patii władzy”, która teraz „przygotowuje państwo do kryzysu”.
Rząd także zaczyna się „oczyszczać”. Pod wpływem mediów wychodzą na jaw pierwsze złe decyzje personalne.
Po kilku zaledwie dniach szumnie zapowiadanej „naprawy państwa” i latach przygotowań w opozycji.
A podatnik patrzy na to i płaci.

Za „walkę z bezrobociem”, za „zielone światło”, za „wrażliwość społeczną”, za „służbę zdrowia”...

Za walki których prawdziwych przyczyn i stawki często nawet nie pozna.

Polski podatnik musi znaleźć sposób na likwidację tej kosztownej i niesmacznej farsy.

Potrzebne jest nam szerokie, ogólnopolskie porozumienie.

Nie cyniczny „liberalizm”, nie „sanacja państwa” przeprowadzana przez tych samych „fachowców”, ale wyraźny sprzeciw świadomego, wymagającego i przede wszystkim zorganizowanego obywatela.

Reasumując: konieczna jest wymiana klasy politycznej, albo zmarnujemy historyczną szansę na polski sukces.
ham

czas wpisu: 2006-01-07 18:44:19

9596
Patrze na to z Londynu i nie moge zrozumiec dlaczego jest w komentarzach
taka nienawisc pomiedzy zwolennikami PO i PiS. Przeciez te partie jak zadne inne sa do siebie bardzo zblizone - ich prawdziwymi przeciwnikami jest przeciez SLD, w jakiejs czesci PSL ale i rowniez Samoobrona. Ja glosowalem na PO, ale teraz trzymam kciuki za Marcinkiewicza, nawet gdy w oczywisty sposob popelnia bledy (on czy tez Jaroslaw kaczysnki, ktory nim kieruje). Bo przeciez chyba najwazniejsze jest dobro kraju a nie partii - dla wielu tutaj to chyba nieoczywiste.

~GospodarkaIdioto!, 07.01.2006 14:08


ham

czas wpisu: 2006-01-07 16:29:20

9595
Teraz wiem - monarchia być może nie jest ustrojem doskonałym, ale lepszego nie
wymyślono.

~PJKM, 07.01.2006 16:05


ham

czas wpisu: 2006-01-07 16:26:57

9594
A miało byc tak pięknie!
Lepper finanse, Hojarska - Skarb, Łyżwa - sądy, Beger - edukacja...... KOŃ - marszałkiem.

~Tommy ze Śląska, 07.01.2006 16:16


ham

czas wpisu: 2006-01-07 16:25:45

9593
a ja jestem zachwycony
Bardzo słusznie, popieram.
Okazuje się że makiaweliczne metody zastosowane przez uczciwych facetów (Kaczory) mogą prowadzić do pozytywnych efektów.
To coś jak z Fausta...o tym co pragnąc złego w efekcie rodzi dobro.

~upwithUPR, 07.01.2006 16:12
ham

czas wpisu: 2006-01-07 16:24:27

9592
a ja jestem zachwycony
a ja jestem zachwycony !!!! kaczory ogrywają wszystkich i wszystko...jeśli dzięki temu będzie w kraju lepiej , to niech sobie rządzą przez najbliższe 50 lat


~awk, 07.01.2006 15:57
ham

czas wpisu: 2006-01-07 16:23:08

9591
jestem skrajnie liberalnym skrajnym konserwatystą monarchistą, założycielem nowej partii.

jestem obiektywny ale nie uprawiam kultu jednostek a wspólczesny program dla Polski musi być kompromisem pomiezy koniecznoiścia a mozliwościa bo karty nam bez naszej wiedzu i zgody rozdali Stalin z Hitlerem potem był Bierut nie Dajut, Gomułka, Gierek, Kania, Jaruzelski i Kwaśniewski.

Tusk nie jest graczem fair, wykiwał Olechowskiego, Płażyńskiego, Zytę i ujeździł Rokitę, którego cały Kraków ma w nosie. Platforma nie ma żadnego programu gospodarczego naprawy ekonomii.

