Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Pierwszy sekretarz

W księdze jest 30781 wpisów.

Jesteś 914970 osobą oglądającą tę księgę.

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

205
Z całym szacunkiem podzielam i przyłączam się do życzeń dla niejakiego barometra powtarzając "sp...j dziadu!!!!" iuważaj na zakrętach żebyś się o sosnę nie zabił!
ab

czas wpisu: 2005-07-17 15:25:27

204
Widzę że tow. Barometr ubiegł mnie w życzeniach dla lewicy. Przyłączę się do nich dopiero jutro.

Świętujmy niedzielę z tymi którzy są nam bliscy. Dopier...my komuchom we wszystkie pozostałe dni tygodnia.

1S


Pierwszy Sekretarz

czas wpisu: 2005-07-17 14:12:50

203
Życzę wszystkim miłej niedzieli.

1S
Pierwszy Sekretarz

czas wpisu: 2005-07-17 14:07:20

202
Towarzyszu Tomay ależ żeś nam dojebał "Zachowujecie sie jak biedroneczka, ktora lezy na pleckach i wie, ze nie ma szans wstać a jednak macha nozkami i miota sie bo mysli ze cos wskora" To niestety prawda najprawdziwsza wystarczy popatrzeć jak żyje większość społeczeństwa :( dalej mamy .. "Przykro mi moi drodzy ale Wasza propaganda odnosi odwrotny skutek do zalozonego" Tak zdajemy sobie sprawę ze smutnej prawdy że wszelkiej maści towarzysze widząc najmniesze oznaki kończącego się koryta mobilizuje się najszybciej. Ale ja nie życzę ci miłego weekandu (pewnie za pieniądze podatnika-niewolnika) tylko jak przystało na prawdziwego oszołoma mówie ci SPIERDALAJ DZIADU!
tow. barometr

czas wpisu: 2005-07-17 14:06:12

201
Nie mam już siły i ochoty tego dalej robić. Jak komuś podoba się pomysł pt. "Eseldówki", to niech dokończy, tzn. wygładzi i opatrzy komentarzem typu "bronią Polskę przed oszołomstwem i faszyzmem"
link:
http://img301.imageshack.us/img301/8343/eseldwki2ls.jpg
tow.X

czas wpisu: 2005-07-17 11:57:04

200
"Czynem społecznym zbudujemy socjalizm"
bo

czas wpisu: 2005-07-17 10:03:18

199
Żeby wyborca mogl dokonac odpowiedzialnego wyboru powinien miec jak najwiecej informacji o kandydacie. Informacja w jakim krawacie chodzi kandydat jest nieistotna - ale informacja kim byl tatus kandydata, co o tym sadzi kandydat, etc, jest juz bardzo istotna. Kandydat zeby oszukac wyborcow mowi zatem rozwiazujmy biezace problemy, skupmy sie na przyszlosci, prosze mnie nie obrazac, etc. Jesli kandydat ktory jest powszechnie posadzany o wspolprace z SB mowi ze nie wspolpracowal ale nie pokazuje dokumentow z archiwum bo mowi ze to niezgodne z prawem to przestaje byc wiarygodny. Generalnie wszyscy kandydaci uprawiaja potezna manipulacje skupiajac sie na swoich krawatach i nie ujawniajac elementarnych informacji ze swojego zyciorysu. Trudno sie zreszta dziwic bo obywatele i na to pozwalaja i daja sie manipulowac jak dzieci.
CC / Obywatelskie nieposłuszeństwo

obnie.w.interia.pl
czas wpisu: 2005-07-17 09:49:14

198
Są ważniejsze rzeczy niż toczyc polemikę z osobami, ktore chwytaja sie wszelkich sposobow zeby zniewazyc kandydata na prezydenta, ktory ma obecnie najwieksze poparcie spoleczne :-) Zachowujecie sie jak biedroneczka, ktora lezy na pleckach i wie, ze nie ma szans wstac a jednak macha nozkami i miota sie bo mysli ze cos wskora :-) Przykro mi moi drodzy ale Wasza propaganda odnosi odwrotny skutek do zalozonego :-) Nie chcialem isc glosowac w tych wyborach, ale gdy widze takie godne pozalowania dzialania jak Wasze.... zdecyduje sie isc... i bede glosowal... zgadnijcie na kogo :-))) Zegnam Panstwa i zycze milego weekendu. Trzeba isc do lasu :-))))))
Tomay

