Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Pierwszy sekretarz

W księdze jest 30740 wpisów.

Jesteś 914970 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

11550
To juz ustaliliśmy tak:PIS jeszce nie rządził,W poprzednich rządach jedynie Lech Kaczyński zasiadał w resorcie sprawiedliwości no i że 14 obecnych posłów PIS było kiedyś w AWS co daje obsolutną większość twoim zdaniem w obecnym sejmie :) Z byłych Posłów AWS jedynie Ludwik Dorn zasiada w obecnym rządzie ale nie było go w rządzie AWS :) Z faktami nikt nie dyskutuje oprócz idioty kuby.
AB

czas wpisu: 2006-02-21 18:52:28

11549
Żywiciele bronią się przed pasożytami np. przez doskonalenie układu odpornościowego. Pasożyty zmieniają swoje białka, by układ odpornościowy nie mógł ich rozpoznać. Wirus grypy jest bardzo zmienny, dlatego nie możemy się na niego uodpornić. Wirus czarnej ospy jest mało zmienny, dzięki czemu szczepionka skutecznie go eliminuje.
Walcząc z pasożytami, zwłaszcza z bakteriami chorobotwórczymi, człowiek sięgnął po środki chemiczne, m.in. antybiotyki.
ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:51:46

11548
socjalizm i etatyzm jak w PIS czy SLD to jest pasożytnictwo
ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:50:53

11547
Pasożyty mogą być zewnętrzne, np. kleszcze i pchły lub wewnętrzne, np. bakterie i tasiemce.
Mogą być zarówno bakteriami, protistami i grzybami jak i roślinami i zwierzętami.
Pasożyty wewnętrzne charakteryzują się uproszczoną budową ciała- żyjąc w organizmie żywiciela nie muszą mieć dobrze rozwiniętych narządów zmysłów i ruchu.
ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:49:40

11546
stał się niezwykle sprawnym drapieżcą- i aż nazbyt skutecznym. W efekcie doprowadził do zagłady wielu gatunków zwierząt.
Przez człowieka wyginęły zwierzęta takie jak mamuty, tury, tarpany i wiele innych, większych i mniejszych.

Niektóre gatunki składaja się zpjedynczych osobników PZPR/SLD Jaruzelski/Olejniczak
ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:48:53

11545
Adam Lipiński nie był idioto w WAS.Wiązowski waldemar w jednym miejscu ma jedno imię w drugim ma jeszce Bogdan dlatego system nie wybrał tego nazwiska idioto.Ja wiem że dla ciebie to wszystko jedno bo ty z faktami nie dyskutujesz hahahahahahaha!!!!!
AB

czas wpisu: 2006-02-21 18:48:16

11544
Im liczniejsza populacja ofiary, tym więcej pokarmu dla drapieżców i ich potomstwa. Jednak im liczniejsza populacja drapieżcy, tym więcej ofiar zostaje zabitych. Populacje drapieżcy i ofiary wzajemnie regulują swoją liczebność. Zależność między roślinożercami i roślinami jest podobna.
Roślinożercy i drapieżcy, zmniejszając liczebność zjadanych organizmów, ograniczają także konkurencję między nimi. Jeśli konkurencja międzygatunkowa jest słabsza, to może współistnieć więcej różnych gatunków. Tym samym roślinożercy i drapieżcy przyczyniają się do utrzymania bogactwa gatunkowego w przyrodzie.

To jest dowód w politologii na koniecznośc systemu wielopartyjnego i wielu dobrytch pomysłów bez prymatu PZPR i SLD - jakto było już wiemy ! cdn.
ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:46:15

11543
Drapieżcy zwykle polują na wiele gatunków ofiar, co pozwala im przeżyć, gdy populacja jednego z gatunków jest mało liczna.

Mam osbiscie liczne ofiary w PZPR, UW, AWS, SLD, PO I PIS.
ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:44:04

11542
Drapieżcy:

Pokarm zwierzęcy zawiera dużo białka i tłuszczu, jest łatwiej przyswajalny od pokarmu roślinnego, ale trudniejszy do zdobycia.
Kły i pazury drapieżników, ich silne mięśnie, wyspecjalizowane narządy zmysłów- wzrok, słuch, węch- oraz zachowanie polujących zwierząt, w tym polowanie stadne, są adaptacjami umożliwiającymi schwytanie ofiary.
Sprawność narządów ruchu i zmysłów jest też nieoceniona dla ofiar- pozwala im wcześnie spostrzec drapieżcę i uciec.

ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:42:21

11541
Rośliny mają dużą zaletę jako pokarm- nie uciekają. Trzeba je tylko znaleźć. Stanowią jednak pokarm niskiej wartości- zawiera on za mało białka, za to dużo celulozy.
W trawieniu zwierzętom pomagają bakterie i pierwotniaki, żyjące w ich przewodzie pokarmowym. Dlatego układ pokarmowy wielu roślinożerców jest bardzo rozbudowany. Aby ułatwić trawienie, pokarm musi być dobrze roztarty. Służą temu mocne zęby, często rosnące przez całe życie.
Roślinożercy rzadko uśmiercają rośliny, którymi się odżywiają. Zwykle obgryzają liście i młode pędy, co osłabia roślinę.
ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:41:18

11540
Jako ewolucjonista i historiozof dokonam teraz pewnego porównia aby ujawnić dlaczego nagle ujawniają sie siły krytykujące PIS i PO imputując konsekwencję następstwa AWS. Zaznaczam, że żadna z opcji reperezentwoanych w Sejmie nie należy do mojego światopoglądu a wybór jest wyborem mniejszego zła i kierowałem się tym kto najpewniej dokona oczyszczenia Stajni Augiasza z postkomunistycznego gówna z AWS i SLD - a zatem wprowadzenie z ewolucjonizmu w swiecie ożywionym a potem w polityce i naukach społęcznych:

Większość żyjących dziś gatunków to organizmy cudzożywne, czyli odżywiające się materią organiczną wyprodukowaną przez inne organizmy.
W wyniku ewolucji „zjadający” przystosowują się tak, by jak najskuteczniej zdobywać pokarm, a „zjadani” bronią się przed zjedzeniem.
Wyróżniamy trzy podstawowe zależności międzygatunkowe typu „zjadający-zjadany”: roślinożerność, drapieżnictwo i pasożytnictwo. Pokarmem roślinożerców są rośliny, drapieżników-zwierzęta. Pasożyty odżywiają się zarówno roślinami, jak i zwierzętami. W przyrodzie jest też wiele organizmów odżywiających się szczątkami organicznymi.

ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:39:53

11539
Ależ wy jesteście głupi i naiwni!
Te strony założył sam Cimoszewicz, aby wiedzieć, co się o nim mówi. Nie wierzycie? To zastanówcie się, dlaczego nie ma tu niczego negatywnego o nim, czego nie możnaby przeczytać gdzie indziej.
Carex

czas wpisu: 2006-02-21 18:33:14

11538
Ta strona jest swoistym dokumentem czasów - takim jak napisy w Pompeji - wulgarne ale oddające to. Moje wydawnictwo gromadzi skwapliwie wszelkie materiały i w niedługim czasie wyda w USA ten zapis aby - po pierwsze zarobic a po drugie udokumentować.

Dlatego, że funkcjonuje tu wspaniale formuła cenzury idiotyzmy lewackie wycinamy KONSEKWENTNIE.

SLD jest partia komunistyczną i dlaetgo nie mogła uzyskać nic dla Polski i nie uzyska nic nigdy. Zadbaliśmy o to. Teraz nadchodzi okres prosperity dla Polski i Polaków. Tylko, że musimy pozbyc sie niezrozumiałego dla Ameryki pasożytnictwa.

Nie PIS tylko Polonia zabiega o trwałe przymierze z Ameryką. I ze wszelkich sił tego osiągniemy mając wpływ na SEjm dzisiaj. Kto jest przeciw nam ten jest przeciow Polsce.

Jeszcze Polska nie zginęła póki my żyjemy - co nam obca szabla wzięła szablą odbierzemy !!!

Naszym domem jest Polska !!! Na pohybel głupcom i złodziejom z SLD !!!

Dość juz klęsk czas na nowe nowe twzrrze nowe pomysły nowe szanse

zapomnijmy o głupolach z PZPR i SLD
ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:29:35

11537
w AWS było sporo dupków ale i byli ludzie wartościuwi - to jest wynik zwykłego rozkładu normalnego krzywej dzwopnowej Gaussa. Należy jednak pamiętać, że większość tych ludzi to jakieś złamasy, rozbitki życiowe szukająće kariery w polityce i znaleźli ją zaróno SLD jak AWS są już przezszłośćią i należy konsekwentnie dążyć do usuwania z ekranów mnonitorów wszystkich starych dup i wybierać nowe twarze bez starych dup w tle pociągających sznurki.