My nie chcemy ochrony podatkowej dla oligarchó i koncernów tylko swobody dla obywateli.

Nie wiem ską sie biortą tacy kretyni, którzy przypisują zalety jednemu ugrupowasniu przy pluralizmie.

Pis i Po są do dupy, Sama Brona - z tym naczelnym chamem pezetper z kołchozu, Giertych nie jest zły owszem robi politykę po swojemu ale tkwi w okreslonej tradycji Dmowskiego w opozycji do kontynuatorów Piłsudzkiego.

Jak może ktoś mi przypisywać poglądy, którycy nie mam.

Ja jestem za zawodowym wojskiem i sprawną policja i an to zgadzam sie łożyć a reszta to gówno mnie obchodzi.

Jesli jako przedsiebiorca ryzykuje i daje prace i zarobek to ludzie muszą pracować nie kraść i oszczęzać i państwo nie może przeszkadzac ani w rentach a ni w zarabianiu pieniędzy.
ham

czas wpisu: 2006-01-07 16:14:28

9590
"...wczoraj przyszla Frania/niezla z Niej armata/,pilo sie autovidol,Ludwika i Skrzata,no i w lozku zgubil mi sie watek-kurwa zebym nie byl w ciazy..."

Napisz moj zdegustowany kolezko o Gzesiu-kurwa -Schetynie-taki nowobogacki palant z miasta Lwowiakow-Wroclawia.I wlasnie sie wybieram,tam gdzie Ty juz nie mozesz,czyli do "Czytelni",ale tyko po jedna ksiazke.
Zadowolony.PlatFFFFFFFFFFFFFFFFusku?
PS.Pozdrow Maryske J.R.
uncle

czas wpisu: 2006-01-07 14:07:22

9589
Nie wiem co bierzesz, ale musi byc mocne ;)
platfus

czas wpisu: 2006-01-07 13:39:22

9588
Wszystko sie zgadza,platFFFusku.
Nie masz zgagi/kurwa tu nie ma zadnego ffffffff,soory/Ale wyrzucajac Glos Sopranistki,ktora/juz jebany Urban sie brandzlowal/odrzucala idee Marysi Jana K? nie czujesz sie co najmniej w dyskomforcie moralnym?
Spoko i nara....
Dosc skutecznym pociagnieciem "moich" Kaczorkow bylo powolanie prof.Religi i patrz platFFFFFFFFFusie sie zgodzil,teraz Zyta,pozniej Maryska Jasio...itd....a na koncu Donald wrapie sie na komin i aby nie uszkodzic piorunochronu,zejdzie na ziemie,czego Ci i Twemu Idolowi zycze z calego serca.
uncle

czas wpisu: 2006-01-07 13:35:33

9587
To pokazuje, ze kaczory nie maja zadnych zasad.
Liczy sie tylko wladza.
Jak to im sie oplaca, to moga byc narodowymi socjalistami, kiedy indziej moga byc liberalami.
Byle tylko dluzej utrzymac sie przy wladzy.
Ale przynajmniej Zyta zdazy kilka dobrych zmian wprowadzic w Polsce i trzeba sie z tego cieszyc!
Liberalowie gora!!!
platfus

czas wpisu: 2006-01-07 13:16:09

9586
"No prosze" platfusku,odmieniajac Twoj nick,jest wszystko i quasi platforma,i Tusk ex prezydent/no takie zamiary mial bynajmniej/
Zastanawia mnie to "f",ktore jakos tak nie wspol gra z reszta waszego szczekania.
Idac dalej tym tropikiem/nie myl z namiotem/dojsc mozna do ciekawych wnioskow/Sila rzeczy odpuszczam Ci,choc moherowego beretu jeszcze nie kupilem,a i O.Dyrektor nie jest mym wyznawca/i tak nie skumasz/,prosil bym Cie "PlatFFFusie,o skomentowanie rzeczy niebywalej;-dlaczego wasza frustracja siega juz nie rozporkow,ale PRZYSZLOSCI POLSKI???????????????????????-Nie dali Wam sie pobawic?acha
uncle