czas wpisu: 2005-07-17 09:18:53

197
Pragne podrzucic haslo wyborcze dla Cimoszenki:

BEDE ROBIL SER DLA ZSSRR
tow. Siwak

czas wpisu: 2005-07-17 07:10:33

196
Ależe Towarzyszko prawniczko klasy robotniczej! Powszechnie wiadomo że my lót pracujący miast i wsi mamy wspólne cechy łączące nas z Tow. Cimoszką i innymi zasłużonymi działaczami partyjnymi jak ORDYNAcka*solidaRNOŚĆ!

tow. Barometr

czas wpisu: 2005-07-16 22:51:03

195
wspólną cechą gamoniów na prawie(zwolenników cimoszenki) jest urywanie wszelkiej dyskusji w momencie kiedy ich nieuctwo bezsprzecznie zostaje udowodnione.

Żegnam bez najmniejszego żalu.
prokurator

czas wpisu: 2005-07-16 21:37:09

194
"Wspólną cechą wszystkich przeciwników Cimoszewicza jet ORDYNARNOŚĆ. Nic dodać nic ująć.
Szkoda sił na jakąkolwiek polemikę z osobami Waszego pokroju.
ŻEGNAM !
studentka prawa "

Powiedziała i poszła. W las?
TW obserwator

czas wpisu: 2005-07-16 21:27:44

193
Wspólną cechą wszystkich przeciwników Cimoszewicza jet ORDYNARNOŚĆ. Nic dodać nic ująć.
Szkoda sił na jakąkolwiek polemikę z osobami Waszego pokroju.
ŻEGNAM !
studentka prawa

czas wpisu: 2005-07-16 21:18:56

192
Tow. Były Grafik który nie odczytał woli ludu i nie przygotował bannerów reklamowych na czas odpoczywa już na wczasach w Kołymie.

Powołany wprost z aktywu nowy tow. Grafik zachęcony powyższym przykładem "od ręki" przygotował potrzebne naszej sprawie bannery.

Naprzód!

Pierwszy Sekretarz


Pierwszy Sekretarz

czas wpisu: 2005-07-16 16:25:12

191
Do studentki prawa

No bobra.Wytłumaczę ci zatem jak chłop krowie na rozstajach.
Postępowanie trwa.Następuje kolejna faza postępowania pt: przesłuchanie świadka cimoszewicza.
Świadek zostaje zaprzysiężony .Czyli jak dotąd wszystko jest w porządku nie ma wątpliwości co do „bezstronności” członków komisji Jakież to nowe okoliczności zaszły od momentu zaprzysiężenia do złożenia wniosków pozwalające na stwierdzenie że ośmiu członków komisji jest stronniczych?

prokurator

czas wpisu: 2005-07-16 16:17:01

190
Art. 6. Jeżeli W TRAKCIE POSTĘPOWANIA PROWADZONEGO PRZEZ KOMISJĘ zostanie ujawniona okoliczność, która mogłaby wywołać wątpliwości co do bezstronności członka komisji przy wykonywaniu czynności PRZESŁUCHANIA osoby wezwanej przez

Popisujesz się nadal własnym nieuctwem i brakiem możliwości prowadzenia logicznych wywodów.Jeśli twoim celem jest publiczne ukazanie własnęj tępoty myślowej to ci się udało i możesz być zadowolona z sukcesu.
Jeżeli W TRAKCIE POSTĘPOWANIA PROWADZONEGO PRZEZ KOMISJĘ ......przy wykonywaniu czynności PRZESŁUCHANIA

czy ty wogóle coś rozumiesz z tego co sama cvytujesz? właśnie podczas postępowania prowadzonego przez komisję nioe doszło do czynności przesłuchania gdzie miałyby się objawić nowe okoliczności! i czego się tak uparłaś żeby wszystkim pokazać jak głupia jesteś sieroto ty moja umysłowa
bez zasiłku na urlopie macierzyńskim.
prokurator