Polska jest wspaniałym krajem. Pięknym i jest tutaj wprost niewyczerpany rezerwuar niezwykłych talentów o czym świadczy sukces Polonii w Europie i w Ameryce. Obecnie mamy inne warunki, możemy wyjeżdzaćź i wracać przywożąc nasz doświadczenia i sukcesy i wracając zwalczamy pozostałą w Sejmie miernotę.

Ale jasno widzimy wroga, tejo wyselekcjonowanej miernoty politruków, Millerów, Oleksych, Kwaśniewskich, Belek, Borowskich, Bochaniarzy, Siwców, którzy nie zrobili poza gestem Siwca nic znaczącego dla Polski. Tych skurwieli pozbywamy się - to żałosna przeszłość.

Cała Solidarność okrągły stół to zmowa i piramidalna głupota zdurnmiałego i ogłupiałego narodu. To trzeba obiektywnie przyznać. Na szczęście głupi lud dał sie w ciągnąć w falę protestu za brak kiełabsy i nareszcie Polska jest wolnym krajem.

Wedle doktrynu marksa i lenina żadna klasa nie oddaje władzy bez walki. Jeśli te wpisy lewaków, krytykujące na slępo i bezładnie wszytko coe nie jest nimi jest "walka" to jestem dziwnie spokojny. Nikt noramlny w tym kraju nie uwierzy, że kariara jest możliwa z SLD - tylko w SLD ale to są hipokryci może godni podziwu za oszustwa korupcje i cwaniactwo ale te nazwiska przejdą do polskiej historii jako zasrańcy a na ich potomków będą pluli wszyscy ludzie w Polsce.


ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:29:18

11536
Sprawdź nazwiska:
- Waldemar Wiązowski
- Adam Lipiński

Szukałem tylko chwilę. A może oni nie byli razem z kaczkami w sejmie I kadencji?
Nie dość ze kurwa ślepy to jeszcze głupi jesteś.

Do Telegrafu dojdziemy w swoim czasie. Najpierw zdobądź się na obiektywizm.

kuba

czas wpisu: 2006-02-21 18:29:10

11535
Wszyscy właźcie jak tylko będziecie mogli tam w nasze tajne miejsce. Ogłoszenie pewne tam umieściłem :D
Cimoszenko

czas wpisu: 2006-02-21 18:24:56

11534
Menel, w szwecji też rządzą socjaliści i są afery, ale problem polega na tym, że należy odróżniać socjalistów od bolszewików - najbardziej zbrodniczej formacji w historii człowieka
AB

czas wpisu: 2006-02-21 18:15:38

11533
"Żaden socjalizm potem nic wiecej nie osiągnął oprócz ogólnej nędzy." w SZwacji rzadzi partia socjalistyczna i nawet niezle im sie powodzi.
menel

czas wpisu: 2006-02-21 18:11:57

11532
nie mamy nic wspolnego z AWS ale wróg naszego wroga nie ejst naszym przyjacielem - nie wiem co za niedomyśłne bękarty z matołectwem z niedoboru jodu szerzą swoją propagandę jedynymi wrogami AWS są ludzie bezpieki WSI komuchy a tych juz nie chcemy na świecie.

Większość z nas mieszka w USA lub Europie prowadzi przedsiebiorstwa, weykładfy uniwesryteckie i zadziwieniem obserrwquje bezmiar głupoty wtrętów komunistycznych.

Ale ich obećność jest dowodem, że to bezczelne zagrożęnie, które bezwzględnie z pomocą CIA i FBI i NATO należy wyplenić z Polski, ponieważ stanbowi śmiertelne zagrożenie dla Paktu Pólnocno-Atlantyckiego jako strategiczny sojusznik terrorystów i to wynika z tonu postów tych ludzi. Szkody, które zostały wyrzązone są ogromne.

Szkodników należy usować i na szczęśćie są widoczni i łatwo wykryć ich powiązania. Zdecydowanie są niewygodni i dla Wschodu i dla Zachodu bo znaja zbyt wiele yajemnic o wpływowych ludziach. Polska nie jest graczem strategcznym ale poprowadzi bez ludzi SLD skuteczną suwerenną politykę.

SLD jest skończone i wykpione przez Amerykę i Rosję a przyjaźń Millera i Schroedera ma szczególną wypowiedź w antypolskiej decyzji braku dywersyfikacji zaopatrzenia energetycznego - obaj panowie odegrali tutaj znacząćą rolę. Gerdi jest pośmiewiskiem dla Niemców i należy sie spodziewać, że wkrótce fajtnie.