czas wpisu: 2006-01-07 13:06:27

9585
Polecam w "rzepie" komentarz M Rybinskiego.
uncle

czas wpisu: 2006-01-07 12:41:23

9584
No prosze! Kaczory wydymaly moherowe berety i ojca dyrektora ;))))
Rozumiem, ze teraz wprowadzamy 3x15.
PIS moze miec klopoty, bo zatrzyma eksodus elektoratu z so i lpr. A elektorat miejski i tak bedzie wolal Platforme.
Po rozpadzie PISu pewnie Gilowska i Marcinkiewicz wyladuja w Platformie.
platfus

czas wpisu: 2006-01-07 12:38:40

9583
"...wiec pijmy wino,szwolerzerowie..."To wlasnie jest polityczny instyktn znienawidzonych przez "tylko my kurwa,a po nas to potop" ciezkobrzekow z parti Maryski Jana R.-Kaczorkow.Ba,media teraz rozbierac beda Zyte na czynniki,juz nie pierwsze/ur.1949/...................I to jest wlasnie madrosc polityczna Jaroslawa Kaczynskiego.
Przypomnijmy sobie,za co niby to,Trzecia sopranistka,zostala eufemistycznie mowiac"usunieta z parti platformersow" wszyscy wiedza,a Grzes schetyna-kurwa-witam kurwa,pana osla..."-wie najlepiej.Wmowil takiemu zadufanemu w sobie,niby politykowi znanemu zreszta z dzialalnosci quasi patryjotycznej jakim byl oslawiony,ustawianny przez "Bolka" KLD.Ale to pestka.
Ty Wyborco,masz chuj do powiedzenia.
Nasze pierdolone "media",za Ciebie beda decydowaly co jest kurwa w morde mac dobre dla Ciebie i jakich kondomow uzywal/a w przypadku plci piekniejszej,zawsze znajda sie frustratki w osobach Kingi Dunin,czyKazi Szczuki,ktore w kolorowych springerowskich pisemkach,beda udowadnialy,ze sex z ta sama plcia jest remedium,na ta nasza "kaczorowska" kurwa-czesc Grzesiu.-rzeczywistosc.
Moze tego nie wysle,bo znow wirus jaki....ale niech bedzie,oooooooooo na slowo wirus wlaczyl sie Norton.
uncle

czas wpisu: 2006-01-07 12:25:31

9582
co tu dodać co tu ująć to był po prostu

VOX POPULI VOX DEI

Bóg Honor Ojczyzna - Jeszcze Polska nie zginęła póki my żyjemy.

Do miłości Ojczyzny dojrzewa się wtedy gdy ja sie traci !!! A to jest dom, w którym mieszkamy. Jest trudno i trzeba naprawić dach i osuszyć fundamenty i wytruć szczury kradnące zapasy. Ten dom jest święty.
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:24:13

9581
Platforma tonie
To bardzo dobry strzał, i bardzo dobra wiadomość dla ludzi pragmatycznych,nie kierujących się emocjami.
Pani Zyta Gilowska, jest za dobra i za mądra,żeby
pozostawała na uboczu.Brawo PiS! A PO niech się wścieka, niech się dalej szokuje.

~Janka fr., 07.01.2006 10:12


ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:21:10

9580
Platforma tonie
Strzał z pancernika Zyta dopełnił marny w ostatnich miesiącach żywot platformy. Zobaczymy, które szczury jako pierwsze opuszczą tonący okręt. Jakie macie typy?

~markus, 07.01.2006 09:45
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:20:18

9579
To się nazywa - POLITYKA !
Jarosław Kaczyński - największy strateg po Marszałku. Józefie.

~PiS fan, 07.01.2006 10:08


ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:18:55

9578
To się nazywa - POLITYKA !
Jarek Kaczyński jest mistrzem, graczem pierwszej wody. PO-owcy mogą się jedynie uczyć od niego jak się uprawia politykę. Posty platformersów są tego świetnym dowodem. Brawo PIS !!!