czas wpisu: 2005-07-16 16:01:43

189
Do "prokuratora" - jedyne co mogę zrobić to złożyć Ci wyrazy głębokiego współczucia skoro nie odróżniasz postępowania toczonego przed sejmową komisją śledczą (ustawa o sejmowej komisji śledczej z 21 stycznia 1999 roku) od postępowania toczonego przed sądem lub w prokuraturze (kodeks postępowania karnego).
Durna studentko prawa: Sobie złóż wyrazy ubolewania bo nie dosyć że jesteś głąb cudem będący na prawie to jeszcze nie rozumiesz tego co czytasz.Gdzie tam jest napisane że postępowanie przed komisją i przed prokuratorem to to samo?Podałem jedynie wymyślony przykład abyś mogła sobie zanalizować logikę swoich durnych wywodów.W jednym i drugim przypadku mamy do czynienia ze świadkiem.W jednym i drugim przypadku świadek ma określone prawa i obowiązki.W jednym i drugim przypadku samowolne oddalenie sie z przesłuchania jest karalne ciemnoto więc nie ośmieszaj się i nie kompromituj uczelni.Masz szczeście żeś nie napisała na jakiej uczelni studiujesz bo mniała byś już po studiach
prokurator

czas wpisu: 2005-07-16 15:44:03

188
Towarzyszu PIerwszy Sekretarzu, znam osobiście tow. Hypnosa. On niedawno spadł z kombajnu zbożowego do przodu i potem go wymłociło. To stąd to się bierze.
Stalin

czas wpisu: 2005-07-16 15:01:03

187
Towarzysze! Spójrzecie na obraz pt. "Damy lewicy"! Sami musicie przyznać, że tow. Włodzimierz jest tutaj najseksowniejszą laską, a najgorszy jest tow. Leszek. Aż strach by było natknąć się na taką na ulicy. natomiast tow. Aleksander wygląda jednak nieco puszczalsko. W każdym razie te zdjęcia wydają się oddawać istotę osobowości wyżej wymienionych towarzyszy.
Stalin

czas wpisu: 2005-07-16 14:57:39

186
Poczytałemłem na temat klasyfikacji partii i wyszło mi że wszystkie totlitaryzmy miały struktury kolektywne, natomiast prawica nie uznaje kolektywu jako nadrzędnej warości a nadrzędna wartością dla prawicy są prawa jednostki - tak więc bolszewizm jest skrajaną lewicą tak jak jej skrajny kolektywizm czy obecna lewica popiera procesy kolewktywne?. Jednak aby oddać sprawiedliwość muszę przyznać że według radzieckich uczonych to w ustroju burżuazyjnym jednostak jest wyzyskiwana ponieważ głupia sam nie wie co robić i nikt nie stoji na jej straży. Wobec tego słusznie towarzysz zauważył że towarzysz Kaczyński i Giertych są bliższi socjalistyzcznemu kolektywowi totalitarnemu niż prawicy. Niestey towarzysz nas zasmucił prawdą iż nie dysponujemy zasięgiem takim jak np TV Publiczna ponieważ towarzysze prowadzący naród ku chwale socjalizmu nakazali łożyć przymusowo pieniądze dla dobra kolektywu na Krajową Radę Rozkazu i Telehipnozy (KRRiT) i niestety musimy zadowolić się tym co nam zostanie :(.
Towarzysz jest jednak wzorem do naśladowania, serce rośnie gdy czytam że ktoś rezygnuje ze swojej prywaty w mózgownicy i dla dobra kolektywu głosuje nie na tego kandydata który mu się majaczy a na Tow. Cimoszkę czyli jednynego słusznego.
Pisał tow. Barometr - szef wydziału d/s badania czynnika społecznego wybuchu rejon Pizdogłówka
tow. Barometr

czas wpisu: 2005-07-16 12:33:12

185
Do "prokuratora" - jedyne co mogę zrobić to złożyć Ci wyrazy głębokiego współczucia skoro nie odróżniasz postępowania toczonego przed sejmową komisją śledczą (ustawa o sejmowej komisji śledczej z 21 stycznia 1999 roku) od postępowania toczonego przed sądem lub w prokuraturze (kodeks postępowania karnego).

