Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Prywatna Szkoła Walki Wręcz

W księdze jest 189 wpisów.

Jesteś 17334 osobą oglądającą tę księgę.

[ Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

189
Nauka sztuk walki, nie jest to najprostszy kawałek chleba. Od lat zajmujemy się tym samym. Pozdrowienia.
Zbigniew

matyjudo.pl
czas wpisu: 2017-06-29 21:15:44

188
Bardzo fajna strona www i rownie fajowa ksiazka gosci!
Octavia

czar-zabawy.pl/kolejki-piko
czas wpisu: 2013-11-04 14:23:15

187
Witryna na prawdę robi wrażenie :)
Jarek

forum.terazslub.pl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=7788
czas wpisu: 2013-07-01 08:22:57

186
Pozdrowienia dla instruktorów. W latach 80 cwiczyłem jeszcze w TKKF Zelazna Bama.
Gdzybym mieszkal nadal w kraju to chyba bym powrocil pocwiczyc. Zaczynalem u Pana Marcina potem u Pana Krzysztofa. Pozdrawiam i Wesołych Świąt oraz Szczesliwego Nowego Roku.
Robert

czas wpisu: 2012-12-25 09:36:29

185
Pozdrowienia dla webmasterów.
Jarek

www.inwestujnadmorzem.pl
czas wpisu: 2012-11-13 22:33:34

184
Polecam zajęcia z sensei Marcinem. Dotąd myślałem ze parten na takim poziomie mam tylko na BJJ. Szkoda, że tak mało go mamy ale jego koncepcja walki wręcz też jest świetna.
SokoR

czas wpisu: 2012-06-23 22:17:23

183
Świetni instruktorzy z dużą wiedzą. Polecam ich zajęcia równiez w klubie www.soto.waw.pl
Krzysiek

czas wpisu: 2012-06-11 09:17:12

182
Miałem okazje robić kurs Instruktorów Samoobrony pod okiem Krzysztofa. To doskonały instruktor.Pozdrawiam.Tomek
Tomek

czas wpisu: 2012-04-03 14:20:08

181
super strona, u nas w rodzinie ten sport jest bardzo popularny, pozdrawiam :)
unitedp

print24.com/pl/
czas wpisu: 2011-06-13 14:59:29

180
Witam Kszysztof, prganę dołączyć do grona ludzi któży podziwiają Twój i brata Marcina, warto od Was się uczyć i poznwać sztukę samoobrony, zachęcam wszystkich do uczęszczania na zajęcia jek też do organizoanych przez szkołę Budokan pokazów. Janusz.
Janusz Rżysko

www.gepardustka.strefa.pl
czas wpisu: 2011-05-14 16:52:46

179
Masz racje wspaniali instruktorzy sam u nich trenowalem pod koniec lat 90 i serdecznie ich pozdrawiam
Mariusz

czas wpisu: 2008-02-12 23:38:48

178
Jestem pełen podziwu dla działalności Pan Krzysztofa i Marcina.Byłem ich uczniem w latach 1990 - 1994 i mam cichą chęć wrócić do trenowania u nich. Wszystkim serdecznie polecam.
Strzelecki Marcin

czas wpisu: 2007-12-12 08:36:05

177
Pozdrawiam tworcow szkoly i jej uczniow - chyle czola przed reprezentowanym poziomem
arek

czas wpisu: 2007-11-30 11:30:24

176
NIE ZNAM TEGO TRENERA OSOBISCIE,ALE DUZO O MIM SLYSZALEM.SAM TRENUJE SZTUKI WALKI(JKD,ARNIS ESKRIMA KALI ORAZ SILAT.POLECAM WSZYSTKIM MARTIAL ARTS.
KILER

czas wpisu: 2007-10-30 19:22:29

175
Jestem pod wrażeniem....
wszystkiego najlepszego
pozdrawiam
Basia Kawalerska

bricatland.vanti.eu/
czas wpisu: 2007-10-26 13:49:16

174
Fajna strona. Pozdrawiam i zapraszam na moją stronę o dębach z Puszczy Białowieskiej
rexorek

www.drzewa.puszcza- białowieska.eu
czas wpisu: 2007-10-22 15:33:29

173
Swietny teledysk na stronie
Kacper

czas wpisu: 2007-09-25 13:56:29

172
Najserdeczniej dziękuję za wspaniałą atmosferę na obozie w Krasnobrodzie.Krzychowi i Marcinowi dozgonne dzięki za wszystko!
a.p. łosiu