Miller jest pośmiewiskiem dla Polaków ale to był bezczelny zajob, który zostawił zgraję żałosnych popleczników. teraz widać jaka szkodę wyrzązili Polsce. Mówie to z perspektywy Niemiec i USA i wielomilionowa Polonia to mi przyzna.

My Polonia jestśmy potężna siłą opiniotwórczą ale i finansową i parę tych onanistów z SLD itd daje świadectwo swojemu poziomowi stawiając swoje znaki równośći. Czas aby synowie chłopa i robotnika z KCPZPR i zomo zrozumieli wreszcie, że ich czas przeminął i że inny styl jest wymagany dla dobra Polski - taki jak przyczynił sie do wielkości innych narodów w ostatnim półwieczu
ham

czas wpisu: 2006-02-21 18:07:37

11531
Główni aktorzy afery fozz:
Cezary Stypułkowski, Antoni Sala, Marian Krzak, Stanisław Nieckarz, Bazyli Samojlik, Andrzej Wróblewski, Manfred Gorywoda, Karcz, Zawadzki, Marian Kanton, Bogusław Kott, Szwarc, Grzegorz Wójtowicz , tow. Pańko,Grzegorz Żemek, Dariusz Tytus Który przeznaczył 100 mln zł na kampanię Lecha Wałęsy,Jerzy Dziewulski... b. SB-ek ,Aleksander Gawronik i in ... jak Janusz Sawicki - przewodniczący Rad: Funduszu Obsługi Zadłużenia Zagranicznego, oraz Banku Handlowego SA, odpowiedzialnego za brak wiarygodnej dokumentacji zadłużenia tzw. "polskiego".Na zakończenie tych cytatów porażających i zwalających z nóg - ostatni: 3 lutego "Sztandar Młodych" cytując jedno z pism francuskich i "Ogoniok", w artykule "Czerwone pieniądze" pisze: KPZR tuż przed rozwiązaniem przelała na tajne konta dziesiątki mld. dolarów. Przeszło 170 mld dolarów rozpłynęło się bez śladu ...


AB

czas wpisu: 2006-02-21 18:06:58

11530
co to ma za znaczenie gdzie kto był. ja dostałem azyl polityczny w Niemczech. skurwysynów z PZPR nienawidzę za to kim byli i kim sie stali po okrągłym stole. w efekcie do polityki dostały się droga negatywnej selekcji beznadziejne szumowiny. tacy co nie ucielki tacy co byli rozpierdalacaami agenturalnuymi rekrutowanymi z matałków jak ci wszyscy przeciwnicy tego lub tamtego tej lub tamtej partii. to jest rzedczywiście jednow weielkie gówno jak większość całkowicie zdeprawowanego społeczeństwa. co tu duzo mówić ja należę do ludzi, którzy mają XIX wieczne grobowce na Waerszawskich Powązkach, jestem dziedzicem kamienic.

Pogardliwe określenia "warszawka" pochodzą od zazdrosnych ziomków arywistów z awansu społecznego, na których ich wiejscy krewniacy wypięli dupy i dawali odczuć pogardę i srali wyżej niz dupę mieli. Star Warszawa zgineła w Powstaniu Warszawskim a stalinowskie swołocze wymordowali bohaterów. Kraków ostał się niszczycielstwu bestialstwa hitleryzmu ale nowy najazd prymitywnej klasy robotniczej w kolejnych pokoleniach daje o sobie znać w tych mądralach kontynuujących żywcem poglądy z minionej epoki kultu stalina, bieruta i innych gomułkowskich pojebów.

Nie dajcie sie nabrać bo ojcowie założycieli dzisiejszego SLD kazali mordować i strzelać w tył głowy nie tylko do inteligencji ale i jawnie strzelali do ludzi do robotników w 1956 roku 1970 itd nie będę 1980 wspominał tych wyczynów i morderstw zbrodni komunizmu. Socjalizm nie udała sie nikomu poza Bismarckiem. On upaństwowił na ówczas istotne żądania społeczne tak skutecznie, że do dzisiaj funkcjonuja w Nimeczech tworząc ład ubezpieczeniowy.

Żaden socjalizm potem nic wiecej nie osiągnął oprócz ogólnej nędzy. Ten nurt myuśłenia umarł w całym kręgu kultury europejskiej. Azji a zwłąszcza Chin obecnie nie możnna porównywać bo ich komunizm to despotyzm i tyrania nowej cesarskiej monarchii towarzyszy Mao.