studentka prawa

czas wpisu: 2005-07-16 12:15:16

184
Pojawił sie kolejny ABSURD w decyzji Prezydium Sejmu !!

Art. 6. Jeżeli W TRAKCIE POSTĘPOWANIA PROWADZONEGO PRZEZ KOMISJĘ zostanie ujawniona okoliczność, która mogłaby wywołać wątpliwości co do bezstronności członka komisji przy wykonywaniu czynności PRZESŁUCHANIA osoby wezwanej przez komisję, ulega on wyłączeniu z tej czynności na wniosek osoby wezwanej lub członka komisji; przepis art. 5 ust. 2 stosuje się odpowiednio.

Nawet jeśli Prezydium uprze się że Cimoszewicz nie miał prawa złożyć wniosku po zaprzysiężeniu to Prezydium i tak ŁAMIE prawo oddalając wnioski Cimoszewicza i argumentując to tym że w trakcie przesłuchania nie pojawiły sie nowe okoliczności które mogłyby wskazać na bezstronność członka komisji.Prezydium uważa że skoro przesłuchanie się nie odbyło to Cimoszewicz również nie mógł złożyć wniosków bo w trakcie przesłuchania nie pojawiły się nowe okoliczności które uzasadniałyby jego wnioski.

Chodzi o stwierdzenie "w trakcie postępowania prowadzonego przez komisję".
Cimoszewicz nie jest podejrzanym a wobec niego nie prowadzi się postępowania (Marszałek jako świadek jest przesłuchiwany) więc nie można mówić że wnioski są bezzasadne z tytułu nie pojawienia sie nowych okoliczności w trakcie postepowania.
Art.6. wyraźnie mówi że chodzi o POSTĘPOWANIE prowadzone PRZEZ KOMISJĘ czyli o cały okres w którym komisja prowadziła swe prace a nie tylko moment w którym świadek jest PRZESŁUCHIWANY ( w dodatku jak juz pisałam w stosunku do świadka nie prowadzi się postepowania).

W zwiazku z tym chyba nikt nie jest zaskoczony moim oburzeniem w stosunku do decyzji członków Prezydium którzy sami nie rozumieją na co się powołują i w dodatku przeciwstawiają opinie dr prawa przeciw opinii KILKU PROF. PRAWA.





studentka prawa

czas wpisu: 2005-07-16 12:05:13

183
Drogi Towarzyszu I Sekretarzu.
Na Waszym jedynie słusznym portalu brakuje banerów reklamowych. Składam samokrytykę za tą niewydarzoną kapitalistyczną gwarę ale w małym słowniku WKPb nie znalazłem odpowiednich terminów :(.
Niestety aby nasza świetlana idea przemogła Wrogów Ludu, pieski sikające, musimy iść z duchem czasu stąd baner: rotfl.pl/img.php?cimoszko_small.jpg
Cimoszko, Lenin, Stalin i Wy I Sekretarzu niech nam żyją
Ksienżom Patriotom
Ksiundz Patriota

czas wpisu: 2005-07-16 12:01:02

182
Sluchajcie Hypnos, kultury to se mozecie zażyc na zjezdzie lewicy demokratyczny albo na paradzie równości.

My tutaj dzialamy wg. sprawdzonych wzorów oraz haseł na ten przykład "raz sierpem, raz mlotem w czerwoną hołotę" - że daleko na do piewców komunizmu z lat 50-tych? My dopiero zaczeliśmy uczyć się tego języka.

Zwolennikiem Cimoszenki to jesteście towarzyszu bo się na was chyba traktor przewrocił, skoro un rzeczowy dla was jest. Dalej też pieprzycie jak potłuczeni: "rusofobia, germanofobia, mniejsze zło, pajace, prawa indywidualne", nie czytajcie już trybuny bo się wam jeszcze pogorszy.