~wuwel, 07.01.2006 09:24
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:18:10

9577
Szczerze? Nie dziwię się temu ani trochę...
Popieram. Upadła Platforma musi jeszcze bardziej upaść aby odsunieto całe kierownictwo, bez wyjatków, old władzy? Musi przyjść czystka jak za Stalina oczywiscie bez drastycznych posuniec bo inaczej PO jest pogrzebane

~filozof, 07.01.2006 09:27
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:17:21

9576
Szczerze? Nie dziwię się temu ani trochę...
Zyta Gilowska ma kwalifikacje i zamiłowanie do polityki. Była lojalną członkinią Platformy, ale Gronkiewicz-Walz (która ma wygórowane aspiracje polityczne, a Pani Zycie nie dorasta do pięt pod absolutnie żadnym względem; pamiętam żenujący występ Gronkiewicz-Walc przed Sejmową Komisją Śledczą d/s prywatyzacji PZU) wspólnie z Tuskiem zmusili ją do opuszczenia Platformy. PiS jest po tej samej stronie sceny politycznej co Platfoma, która ostatnio dryfuje w lewo (patrz "becikowe" dla wszystkich matek). A więc o co chodzi. Pani Zyta jest dobra i niech się wykaże. Powodzenie rządu Marcinkiewicza leży w interesie wszystkich Polaków, którzy nie są zaangażowani politycznie po stronie opozycji.

~obserwator, 07.01.2006 08:48
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:16:29

9575
Szczerze? Nie dziwię się temu ani trochę...
Choć jestem zwolennikiem PO, byłem całkowicie przeciwny pokazowemu potraktowaniu Gilowskiej przez Tuska w kontekście zarzutów o nepotyzm. To była ze strony Tuska demonstracja, która samej PO zaszkodziła. Teraz Gilowska nie ma żadnych długów w stosunku do PO i powinna robić to, co uważa za stosowne. A jeśli przy tym będzie to na złość PO - ma do tego absolutne prawo, bo PO potraktowało ją niewdzięcznie...

~nemo, 07.01.2006 08:34
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:15:41

9574
ja licze na to , ze kaczory nie sa przeciez glupie- walka z postkomuna- owszem, won z korupcja- wspaniale, rozliczenie lesia, ola i innych - super, ale jak zwykłemu człowiekowi sie nie poprawi, to nici z rzadzenia jeszcze przed koncem kadencji, chyba nie chca skonczyc tak jak sld?
xe

czas wpisu: 2006-01-07 10:15:00

9573
Zyta jest ok!! Dlatego się jej pozbyli z PO.
To niezbyt uczciwa partia!

~m k, 07.01.2006 09:57
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:14:40

9572
I PONOWNIE BEDZIEMY MIELI KLASYCZNY PRZYKŁAD BEŁKOTU...
PANIE GIRTYCH I CAŁA TA "KOMPANIA" JAK TAJ DALEJ BEDZIECIE JECZEC I NIC NIE ROBIC TO W NIEDALEKIEJ PRZYSZŁOŚCI SPOTKAMY SIĘ W WARSZAWIE NA WIEJSKIEJ (MY PO JEDNEJ STRONIE BARYKADY - JAKO NARÓD ZDESPEROWANY A wy PO DRUGIEJ STRONIE BARYKADY JAKO "NIESKAZITELNI I WSZECHWIEDZĄCY POLITYCY"...

~T@FIK, 07.01.2006 09:57
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:13:47

9571
Zyta weszła potwierdzone na 100%
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:10:40

9570
Sytuacja jest bardzo zabawna dla PO, PIS nie straci elektoratu bo my glosowalismy na obie opcje na praworządność i uczciwość i na rozwój gospodarczy a nien na socjalizm.

PIS szybko odczyta pozytywne rekacje - a konsternacja w obozie PO - w Sejmie nie bedzie glosowania za nowymi wyborami - nagle LPR i Samoobrona marginaqlizuja sie bo w PO sa zwolnnicy Zyty Gilowskiej.