Beton szambo lewizna
ham

czas wpisu: 2006-02-21 17:52:23

11529
Oczywiście wymieniłem wszystkich bo wziąłem z sejmu bazę posłów AWS i bazę posłów PIS i system mi wyłapał te nazwiska które się powtarzają.Dlatego choćbyś chciał się czepnąć ćwoku to itak nie masz czego.Coś ci ten śmiech się przyziemnił.Twoim źródłem wiedzy jest wyborcza a naszym wiedza pierwotniaku.Posługuj sie faktami a nie wyborczą tak jak ja to zrobiłem.Podaj teraz ty dowody na to że to złodzieje.Kto brał udział w aferze FOZZ i jaka to afera telegrafu miała miejsce.
AB

czas wpisu: 2006-02-21 17:47:42

11528
Oczywiście nie wymieniłeś wszystkich.
Ale czepiał się nie będę: Cymański, Dorn i Kaczyńskito twarze których teraz pełno w prasie i tv. To oni mają teraz uzdrawiać polską politykę. Hahaha! Uzdrowiciele kurwa ich mać. Skażeni AWSem.

kuba

czas wpisu: 2006-02-21 17:37:56

11527
Kuba,
Mam nadzieję że już nie będziesz pisał o tej ogromnej większości awesiarzy w obecnym PIS.Ale na poparcie swoich twierdzeń napisz nam kto z wymienionych posłów jest tym złodziejem co nakradł i kiedy.To tak abyśmy złodzieji więcej nie popierali.Moze jaknie znajdziesz ze coś tam nakradli to może znajdziesz ze są zamieszani w jakieś gospodarcze afery cy cós takiego.
AB

czas wpisu: 2006-02-21 16:45:52

11526
masz nazwiskami którzy poslowie AWS są obecnie w PIS.Sa to dokładne dane z archiwum sejmu:

Goliński Marian Tomasz
Szwed Stanisław
Tchórzewski Krzysztof
Wawryniewicz Ryszard
Zając Stanisław
Cymański Tadeusz
Dorn Ludwik
Jurgiel Krzysztof
Kaczyński Jarosław
Kamiński Mariusz
Marcinkiewicz Kazimierz
Piłka Marian
Polaczek Jerzy
AB

czas wpisu: 2006-02-21 16:38:25

11525
No pofatygowałem się i sprawdziłem.Otóż w se4jmie III kadencji na koniec klub AWS liczył 134 posłów z czego w obecnym parlamencie zasiada 5 posłów w PIS.Powstał także klub PIS w sejmie III kadencji (w którym to była koalicja AWS UW )I klub ten miał 18 posłów. Razem można by przypuszczać że w obecnym parlamencie zasiada 23 PIS posłów zwiazanych w jakikolwiek sposób z byłą AWS.Sprawdzę jeszcze dokładnie ilu posłów powiązanych z AWS jest w obecnym parl;amencie z PIS
AB

czas wpisu: 2006-02-21 16:28:16

11524
nie ważne kto dzis rządzi - ważne kto rządzić już nie będzie - zleceniodawcy morderców z bezpieki i prymitywny beton z SLD z durnymi poplecznikami.

alew im dojadło ale ich boli ale wysrywają sie gardłami tak im coś zalazło.

ale mam ucieche i ubaw - ja uważałem Solidarnośc za ruch, który rozwala komunę. To wszytko to taka sama w sumie banda, nie ważne kto. Polska była pod wpływem polactwa, które sie pienie i krytyukuje ale ja mam super ubaw - bo widać, że ich czas przeminął zupełnie.

Nic po was biedaczki dzidziusie lewe na tym świecie.
ham

czas wpisu: 2006-02-21 16:11:38

11523
Dlaczego w zdecydowanej wiekszośći przeszli do PIS? jak żeś tę wiekszość policzył? i kto dokładnie w PIS jest zlodziejem z AWS? Co ewentualnie ukradł? No do roboty kuba.Pokaż że nie jesteś chujem i możesz poprzeć każde twierdzenie niepodważalnym dowodem.
AB

czas wpisu: 2006-02-21 15:28:07

11522
Napisane jest wyraźnie głabie że SLD wywodzi się w prostej lini z PZPR to gdzie sie doczytałeś ośle że ja napisałem że z AWS? Kto tu ma problemy nie tylko z myśleniem ale czytaniem nie wspominając już o rozumieniu tego co się czyta.Idź na świeże powietrze i weź parę oddechów.
AB