Do obrażen fizycznych dołączyły u was też zaburzenia psychiczne - gadacie że LSD się skompromitowała ale i tak będziecie na nią głosować, będziecie głosować na Cimoszenkę chociaż wolelibyście głosować na nimfę z bagien Szyszannę, bolszewików nazywacie prawicą, itd, itd.

A ja wam powiem tak. Wsadźcie sobie w dupę waszą konieczność dziejową. Cimoszenko nie zostanie preziem. Kaczory, Giertychy i Wrzodaki będą was po wygranych wyborach tępić, ścigać listami gończymi, wsadzać do więzień, zabierać emerytury, wywalać z ciepłych posadek. Ogólnie rzecz biorąc - będziecie mieli przesrane!

Pierwszy Sekretarz.
Pierwszy Sekretarz

czas wpisu: 2005-07-16 11:53:46

181
Homofobem nie jest, to fakt, ale warto dodac ze cale SLD to zlepek marginesu - gejów, pedofili, przestępców, aferzystów, lichwiarzy, agentów, etc etc..
To taka organizacja ktora patrzac przez przymat ewwolucji, jest elementem ktory konsekwetnie zmierza do destrukcji ludzkosci, poprzez wypaczanie praw natury.
Element konserwatyzmy, glosno nazwany -homofobia, jest prosta reakcja obronna na powtrzymywanie gatunku ludzkiego przed wymarciem.
Ot i caly humanizm.
kfd.pl (cd2)

czas wpisu: 2005-07-16 11:17:00

180
Rusofobia? Ty czerwony pachołku, nikt w calej historii polski nie zrobil tyle zlego co "Ci slowianscy bracia".
Rzecz jasna, ze caly elektorat SLD i Cimoszki to w 20-25 % agenci, wspolpracownicy i pacholki SB, reszta to matoły kotre daly sie nabrac na "apolitycznosc" Cimoszki.. i antyprawicowa propagande lewackich mediow.

Cala lewica ma od poczatku zaprogramowna destrukcje Polski i polskosci, bo tak ich wyszkolono w Moskwie.
Zal mi patrzec na takich burakow ktorzy zapatrzeni sa w to jak w świety obraz.

Widac jak skuteczne sa lewicowe propagandy. Oszlomstwem nazywa sie ludzi ktorzy walczyli o demokracje i wyzwolenie spod destrukcyjnych macek moskwy. Ludzi ktorzy wywlczyli mozliwsci wolnosc slowa i swobodnego publicznego ujawniania swoich mysli - nawet tak srkajnie przeciwnych ideii demokracji.

ps. Przypominam zaslepionym ze cImoszenko jest z pochodzenia bialorusinem i mneijoszc z podlasia az nosi z radosci ze "eta ich kandydat" moze wygrac.
Wczoraj pojechalem zrobic wywiad na wioske gdzie 95 % mieszkancow nalezy do owej mniejszosci.
Oto ich haslo - "Cimoszko, eta nasz czalawiek, eta nasz kandydat".
A wiecie dlaczego chca na niego glosowac? To nie tylko daltego ze jest ruski jak oni, tylko dlatego ze banda lewicowych balwanaow nagadla im ze jak wygra kaczor to ich na bialorus powypedza. Tak samo gadali w 95r jak wlaczyl Walczyl Walesa z Kwachem.

Wobec ciaglych antypolskich dzialan bialorusinow to kolejny argument za tym aby utrzec tym czerownym blaznom nosa.

Ps2.
kfd.pl

czas wpisu: 2005-07-16 11:16:36

179
Przyjrzyjcie się uważnie ale cimosz z profilu to wykapany łukaszenka jest.
MIKUN

czas wpisu: 2005-07-16 11:06:22

178
Ludki, swietna stronka! Najbardziej sie usmialem z tego Forresta Gumpa i pawia - strzal w dziesiatke :)))) Bede zagladac po nowe wiesci! :)
Jurek