Przypomnijmy Zyte odcieli pod pretekstem zatrudniania synowej po to żeby wstawić te przebrzydła babę Gronkowiec-Walc na jej mijesce w Warszawie.

Ale my wolimy babę co nie rera jak Rokita, Donald i ta Gronkowiec-Walc

Całna kłowa w kłopki bołdo głyzła tławę kłęcąć mołdą - hihihihiih
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:10:05

9569
PiS powinien Bogu dziekowac jak sie zyta zgodzi, bo to bedzie wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu [ tak mysle ]
xe

czas wpisu: 2006-01-07 10:09:11

9568
Czy jesteś za wejściem Zyty Gilowskiej do rządu PiS w charakterze wicepremiera i ministra finansów?

Tak 50%

Nie 41%

Nie mam zdania 9%

Ogółem głosów: 4856

HAM

czas wpisu: 2006-01-07 10:04:58

9567
tak sobie musle , ze wywalili zyte z Po pod błahym pozorem, bo zaczeli sobie zdawac sprawe, ze ich przewyzsza pod kazdym wzgledem .
xe

czas wpisu: 2006-01-07 10:03:03

9566
SUUUUUPERRRRR!!!!
Pani Profesor!
Jesli Pani, osoba najwspanialej plasujaca sie w konstelacji polskich ekonomistow bedzie laskawa oddac swoj talent pracy dla Polski - zasluguje Pani na laur.
Piekna Pani, tak dotknieta i okaleczona bolescia swej sluzby, nie baczac na zlosliwosci i podjazdy, zdola Pani odpowiedziec na "wezwanie do sluzby" swoja, wiem, ze gorzka, zgoda - objawi Pani ponownie swoja wielkosc!
To Pani byla osoba magnetyzujaca mnie i wielu z otoczenia do glosowania na Platforme. Gdy Pani zabraklo - zabraklo swiatla.
Nie mowmy o tym!
Mowmy o Pani pomyslnym dla Polski wejsciu tam, gdzie Pani miejsce!
Moge jedynie ucalowac Pani rece.
Uklony.

~zrak1, 07.01.2006 01:49
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:02:50

9565
KWASNIEWSCY TO SĄ PRZECHRZTY - A KIEDY SIE OCHRZCILI DZIEN PRZEDTEM - NIE PODALI ?

OTO SYN MARNOTRAWNY Z PZPR-U

WON KWASULE
ham

czas wpisu: 2006-01-07 10:01:02

9564
to , ze odchodzi lubinska to jest b. dobrze, mila byla kobieta z perelkami na szyi, kokietka troche, ale niektore jej wypowiedzi jako min finansow zwalaly z nog, tak to sobie mozna pogadywac u cioci na imieninach
xe

czas wpisu: 2006-01-07 09:59:04

9563
Zyta jest swietna! ma baba jaja :) tak na serio to jest wlaswy czlowiek ...
na wlasciwym miejscu... jest nie tylko ekspertem ale i ma niesamowita charyzmę! ja jestem za!!!!
pozdro

~adams, 07.01.2006 09:24
ham

czas wpisu: 2006-01-07 09:58:23

9562
Albo Zyta zrezygnuje z 3x15% albo PiS się na 3x15% zgodzi.
ham

czas wpisu: 2006-01-07 09:56:17

9561
a jako, ze w narodzie nie ma wiekszych zmatrwien, od wczoraj media trabia bral li kwach slub koscielny [ uwaznienie ] z jola w grudniu czy nie bral, a jak to oni sie kochaja golabeczki, ciesz sie ludu .
xe

czas wpisu: 2006-01-07 09:52:27

9560
TaK KOCHANY XE !!!

i LUDZIE CO TU MOWIĆ - rządzą nami nareszcie profesjonały od polityki i wogole od prawa i gospodarki.

Oczywiscie bedziemy mieli i dekomunizacje i wolność gospodarczą, zmniejszenie szans korupcji mniej okazji dla kradzieży mienia zlodzieja - bo najprostsza zasada na to "i Salomon z pustego nie naleje".