www.skrypt.com.pl
czas wpisu: 2007-09-24 22:52:00

171
Fajna stronka , mam zamiar sie zapisac do was :)
LVK

czas wpisu: 2007-06-19 20:00:31

170
witam wszystkich
zapraszm na moje forum www.seba1344jujitsu.xad.pl
seba jujitsu

gg:9634284
czas wpisu: 2007-03-02 22:26:12

169
sam mam zamiar pójśc na karate jujitsu
jujitsu

czas wpisu: 2007-02-21 18:22:49

168
wiecie może gdzie w ostrołęce są kursy karate
adrin

gg:54374768
czas wpisu: 2007-01-31 10:56:37

167
lubie jiu-jitsu, a w tym klubie jest super
anonim

czas wpisu: 2006-12-16 15:21:35

166
siema lubie ta sztuke walki
mlody

czas wpisu: 2006-11-04 15:49:25

165
dzieki Wam za ta strone :) robie referat na temat Escrimy i bardzo przydał mi sie Wasz film z pokazem walki :D
pozdrawiam
Natka

czas wpisu: 2006-10-31 10:41:50

164
Witam wszystko ładnie pięknie, ale czy mozna jakies fotki z tego rocznego obozu w Jakubowie pozyskać ? bo te z działu Jakubowo 2006 to noreal :D pozdrawiam wszystkich uczestników :)
LEsław

czas wpisu: 2006-09-05 01:06:01

163
Dziękiujemy za wspólną zabawę na Turnieju Ju Jitsu Ne Waza w Ostrołęce. Polecamy się na przyszłość i zapraszamy na kolejne imprezy! Bardzo miło z wami się pracuje i bawi. Pozdrawiam
Wojciech Dudkowski

uksgladiator.w.interia.pl
czas wpisu: 2006-05-20 20:13:55

162
mam prosbę - szukam informacji o arturze tomaszewskim
mozecie mi jakieś podać?
o jego karierze, osiągnięciach itp?
czarek

czas wpisu: 2006-05-08 22:12:21

161
Bardzo fajna strona. Ćwiczę u Macieja Lisowskiego w Łodzi. Świetny instruktor. Pozdrawiam wszystkich fanów ju jitsu
Paweł z Łodzi

czas wpisu: 2006-05-07 18:09:15

160
siemka
sonia

czas wpisu: 2006-04-11 09:31:05

159
fajna stronka pozdrawiam wszystkich
kol27

www.windsurfing.gym.pl
czas wpisu: 2006-03-26 14:34:46

158
Dzieki wielkie za pare niezłych lat nauki z wami przydaje mi sie to nacodzień 8i próbuje jakos z tym żyć bo ostatnia kontuzja mnie wykluczyła z kolejnych treningów.
Andrzej

czas wpisu: 2006-02-22 11:16:40

157
siemka wszystkim chciałem sie dowiedzieć gdzie można sie zapisać na taekwondo w poznaniu bo nie mam pojęcia jak co to piszcie na [email protected] a tak na marginesie to zajefajna stronka pozdro for all ;) ;) ;)
Mario

czas wpisu: 2006-01-05 18:22:12

156
Zapraszamy do porównywania cen oraz produktów w serwisie Oferciak.pl!

www.oferciak.pl
Oferciak

www.oferciak.pl
czas wpisu: 2005-11-30 18:01:04

155
Pozxdrowienia z Krakowa od nowej sekcji Ju-Jitsu Okami Dojo. Zapraszamy na strone.
Marcin Sitko

okamidojo.republika.pl
czas wpisu: 2005-09-19 10:13:52

154
Fajna stronka odwiedźcie naszą. Jesli śię Wam spodoba zapraszm do naszej ksiegi gości. Pozdrawiam
Irek

www.blacktiger-kungfu.prv.pl
czas wpisu: 2005-09-15 02:19:49

153
chce poznac fajna babke muj mail [email protected] czekam
piter

czas wpisu: 2005-08-26 18:27:02

152
Serdeczne podziękowania dla ORGANIZATORÓW, INSTRUKTORÓW oraz UCZESTNIKÓW Obozu Jakubowo 2005 za świetną zabawę i wspaniałą atmosferę na macie, w terenie oraz w innych miejscach.....
Andrzej Łosiu-Piskorz

czas wpisu: 2005-08-23 14:59:42

151
Cz. fajna stronka! Pozdro!
Wejdzcie na www.tkd.boo.pl
TKD

www.tkd.boo.pl
czas wpisu: 2005-08-22 20:42:31

150
Stronka jest the best. Wiele cennych informacji, ciekawostek. Zdjęcia i mapki ok. Byłam na wakacjach w Pobierowie (2004r.) , wróciłam bardzo zadowolona !!! Wybieram się tam i w tym roku. Już nie mogę się doczekać! Na pewno warto!!! Pozdrowionka 3majcie się !
Natalia