czas wpisu: 2005-07-16 10:25:01

177
Tow. Wołodia Cimoszenko :)
fly

www.dachy-proster.com
czas wpisu: 2005-07-16 09:36:13

176
Prezentowana przez Was strona stoi poniżej jakiejkolwiek krytyki. Co prawda poczucie humoru zazwyczaj nie podlega krytyce, ale poziom żartów i "satyry" prezentowanej w mediach - jak najbardziej. A są to żarty naciągane, mało śmieszne i ogólnie pozostawiające niesmak.
Nie jestem wielkim zwolennikiem W. Cimoszewicza, ale zamierzam na niego głosować z konieczności - jest bowiem kandydatem rzeczowym i nie kwalifikuje się do leczenia psychiatrycznego z zespołów fobii (ksenofobii, głównie rusofobii i germanofobii oraz homofobii). Jego wybór będzie mniejszym złem; przynajmniej prezydentem nie zostanie pajac w stylu Kaczyńskiego lub Giertycha, którzy usiłowaliby ograniczyć prawa indywidualne jednostek w tym kraju.
Wasze żałosne próby skompromitowania środowisk lewicowych to głupiego robota. Nie trzeba, moi drodzy państwo, polska "lewica" się już ostatecznie skompromitowała, nie dotrzymując obietnic wyborczych. Niemniej jednak, gdybym miał wybierać pomiędzy SLD a którąkolwiek z partii tzw. "prawej strony" (może z wyjątkiem PO), z pewnością zagłosowałbym na Sojusz. Zresztą, możecie sypać, czym chcecie; tego typu polityczna propaganda (bo granice satyry już dawno przekroczyliście) i tak nie trafi do wielu... możecie się zżymać ile chcecie, Cimoszewicz i tak ma największe poparcie i ani ja (bo na stołku prezydenckim widziałbym prof. Szyszkowską) ani Kaczory, ani Wy tego nie zmienicie. Do Goebbelsa mimo najszczerszych chęci wiele Wam brakuje, zwłaszcza jeśli chodzi o zasięg przekazu.
I jeszcze jedno... gdybyście poczytali trochę na temat klasyfikacji partii politycznych, wiedzielibyście, że bolszewicy to skrajna prawica, jak każdy totalitaryzm..n to tyle na temat kojarzenia lewicy z komunizmem.
Lord Hypnos

Allons enfants de la patrie, le jour de gloire est arrivé
czas wpisu: 2005-07-16 09:26:52

175
A moze towarzysze zrobimy powtorke z 68 roku. Tylu mamy Chamow
General Moczar

czas wpisu: 2005-07-16 09:25:55

174
Towarzysze, słuchy donoszą iż tow. Wołodzia chce wybudowac po wygranych wyborach lotnisko w Białowieży. Tam będzie kolejny tajemny zrzut niezależnych kandydatów szkolonych w Moskwie. To przyszli duchowi mentorzy SLD i spece od promocji i marketingu.
Szara eminecja

czas wpisu: 2005-07-16 08:47:45

173
No brawo dziewczyny ! :D
Juz myslalem,ze wszyscy wierza starej Cimoszce, dalyscie mi energie do zycia !
Filip

czas wpisu: 2005-07-16 08:06:48

172
jeśli chodzi o żugro-bizona pT"Zamieszanie w puszczy po wyjeździe tow. Włodzimierza" to wprowadzacie deziformację,Żubro_bizon zwierza się kierowcy "Nie mam patrzenia na tego tchórza co przed komisją ucieka"
I słusznie.Wstydu na całą białowierzę wałodia uczynił

informator

czas wpisu: 2005-07-15 23:45:38

171
Ob. Pierwszy Sekretarzu!

Niniejszym aktyw wyraża samozadowolenie z powodu wykorzystania (w ilości szt. 1) nadesłanych przez niego materiałów na jedynie słusznej stronie internetowej Kandydata!

Darz bór!