Jesli zlodzieje systemowi nie beda mieli z czego krasc to zostaną oddani na pastwę wolnego rynku. A tam zwyciężą cena i jakość i nic więcej.

POLSKA STAJE SIE NORMALNYM KRAJEM W KTORYM WARTO ZYC I PRACOWAC.

OBNIZYC PODATKI UNIEZALEZNIAC PRZEZ DYWERSYWFIKACJE ENERGETYKE

BIOPALIWA, BIOGAZ, GAZ DRZEWNY, PELETY TO NAS UWOLNI OD ROSJI. POPIERAJMY PRODUKCJE RODZIMĄ TŁOPCZAREK OLEJOWYCH GENERATOTORÓW GAZU DRZEWNEGO - TO SĄ POLSKIE MIEJSCA PRACY W ROLNICTWIE I PRZEMYSLE PRZETWORSTWA I W DYSTRYBUCJI.

NIECH POLSKA PACHNIE FRYTKAMI.

NIECH ZYJE UNIWERSYTET W IOWA !!! PHYSICS INSTITUTE - buduja generatory gazowe z Chinami ! A my ?


ham

czas wpisu: 2006-01-07 09:50:01

9559
Chlebowski podkreślił, że przyjęcie przez Gilowską oferty PiS jest niezrozumiale, bo była ona zawsze zwolennikiem podatku liniowego. Tymczasem głównym motywem kampanii wyborczej PiS była walka z pomysłami podatkowymi PO -w słynnych klipach wyborczych znikała żywność z lodówki i upadały pluszaki.

Informacji o powołaniu Gilowskiej do rządu Marcinkiewicza nie dowierza też lider LPR Roman Giertych. "To autentyczny skandal - komentuje. - Zostaliśmy oszukani. Oświadczam, że gdybyśmy wiedzieli, że Zyta Gilowska znajdzie się w rządzie Marcinkiewicza, nigdy nie otrzymałby on od nas wotum zaufania. Jej poglądy na gospodarkę są skrajnie liberalne, całkowicie nam obce" - dodaje lider Ligi.

Według "Gazety Wyborczej" tak wyrazisty polityk, jakim jest Gilowska stał się łakomym kąskiem dla PiS. Politycy tej partii przyznają, że Gilowska jest charyzmatyczna i "silna medialnie". Gazeta przypomina jej mistrzowskie puenty w wystąpieniach sejmowych.

Tym razem silna osobowość byłej wiceprzewodniczącej PO będzie atutem Prawa i Sprawiedliwości.
ham

czas wpisu: 2006-01-07 09:49:17

9558
powalanie Zyty do rzadu tonieglupi pomysl, platforme wykreci juz prawdopodobnie spodem do wierzchu, ale nie chodzi przeciez o uczucia platformy, chodzi o to , aby pis zaczal madrze takze z gospodarka, bo na samym becikowym daleko nie zajedziemy
xe

czas wpisu: 2006-01-07 09:48:40

9557
KOCHAM ZYTĘ !

Zyta Gilowska - nowy zastrzyk energii dla PiS

Zyta Gilowska będzie wicepremierem i ministrem finansów w rządzie Kazimierza Marcinkiewicza. Teresa Lubińska odchodzi po dwóch miesiącach urzędowania. Wczorajszą informację Panoramy potwierdza dzisiejsza prasa.
Według "Rzeczpospolitej" medialne spekulacje o możliwym objęciu przez Gilowską stanowiska w rządzie Marcinkiewicza pojawiły się kilkanaście dni temu. Wówczas, jak wynika z informacji gazety, liderzy PO, m.in. Jan Rokita, mieli ją pytać, czy jest w tym ziarno prawdy. Gilowska miała przysięgać, że do rządu nie zamierza wejść.