czas wpisu: 2006-02-21 15:23:52

11521
Masz rację: Złodzieje z AWS przeszli do PO i PiSu. Ale w zdecydowanej wiekszości do PiSu. To jest fakt z którym nie powinieneś dyskutować.
kuba

czas wpisu: 2006-02-21 15:22:30

11520
Jak długo bedziecie się wypierać odpowiedzialnosci za rządy AWS??? Powtarzam: JAK DŁUGO JESZCZE???.
Kuraw mać! Człowieku czy brak ci jaj ze ciągle wypierasz się wpływu kaczorów na rządy w czasach AWSu?
Z tym, że SLD wywodzi się z AWS to juz przesadziłeś.
Masz rację: myślenie sprawia ci problem.
kuba

czas wpisu: 2006-02-21 15:19:34

11519
Następną sprawą moze być ustalenie kto z byłej AWS (personalnie) jest w obecnym parlamencie i rządzie.To by trzeba wiedzieć jeśli chce się merytorycznie dyskutować i skrócić do stwierdzenia że "aws znowu rządzi" Inaczej jest się głupcem i insynuatorem,plotkarzem i abnegatem.
AB

czas wpisu: 2006-02-21 15:02:30

11518
Drudą sprawą jest to że druga część AWS jest w PO.O SLD już nie wspomnę że wywodzi sie w prostej lini z PZPR ico to ma do rządzenia?Trzecia rzeczą sa proporcje.Ile osób z AWS jest w obecnym PIS a ile w obecnym PO.I kto tu jest głupcem
AB

czas wpisu: 2006-02-21 14:57:44

11517
Nie klam że myślałeś.Ten proceder jest ci jak najbardziej obcy.Weź sobie encyklopedię i pokaż mi ze nie mam racji.Poczytaj konstytucję i udowodnij mi że nie mam racji
AB

czas wpisu: 2006-02-21 14:44:10

11516
AB! Więc ty jesteś większym głupcem niż myślałem.
kuba

czas wpisu: 2006-02-21 14:40:36

11515
W Polsce rządzi rząd.Rząd ma zaplecze parlamentarne zajmujące sie uchwalaniem ustaw potrzebnych do rządzenia.Kto nie jest w rządzie nie rządzi.Kto jest w sejmie wspiera albo wystepuje pzreciw projektom ustaw ale nie rządzi.To takie proste.
AB

czas wpisu: 2006-02-21 14:37:01

11514
AB! Powtórzę jeszcze raz: "członkowie PiSu wywodzą się w większości ze środowiska AWS". Czy sądzisz że nie rządzili bo tylko Lesio był w rządzie?
Może za 4 lata też powiesz że Jaruś jeszcze nie rządził??? Przecież nie ma go w rządzie!!!
Gratuluję orientacji politycznej!!!

kuba

czas wpisu: 2006-02-21 14:23:20

11513
Kuba, umawiamy się że dyskutujemy dalej jak tylko napiszesz nam kto oprócz Lecha Kaczyńskiego był jeszcze w rządzie z PIS.Nie możemy sobie tak skakać z kibla na szafę bez wytarcia dupy.Skończymy jeden temat przejdziemy do nastę pnego.Inaczej będę ciął wszystko bez względu na treść.
AB

czas wpisu: 2006-02-21 14:05:28

11512
mamy nazwę dla opozycji

SSPD

Sojusz Socjalistycznej Platformy Demokratycznej

czyż nie piękny wizerunek Jaśka Rokitki z Olejeniczajniczkiem pod rękę z Bochniarz jako matką chrzestną i Borowskim jako niesfornym Dyziu ?
ham

czas wpisu: 2006-02-21 08:15:52

11511
Powinien nastąpić Kogres Zjednoczeniowy PO+PD+SDPL+SLD
Ta koalicja zjednoczyłaby wszystkich demokratow i patriotow

~pachciarz Jozue, 21.02.2006 07:04
ham

czas wpisu: 2006-02-21 07:10:48

11510
W Platformie Obywatelskiej początek walki o przywództwo przed zjazdem partii. O fotel prezesa na zaplanowanym na czerwiec zjeździe PO może walczyć Jan Rokita - podaje "Rzeczpospolita".
"Decyzję podejmę w maju" - zapowiada polityk.