Aktyw

czas wpisu: 2005-07-15 23:32:41

170
Odczepta się, faszyści, od N I E Z A L E Ż N E G O kandydata z naszej Partii!
Sojusz Lewicy Demokratycznej

www.sld.org.pl
czas wpisu: 2005-07-15 23:28:09

169
To ja pragnę zapisać się na dłuższy kurs :)) aby pojąć wszystko co partia nakreśli.
Nu pagadi!

czas wpisu: 2005-07-15 22:35:22

168
Narodzie zaklamany, ktorego prawdziwego oblicza swiatlo tlustej wiezy przycmiewa...podnies glowe i brnac w mazi trujacych mysli, ukaz promienie swych ukrytych serc, bym mogl pozniej stanac bosa prawdy stopa na zapadlisku wszelakiej nieprawosci...
apostrof

czas wpisu: 2005-07-15 22:23:04

167
Co wy mi tu.... opowiadacie towarzyszu! Co za roznica zubr czy krowa, kanada czy bialowieza! Uczmy sie od towarzyszy z lewicy - od kiedy to prawda ma jakiekolwiek znaczenie? Wazny jest jedynie sluszny interes kraju. Czyli nasz wlasny.

Widze ze musze dla waszego dobra nalezy przeprowadzic krotki kurs dialektyki.

A wiec.

Sa rozne prawdy. Jest prawda czasów, o których mówimy, i prawda ekranu, która mówi: "Białowieska puszcza chroni w swych ostępach uciekiniera,". Pokazcie mi zdjecie uciekiniera przed komisją! Nie, nie zamiencie go w niezaleznego kandydata. Tak, zamiencie go na niezaleznego kandydata. Niech on się odszczekuje swoim prześladowcom z komisji śledczej. Niech on nie mataczy...


Z partyjnym pozdrowieniem
Pierwszy Sekretarz

czas wpisu: 2005-07-15 22:09:17

166
Tow. Pierwszy Sekretarzu!
Co to za manipulacje tajnymi zdjęciami operacyjnymi dot. Żubrów? Przecież na zdjęciu wyraźnie widać, że to Bizon a nie Żubr nasz ukochany (do wglądu w reklamie jednego z piw) i rejestracja na samochodzie jakaś kanadyjska jest. Wygląda mi na Saskatchewan, a nie na Białowieże! Przemalować tablicę, Bizona ogolić i dopiero zamieszczać! :)
Z partyjnym pozdrowieniem
Nu Pagadi!
Nu pagadi!

czas wpisu: 2005-07-15 21:54:18

165
Ktoś sie tam domagał argumentów jakaś student prawa cy cuś.
Otóż w toczy się śledztwo w sprawie karnej.Jest wezwany świadek na przesłuchanie ale świadek na wstępie wnosi o to by inny prokurator go przesłuchał bo ten jest stronniczy i życzy prokuratorowi miłego weekendu i wychodzi.Co się wtedy dzieje?

1. Prokurator nie może być obiektywny bo jego zadaniem jest zebranie dowodów w sprawie które pozwolą mu postawić zarzuty.
2. Żaden świadek nie ma prawa takiego wnioskowania wobec tego organu
3. Po trzecie jest to dobitny dowod że świadek nie chce zeznawać w sprawie
Ponieważ jest związany w jakiś sposób z osobą podejrzaną bądź sprawą.
4. Prokurator wydaje nakaz doprowadzenia świadka
5. świadek zostaje ukarany za odmowę złożenia zeznań
Teraz proszę sobie to wszystko przełożyć na sprawę ciemnoszewicza.

prokurator

czas wpisu: 2005-07-15 21:51:52

164
Zudzily mi sie juz przez tyle lat rzady komuchow. Moze zmienmy to wreszcie i dajmy szanse komus innemu, np. Panu Andrzejowi Lepperowi :)
Lech Kaczyński

czas wpisu: 2005-07-15 21:19:31

163
kto za tym stoi?