Dlatego, gdy pojawiła się informacja o objęciu przez nią rządowego fotela, politycy PO byli wstrząśnięci. "To dla mnie autentyczny szok" - powiedział "Rz" Zbigniew Chlebowski z PO, wiceszef Komisji Finansów Publicznych. "Nie wiem, co mogło ją do tego skłonić. Chyba tylko chęć zemsty na Platformie. A PiS prawdopodobnie chce doprowadzić do podziałów w PO" - spekulował.
ham

czas wpisu: 2006-01-07 09:39:32

9556
Jesli PIS zaprasxza Zyte do współodpowiedzialności to tako rzekła Zyta:
Ale deficyt budżetowy to przecież różnica między planowanymi wydatkami a prognozowanymi dochodami.

Jeżeli duże deficyty budżetowe mamy co rok, to państwo zmierza do plajty.

- No więc co plajta ? Jeśli wydatki zwiększać to co z dochodami - bo te dochody to podatki - wyciąganie pieniędzy z naszych kieszeni pod pretekstem, że potrzebne na coś np. becikowe co jest wielkim darem.

Załóżmy, że mamy 40.000 urodzin w roku razy 1.000 złotych. Tzn składka po 1 złoty na łeb. Ale nie wszystcy pracuja to wychodzi może po 3-4 złote. Nigdy nie mówia jak jest. Tylko jak chcą byśmuy słyszeli.

Zatem jeśli chemy mniejszych podatków, to myuszą zmniejszać wydatki. I tego podobno chiała PO - a zatem Zyta Gliowska w rządzie PIS musi to samo twierdzić ! Bo to logiczne i trzyma sie kupy.

Ale precyzja. PO w Sejmie nie może oponować rozsądkowi gospodarczemu. A gdy LPR i Szambo-brona zawetują straca popularność zyskana becikowym !

PIS MUSI wprowadzać liberalizm podatkowy bo inaczej umoczy całą polską gospodarkę i zadusi ludzką kreatywność !!!

Musimy być wolni musimy móc jeździc na polskich bio-paliwach ekologicznych i tanich.

DOMAGAJMY SIE SZYBKICH DECYZZJI.

Nawet nie wiem kiedy sie sieje rzepak - ale musimy isc naszą polska droga i nie ogladac sie na nikogo - bo nas dupczyli i dupczyc beda - a my sie nie chcemy dac dupvczyc !




ham

czas wpisu: 2006-01-07 09:37:08

9555
Zastanawia mnie slowo szyrf"opozycja konstruktywna"Wymadrzac sie nie bede,ale ,choc tak troche na emigracjii,ciagle slysze...a moze nic nie slysze.
Mnie chamowi nazwisko Giedroic,mowilo to samo co przecietnemu francuzowi,lub elemanernemu zjadaczowi chleba,-NO MOZE Z RODZYNKA"
Rozczaruje kazdego,kto chce to przeczytac.Uwazam "ksiecia"Giedroicia-pisownia polska,nie poprawna,bo przeciez Ty Polaku,zrodziles Holokaust"wiec mozesz byc literacko nikczemnie madrym.Ty gazowales miliony wycieczek z polskiej biedy,do niemieckiej....\\
....No dobrze,
A pan Giedroic wbrew aureoli,dla mnie jest czerwonym fascynastalinowskim szpiegiem-Czesc Jego Niepamieci!!!!
PS.Sa dokumenty/kontrowersyjne co prawda/juz pisze ten numer....
juncle