Dziennik przypomina, że Rokita nadzoruje prace gabinetu cieni Platformy. Jest bardzo widoczny w mediach - nie ma dnia, żeby jego ministrowie-cienie nie organizowali konferencji prasowych. Krytykują na nich rząd, przedstawiają własne propozycje. Jako czarny koń w wyścigu o fotel przewodniczącego PO - przypomina dziennik - wymieniany jest także wicemarszałek Sejmu i lider mazowieckich struktur partii Bronisław Komorowski. Nie wiadomo jednak, czy Komorowski wystartuje.

Donald Tusk, którego czeka walka o przywództwo w PO, jest na razie mało aktywny. Do tej pory nie skomentował nawet piątkowego wystąpienia w Sejmie prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.

Powinien nastąpić Kogres Zjednoczeniowy PO+PD+SDPL+SLD
i I Sekretarzem wybrac pana Tadeusza Nazowieckiego.

~Jasiu PUKWATEREK, 21.02.2006 06:43
ham

czas wpisu: 2006-02-21 07:09:07

11509
Dziadkowie i ojcowie wielu oponentów należa do wybranych na tej liście.

Jedni stracą emerytury, drudzy pracę i sznaśe na pracę i na emoigracje zaróno na Wscxhód i Zachód. Przejenbane. Nic dziwnego że nie lubia PISdzielców !

Ten sie smieje - kto sie smieje ostatni i PISdzielcy są górą i nic nie wskazuje, że tracą na popularności wręcz przeciwnie - bo ludzka zawiść nie zna granic w Polsce i te czerwone pijawki tak sie obąblowały forsą, że im odbija.

Na liście widnieją 472 nazwiska - wszystkich żyjących byłych pracowników informacji wojskowiej, prokuratury i sądów wojskowych w latach 1944-56. "Jeśli okaże się, że poddawali represjom niewinnych ludzi i IPN postawi im zarzuty, będzie to podstawą do zawieszenia im emerytur"
ham

czas wpisu: 2006-02-21 00:03:28

11508
„Biblia uczy, że morderstwo należy karać zgodnie z zasadą oko za oko, ząb za ząb”, „W dzisiejszych czasach kara śmierci wykonywana jest w sposób ograniczający cierpienie do minimum” czy „Ze względu na charakter popełnionych zbrodni mordercy tracą prawo do życia”. Analizując odpowiedzi respondentów, naukowcy zauważyli, że funkcjonariusze uczestniczący w egzekucjach częściej niż ci, którzy nie byli obecni przy wymierzaniu kar, podzielali pogląd, jakoby więźniowie pozbawieni byli istotnych przymiotów ludzkich. Częściej też zgadzali się ze stwierdzeniem, że istnieje groźba ucieczki i ponownego popełnienia przez więźniów morderstwa. Chętniej uwzględniali ponoszone przez społeczeństwo koszty opiekowania się brutalnymi kryminalistami oraz powoływali się na religijne uzasadnienie wyroku: oko za oko. „Uświęcenie zadawania śmierci jest najskuteczniejszym sposobem odłączenia się od ogólnoludzkiego kodeksu etycznego – mówi dr Bandura. – Jeśli nie uda się odpowiednio zmotywować ludzi do uświęconego działania w warunkach wyższej konieczności, nie będą w stanie efektywnie wykonywać swoich zadań”.
Zespoły egzekucyjne organizuje się tak, by rozdzielić przykre obowiązki i rozproszyć odpowiedzialność. Technik medyczny dostarcza śmiercionośny preparat. Zespół strażników krępuje więźnia, przy czym każdy z nich przywiązuje tylko jedną część ciała skazanego. Kolejny funkcjonariusz nadzoruje podawanie trucizny. „Nikt nie może powiedzieć, że ponosi pełną odpowiedzialność” – mówi Osofsky. Podobnie funkcjonuje pluton egzekucyjny. Każdy z jego członków strzela, ale nikt nie wie, czyja kula okaże się śmiertelna.
ham

czas wpisu: 2006-02-20 23:52:18

11507
przypomina mi się kawał z 1980 roku

Pani zadała dzieciom zadanie - opisz sówj dzień.


Jasio wywołany do odpwiedzi czyta na głos swoje wypracowanie - pracę domową:
rano jak wstaję myję ząbki, robię siusiu wycieram chuja, zjadam śniadanie, wychodzę z domu, wycieram chuja, idę do szkoły, wracam ze szkoły, wycieram chuja, zjadam obiad, wycieram chuja, odrabiam lekcje, wycieram chuja, zjadam kolacje, wycieram chuja, ogladam telewizję, wycieram chuja, myję ząbki, robię siusiu i kupkę na dobranoc, wycieram chuja i idę spać.