jedynie słuszna siła narodu - czyli esbeckie popłuczyny!
sio czerwone

czas wpisu: 2005-07-15 20:43:40

162
Cimoszewicz jako minister sprawiedliwości przeprowadził akcję "Czyste ręce". Wyliczył w niej skrupulatnie wszystkie rady nadzorcze, w których zasiadają ministrowie, łamiąc przepisy antykorupcyjne. Trybunał Konstytucyjny uznał, że członkowie rządu nie wiedzieli, iż naruszają prawo i są niewinni. Oburzony Andrzej Olechowski podał się do dymisji. Zapewne w ferworze walki z korupcją minister Cimoszewicz nigdy nie wspominał o interesach Włodzimierza Cimoszewicza. Najpierw powstało wydawnictwo Gazeta. Udziały w tej spółce Cimoszewicz sprzedał już po objęciu funkcji ministra sprawiedliwości - 9 grudnia 1993 r. Wcześniej prawie przez dwa lata wydawał "Gazetę Tygodniową" - organ białostockich postkomunistów. Kiedy został ministrem, a potem premierem, prowadził jednocześnie działalność gospodarczą. Co prawda tylko na papierze, ale jej nie wyrejestrował. Tłumaczył, że nie podjął tak naprawdę żadnej działalności, że to tylko formalności. Ale podobnie tłumaczyli się ministrowie obwinieni w akcji "Czyste ręce".
Interesy prowadziła także żona Włodzimierza Cimoszewicza, Barbara. Wraz ze szwagrem Jerzym Romaszewiczem i trzema innymi osobami była ona od 1991 r. do końca 1995 r. właścicielką handlującego alkoholem Prohan Impexu.

(za wprost.pl)
czystoręki

WWW.CZYSTE-RECE-CIMOSZEWICZA.COM
czas wpisu: 2005-07-15 19:37:43

161
młody student zarządzania napisał:

"Co z tego że kiedyś należał do partii, mineło już 16 lat"

Ach jak ten czas szybko czas leci. Już tyle czasu mineło jak Cimoszenko nie należy do partii SLD. Bo przecież SLD to nie partia. To tylko Sojusz Lewych Dochodów.
DO młody student zarządzania

czas wpisu: 2005-07-15 19:32:53

160
Pan Cimoszewicz jest najbardziej kompetentną i doświadczoną osobą W UMACNIANIU SOCJALIZMU ORAZ PRZEWODNIEJ ROLI PARTII.
Socjalista

www.cimoszenko.info
czas wpisu: 2005-07-15 19:29:38

159
Strona pełna frustracji, która źródła czerpie w tym że tak czy owak Pan Cimoszewicz zostanie prezydentem. Czy wam się to podoba czy nie :P Ale za to podoba mi się co o sobie napisaliście we wstępie. To akurat jest naprawdę inteligentne i dowcipne- doceniam to. No i jeszcze Cima z Józiczką- genialna!!! Ale trzeba przyznać że Pan Cimoszewicz jest najbardziej kompetentną i doświadczoną osobą kandydującą na stanowisko prezydenta. Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję Cimy z józiczką.
Pewny Człowiek

czas wpisu: 2005-07-15 19:08:02

158
Nie chcesz w palacu włodka to nie słuchaj młotka

Skąd się namnożyło tylu studentów z daunem nie mam pojęcia! pomór jakiś normalnych ludzi dopadł cz co?
też student zarządzania

czas wpisu: 2005-07-15 19:04:34

157
Cimoszko to mój faworyt. Silny charakter, wyraźny kandydat. Co z tego że kiedyś należał do partii, mineło już 16 lat panie i panowie dajcie sobie spokój z "towarzyszami", teczkami, agentami itp. Prawda jest taka że merytorycznie Cimoszko wypada znacznie lepiej niż Kaczor z PiSuaru który jest bardziej zakorzeniony w minionej epoce gdzie knucie, spiskowanie, tajne planowanie, szukanie wtyczek było na porządku dziennym.

NIE CHCESZ W PAŁACU MŁOTKA, GŁOSUJ NA WŁODKA!!! :)
młody student zarządzania

czas wpisu: 2005-07-15 18:15:14

156
Do studentki prawa
Kto cię przyjął na jakąkolwiek uczelnię piszesz o pomówieniach pomawiając innych, piszesz o braku rzeczowych ,merytorycznych argumentów nie przedkładając (choćby na wzór ani jednego argumentu)Jak nic będziesz ekspertem prawnym SLD jak tylko skończysz studia i zrobisz jakąkolwiek aplikację.Na twoim miejscu nie robiłbym obciachu swojej uczelni choćby dlatego że cię przyjęli miernoto umysłowa.
Profesor Prawa

czas wpisu: 2005-07-15 17:57:53

[ Pierwsza strona ][ Poprzednia strona | Następna strona ][ Ostatnia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi



Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!