czas wpisu: 2005-07-08 16:33:23

149
Fajny teledysk jesli sie nie myle to Budokan przy nim wspłłpracowal ? http://www.emimusic.pl/elementy_files/1117551994681_Marek_Torzewski.wmv ???
Tutaj znalezione http://www.miastoplusa.pl/kp/pub/teledyski.jsp
luka84

czas wpisu: 2005-07-01 11:40:24

148
30 September - 02 October, 2005. Kiev, Ukraine
After famous Ukrainian Orange Revolution & Eurovision 2005 in the beautiful historical European city of Kiev with the collaboration of Kiev City State Administration and AJJIF - All Japan Ju-Jitsu International Federation.

We will host International Combat Ju-Jitsu Seminar & Tournament

Theme: Traditional and Combat Ju-Jutsu schools, methods & techniques!!!

- Alexey Kunin, Hanshi
9 Dan Daito Ryu Aiki Jiu-Jitsu,
9 Dan Katabami Ryu Ju-Jitsu,
8 Dan Combat Karate,
7 Dan Kodokan Judo.
President of the AJJIF
www.ajjif.org
Head of the Katabami Ryu Ju-Jitsu
www.katabami-jujitsu.com
Honorary President of the
Federal Alliance Bujutsu of Russia
www.bujutsu.ru



AJJIF - All Japan Ju-Jitsu International

www.ajjif.org
czas wpisu: 2005-06-12 08:56:22

147
Strona nawet nawet, jest dobrze przygotowana. Ktoś miał dobry pomysł. Z pewnością zajrzę tutaj ponownie.
I polecam swoją stronkę, może kogoś zainteresuje świat snów - Sennik
krzychu

czas wpisu: 2005-04-15 17:57:32

146
witam witam
już nie długo, już wkrótce, banda "oryginałów" z Krakowa znowu będzie was demoralizować na obozie
aż sie nie moge doczekać
jurek wójcik

[email protected]
czas wpisu: 2005-04-13 13:45:58

145
Strona znakomita - polecałem i polecał będę nadal, jako bardzo bogate źródło wiedzy dotyczącej m.in jj
MarcinT

washidojo.republika.pl
czas wpisu: 2005-04-06 23:59:42

144
Cały czas jestem pod wrażeniem. Tak trzymać! Pamiętajcie, jest tylko jeden kierunek - do przodu! Kto pozostaje w miejscu tego żółwie na luzie biorą ;-)
Więc niech wam sił nie zabraknie bo ta stronka jest całkiem sympatyczna. I zapraszam na stronę UniRach - Biuro rachunkowe
Wojciech

czas wpisu: 2005-04-03 23:45:42

143
Zapraszam do przeczytania ksiazki pt Nicky Cruz opowiada - jest to prawdziwa historia przywodcy najpotezniejszego i najbrutalniejszego gangu Nowego Yorku lat 50-tych - gangu Mau Mau

Ksiazka jest bestsellerem, byla wydawana 10 lat temu, przeczytalo ja przez internet lub w tradycyjny sposob wiele milionow ludzi na swiecie...

Ksiazka opowiada nie tylko o walkach gangow, zabojstwach, przestepstwach ale przedstawia również historie wielu narkomanow dla których nie było ratunku...

Ksiazka jest w wykazie materiałów ktore aktywnie zwalczaja problem narkotykow wsrod mlodziezy...

Ksiazka jest na stronie Kościoła Chrześcijan Wiary Ewangelicznej w Świdniku w dziale - Ksiazki

http://kchweswidnik.sitesled.com

Zapraszam.... naprawde warto!
yarek shalom

kchweswidnik.sitesled.com
czas wpisu: 2005-02-08 00:20:36

142
ciekawa stronka najlepsze są filmki !!
ale troche ich za mało i są za szybkie ale tak to jest spox... !1 pozdro
--------------kix-----------------------

-=-----------niemam------------------
czas wpisu: 2005-01-25 17:12:25

141
Nawet fajna strona.
K_11

czas wpisu: 2005-01-11 20:31:26

140
ZAPRASZAM NA NAISKUTECZNIEJSZE ZAJĘCIA SAMOOBRONY DLA KAZDEGO NIEZALEŻNIE OD WIEKU PŁCI I WARUNKÓW FIZYCZNYCH POCZĄTKUJĄCY W KRÓTKIM CZASIE SKUTECZNA SAMOOBRONA INF-ZAP WA-WA 0606 963 869 ZAPRASZAM
WING TSUN

czas wpisu: 2004-12-29 21:40:01

[ Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi



Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!