Pani osłupiała i aż zamarła a dzieci zamarły i patrzą na siebie ze zrozumieniem.

Pani pyta z niedowierzaniem: Jasiu a dlaczego to robisz ?

Jak sietatuś zapisał do PZPR dzieci pisza kredą na drzwiach "chuj".

Z tego kawału o milionie członków śmiała się reszta Polaków. Teraz nastał czas aby tych chujów "zetrzeć całkowicie". Zwłaszcza tych co sie obłowilili. Na wycieraniu chuja się nie skończy !!!
ham

czas wpisu: 2006-02-20 23:46:14

11506
zdrajcy z PZPR i SLD nic nie dokonali poza rurą !
ham

czas wpisu: 2006-02-20 23:32:44

11505
List od Putina trafił do rąk prezydenta Kaczyńskiego

"Osobisty list" od Putina, zawierający intencje poprawy stosunków polsko - rosyjskich, trafił do rąk prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Przekazał go doradca prezydenta Rosji Siergiej Jastrzembski, który przebywa z wizytą w Warszawie.
"Mam nadzieję, że podejmiemy pewne działania, które spowodują zmianę atmosfery stosunków polsko-rosyjskich" - powiedział Jastrzembski na konferencji prasowej po spotkaniu z szefem polskiej dyplomacji Stefanem Mellerem.

Jak ocenił doradca prezydenta Putina, bliższe stało się ewentualne spotkanie prezydentów Polski i Rosji, jednak na razie jest zbyt wcześnie, by mówić o konkretach. Spotkanie Siergieja Jastrzembskiego z prezydentem Lechem Kaczyńskim można nazwać historycznym - ocenił podsekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta Andrzej Krawczyk. "Obie strony wyraziły zdecydowaną wolę ocieplenia stosunków polsko-rosyjskich, zapoczątkowano niemal bezpośredni dialog między oboma prezydentami" - powiedział Krawczyk.

Jastrzembski spotkał się w poniedziałek z prezydentem Lechem Kaczyńskim oraz z ministrem spraw zagranicznych Stefanem Mellerem, który był pomysłodawcą tej wizyty
ham

czas wpisu: 2006-02-20 23:31:38

11504
W styczniu klub parlamentarny Prawa i Sprawiedliwości opracował projekt ustawy, według którego część emerytury zawieszano by każdemu - nie tylko byłym funkcjonariuszom służb mundurowych - komu IPN postawi zarzut zbrodni komunistycznej. Do wyroku sądu takie osoby miałyby otrzymywać wyłącznie najniższą możliwą emeryturę. Tym, którzy ukrywaliby się przed wymiarem sprawiedliwości, emeryturę zawieszano by całkowicie.
ham

czas wpisu: 2006-02-20 23:22:13

11503
Lista kilkuset wojskowych ze "stalinowskiego aparatu represji"
MON przekaże do IPN listę prawie 500 nazwisk - m.in. prokuratorów i sędziów wojskowych - którzy działali w "stalinowskim aparacie represji". Jeśli IPN postawi im zarzuty zbrodni komunistycznej, będzie to podstawa do zawieszenia im emerytur.
Na liście widnieją 472 nazwiska - wszystkich żyjących byłych pracowników informacji wojskowiej, prokuratury i sądów wojskowych w latach 1944-56. "Jeśli okaże się, że poddawali represjom niewinnych ludzi i IPN postawi im zarzuty, będzie to podstawą do zawieszenia im emerytur"
ham

czas wpisu: 2006-02-20 23:21:15

11502
teraz Olejniczak - afera kujawskiego oleju i inwestycji Orlen w biopaliwa - skąd biora sie pieniąże na to i kto wziłą dotacje z UE !

Ile udziałow ma rolnik Oljeniczak ?
ham

czas wpisu: 2006-02-20 22:14:58

11501
" Kamien spadl mi z serca- mowi pozwany min Maciej Rybinski, felietonista Wprost, uslyszalem, ze w Karolinie Pd jakis Murzyn zostal skazany na krzesło elektryczne i balem sie , ze w moim przypadku moze sie skonczyc podobnie. Na podstawie tego , co bylo napisane w pozwie, mozna bylo zakwalifikowac moj czyn jako zbrodnie przeciw ludzkosci.."
xe

czas wpisu: 2006-02-20 22:13:24

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi


Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!