czas wpisu: 2006-01-07 02:36:25

9554
Wszystko sie sprowadzalo,prosze Towarzystwa i Towarowek jak najbardziej...;ze Gilowska Zyta,byla przeciwna/bo wiedziala/coz to robi wnuczek...Donald...????A no wnuczek Donald/pomijam jego wypowiedzi w 1992 roku,przy "nocnej zmianie",robi numer nastepujacy.Gilowska bedac po agencie Olechowskim Trzecia sopranistka/bo tak sobie zazyczyli wyborcy/,zagraza mu juz nie meryorycznie/doswiadczenie,jakies prace naukowe,tytul profesora/czym tuszczek poszczycic sie nie moze,wiec zzzzzzschetyna co na dzien dobry odpowiada "kurwa" namowil predendenta do zwiazania sie na dobre i na zle,a moze M jak milosc,do robienia na zlosc tym co ukradli ksiezyc.Smiesznie to dodawac,ale zwolennikow kradzenia ksiezyca okazalo sie wiecej,niz kradzenia naszych portfeli.Wyjebali Z.Gilowska pod pretekstem "niby waznym"Nie mnie to oceniac,czy ktos byl w ciazy przed Maryska Jaskiem,czy Donaldem,czy po.Sama zainteresowana przyznala,ze jesli miala byc to medialna awanturka,to "Sasi"vide-Marysia Jasiu-powinni byc kurwa w tej swojej konserwatywno-guasi-gloweczce zadowoleni...Grabisz sobie Maryska Jasko Rokicinko!!!!
uncle

czas wpisu: 2006-01-07 00:46:13

9553
nikt nie może zarzucić Zycie skłonności socjalistycznych - lubie jej stanowczość.

Polska idzie w dobrym kierunku.

PIS nie odyma się - wziął Religę bierze Zytę buduje koalicje ludźmi, ktoryuh lubimy i sznujemyu bez nadętych bubków.
ham

scenapolityczna.friko.pl/
czas wpisu: 2006-01-07 00:06:12

9552
yta Gilowska
Urodziła się w 1949 roku w Nowym Mieście Lubawskim. W 1972 roku ukończyła studia w Instytucie Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego (ekonometria). W 1981 roku uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W roku 1994 w UMSC uzyskała stopień naukowy doktora habilitowanego nauk ekonomicznych a w 1999 – tytuł profesora nauk ekonomicznych.

Od 2001 jest profesorem zwyczajnym Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Jest autorką 220 publikacji naukowych (w tym 20 książek) z zakresu finansów publicznych. Była współautorką projektów: rozdziału VII konstytucji (Instytut Spraw Publicznych-1997); ustawy o samorządzie województwa (Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową-1998). Do 1994 bezpartyjna.
ham

czas wpisu: 2006-01-07 00:01:58

9551
Wielka manipulacja Belki
Rozmowa z prof. Zytą Gilowską, posłanką Platformy Obywatelskiej, wiceszefową sejmowej komisji finansów publicznych
Nie ma żadnej stabilizacji w finansach publicznych, nie ma żadnej poprawy. Miała być kompleksowa reforma finansów publicznych – nie zrobiono nic. Jeśli premier Belka twierdzi co innego, mija się z prawdą. Według rządowego projektu budżetu w przyszłym roku deficyt wyniesie 35 miliardów złotych, wobec zaplanowanych na ten rok 45,5 miliardów. Premier Belka mówi, że to dowód na to, jak racjonalnie rządzi publicznymi pieniędzmi jego ekipa. A rządzi?

– Każdy przytomny rząd wie, że nie należy zadłużać się ponad miarę. Wie to nawet spora część lewicy. Marek Belka zdaje sobie sprawę z zagrożeń, jakie niesie taka katastrofalna polityka finansowa, co nie zmienia faktu, że w ustawie budżetowej zaproponowanej przez jego rząd mamy do czynienia ze zręczną mistyfikacją, dokonywaną na dwa sposoby. Politycy gabinetu Belki z ministrem finansów na czele robią wszystko, by w debacie publicznej najwięcej mówiło się właśnie o deficycie budżetowym i o tym, jakim sukcesem jest jego zmniejszenie w przyszłym roku. Ale deficyt budżetowy to przecież różnica między planowanymi wydatkami a prognozowanymi dochodami. I to tylko w jednym roku! Deficyt jest istotny o tyle, że pokazuje skalę niedoborów w państwowej kasie. A problemy naszych finansów mają charakter trwały, wręcz strukturalny. Jeżeli duże deficyty budżetowe mamy co rok, to państwo zmierza do plajty.
ham

czas wpisu: 2006-01-07 00:00:35

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi


Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!